A Júliát nem vezettem, de azért tegyük hozzá a dologhoz azt is, hogy a 159Ti futóműve azért magasra teszi a lécet...
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Liquid2016-09-16 11:13:42 // 2180
Kazes☻2016-09-16 11:10:17 // 2179
Ok... elnézzük... most az egyszer... :D
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
CseBali2016-09-16 10:39:03 // 2178
Sziasztok,
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Kazes☻2016-09-16 10:13:46 // 2177
Amúgy egyetértek veled, bár nekem csak egy 1.8 Giuliettam van és jelenleg egy 146-al rohangászok... de ez unalmasabb is... :)
Kazes☻2016-09-16 10:11:35 // 2176
Várjuk a beszámolód! :)
quasimoto2016-09-16 10:05:38 // 2175
Szerintem ezek a tesztek amit csináltok, attól a ponttól kezdve, hogy "nem vezettem még hátsókerekes autót" szinte értelmezhetetlenek. Nem vezettem a kocsit, sok magyar alfistával ellentétben súlyosan unalmasnak érzem a formát, de azt, hogy a Ghibli padlólemezen az Alfa rosszabb kocsit alkotott volna mint pl. a 159, na ezt nem hiszem. Elvileg én is megyek tesztkörre, nagyon kíváncsi vagyok ( szinte kizárólag erős hátsókerekes autóim vannak/voltak ) milyennek találom a gépet.
Shadin2016-09-16 08:21:16 // 2174
Úgy tűnik mintha fikáznám, elnézést ezért egy Giulia topikban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)
Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Nem fikázom. Nagyon tetszik a design, az anyaghasználat az utastérben, a menetkomfort, a vezetési ergonómia, az entertainment. Modern, szép, tele technikával, de senki ne keverje a QV-vel a 9,5 millás polgári autót. Itt nem hinném, hogy igaz az 50:50 btw.
Szerintem hiba volt felizgatni a kedélyeket a QV-vel, kicsit olyan mintha Mila Kunist mutogatnák és Björköt kapnád, mert arra lesz csak pénzed :-)
Ezektől eltekintve ez lesz a következő autóm 4 év múlva, benzines automata konstrukcióban.
Shadin2016-09-15 22:10:34 // 2170
Hogy tudjon hátul kaparni ahhoz kell erő nem? Ezzel most csak úgy gondolom nem tudnék kiállni hóban a parkolóból ami bizony kiakasztana. QV nem munkába járós autó. Nem rossz az a 159. Nem volt hiba megcsinálni.
droberto2016-09-15 21:28:35 // 2169
Nagyon jó futóműve van a 159-nek, az előbb pl. az enyém gyönyörűen elrakta a fenekét egy 90-os kanyarban. És még csak a gázt se kellet elvenni ehhez.
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Azt viszom nem hiszem, hogy szarabbul fordul a Giulia. Szerintem inkább arról van szó, hogy nem vagytok hozzá szokva a hátulkaparóshoz. Ezeket teljesen más vezetni. Elvileg jóval jobban fordul az ilyen és nagyobb az élményfaktor. Nekem sincs hátulkaparós tapasztalatom (csak a kispolszki ha az játszik :)), de pont ezért kíváncsian várom a randevút.
A másik meg, hogy mind a hárman a 200+ packerájhoz vagytok szokva. :)
Liquid2016-09-15 21:11:38 // 2168
sima Júliát még nem láttam közelről, de a QV ütős volt, bár ugye azzal nem mehettem :)
Haddel2016-09-15 20:41:57 // 2167
Én annyira nem bánom ,igy legalább nem kell az autót lecserélnem ,tudok venmi vmi fasza Ducatit jövöre😃😃
Shadin2016-09-15 19:18:51 // 2166
Én nem mertem ezt leírni, de már harmadiknak megteszem. Nem volt egyáltalán akkora szerelem első látásra érzés mint amire számítottam és jó volt visszaülni a sajátomba...
Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(
Bocsánat :-(
Ugyan én csak a gyengébb dízelt vezettem, de nem igazán volt benne bugi :-(
Bocsánat :-(
Haddel2016-09-15 15:13:19 // 2165
Hehe,ugyan igy voltam én ,is ,hogy tesztkör után ,saját kocsimat vezetve arra a megállapításra jutottam,hogy baromi jó kocsi ez még mindig,A próbaút elött féltem is ,hogy nagyon beleszeretek Giuliába,és azonnal becserélem a Bocit. De nem.
Liquid2016-09-15 15:00:11 // 2164
ezt a részét értem, inkább az fura, hogy nem kötött senki bele a régi kisméretű matricarendszámba, amit már nem gyártottak akkor mikor az autó elkészült
enká2016-09-15 14:51:25 // 2163
Én pedig a véleményedre. És mások véleményére. Szerintem jelentkezz egy tesztkörre és írd meg te is a tapasztalatod. Ettől jó egy topic.
droberto2016-09-15 14:50:22 // 2162
Ja, úgy lehet, de akkor is csoda, hogy maradhatott a régi D típusú.
enká2016-09-15 14:49:40 // 2161
hm. azt hittem, egyértelmű az utalásom: ez egy saját, vásárolt rendszám. 2004-ben mókás lett volna az nks. A nevem pedig N. Kiss. A vásárolt rendszám pedig úgy működik, hogy leveszed az előző autódról és átrakod az újra. persze ezt megelőzi némi papírmunka, de azt erre szakosodott ügyintézők intézik. legutóbb pl. az alfa hivatalos kméti márkakereskedése. amúgy nem egy rendőr látta már. egészségükre.
droberto2016-09-15 14:40:48 // 2160
Csak a rendőr ne lássa meg. :)
droberto2016-09-15 14:40:45 // 2159
Érdekes a véleményed. Biztos vagyok, hogy másnak pont ettől fog tetszeni. Köszönjük, hogy leírtad. Nagyon kíváncsi lennék most már én is egy Giura. :)
Liquid2016-09-15 14:36:24 // 2158
áthoztad a régi rendszámot a 156-ról?
Liquid2016-09-15 12:27:22 // 2156
érdekes a rendszámod :)
enká2016-09-15 12:06:56 // 2155
Cartársak,
a napokban nekem is szerencsém volt egy próbautat tenni az új Giuliával. A 180 lovas, 6 gangos kéziváltós, elég sok extrával megspékelt alfa volt ebben a társam (meg persze a párom és egy kereskedő).
Egymás mellé álltam a jelenlegi (159 TI 2,4 full-full) és a talán jövőbeni autótípussal és lőttem is pár képet. Ha a telefonom is úgy akarja, csatolok is néhányat.
Nem sokszor szoktam próbautakat tenni (legelső alkalom akkor volt, mikor az alfát kiválasztottam 2004-ben a Mazda6 / Honda Accord / Alfa 156 triumvirátusból; ekkor kipróbáltam tesztúton mindhárom autót. Elég egyértelműen a 156-os volt a nyerő. Aztán tavaly elszaladtam megnézni a Mazda 6 új csúcsmodelljét (175 lovas automata Revolution), de nem tetszett különösebben. Az alfáim előtt Mazda Xedos-aim voltak, talán ezért a kíváncsiság a japán márka irányában.
A Giulia külsejét nagyjából mindenki ismeri, bár nekem pl. még egy sem jött szembe az úton. Ezért is kértem meg a párom, hogy menjen ő is pár kört a Giuliával, hadd lássam az út széléről, hogy milyen az, mikor egy ilyen autó közeledik feléd (készítettem is erről egy rövid videót a telefonommal; talán felbiggyesztem majd valahová).
Remélem, nemcsak a múlt festi túl szépre az emlékeket, de mikor az első 159-eseket megláttam, akkor úgy éreztem, hogy ez a forma kell nekem. Szerintem sokkal izgalmasabb, újszerűbb látvány volt az a 2006-ban, mint az utódja most 10 évvel később. Persze ez nem lehet véletlen, a Giuéia talán az Alfa utolsó reménye, ésszel lehetett vele csak kockáztatni. Ugyanakkor a két autót egymás mellé téve most, 2016-ban, a Giulia kívánatosabb, modernebb számomra, mint az eddigi autóm. Ez vitán felüli.
A beltere szép, tetszetős. Sajnos, én is a tiszta sötét belsőt fogtam ki, sokkal inkább kíváncsi lettem volna a kétszínes belsők kinézetére. Azt sokkal szebbnek érzem a képek alapján. Az anyagok, a kidolgozás rendben. Bár nyilván nem keresgéltem percekig a hibákat, csak megfogtam ezt, megsimítottam azt, megnyomkodtam a gombokat, lehajtottam az ellenzőt, és megmarkoltam a kormányt. Próbálgatva a kijelzőt az egyértelművé vált, hogy a nagyobb, 8,8 collosra van/lesz szükség.
Ha a zsebedben, táskádban van az indítókulcs, akkor elég a kormányon lévő start gombot megnyomni és már indul is a gép. Kérdésemre, hogy a manuális 6 sebességes és az automata 8 sebességes között hogyan tud nyomatékleadásban oly hatalmas különbség lenni, mint amit a dokumentumok említenek, nem kaptam választ. Közületek talán majd reagál erre a felvetésre valaki.
Soha nem vezettem még hátsókerék meghajtásos autót. Ráadásul itt az ideális 50-50%-os a súlyelosztás, ugye. Nagyon kíváncsi voltam. Szépen kigurultunk a kereskedésből. Kulturált, szép motorhang hang szűrődött be az utastérbe. Az alsóbb rendű úton már toltam egy szép kigyorsítást hármasban, majd fel négyes, ötös, mikor utolértünk egy autót, és nem volt lehetőség az azonnali előzésre. Maradtunk hát ötösben. Az autó szépen húzott, de nem volt nagy alfa feeling. Nézegetve a kapcsolókat fedeztem fel a DNA üzemmód kapcsolót, mely eddig normál állásban volt. Azt hittem, csak az automatákban van ilyen, a kéziváltósban nincs. Átpöccintettem hát D-be, és láss csodát, az autó életre kelt. Még szebb hang, még nagyobb nyomaték, azonnal éreztem az erőt, a tartalékot a gépezetben.
A kereskedő, aki végig szimpatikus volt, és csak jót róla, jelezte, hogy ha lekanyarodunk jobbra, lesz egy kis forgalmú és nagyon szép ívekben is kanyarodó út, ahol ráérezhetek a hátsókerék meghajtás kellemes ízére. Hát ráéreztem. Az orra nagy sebességnél is szépen, keményen tartotta az ideális ívet, a fara viszont kicsit riszálta magát. Hm. Nem volt túl kellemes. Aki már hozzászokott ehhez, pl. a bmw-sek ugye, azoknak lehet ez természetesebb érzés. Sőt, lehet, hogy szeretik és élvezik is ezt. Már ha tényleg riszál az övék. Én eddig csak a csajoknál díjaztam az ilyesmit. És ha már csajok: a párom is imád vezetni (alfa 145, alfa GT, most pedig pályaelhagyóként egy 150 lovas audi A3), így ő is végigtolta ezt a kört. Neki is riszált az autó fara és ezt ő sem élvezte. Persze lehet, hogy az ideálisnál magasabb volt a sebesség, vagy az íven kellett volna még korrigálni, stb., de annyi időre úgyse kaptuk volna meg a vasat, hogy mindezt kipróbáljuk, kitapasztaljuk. Volt egy éles jobbra ívünk, ahová úgy szaladtam bele kissé figyelmetlenül – a terep ismerete nélkül -, hogy kicsit meg is ijedtem. De határozott fékezéssel nagyon szépen az íven és sávon belül maradt az autó és talán csak a szemközt érkező Dacia terepjárós szeme kerekedett ki kissé.
Már a tesztvezetés elején jeleztem a kereskedőnek, aki maga is egy alfa 159-est hajt, hogy igazából a 200 lóerős automata benzinesre vagyok kíváncsi (jelzem ő is, mint az kiderült a beszélgetésekből), és a mostani próbakör csupán azt a célt szolgálja, hogy kicsit ismerkedjek a típussal. Mindketten reméljük, hogy hamarosan megjelennek a benzines dögök is a márkakereskedésekben.
Visszaülve a „régi” autómba természetesen nem hazafelé mentünk. De nem ám! Irány a tesztkör, amin az előbb Giulia barátnőmmel hasítottunk. Nézzük csak meg azokat a kanyarokat! Hááát. Rájöttem, rájöttünk, hogy nagyon jó autónk van. Minden ívet hibátlanul, puhán, kecsesen, de mégis erőtől duzzadóan, a farrész legkisebb riszálása nélkül vettünk. Mosolyogtam. És most is mosolygok, mikor ezeket a sorokat írom. Hasonlatként az az érzés jutott az eszembe, amit akkor érzel, mikor a cipőboltban a szép, új, kívánatos cipő levétele után visszabújsz a régi, magad számára kitaposottba.
A mostani, elsőkerekes TI-m nagyon-nagyon szépen fekszi az íveket, egy élmény vele kanyarodni. Jobb, mint Guliával. Jobb vezetni. Egyelőre és nekem. Cserébe jóval nehezebb és – gondolom - jóval többet fogyaszt.
Ez van cartársak, szép napot, jó utat.
a napokban nekem is szerencsém volt egy próbautat tenni az új Giuliával. A 180 lovas, 6 gangos kéziváltós, elég sok extrával megspékelt alfa volt ebben a társam (meg persze a párom és egy kereskedő).
Egymás mellé álltam a jelenlegi (159 TI 2,4 full-full) és a talán jövőbeni autótípussal és lőttem is pár képet. Ha a telefonom is úgy akarja, csatolok is néhányat.
Nem sokszor szoktam próbautakat tenni (legelső alkalom akkor volt, mikor az alfát kiválasztottam 2004-ben a Mazda6 / Honda Accord / Alfa 156 triumvirátusból; ekkor kipróbáltam tesztúton mindhárom autót. Elég egyértelműen a 156-os volt a nyerő. Aztán tavaly elszaladtam megnézni a Mazda 6 új csúcsmodelljét (175 lovas automata Revolution), de nem tetszett különösebben. Az alfáim előtt Mazda Xedos-aim voltak, talán ezért a kíváncsiság a japán márka irányában.
A Giulia külsejét nagyjából mindenki ismeri, bár nekem pl. még egy sem jött szembe az úton. Ezért is kértem meg a párom, hogy menjen ő is pár kört a Giuliával, hadd lássam az út széléről, hogy milyen az, mikor egy ilyen autó közeledik feléd (készítettem is erről egy rövid videót a telefonommal; talán felbiggyesztem majd valahová).
Remélem, nemcsak a múlt festi túl szépre az emlékeket, de mikor az első 159-eseket megláttam, akkor úgy éreztem, hogy ez a forma kell nekem. Szerintem sokkal izgalmasabb, újszerűbb látvány volt az a 2006-ban, mint az utódja most 10 évvel később. Persze ez nem lehet véletlen, a Giuéia talán az Alfa utolsó reménye, ésszel lehetett vele csak kockáztatni. Ugyanakkor a két autót egymás mellé téve most, 2016-ban, a Giulia kívánatosabb, modernebb számomra, mint az eddigi autóm. Ez vitán felüli.
A beltere szép, tetszetős. Sajnos, én is a tiszta sötét belsőt fogtam ki, sokkal inkább kíváncsi lettem volna a kétszínes belsők kinézetére. Azt sokkal szebbnek érzem a képek alapján. Az anyagok, a kidolgozás rendben. Bár nyilván nem keresgéltem percekig a hibákat, csak megfogtam ezt, megsimítottam azt, megnyomkodtam a gombokat, lehajtottam az ellenzőt, és megmarkoltam a kormányt. Próbálgatva a kijelzőt az egyértelművé vált, hogy a nagyobb, 8,8 collosra van/lesz szükség.
Ha a zsebedben, táskádban van az indítókulcs, akkor elég a kormányon lévő start gombot megnyomni és már indul is a gép. Kérdésemre, hogy a manuális 6 sebességes és az automata 8 sebességes között hogyan tud nyomatékleadásban oly hatalmas különbség lenni, mint amit a dokumentumok említenek, nem kaptam választ. Közületek talán majd reagál erre a felvetésre valaki.
Soha nem vezettem még hátsókerék meghajtásos autót. Ráadásul itt az ideális 50-50%-os a súlyelosztás, ugye. Nagyon kíváncsi voltam. Szépen kigurultunk a kereskedésből. Kulturált, szép motorhang hang szűrődött be az utastérbe. Az alsóbb rendű úton már toltam egy szép kigyorsítást hármasban, majd fel négyes, ötös, mikor utolértünk egy autót, és nem volt lehetőség az azonnali előzésre. Maradtunk hát ötösben. Az autó szépen húzott, de nem volt nagy alfa feeling. Nézegetve a kapcsolókat fedeztem fel a DNA üzemmód kapcsolót, mely eddig normál állásban volt. Azt hittem, csak az automatákban van ilyen, a kéziváltósban nincs. Átpöccintettem hát D-be, és láss csodát, az autó életre kelt. Még szebb hang, még nagyobb nyomaték, azonnal éreztem az erőt, a tartalékot a gépezetben.
A kereskedő, aki végig szimpatikus volt, és csak jót róla, jelezte, hogy ha lekanyarodunk jobbra, lesz egy kis forgalmú és nagyon szép ívekben is kanyarodó út, ahol ráérezhetek a hátsókerék meghajtás kellemes ízére. Hát ráéreztem. Az orra nagy sebességnél is szépen, keményen tartotta az ideális ívet, a fara viszont kicsit riszálta magát. Hm. Nem volt túl kellemes. Aki már hozzászokott ehhez, pl. a bmw-sek ugye, azoknak lehet ez természetesebb érzés. Sőt, lehet, hogy szeretik és élvezik is ezt. Már ha tényleg riszál az övék. Én eddig csak a csajoknál díjaztam az ilyesmit. És ha már csajok: a párom is imád vezetni (alfa 145, alfa GT, most pedig pályaelhagyóként egy 150 lovas audi A3), így ő is végigtolta ezt a kört. Neki is riszált az autó fara és ezt ő sem élvezte. Persze lehet, hogy az ideálisnál magasabb volt a sebesség, vagy az íven kellett volna még korrigálni, stb., de annyi időre úgyse kaptuk volna meg a vasat, hogy mindezt kipróbáljuk, kitapasztaljuk. Volt egy éles jobbra ívünk, ahová úgy szaladtam bele kissé figyelmetlenül – a terep ismerete nélkül -, hogy kicsit meg is ijedtem. De határozott fékezéssel nagyon szépen az íven és sávon belül maradt az autó és talán csak a szemközt érkező Dacia terepjárós szeme kerekedett ki kissé.
Már a tesztvezetés elején jeleztem a kereskedőnek, aki maga is egy alfa 159-est hajt, hogy igazából a 200 lóerős automata benzinesre vagyok kíváncsi (jelzem ő is, mint az kiderült a beszélgetésekből), és a mostani próbakör csupán azt a célt szolgálja, hogy kicsit ismerkedjek a típussal. Mindketten reméljük, hogy hamarosan megjelennek a benzines dögök is a márkakereskedésekben.
Visszaülve a „régi” autómba természetesen nem hazafelé mentünk. De nem ám! Irány a tesztkör, amin az előbb Giulia barátnőmmel hasítottunk. Nézzük csak meg azokat a kanyarokat! Hááát. Rájöttem, rájöttünk, hogy nagyon jó autónk van. Minden ívet hibátlanul, puhán, kecsesen, de mégis erőtől duzzadóan, a farrész legkisebb riszálása nélkül vettünk. Mosolyogtam. És most is mosolygok, mikor ezeket a sorokat írom. Hasonlatként az az érzés jutott az eszembe, amit akkor érzel, mikor a cipőboltban a szép, új, kívánatos cipő levétele után visszabújsz a régi, magad számára kitaposottba.
A mostani, elsőkerekes TI-m nagyon-nagyon szépen fekszi az íveket, egy élmény vele kanyarodni. Jobb, mint Guliával. Jobb vezetni. Egyelőre és nekem. Cserébe jóval nehezebb és – gondolom - jóval többet fogyaszt.
Ez van cartársak, szép napot, jó utat.
RomeoOne2016-09-15 11:58:40 // 2154
Első féléves eladások.
Összehasonlítva más kategóriabeli kocsikkal.
Van mit behozni, még akkor is, ha figyelembe vesszük, hogy nem volt egész H1-ben kapható. Ha az évek során megbízható lesz és jó híre megy, akkor remélhetőleg ennél jobb helyen fog végezni.
Összehasonlítva más kategóriabeli kocsikkal.
Van mit behozni, még akkor is, ha figyelembe vesszük, hogy nem volt egész H1-ben kapható. Ha az évek során megbízható lesz és jó híre megy, akkor remélhetőleg ennél jobb helyen fog végezni.
RomeoOne2016-09-15 08:27:08 // 2153
Előfordul ez jobb családokban is :D
Amúgy, ha 1-2 részletet máshonnan vesz, de végeredményben jobbat tud belőle összehozni, mint ahonnan vette, akkor nem gond az ilyesmi :)
Amúgy, ha 1-2 részletet máshonnan vesz, de végeredményben jobbat tud belőle összehozni, mint ahonnan vette, akkor nem gond az ilyesmi :)
droberto2016-09-15 06:14:30 // 2152
Zsoltikj ૐ2016-09-15 00:59:32 // 2151
Haddel2016-09-14 19:13:47 // 2150
Negativum ,nem volt ,nagyon tetszett ,csak ha már vennék akkor biztosan nem a legkisebb dizellel venném. Meg nekem volt szokatlan a teszpéldánynak a sötét belseje ,fekete tetőkárpit ,meg napfénytetö sem volt ,igy olyan nyomottnak tünt ,pedig tágasabb ,mint a 159,mert beültem magam mögé ,és több hely volt térdeknél. A fejnél már nem annyira. Meg persze a szedán kialakitás is furcsa volt .A zsigulim óta nem használtam szedánt😃 Viszont az autómata váltó tetszett,azt hiszem 8 sebességes volt.igaz majdnem lenulláztam miatta a tesztautót ,mert próbaút felénél a visszafordulásnál kinyomtam a kuplungot,ami nincs ,tehát a fékbe álltam bele😃😃 Még jó ,hogy mögöttem kellő távolságot tartottak. A kereskedö csak röhögött,azt mondja ,nem számit ,fullcascó van az autón. Mondom ,azért nekem ciki lenne összetörni 😃
D-üzemmódban tök gyorsan visszaváltogatott,ha leparkettáztam.
A kormányzás is nagyon jó ,olyan gokartos mint a 159-nél. Kiváncsi lennék a 180 lovas dizel hogy megy. Volt is bent egy ,az jobb felszereltségü volt,már 18 collos kerekek ,led fényszórok stb ,de azt már eladták. Mondta a faszi ,hogy 2 tesztautót kapott eddig ,mindkettöt el is adta.Amit én kipróbáltam annak az volt az első útja ,akkor szedte le róla a fóliát a csávó amikor oda értem.Sztem ez is hamar el fog menni.
D-üzemmódban tök gyorsan visszaváltogatott,ha leparkettáztam.
A kormányzás is nagyon jó ,olyan gokartos mint a 159-nél. Kiváncsi lennék a 180 lovas dizel hogy megy. Volt is bent egy ,az jobb felszereltségü volt,már 18 collos kerekek ,led fényszórok stb ,de azt már eladták. Mondta a faszi ,hogy 2 tesztautót kapott eddig ,mindkettöt el is adta.Amit én kipróbáltam annak az volt az első útja ,akkor szedte le róla a fóliát a csávó amikor oda értem.Sztem ez is hamar el fog menni.
droberto2016-09-14 15:42:03 // 2149
Mi volt a negatívum? Akár általánosságban akár az elődhöz képest?
RomeoOne2016-09-14 08:15:49 // 2148
Nekem a Vulcano Black, ami nagyon bejön.
RomeoOne2016-09-14 08:08:18 // 2147
P Zero-ból azért elég sok fajta van. Ott a Nero, ott a Rosso. Aztán még az utótag nélküli P Zero-ból is van most vagy 3 minta. Ami képet mutattam, azon az igazi sportváltozat van. A QV-re csak ezt tenném.
Haddel2016-09-14 05:54:43 // 2146
Azért ebbe az alap dizelbe annyira nem szerelmesedtem bele😃😃
És igen,utana a haza úton a Bociban is az volt az érzésem ,hogy ez még igy 200e km után is kurva jó autó.
És igen,utana a haza úton a Bociban is az volt az érzésem ,hogy ez még igy 200e km után is kurva jó autó.
Chianti2016-09-13 23:58:19 // 2145
Akkor megvan az új szerelem? Nagyon jó a második kép! Azt kell mondjam, hogy gyönyörű a Giulia, de azért a 159 még mindig odaver dizájnban! Csak egy hiba van a fotón... jobban mutatna rajta egy Rosso a 159 ből is!
Haddel2016-09-13 22:48:32 // 2144
Nekem a nero bejött.
AdiArsenal2016-09-13 17:53:36 // 2143
Nekem Pirelli p zero rosso van a QV-n, de nem nagyon győzött meg, túl kemény a keveréke, emiatt kevésbé tapad.
RomeoOne2016-09-13 15:44:12 // 2142
droberto2016-09-13 12:15:23 // 2141
A Goodyeart választották az új Alfa Romeo Giuliához - See more at: http://autopro.hu/beszallitok/A-Goodyeart-valasztottak-az-uj-Alfa-Romeo-Giuliahoz/20118/#sthash.9TrhUJwo.dpuf
Saját vélemény:
A RunFlat gumiabroncs létjogosultságáról nem vagyok meggyőződve.
Szerintem a tömege miatt nagyobb a hátránya.
A plusz súlyt inkább a csomagtartóban pótkerékként, vagy mankókerékként viszem magammal mint rugózatlan tömegként. Ennyit nem ér az a 10 évenkénti egyszeri 80 km-es alkalom mÍg el tudok jutni a gumisig.
Saját vélemény:
A RunFlat gumiabroncs létjogosultságáról nem vagyok meggyőződve.
Szerintem a tömege miatt nagyobb a hátránya.
A plusz súlyt inkább a csomagtartóban pótkerékként, vagy mankókerékként viszem magammal mint rugózatlan tömegként. Ennyit nem ér az a 10 évenkénti egyszeri 80 km-es alkalom mÍg el tudok jutni a gumisig.
RomeoOne2016-09-10 11:58:17 // 2139
Nem csak az M4-et lépte le ezzel az új rekorddal, de komolyabb gépeket is :)
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio New Record at Nürburgring
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio New Record at Nürburgring
Haddel2016-09-08 19:36:06 // 2138
Megvolt ma a tesztvezetés. Egy gyönyörü rossoval ,ami még szűz volt,akkor szedte le a kereskedés tulaja a fóliát az ülésekröl amikor megérkeztem. Az alap ,150 lovas dizel ,automata váltóval. Érdekes ezzel a gyenge motorral se tünik lustának ,érződik,hogy sokkal könnyebb ,mint a 159. Kényelmes ,csendes ,sok különbség van ,a d és n üzemmód között is. Nekem tetszett,álomautó😃
Béci Ɨ|ѯ2016-09-08 15:56:37 // 2137
Komoly! :) Nem is fékez :)
Huracan0072016-09-08 15:51:00 // 2136
jroobi2016-09-07 15:10:03 // 2135
Haddel2016-09-06 20:33:21 // 2134
Megtisztelsz uram!😃 Megosztom majd a tapasztalataimat. De várom már nagyon.😃
droberto2016-09-06 19:54:56 // 2133
Kiváncsi vagyok a véleményedre.
Haddel2016-09-06 19:36:26 // 2132
Áá gyerekek,be vagyok sózva,csütörtökön megyek tesztvezetni 😃
droberto2016-08-29 11:16:34 // 2131
Egy kis büszkeség: Végre egy igazi olasz telivér lett az Év motorja
... és e család tagja a QV-énk motorja! :)
... és e család tagja a QV-énk motorja! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.