Giuntini2016-09-20 22:08:03 // 2226
Még annyit hozzáteszek, hogy teljesen gyári gumival ment, valamit változtattak a guminyomáson. neki jobban tetszik a Giulia a Ferrari 488-nál, mert ez a mindennapokban is használható autó, pályán pedig gyorsabb volt a Ferrarinál. Amivel elkeserített, hogy nem lesz V6 dízel, sem SW. Ez szerintem óriási tévedés megint az Alfától. Akinek hathengeres dízel kell, az megy a BMW-hez, vagy akinek SW kell. Giuliából nem lesz sem kupé, sem spider. A nagy Alfáról még semmilyen konkrétumot nem tud. Azt mondta, hogy a dízel vezetése ugyanannyira élvezetes mint a QV-é, mert egy két dologtól eltekintve megegyezik vele. Remélem, azért kihoznak egy igazi GT-t, és spidert. Viszont nagyon mosolygott, mikor a DTM-ről kérdezték. Én szerintem a QV-vel visszatérnek a DTM-be.
BCS2016-09-20 20:51:05 // 2225
Az öreg Francia azért még mindig keni neki. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
https://www.youtube.com/watch?v=rzalZgZCNgQ
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-20 20:27:04 // 2223
Én nagyon örülök végre combos, megfizethetö modellek sorakoznak fel bár én csak használtra pályázom majd de pár évesen sem lesznek elszállt árakon a konkurenciát figyelembe véve... ezért sírtunk már hány éve és most robbantottak
Tedi2016-09-20 20:18:34 // 2222
Röviden: nagyon boldogok vagyunk, hármévet dolgoztak a projekten. Nehézt a pálya, mert szar az aszfalt, sok nagyon hasonló kanyar van, nehéz memorizálni, szinte nincs két ugyanolyan időjárású nap. A teszkör során többször panaszkodott felülkormányzásra, de sikerült megoldani a szitut, ott nem tűnt olyan durvának.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Az apja Giorgio Francia sokat dolgozott az Alfának, versenyzett is nekik amellett, hogy tesztpilóta volt. Fabio most tesztpilóta, a giulia fejlesztésében is benne volt, a fékek és a menetstabilizálás volt a fő területe, de a kormányzásban és segített.
Amennyire lehetett, teljesen gyári volt az autó, egy-két bizztonsági cuccot módosítottak rajta.
Az autó kormányzása, kezelhetősége, és a fékek tetszenek neki az autón a legjobban, a fékmegoldást többen le fogják koppintani szerinte. Nem tudja, de reméli, hogy lesz a qv-nál gyorsabb vas és visszatérhetnek a versenypályára is.
Tedi2016-09-20 20:05:49 // 2221
Hátő, gőzöm sincs, hogy twin scroll-e, az angol közleményben 2 in 1 turbocharger volt, őszintén szólva fingom sincs, hogy mit értenek ez alatt :)
Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.
Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Amennyire tudom, a Garrett szállítja a turbókat, de lecsekkolom majd.
Stef
Nem értem mi baja az embereknek a normál Giulia ülésekkel. Ültem benne, próbáltam, semmi baj nem volt velük.
Az ára meg...hát ennyiért vesztegetik az ilyen kategórájú és felszereltségű autókat mostanság. BMW, Merga, Audi ugyanennyibe fáj, sőt, többe.
Kazes☻2016-09-20 19:50:05 // 2220
Pl. Giuntini cartárs... ;)
BCS2016-09-20 19:47:42 // 2219
Fabio Francia a rekordöntésről: https://www.youtube.com/watch?v=EwPpPy851fM
Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Aki tud olaszul lefordíthatná. :)))
Kazes☻2016-09-20 19:42:50 // 2218
Me' köll nékik a sok migráns... : /
BCS2016-09-20 19:33:45 // 2217
Ill. ki a turbó beszállító? A QV-hez tudom, hogy az IHI, ugyanúgy mint a Ferrarikba.
BCS2016-09-20 19:32:23 // 2216
@Tedi
Kettő az egyben turbó alatt gondolom twin-scrollt értesz. ;)
Azt lehet tudni, hogy a turbó kerámia golyóscsapágyas-e?
Kettő az egyben turbó alatt gondolom twin-scrollt értesz. ;)
Azt lehet tudni, hogy a turbó kerámia golyóscsapágyas-e?
Stef2016-09-20 19:21:56 // 2215
Az egyik szemem sír, a másik nevet. Örülök, hogy végre van ilyen modell, ez igen! Másfelől ez a jó kis csomag legalább +4+5 Milla lesz az alap benzineshez képest, ami már így sem olcsó!
Már épp összeállítottam a jövendőbeli Giuliám konfigurációját, és már csak egyetlen dolog csípte a szemem (az árán túl), az a nyavalyás ülés. Már kezdtem beletörődni és elfogadni, erre tessék: ugye hogy lehet normális üléseket is gyártani a Giuliához? Ja, csak meg kell hozzá venni a Veloce csomagot. Na neeeeeeem! :(
Lehet hogy mégse veszek Giuliát...
Ebben az árkategóriában már nagy a választék, és egyébként is csak a Giuliáért lettem volna hajlandó 10M HUF felett áldozni.
Inkább tényleg megtartom majd a 156-ot hogy legyen Alfám, és veszek mellé valami sokkal olcsóbb idegent. Ááááááááááá! :(
Már épp összeállítottam a jövendőbeli Giuliám konfigurációját, és már csak egyetlen dolog csípte a szemem (az árán túl), az a nyavalyás ülés. Már kezdtem beletörődni és elfogadni, erre tessék: ugye hogy lehet normális üléseket is gyártani a Giuliához? Ja, csak meg kell hozzá venni a Veloce csomagot. Na neeeeeeem! :(
Lehet hogy mégse veszek Giuliát...
Ebben az árkategóriában már nagy a választék, és egyébként is csak a Giuliáért lettem volna hajlandó 10M HUF felett áldozni.
Inkább tényleg megtartom majd a 156-ot hogy legyen Alfám, és veszek mellé valami sokkal olcsóbb idegent. Ááááááááááá! :(
Giuntini2016-09-20 19:08:22 // 2214
Olvastam, és az nagyon korrekt volt. És láttam a videót is. A németek miért nem tudnak ilyen korrektek lenni. Mi ez az elfogultság. Az Auto Bildnél az Audi az etalon, azt a szintet senki sem érheti el. VW finanszírozás?
Tedi2016-09-20 18:51:51 // 2213
Olvastad az augusztusi Quattroruote-ban a Giulia-3-A4-C Merci összehasonlítást?
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)
Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Ha kell, akkor be tudom scanelni neked, itt van az asztalomon a print magazin :)
Na, de csak azért hoztam fel, mert az olaszok ezzel szemben csak annyit csináltak, hogy egzakt módon összehasonlították a négy autót, elmondták melyikben mi a jó és mi a rossz, de végső konklúziót nem hoztak. Azt hozza meg a kedves olvasó. Lehet ezt így is.
Giuntini2016-09-20 17:48:47 // 2212
Azt hallottam, hogy a német Auto Bildben már összehasonlították az M3-ast a QV-vel. És nem meglepő, nekem azt mesélték, hogy nagyon lefikázták az Alfát. Az egész világon akik tesztelték a QV-t hozsannáztak róla, az Auto Bild ismét fikázik. Ismét elkezdik, amit a 159-cel tettek. Szándékosan tönkretették a típust, mert a BMW-t kell segíteni. Ha a BMW már magától nem képes valamit legyőzni, a média segítségére lesz. Ha ez igaz, akkor nagyon gusztustalan. A Giuliáról is kitalálnak hazugságokat a teszteken. Egyszerűen az olaszok akármilyen autót építenek, nem győzheti le a BMW-t. Hiába a rekordok, hiába a tesztek, hiába a számok, egy pár fizetett újságíró mindent tönkretehet.
Kazes☻2016-09-20 16:25:11 // 2211
Köszönjük szépen... nagyon baba! ;)
Buksi2016-09-20 15:16:15 // 2210
Én még soha nem találkoztam olyan műhellyel, ahol leszedték a régi ragasztót a felniről. :-/
Tedi2016-09-20 15:12:03 // 2209
Kazes☻2016-09-20 13:54:22 // 2208
Két új szín, két új motor (2 literes, 280 lóerős benzin és 210 lóerős 2.2-es dízel), és összkerékhajtás: ez a Giulia Veloce, amely a párizsi autókiállításon mutatkozik be.
:)
:)
Rolee462016-09-18 20:57:36 // 2207
Nincs idejuk ilyenel sza..kodni!?Az igenyes gumiszerelok azert leszedik😀
Buksi2016-09-18 18:52:10 // 2206
Ezt amúgy én sem értem. Biztos nincs benne a szerelés árában. :-D
droberto2016-09-18 16:16:49 // 2205
Nem értem, hogy miért nem fér bele, hogy letakarítsák a ragacsot. Nem kell hozzá csak egy matricaradír vagy 8 csepp oldószer meg egy rongy. :)
Buksi2016-09-18 11:47:05 // 2204
Így sem tudnak! :-DDD
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Kék színben nekem sem tetszik annyira, de ha hozzám vágnának egyet, azért elfogadnám. ;-))))
Buksi2016-09-18 11:45:59 // 2203
Sztem ez már nem az eredeti garnitúra, mert a súlyok is máshová kerültek. :-)
Buksi2016-09-18 11:42:50 // 2202
Nem-nem. Nem én voltam,én csak fotóztam. :-))
Buksi2016-09-18 11:42:18 // 2201
Most már legalább tudom kié a 159-es a conti parkolóban. :-))))
Rolee462016-09-17 21:07:43 // 2200
Az Amore Rap utan mindig ez a kovetkezo👍👍👍
Rolee462016-09-17 21:02:04 // 2199
Hat Buksi,ha a nevedre kerul egy ilyen gyonyoruseg biztos sekni nem tud majd nektek elenallni😃😉.Kek szinbe nem tetszik😕.
RomeoOne2016-09-17 09:04:46 // 2198
Wow, a QV-n nem P ZERO van, hanem Vredestein Ultrac Vorti :OOOO
RomeoOne2016-09-17 09:03:54 // 2197
Az könnyen lehet :)
Zsoltikj ૐ2016-09-17 00:57:57 // 2196
egy tervezővel terveztetik a kormányokat?
Tozo2016-09-16 22:44:01 // 2195
Meg van a bűnös!!!! A motorburkolatot Te szedted le a dízelről és raktad az autó mellé!!! Nem volt szép dolog!! Ejnye bejnye!!
Tozo2016-09-16 22:37:55 // 2194
Lám lám, ebben az én kezem is benne volt :)
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
És nálunk készül bele az MK C1 vezérlője!
Haddel2016-09-16 22:16:49 // 2193
Buksi2016-09-16 21:09:30 // 2192
Én is úgy látom, hogy ezt az autót nekem teremtették. :-DDD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Bitang jól néz ki élőben, majdnem elájultam. Már sokadszorra is. :-DD
Haddel2016-09-16 20:49:17 // 2191
Jol áll neked😃 Imádom ezt a felnit. A Qv nagyon ott van!
Buksi2016-09-16 20:16:51 // 2190
BCS2016-09-16 18:36:23 // 2189
Fabio Francia ment vele, aki asszem Giorgio Francia egykori DTM versenyző és Alfa gyári tesztpilóta fia.
Shadin2016-09-16 14:36:15 // 2188
Kíváncsi vagyok majd a véleményedre, valószínűleg nem értem meg egy igazi (hátul kaparós) autóra, de esküszöm kerestem azt a pontot, hogy mitől jó nekem ez a hátsókerék hajtás, hogy hol jelentkezik vezetési élményben. És ha csak ott, hogy az ingázások közepette az infópark kanyart kilinccsel előre be tudom venni mint BMW-s kollégám, akkor annyira nem érdekel. Már sajnos inkább érdekel az automata váltó :-D Hiába na! Öregszem!
Tedi2016-09-16 13:47:24 // 2186
Szerencsére tévedsz, mindegyik típusnak 50:50 százalék a súlyelosztása. Ezt a tök frankó abban, hogy először a QV-t csinálták meg, mert nagyon sok műszaki megoldás megmaradt a hétköznapibb változatokban is.
Kazes☻2016-09-16 12:58:10 // 2185
Akkor még jobb! :)
Kazes☻2016-09-16 12:57:52 // 2184
Yesss... aza Ci! ;)
pettinke2016-09-16 12:25:38 // 2183
igen, az lesz.
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/
"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
http://totalcar.hu/tesztek/2016/05/23/bemutato_alfa_romeo_giulia_2016/
"valamennyi változat habkönnyű és szupererős, szénszálas kardántengellyel hajt."
droberto2016-09-16 12:05:03 // 2182
Én úgy emlékszem, hogy az karbon marad az alap verzióban is.
pettinke2016-09-16 11:50:59 // 2181
dehát könyörgök, éppen ez az élmény benne, hogy teszi a farát! ez nem azt jelenti, hogy rosszul fekszi az utat.
nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.
aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
nagyon szép, kényelmes és kezes bárány a 159, de pont ez hiányzik belőle.
aki nem szokott az élményhez, hogy nemhogy kanyarban, de gázadásra, vagy durva motorfékre becsóvál a popija, annak ez nyilván valami problémaként jelentkezik.
Liquid2016-09-16 11:13:42 // 2180
A Júliát nem vezettem, de azért tegyük hozzá a dologhoz azt is, hogy a 159Ti futóműve azért magasra teszi a lécet...
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Ez pl. lehet magyarázat arra hogy a CarTársaknak nem maradt a padlón az álla :)
Kazes☻2016-09-16 11:10:17 // 2179
Ok... elnézzük... most az egyszer... :D
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
Elképzelhető, de talán nyilvánvaló is, hogy az 50:50 a QV-ben marad, de azért ez a hajtáslánc sokban nem változik szvsz a hétköznapokra (nyilván nem lesz karbon kardántengely), de úgy is odab..sz. :)
CseBali2016-09-16 10:39:03 // 2178
Sziasztok,
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Nem lehet, hogy D-ben kicsit engedékenyebb a rendszer és azért enged némi riszát?
Én is teszteltem a vasat, és imádtam, ahogy a körforgalomban nem tolta az orrát, hanem gyönyörűen tartotta az ívet (a motor még hideg volt, így csak Normál módban mentem, nem D-ben)!
A Giu-m DNA kapcsolója is alapvetően átalakítja a különböző paramétereket, pl az elektronikus diffizárat is...
B
Kazes☻2016-09-16 10:13:46 // 2177
Amúgy egyetértek veled, bár nekem csak egy 1.8 Giuliettam van és jelenleg egy 146-al rohangászok... de ez unalmasabb is... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.