Shadin2016-10-07 21:59:25 // 2380
Jaaaaaa! a francos bal hátsó ablakemelőre gondolsz 😐
droberto2016-10-07 21:54:20 // 2379
Én értem, hogy hogy gondoltad, de azt azért azt is vedd figyelembe, hogy a MO-i Afás km-ek 70%-át 59-ek futják. Ehhez képest egy 145, 155 hobbiautó.
Kazes☻2016-10-07 21:53:33 // 2378
Igen és ugyanúgy is kapar... hát pont ezért király ez a Giulia! :)
droberto2016-10-07 21:49:47 // 2377
Pont ugyanúgy agyonveri a sportos és a polgári kivitel egyaránt szinte minden paraméterében a konkurenciát mint a 75-ös. Ez az elődökről nem mondható el. Tele van egyedi és zseniális megoldásokkal.
Kazes☻2016-10-07 21:46:04 // 2376
Na, aaaz bizony ott volt! :) De nyilván csak azért jön az így ki, mert a 75 után volt a 155, az után a 156 és vegyesen a 159, majd most ez a csodamasina. :)
droberto2016-10-07 21:42:53 // 2375
Azért Audira, mert nem hullik szét a futóműve 80k után? Vagy mert jobban fordul mint egy 3-as BMW? Vagy mert sportautókkal vetekedő kanyarsebességet lehet a ti-vel elérni? Sokkal kiforrottabb a KKL + multilink rendszere mint az 56-nak. Meg mint autó is jóval fejlettebb. Egy viszont elvitathatatlan: a busso v6-nak nincs párja. Egyébként, hogy befejezzem az OFF-ot, szerintem a Giu nem az 59 és még csak nem is az 56 utódja, hanem a 75-é. :)
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
A 75 műszakilag anno b@szottul ott volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 21:41:14 // 2374
Vezettem már elég sok audit is de nem tudnám semmihez sem hasonlítani... ha jössz kaposra menj az enyémmel egyet kerek alfásvigyorral fogsz kiszálni ;)
Kazes☻2016-10-07 21:32:35 // 2373
Csak az állandókra gondoltam, amikkel sokszor tele van a topicja... ;)
yani🍀2016-10-07 21:25:54 // 2371
A 159 sem problémásabb, mint a kortársai.
Shadin2016-10-07 21:25:06 // 2370
Hihi 😂 Mi is az a probléma?
Kazes☻2016-10-07 21:18:20 // 2369
Ha nem lesz neked, akkor nem is...! ;) Ezzel szemben amennyiben kevésbé lesz problémás, már megérte! :)
Kazes☻2016-10-07 21:15:42 // 2368
Azt én is láttam már! :)
yani🍀2016-10-07 20:42:26 // 2367
A 159-et még 11 évvel a megjelenése után is úgy megnézik, ha megállok valahol, mint egy új autót. Szép a Julis, de nem vagyok benne biztos, hogy 11 év múlva ugyanezt írhatom majd róla.
Abarai2016-10-07 20:21:28 // 2366
off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
Direkt nem kilókról írtam, hanem az élményről, ráadásul nem győztem hangsúlyozni, hogy szubjektíven. Engem a 159 vezetése egy Audiéra emlékeztetett, ráadásul sose voltam dízelpárti. A 156 egy játékautó hozzá képest, elmebeteg V6-tal. Autónak nagyon jó a 159, csak nem az én világom.
/off
GTVili2016-10-07 19:21:52 // 2365
Az M1-M7 kivezetőn is van egy rohadt nagy óriás plakát.....
Kazes☻2016-10-07 17:14:09 // 2364
Csakis irigységből...! ;)
Giuntini2016-10-07 17:11:26 // 2363
Abban egyetértünk hogy a Julis mem csak egy remek Alfa, hanem egy temek autó. Aki lepassatozta a a 159-et, az menjen, és vizsgáltassa meg magát. A 159-re nem mondtak soha más autót, mert teljesen egyedi. A Julist már lebéemvézték, vagy lejaguározták.
Kazes☻2016-10-07 16:25:41 // 2362
Ok. Retro? Ezt sosem hallottam rá... szvsz semmi köze hozzá. Azt viszont hallottam, olvasta, hogy passatozták... De mindegy is. A Giulia egy remek Alfa Romeo! :)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Személyes megjegyzésként mondom, hogy azért vigyázzatok, az '59-et ne toljátok túl, mint pl. páran a '66-ot! ;)
Shadin2016-10-07 14:30:17 // 2361
Semmi bajom a Julis súlyával, jó az persze.
A 159 fl-re gondoltam...
A 159 fl-re gondoltam...
misike762016-10-07 14:25:32 // 2360
Ti láttatok már Giulia reklámot/plakátot, vagy bármit amivel győzködnék a népet, hogy vegyék?
Tedi2016-10-07 14:23:33 // 2359
Ehhez képest a Julis 1375 kiló. Jobb ez így...
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Vicces egyébkét, amikor a 159 kijött azért visított mindenki, mert nehéz. A Giuliával meg az a baj, hogy nem elég nehéz?! Jajmár :)
Shadin2016-10-07 13:47:57 // 2358
legjobb esetben 70 kiló volt az kb. nem oszt nem szoroz :-(
Shadin2016-10-07 13:47:26 // 2357
hál' istennek :-)
Liquid2016-10-07 13:33:52 // 2356
a facelift után már rendben van súly is
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:56:00 // 2355
mivel az 59 a legnagyobb hibája volt a cégnek :)))
Giuntini2016-10-07 12:44:25 // 2354
Azért a súly kritikában van némi igazság. A 2,4 sw automata váltóval, 1710 kg üresen. Súlyosabb egyéniség mint a konkurencia. Viszont ettől ennyire merev. Ennek köszönhetően meg a zajszigetelésnek, a 159-ben nem érződik a sebesség.
Giuntini2016-10-07 12:40:29 // 2353
Teljességgel osztom. Az anyaghasználat meg a Giuliában példás!
Shadin2016-10-07 12:26:00 // 2352
Szerintem is a Giulia a 156-os "utódja"
Giuntini2016-10-07 12:23:28 // 2351
Én viszont ebben nem értek egyet! A 159-re én is azt mondom, hogy egy nehézbombázó, de hogy minden ízében továbblépés volt a 156-hoz viszonyítva, azt nem lehet tagadni. Formatervben is!!! Ezt formatevező művész is mondta. A 159 minden apró részletében remekmű! A belső hiába sokkalsúlyosabb, mégis sokkal egyénibb. Én a konnyedséget nem azonosítom az egyéniséggel. A Giulia sokkal inkább hasonlít egy Bmw-re mint egy 159. Ezzel azt mondom, hogy a belső minden autósnak akar tetszeni. A 159 kapott kritikat a retro feeling miatt. Nekem meg ez jön be!
Liquid2016-10-07 12:23:25 // 2350
A 159-ben is megvan a "hülyegyerek és a lazaság", csak megfelelő motor kell hozzá :)
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Minden méretben megfelelő kortársa hasonló súlyban van, csak ez valahogy mindig kimaradt a tesztekből...
De az tény, hogy kisebb súlyhoz, mindenből kisebb kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 12:17:19 // 2349
ha az a könnyedség ára, mint az 56-nál hogy csáposon megemelve nem csukódik az ajtó, mert tekeredik a kaszni akkor bizony jobb a tank feeling már csak biztonsági szempontokból is... de mindenki a súlyokkal jön egy A4 benya 1400kg, a BMW-is, meg C Merga is 1500... a benyás 59-es is ennyi szóval nem értem...
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
A Gyula meg egy új korszak, új anyagokkal mindig kell az előre lépés és ebben jobb az 59-nél
Kazes☻2016-10-07 11:39:09 // 2348
Úgy van! Én ezzel teljesen egyetértek. :)
Abarai2016-10-07 11:34:08 // 2347
"De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni."
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Értem, hogy mit akarsz mondani, nem is vitatkozom vele, inkább csak másfelől világítom meg. Szerintem a 159 ment el a németek irányába. Egy olasz tank érkezett a teuton panzerek közé. Előtte sokkal inkább a könnyedség volt jellemző az Alfákra, amihez most visszatértek. Nekem nagyon tetszik, hogy a 156-ban megvan a hülyegyerek és a lazaság (ennek minden pozitív és negatív hozadékával együtt), a 159 viszont nagyon nem nekem készült. Szerintem a Giulia visszatalált a jó útra.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:39:04 // 2346
nézd a dízelnek is van életere ahogy nőnek az üzemanyag árak úgy hajlik a mérleg nyelve ezen irányba, szerintem lesz meglepetés dízel fronton a Gyulában vagy egy 6 henger vagy egy dupla turbós 4 henger...
Giuntini2016-10-07 09:27:28 // 2345
Szerintem ugyanaz van mint a Ghiblinél. A dízel csak egy alternatíva, az autó jobb eladhatósága miatt. Amikor a 159 volt, akkor Európa nagy részén még a dízelt preferalták. Mára ez megfordult. A dízel eladasok csökkentek. Lehet, hogy az Alfa látja jól, hogy nem teszik bele a V6 dízelt.
Giuntini2016-10-07 09:17:56 // 2344
Én is azt mondom, az 59 a 3-as vetélytársa volt, csak szépsége miatt tűnik nagyobbnak. Ha megnézzük az 59-et, a hosszú gépháztető miatt tűnik nagyobbnak. Ettől (is) gyönyörű. A Giulia lényegesen könnyedebb autó benyomását kelti bennem. Ez tényleg egy finom járasú benzinest kíván. Szerintem a dízel ettől az autótól nagyon idegen. Szerintem a benzineseknek lesz sikere. Most már értem, miért a QV-vel nyitottak...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:15:11 // 2343
benyásra leszek kíváncsi majd arra bejelentkezek egy tesztvezetésre bár nagy meglepetés nem fog érni, egy tökéletes alapra építettek egy nagyobbat automata váltóval szóval biztos jó lesz
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 09:10:17 // 2342
hát nem egészen, beltér szempontjából eléggé elmaradt az 59 a 66-tól bizony a 3-as vetélytársa ami picit nagyobb belül, az 5-östől nagyon mesze van az 59 helykínálatra, egyéb iránt majdnem olyan csendes ...
Giuntini2016-10-07 09:08:27 // 2341
Igazad volt Erhard, szerintem a Giulia karakteréhez nem illik a dizel. Ez az autó 200 paci feletti benzinesért kiált. Dízellel ez cégautó jellegűvé válik. Gyanítom, hogy ezt a gyáriak is így gondolják.
RomeoOne2016-10-07 09:03:58 // 2340
Tehát végül mégiscsak egy lett a 2 helyett. Ha a méreteit megnézed, akkor az nem a 156 kategóriája. Hogy a jó skálázás miatt elővegyem a németeket: az 59 nem a 3-as BMW-vel van pariban, hanem valahol a 3-as és az 5-ös között van méretben.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 08:55:18 // 2339
az 59 az 56 utódja volt akartak 69-et is csak sajnos nem lett belőle semmi pedig az lett volna az igazi nagy dobás, rajzokon nagyon durván festett überelte az 59-et is persze ha olyan lett volna
RomeoOne2016-10-07 08:49:41 // 2338
Szerintem ez csak annak a jele, hogy ez a 156 utódja. A 159 egyszerre volt a 156 és a 166 utódja, így valahol a kettő között volt, azért lett ekkora böhöm. Most talán újra szétválasztják a két kategóriát.
Vermacy2016-10-07 08:36:14 // 2337
Nagyrészt egyet értek, Nekem kékben volt. Bár Én sem éreztem, hogy a 16V-nél gyorsabb lenne, viszont hangosabb és érezni, hogy nincs benne annyi anyag, ezt mutatja az 1,4 t alatti súlya is.
Azért céges autónak automatával elfogadnám, oviba járósnak meg asszonynak egy SW benzines, bár a szalonban a "kislány" nem tudta, hogy mi az az SW...
Azért céges autónak automatával elfogadnám, oviba járósnak meg asszonynak egy SW benzines, bár a szalonban a "kislány" nem tudta, hogy mi az az SW...
Giuntini2016-10-06 21:11:16 // 2336
Tehát az első komolyabb benyomások a Giuliáról, egy pár kilométeres próbaút után:
Az autó nagyon szép fehér színben pompázott, fekete bőr belsővel, polírozott alu betétekkel, nagy navival, 2,2-es 180 lovas dízel motorral, kézi váltóval. Jobban örültem volna az automata váltósnak, jobb lett volna az összehasonlítás az enyémmel.
Most jobban megnéztem a belső minőségét, és azt kell mondanom, hogy nagyon jó minőségű anyagokat használtak. Az üléspozíció talán még mélyebb, és még jobb, mint a 159-esben. A váltó nagyon jól kézre esik, de nekem sem tetszik a műanyag váltógomb. Ennél ez az autó többet érdemelne. A sokat kritizált naviról nem tudok véleményt mondani. Ami még kevésbé tetszett, az a kormánykerék. Nagyon jó a motorindító gomb a kormányon, de a középrészen sok a jellegtelen műanyag, bennem kevésbé kelt értékes benyomást. Szerintem a 159-é sokkal szebb. Az analóg műszerek tetszenek, igazi Alfás hangulatot árasztanak, az üzemanyag jelző, és a hűtővízmérő kijelzője viszont nem tetszik, és nehezen leolvasható. Ezzel együtt, nekem a belső sokkal értékesebbnek tűnik, mint egy 3-as BMW-é. Nem értem a tesztelőket, akik az ellenkezőjét mondták.
Menet közben mutatja meg igazi értékeit a Giulia. A kormány nagyon közvetlen, bár nekem túl könnyű, és ezáltal érzéketlenebb mint a 159-é. Nekem jobban fekszik a férfiasabb kormány. A váltó nagyon jó, határozott, és szerintem rövid utakon jár. Én nem éreztem ezen a rövid úton a hátsókerékhajtás előnyeit, viszont azt nagyon jó pontként könyvelem el, hogy a kormány magától visszatér középállásba. A Mercedes, és a BMW nem ilyen. Futóműve fantasztikus, de érzésre keményebb, mint a 159-é. Semmi zörej, az autó nagyon jól össze lehet rakva, szerintem jók lehetnek az illesztések. Az egész autót olyan vezetni, mintha mindig ezt vezettem volna. Nagyon könnyű megszokni. A motor jól húz, bár én nem éreztem se jobbnak, sem rosszabbnak mint a 2.4-es motort. Erre mondtam azt, hogy jobb lett volna automata váltóval kipróbálni, mert abból többet tudtam volna leszűrni. Érzésre hasonló vehemenciával gyorsul, mint az én 2,4-esem. Ami viszont nem tetszett, a hangja. Minden tartományban hallani lehetett tisztán a dízel működését, az öthengeres hangjához még csak hasonlítani sem lehet. Nem mondom hogy rossz, mert a BMW 320d hangja kifejezetten bántó, de azért én ennél sokkal jobb és finomabb hangra számítottam. Szerintem itt érhető tetten a súlymegtakarítás egyik oldala. Kevésbé van leszigetelve a karosszéria. Legalábbis én erre gyanakszom. A másik, én a 159-ben sokkal több anyagot érzek. A Giuliában nincs az a tank érzés, ami a 159-ben meg van. Ettől függetlenül, én is azt mondom, hogy a Giulia fantasztikus előrelépés minden szempontból, és igazi konkurenciája a német prémium márkáknak. Én a BMW-vel tudom összevetni, és minden elfogultság nélkül azt mondom, ez az autó jobb, és a 3-as BMW-nél sokkal minőségibb, még ha néhány újságíró nem így látja. Sajnos Magyarországon a BMW a leginkább körülrajongott autómárka.
Apróság: ha benne hagyod a kulcsot a csomagtartóban, és rácsukod az csomagtér tetőt, akkor rövid idő után újra kinyitja a csomagteret. Nem tudod bezárni a kulcsot. Ez jó!
A szalonban a Business csomaggal a 180 lovas automata váltós több mint 15 millióba kerül. Az én általam kipróbált autó 13 millió körül van. Magyarországon BMW őrület van. Nem hiszem, hogy Magyarországon konkurencia lesz. Mert itt mindenki az értékvesztést nézi elsősorban. Ez pedig nem igaz, a 159 nagyon jól tartotta az árát addig míg a romok nem kerültek be Magyarországra.
Ami a személyes véleményem: nálam elmaradt a katarzis. nekem hiányzik belőle a 159 egyénisége, szoborszerű szépsége, és a belseje is mondhatjuk azt hogy nagyon modern, de nem érzem benne azt az egyedi Alfás hangulatot, mint a 159-ben. De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni.
Ami még lehet hogy fontos, a hátsó lábtér nagyobb, mint a 159-ben.
Az autó nagyon szép fehér színben pompázott, fekete bőr belsővel, polírozott alu betétekkel, nagy navival, 2,2-es 180 lovas dízel motorral, kézi váltóval. Jobban örültem volna az automata váltósnak, jobb lett volna az összehasonlítás az enyémmel.
Most jobban megnéztem a belső minőségét, és azt kell mondanom, hogy nagyon jó minőségű anyagokat használtak. Az üléspozíció talán még mélyebb, és még jobb, mint a 159-esben. A váltó nagyon jól kézre esik, de nekem sem tetszik a műanyag váltógomb. Ennél ez az autó többet érdemelne. A sokat kritizált naviról nem tudok véleményt mondani. Ami még kevésbé tetszett, az a kormánykerék. Nagyon jó a motorindító gomb a kormányon, de a középrészen sok a jellegtelen műanyag, bennem kevésbé kelt értékes benyomást. Szerintem a 159-é sokkal szebb. Az analóg műszerek tetszenek, igazi Alfás hangulatot árasztanak, az üzemanyag jelző, és a hűtővízmérő kijelzője viszont nem tetszik, és nehezen leolvasható. Ezzel együtt, nekem a belső sokkal értékesebbnek tűnik, mint egy 3-as BMW-é. Nem értem a tesztelőket, akik az ellenkezőjét mondták.
Menet közben mutatja meg igazi értékeit a Giulia. A kormány nagyon közvetlen, bár nekem túl könnyű, és ezáltal érzéketlenebb mint a 159-é. Nekem jobban fekszik a férfiasabb kormány. A váltó nagyon jó, határozott, és szerintem rövid utakon jár. Én nem éreztem ezen a rövid úton a hátsókerékhajtás előnyeit, viszont azt nagyon jó pontként könyvelem el, hogy a kormány magától visszatér középállásba. A Mercedes, és a BMW nem ilyen. Futóműve fantasztikus, de érzésre keményebb, mint a 159-é. Semmi zörej, az autó nagyon jól össze lehet rakva, szerintem jók lehetnek az illesztések. Az egész autót olyan vezetni, mintha mindig ezt vezettem volna. Nagyon könnyű megszokni. A motor jól húz, bár én nem éreztem se jobbnak, sem rosszabbnak mint a 2.4-es motort. Erre mondtam azt, hogy jobb lett volna automata váltóval kipróbálni, mert abból többet tudtam volna leszűrni. Érzésre hasonló vehemenciával gyorsul, mint az én 2,4-esem. Ami viszont nem tetszett, a hangja. Minden tartományban hallani lehetett tisztán a dízel működését, az öthengeres hangjához még csak hasonlítani sem lehet. Nem mondom hogy rossz, mert a BMW 320d hangja kifejezetten bántó, de azért én ennél sokkal jobb és finomabb hangra számítottam. Szerintem itt érhető tetten a súlymegtakarítás egyik oldala. Kevésbé van leszigetelve a karosszéria. Legalábbis én erre gyanakszom. A másik, én a 159-ben sokkal több anyagot érzek. A Giuliában nincs az a tank érzés, ami a 159-ben meg van. Ettől függetlenül, én is azt mondom, hogy a Giulia fantasztikus előrelépés minden szempontból, és igazi konkurenciája a német prémium márkáknak. Én a BMW-vel tudom összevetni, és minden elfogultság nélkül azt mondom, ez az autó jobb, és a 3-as BMW-nél sokkal minőségibb, még ha néhány újságíró nem így látja. Sajnos Magyarországon a BMW a leginkább körülrajongott autómárka.
Apróság: ha benne hagyod a kulcsot a csomagtartóban, és rácsukod az csomagtér tetőt, akkor rövid idő után újra kinyitja a csomagteret. Nem tudod bezárni a kulcsot. Ez jó!
A szalonban a Business csomaggal a 180 lovas automata váltós több mint 15 millióba kerül. Az én általam kipróbált autó 13 millió körül van. Magyarországon BMW őrület van. Nem hiszem, hogy Magyarországon konkurencia lesz. Mert itt mindenki az értékvesztést nézi elsősorban. Ez pedig nem igaz, a 159 nagyon jól tartotta az árát addig míg a romok nem kerültek be Magyarországra.
Ami a személyes véleményem: nálam elmaradt a katarzis. nekem hiányzik belőle a 159 egyénisége, szoborszerű szépsége, és a belseje is mondhatjuk azt hogy nagyon modern, de nem érzem benne azt az egyedi Alfás hangulatot, mint a 159-ben. De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni.
Ami még lehet hogy fontos, a hátsó lábtér nagyobb, mint a 159-ben.
Giuntini2016-10-06 17:12:04 // 2335
Vermacy2016-10-06 13:43:42 // 2334
Nálam egy hétig volt... :)
Giuntini2016-10-06 13:36:27 // 2333
Ma délután megyek Giulia tesztvezetésre. 180-as kézi váltós.
RomeoOne2016-10-06 12:59:32 // 2332
Gondolom már mindenki megtette, de jelentkeztem én is Giulia tesztvezetésre :D
Kecskemétre kértem, úgyis mindenki pesten akar :D
Kecskemétre kértem, úgyis mindenki pesten akar :D
Kócosw2016-10-06 07:42:25 // 2331
hat hallottam mar par problemas bmw röl megkell hagyni...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.