Fórum >> Típusok >> Giulia

droberto2016-10-11 19:18:46 // 2434
Alfa Romeo Giulia Veloce - videó
jó kis hangja van. :)))
Azurherceg2016-10-11 18:40:24 // 2433
Remelem, igazad lesz! Ha ez most nem sikerul az Alfanak, akkor meg a Lancia utan :-(
Azurherceg2016-10-11 18:26:07 // 2432
Koszonom! Elkezdek gyujteni.
Halesz2016-10-11 18:12:30 // 2431
Valóban nem rossz, de telepakoltam pár olyan extrával, ami kéne, ha már veszek egy ilyet, és 17,8 körül van a listaára így...
Giuntini2016-10-11 18:08:14 // 2430
Ez csak 46 ezer€. Elképzelhető, hogy felszereltségben van különbség.
Halesz2016-10-11 18:06:07 // 2429
Nézd csak, Misi, nekem ilyet tett ki a telefonhoz:

Csabi2016-10-11 18:03:08 // 2428
Szerencsére ez elég távol van a 61.000€ -s ártól...Várjuk a 3-4 éves darabokat..:)
Halesz2016-10-11 17:29:23 // 2427
Van már hivatalos magyar árlista:


13 750 000-től indul a benzines Veloce.

13 300 000-tól pedig a dízel Veloce.
Giuntini2016-10-11 15:03:37 // 2426
Bármilyen rosszul is hangzik felénk, de szerintem igen. Ha félénk árképzést hajtanak végre, akkor pont alápozicionálják a BMW alá, és ebben a szegmensben már nem csak az ár számít. Ezzel nyíltan vállalják, hogy van olyan jó az új Giulia mint a konkurencia. Az USÁ-ban a Giulia ára még bátrabb. Ott nincs forgalmi adó, és jóval olcsóbbak az autók. A QV ára 70 ezer dollár fölött van, a C63 AMG, és az M3 ára nem éri el a hetvenet. Az USÁ-ban az Alfa Romeo még mindig egy mítosz. Nem ismerik, hiszen rég kivonultak az Egyesült Államokból. Az Alfa igazából a Maserati felé van pozicionálva. Nem véletlen a modellkínálat. Giulia és 4C. Ha ehhez még hozzájön a Stelvio, és reklámként odatesznek egy 8C imagét, akkor a sznob amcsikat hamar meg lehet fogni. Nem is kezdik a nulláról, hiszen a kiépített Jeep kereskedéseket fogják használni. Szerintem most nagyon jól csinálja az Alfa, és remélem pár év múlva lesz egy olyan modellkínálatuk, amiben lesz egy nagy Alfa, egy igazi elérhető kupé. és egy karakteres spider.
trxAlfa2016-10-11 14:45:38 // 2425
Félve kérdezem, de ezeket az árakat jól lőhették be? Kurvasoknak tűnnek nekem, nem csak mint kukacos leendő vásárló, aki szeretne minél olcsóbban álmai autójához jutni (de egy kicsit mégiscsak.. :D), hanem a konkurenciához képest is erős. Én elhiszem, hogy a német trió is tud képezni meredek árcédulákat, viszont ennél nagyobb és magasabbra pozicionált modelleket is lehet kapni ennyiért.
Kócosw2016-10-11 14:44:21 // 2424
azt fölextrazod hoppa ötven vege hatvan eleje..nem keves... :(
Giuntini2016-10-11 14:04:06 // 2423
A 210 lovas dízel Veloce indul Olaszországban 50500€-tól.
Azurherceg2016-10-11 13:06:59 // 2422
Az auto.it is 50k koruli arat saccolt. Draga na :-(
Kócosw2016-10-11 13:01:11 // 2421
az nem de a kulcs belefer :)
Haddel2016-10-11 12:29:19 // 2420
Én mikor bent voltam a kereskedésben , már volt plakátolva a benzines 52e euroért.
Haddel2016-10-11 12:27:10 // 2419
Hasitasi nem kér kódot😃😃
DonPimpa2016-10-11 12:12:10 // 2418
Nyilván lesz ez ennél jóval olcsóbban is - szerintem a "kedves" törökgermán kereskedő próbál meg extra hasznot húzni abból hogy még kevés elérhető belőle...
Azurherceg2016-10-11 11:21:31 // 2417
koszonom szepen. Az 510 le-s QV ismereteben ez elegge magas szerintem is. Bar a teljesitmenye is remek, legalabbis olasz oldalakon 4.9-es 0-100-at irnak. Plusz osszkerekes.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-11 11:11:07 // 2416
uhh...majdnem annyi mint a csúcs modell... :(((
DonPimpa2016-10-11 11:09:47 // 2415
Nos, mobile.de-n egy német kereskedő már hirdeti, ott 61.290 EUR-t írnak.
Azurherceg2016-10-11 11:00:31 // 2414
Sziasztok! Publikus mar a 280 Le- valtozat ara? Lehet, hogy irtatok, csak figyelmetlen voltam :-(
Kócosw2016-10-11 10:56:22 // 2413
en egy övtaskat is vallanek erte :)
DonPimpa2016-10-11 10:54:58 // 2412
Hm, inkább veszek egy nagy zsebes nadrágot, csak legyen benne egy Giulia kulcsa, és tartozzon hozzá egy autó is, ami az enyém...;)
Kócosw2016-10-11 10:46:02 // 2411
vicces sracok vannak ott a kommentelök között, sztem 80% uk vmi lerugott nemet premiummal büszkelkedik odahaza,es a szomszed Jozsitol hallotta hogy a vejenek a huganak az öccsenek volt egy haverja akinek szar volt a 87. kezböl vett gazdatlan lerugott alfaja.
Meghat ugye soha senki nem vesz egymas utan 2 olasz autot,ezt is megtanulhatok, uh en ismet megtudtam az okosoktol hogy egy senki vagyok, nekem most 2 all otthon ,es a 159 a 4. olasz...
Dehat ilyen senkinel nem fordulhat elö mint a fiatalember emlitette...
Shadin2016-10-11 09:17:41 // 2410
A TC cikkhez szóltál hozzá...
Haddel2016-10-10 22:42:05 // 2409
Jól teszed😃
Liquid2016-10-10 21:41:27 // 2408
Időnkét előfordul, hogy kommentelek valamit :)
Haddel2016-10-10 21:29:58 // 2407
Szerintem a kommentedre értette,amit Tökösnek írtál😃
Giuntini2016-10-10 21:06:46 // 2405
Nem felesleges, mert ezzel próbálják megint lerontani az ázsiót. A minőség nagyon fontos! A 3-as BMW minősége egyáltalán nem az, mint ahogy lefestik. Most elkezdik a kvalitásokat dicsérni, de még mindig a minőséggel van bajuk. Ez már a 159 esetében nem állta meg a helyét, a Giuliánál meg semmiképpen. Mikor a BMW bőrnek adja el a műbőrt, ez gusztustalan!
RomeoOne2016-10-10 21:02:38 // 2404
Csak hogy alátámasszam, hogy nem a levegőbe beszélek, nemrég ez a poszt jelent meg az FB oldalukon. Nincs itt semmilyen német részrehajlás. Sőt, inkább a németek kezdhetnének el háborogni :D
Haddel2016-10-10 21:02:33 // 2403
Ez f@szhülye..
Rohodi Mihály2016-10-10 20:37:57 // 2402
A nagy, műszerfalba integrált kijelző nagyon jól sikerült.
A kezelés is könnyű, ha sokat gyakorol vele valaki :-)
Látványos, főleg sötétben. Én szeretem a szép színes Alfa emblémákat :-)

RomeoOne2016-10-10 20:26:37 // 2401
Nyugi, nem kell mindenre egyből visszatámadni. Szerintem kimondottan jó véleményt fogalmazott meg a Giuiliáról, csak ők ezt nem áradozva, hanem ilyen stílusban teszik.

[...] tényleg zseniális. A kormányzás, a futómű, az olyan, de olyan...

[...] csak hát az olaszok egy dolgot nem felejtettek el: a vezetés élményét. És így már semmi sem fáj, [...]

Lássam csak, mitől ájult el mindenki. Hát ettől:
És belinkelve a videó, amin a hangja hallható, megerősítve, amit már eddig is mindenki kiemelt, hogy magasan a legjobb hangja van a versenytársak között.

És a vége:
Jó látni, hogy az Alfába visszatért az élet. De még hogy.

Ezek adják itt a lényeget, a többi csak felesleges körítés. Nem kell vele foglalkozni :)
Rohodi Mihály2016-10-10 20:23:20 // 2400
Slusszkulcs evolúció :-) (egy offos kulccsal)
Bár a Mito/Giulietta/4C kulcsot eggyel jobbra kellett volna tennem. Az utolsó pedig egy standard Fiat Freemont/Lancia Voyager, Thema kulcs, ami szintén aktív, tehát nem kell kivenni a zsebből az ajtónyitáshoz és indításhoz.



Nagyon jó formájú a Giulia kulcsa, de sajnos irgalmatlan nagy, visszalépés a 159/Brera/Spider kulcsához képest.. Akkora mint egy laptop utazós egér, így feleslegesen nagy méretű.



A képek nem adják vissza, mennyire vastag sajnos. Kár érte.
RomeoOne2016-10-10 20:19:14 // 2399
Eleve 50-60 km-es hatótáv alatt már nem is számol, csak kiírja, hogy limited cruising range. Én egyszer úgy indultam Paksról BP-re, hogy 90 km-t írt a comp és 100 km-re van kb az érdi olcsó MOL kút, ahol mindig tankolok. Pályán, fogyasztáskímélő 110-es tempóban valahol 25 km-re a kúttól jött az üzenet és vette át a számok helyét a diszkrét vízszintes csík. Mondom sebaj, majd az üzemanyag szint jelzőn látom, hogy mennyi van még. Hát nem, kb. abban a pillanatban az is lekoppant 0-ra. Az első 10 km-t egész jól bítam, de aztán nagyon elkezdtem izzadni. Fél kilométerenként rápillantottam a GPS-re, hogy ott vagyunk már??
Akkor sikerült először 7-es számjeggyel kezdődőt tankolni :D
(70,09 L)
Giuntini2016-10-10 19:13:58 // 2398
Most már nagyon elegem van a "szakértőkből". Most már túlzásba viszik a hasonlítgatást. Nem értem, a BMW 320d anyagminőségben, kialakításban alacsonyabb szinten van mint a Giulia. Ott az anyagok csak látszanak valaminek. A Giulia könyöklő alatti része puha műanyag és a térdnél is. A 159-nél is ott kemény. A BMW mindenhol gyengébb anyaghasználattal rendelkezik. Most már nevetséges, egyre jobban próbálnak fogást találni az autón, de nem megy. Ha meg valaki üres tankkal elindul egy 510 lovas autóval tesztelni, az magára vessen.
Shadin2016-10-10 16:18:08 // 2397
Liquid!

Elpattant valami???
noobi322016-10-10 16:16:03 // 2396
Mutassanak egy márkát amely kilométerre pontosan kiszámolja a hatótávot.

Legközelebb mibe kötnek bele? Hogy odahaza Kisgalamboskótyaházán nem lehet a Xenon izzókat okosba cserélni?
Béci Ɨ|ѯ2016-10-10 14:39:50 // 2395
Giuntini2016-10-09 13:46:04 // 2394
Szerintem is brutál jó az eleje. A 159 lámpasorának megismétlése önismétlés lenne. Az egyszeri és megismételhetetlen volt. Szerintem a Giulia eleje is nagyon karakteres, igazi Alfa Romeo!
Rohodi Mihály2016-10-09 13:41:26 // 2393
Ja, es a palyan 130-nal is mindenki sorol a kulso savba, jo lett ez az elso lampa, meg az orr is eleg morcos a tukorben meglatva :-)
Rohodi Mihály2016-10-09 13:39:28 // 2392
En emlekszem arra, hogy a 159/Brera/Spider megjelenesekor az is elhangzott negativumkent, hogy miert nincs beburkolva az elso lampatest, mert igy befejezetlennek tunik, illetve remes lesz a bogareltavolitas/mosas szempontjabol.
Aztan most meg az a felvetes a Giulianal, hogy "nem lett eleg karakteres a lampa", meg "a 159-e sokkal brutalisabb es szebb lampa volt". Kinek a pap, kinek a papne :-) Egy biztos, a 900valahany kilometerbol, ami a tesztautonkban van, es amibe tegnap szerencsere sokan be is ultetek, 600valamennyi km-t en autoztam, es nekem jonnek szembe a pozitiv elmenyek, ez egy ujabb igazi Alfa Romeo :-) A Giulia egy szuper auto. (Az arakrol most ne ejtsunk szot, nem bogarasztam vetelytars modell ajanlatokat, es a reklam kerdeserol se) En vennek, bar csak napfenytetovel, es automata valtoval. A tesztauto atlagfogyija este 7,2 volt, pedig az M7esen jottem 140-200 kozott, es ez a motor azert meg nyersnek mondhato.
Giuntini2016-10-09 11:13:13 // 2390
A kaposújlaki találkozó után, egy kicsit megváltozott a véleményem a Giuliáról. Pénteken, hogy vezettem körülbelül egy 10 kilométert, az nem igazán volt egy közeli kapcsolat, inkább csak ismerkedés. Most ismét beleültem, és csak néztem, és hosszabban elmerültem a részletekben, amit lehet, hogy nem jól láttam vezetése közben. Sok minden más mint a 159-ben, de ez egyáltalán nem baj. Kritizáltam, a két nagy műszer mellett lévő két csíkot, ami a hűtővíz, és a üzemanyagszint jelzője. Rájöttem, ez volt a legjobb megoldás, amit a mérnökök választottak. Így megmaradt a 156, 159 vonal, a két nagy óra csőben elhelyezve. Nem bontja meg az egységet két idegen műszer, így hamisíthatatlanul Alfás maradt. Ha odabiggyesztettek volna két oda nem illő kis műszert, elvesztette volna a 156, 159 örökségét, és mindenki kezdte volna ezt is Audihoz hasonlítani. Nagyon megtartott ez az autó mindent, ami Alfa Romeo örökség, mellette a legmodernebb technológiával leöntve. A dízel kerregését is felülbírálom, mert lehet hogy a 2.4-es motor a legszebben szóló dízelmotor, de városi fogyasztását nézve egyáltalán nem baráti. Ez a 2.2-es motor lehet hogy sokkal dízelesebb hanggal festi alá a produkcióját, de a fogyasztását ha hozza városban ami 5.5 liter, de a valóságban legyen 7, akkor is üzemanyagtakarékosság szempontjából óriási előrelépés. A 320d-nek ennél sokkal bántóbb a hangja, mégis veszik mint a cukrot, mert annyira keveset fogyaszt. Lehet, hogy ez a jellegzetes dízeles négyhengeres hang a szupertakarékosság következménye. És akkor megbocsátható, mert a dízelnél nem a hang nyom a legtöbbet a latba, hanem a gazdaságosság. A Giulia formáját tekintve részleteiben egy nagyon jól megtervezett autó, ami sokkal szebb, és kimunkáltabb stílusú mint a hasonló németek, még ha nem is fordulnak utána úgy az utcán, mint egy 159-es Alfa után bemutatása utáni időkben, de még akár napjainkban is. Ez az autó el akar venni vásárlókat a német prémium modellektől, és nem kizárólag az Alfa imádókra pályázik. Szerintem sikerülni fog...
droberto2016-10-08 23:26:57 // 2389
Miért nincs még tévés reklám? Az Skrossz már a TV-m lábán csöpög ki. :(
Giuntini2016-10-08 09:04:38 // 2388
Most fején találtad a szeget, ez jutott nekem is a teszt után eszembe, nem kapcsolhattam át a DNA-t. Biztos, akkor megváltozik a karakterisztikája. Nyálkas volt az út, és ezért. Kazesnak igaza van, valóban én is túl sokat dicsőítettem a 159-et, de egyszerűen imádom. Én is jobbnak tartom a hátsókerékhajtást, de nem minden helyzetben. Sőt, hétköznapi használatra biztonságosabb is. A hátsókerékhajtás a menetstabilizálóktól lett biztonságosabb. A Giulia fantasztikus autó! Megkockáztatom, hogy az Alfa történetének legjobb autója. Ezt úgy értem, hogy gond nélkül állja az összehasonlítást a konkurenciával. Én csak annyit jegyeztem meg, hogy kevésbé egyéni. De ez legyen a legnagyobb baja, ha viszik! Sajnos nálunk nem viszik, mert az értékesítő ismerősöm azt mondja, hogy főleg a német autósok próbálják ki, és utána meggyőzik magukat, hogy mégsem. Tudják, hogy jobb mint a 3-as, és kitalalnak valamit. Ár és a használt eladhatóság. Így nehéz lesz...
droberto2016-10-08 06:55:01 // 2387
Ezt nemm hallotam még, hogy az elsőkerekesekat magasztalták volna. Ennek egy előnye van, hogy olcsó.
Egyébként meg minden sport és élménykocsi hátul kapar. Szerintem ez elvitathatatlan. Simán lehet a gázpedállal fordítani az autót. Itt most ne feltétlenül arra gondolj hogy pörgő füstölő kerekekkel ordító motorral fordulat be a benzinkútra. Gondolj csak az MX5-re. :) Kicsi, könnyű és jó a súlyelosztása.
Kormány: Atkapcsoltad a DNA-t Dinamicba? Mert ott elvileg minimális a rásegítés.
Asszem tényleg ki kéne próbáljak egyet... :)
Kazes☻2016-10-07 23:47:46 // 2386
Én anno még Lada ezerhátason tanultam vezetni, majd pár évig volt is ilyen autóm, és ugye a jó öreg Giulietta... nem igazán volt velük gond, vagy csak én nem jártam olyan problémás helyeken... :)
Viszont azért van pár hely ahol lehet egy kis plusszal használni, az egyik ilyen az Éles sarok, ahol aztán szinte kötelezően bródszájdolva haladhat az ember... nyilván nem a csúcsforgalmi dugóban.

Különben nagyon jól leírjátok, hogy milyen frankó kis autó az '59 (ami Breraként született), de azt hiszem ezt senki sem vitatja/vitatta. Ellenben ez a Giulia topic! Mint írtam, kezd egy kicsit '66-osra hajazni a túlpörgésetek! ;)
Giuntini2016-10-07 23:13:43 // 2385
Meg király akkor is, mikor a hóban nem tudsz elindulni a hátsókerékhajtásoddal, akármilyen téli van rajta. Anno az elsőkereket magasztalták agyon, most ismét a hátsót. Mindegyiknek meg van az előnye, és a hátránya. Normál helyzetben nem érzel valami nagy különbséget, mert nem hiszem, hogy a városban, vagy a közúton bródszájdolva kanyarodsz. A Giuliánál annyit érzel, hogy jóval könnyebb a kormány, és hiába nagyon közvetlen, és fordulékony az autó, de a kormányzása jóval érzéketlenebb mint a 159-é. A 159 előnye a többi elsőkerékhajtású autóval szemben, hogy nem igazán lehet érezni hajtási befolyást. Ezt a futóműves haverom mondta, aki kipróbálta, mellesleg Mercedes őrült.

A 156 egy hatalmas siker volt, a 159 mindenben jobb volt, és ezzel lehet vitatkozni, de még szebb volt, futóműve, összeszerelési minősége több szinttel feljebb volt a 156-hoz viszonyítva. A Giulia meg a 159-nél is jobb autó, hiszen tíz év eltelt, és ebben az autóban a legmodernebb fejlesztések vannak. Formája nem annyira egyedi mint a 159-es formája, hiszen a 159 frontrészénél szebbet nem lehet csinálni, fittyet hány a cw értéknek, mert ez így egyedi, és így szép. De az az érzés, hogy még a mai napig is megállnak az autóm mellett, vagy hallom, "hogy hű de gyönyörű ez az autó", nem tudom, hogy a Giulia tíz éves korában képes lesz-e ezeket a reakciókat kihozni az emberekből.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.