Kócosw2016-11-03 07:23:27 // 2680
Az ADAC hires "független" gumitesztjeiböl is voltak problemak mikor kiderült hogy megsem annyira voltak partatlanok :)
Zsoltikj ૐ2016-11-03 00:05:34 // 2679
elsőkerekessel driftelt, na ahhoz kell ám tudás whehehe
Kazes☻2016-11-02 22:03:38 // 2678
Giuntini2016-10-31 09:45:37 // 2677
Ez volt az utolsó hogy megvettem én is. Ez a novemberi szám. Tudod a lesajnáló hangvétel ami dühít. "Alapjaiban jó autó a Giulia, de azért nem éri el a BMW szintjét. És ez a dühítő. Mert ha a valóságot írták volna, hogy a dízelmotor végig jelen van, akkor azt áláírom. De itt a vezetédi élményét is kritizálták, és arra is azt írták, hogy a BMW magasabb szinten van. Ez a nagy hazugság. Mellette azt írják a formára, hogy a Giulia agresszív, a BMW kimérten sportos.
Ami a valóság, csak ebbe is beleírnak valamit.
Ami a valóság, csak ebbe is beleírnak valamit.
Zsolt1552016-10-31 08:52:15 // 2676
A kisebbik kint él Münchenben és döntött, hogy vesz egy BMW-t. A német kollégái azt kérdezték miért akar "tamagocsi" autót és felesleges gondot magának. Elektromos téren be is jött a jóslat. Viszont tény, hogy jól megy és szép hangja van az M3-nak.
A német BMW márkaszerviz meg egyszerűen egy vicc.
A német BMW márkaszerviz meg egyszerűen egy vicc.
droberto2016-10-31 07:49:54 // 2675
Giuntini2016-10-31 01:14:02 // 2674
Valóban a kuplung nagyon puha. Bár én nem használom a kuplungot az én autómnál mert nincs. A szervó szerintem olyan, mint egy mai hátsókerekes autónál. Az Auto Bild tesztben a kormányzást jobbnak tartották a BMW-ben. Meg az egész viselkedése jobb volt a BMW-nek szerintük. Érdekes, legyen olasz, magyar, angol, ők azt mondják, hogy a Giulia más ligában játszik vezethetőség szempontjából. A buzi németek nem így látják. És jöttek a minőséggel. Az "Alfa nem éri el a BMW szintjét". Mellé még hozzátették, hogy presztizsben sem. Minden parasztnak BMW-je van. A Giulia minőségét mindenki a BMW-vel kb. azonos szinten hozta ki, csak az Audit tartják többre. Kíváncsi vagyok, a BMW mennyivel szponzorálja ezt a szennylapot?
Chianti2016-10-31 00:00:28 // 2673
Ja és a legnagyobb poént el is felejtettem... Kicsit nehezen szoktam meg a Giulia pedáljait, hisz a 159-nél ugye a gázra is meg a kuplungra is rá kell lépni rendesen. Na a Giuliánál olyan finoman mozgott a kuplung, meg ugye érzékeny volt a gáz, hogy kellett pár sebváltás mire úgy ment, ahogy mennie kell. Aztán a teszt végére ráállt a lábam, mintha mindig is Giut vezettem volna. Gondoltam is rá, hogy majd biztos szokatlan lesz vissza ülni a jó öreg 159-be. Nos ahogy beültem, már éreztem hogy gond lesz és ahogy kell, le is fulladtam. Kellett egy kis idő, míg újra visszaállt a lábam. De hát ugye a jót könnyű megszokni... :o)
Liquid2016-10-30 23:41:36 // 2672
Sokan meglepődtek már milyen keményen bele kell kapaszkodni a 159 kormányába. Mondjuk a 156-é is hasonló. Nő ismerőseim nem is szeretik emiatt.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kormánmyok közül.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kormánmyok közül.
Chianti2016-10-30 23:41:29 // 2671
Nagyon szívesen! Én azért várom az SW-t. Nem tudom. lehet dögösebb a berlina, de már úgy megszoktam, hogy olyan könnyen pakolható... :o)
Liquid2016-10-30 23:41:24 // 2670
Sokan meglepődtek már milyen keményen bele kell kapaszkodni a 159 kormányába. Mondjuk a 156-é is hasonló. Nő ismerőseim nem is szeretik emiatt.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kirmánmyok közül.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kirmánmyok közül.
Chianti2016-10-30 23:36:20 // 2669
Határozottan lagymatag a kormány a 159-hez képest, mondjuk szerintem ez szinte minden modern szervókormányos autóra igaz lehet, hisz a 159 direkt nincs szétszervózva.
Haddel2016-10-30 22:07:01 // 2668
Nem tudják mi a jó😃
Laci822016-10-30 19:46:05 // 2667
Az a baj,hogy a nyugati és a balkáni országokban csak a német márkára esküsznek.Az se gond nekik ha háromszoros a szerviz költség mint pl. egy Fiatnak,de nem lényeg.Olasz autó szóba sem jöhet.Ilyenek az osztrákok is.vagy német vagy francia márka.... 😐
Haddel2016-10-30 19:26:44 // 2666
Na ,ez jó kis beszámoló,köszönjük!
Amugy ,most mhol azt olvastam mégcsak jön sw változat. Ez vajon fedi a valóságot? Mert ez jo hír lenne.
Amugy ,ahol én probáltam ,ott volt sok prospektus,csak elfelejtettem kérni :(
Amugy ,most mhol azt olvastam mégcsak jön sw változat. Ez vajon fedi a valóságot? Mert ez jo hír lenne.
Amugy ,ahol én probáltam ,ott volt sok prospektus,csak elfelejtettem kérni :(
Giuntini2016-10-30 14:24:56 // 2665
Az Auto Bildben meg volt az összehasonlítás a 3-assal. Hát ez borítékolható volt. A BMW mindenben jobb!!! A kormányzás terén minőségben vezetésben. Ezek a helmuték mindenkit hülyének néznek. Stabilitás, kormányzás közvetlenség terén is. A Bmw egy fos a Giuliához mérve. Meddig lehet manipulálni?
droberto2016-10-30 09:52:23 // 2664
Már korábban feltűnt, hogy a 18-as kerék rendesen elveszik a Giulián. (Pont ezt beszélték "Ventilátorba énekelni" c. Égéstér podcastban, hogy az új autók közül, egyedül a 20"-os kerekű új Scenic nem aránytalan.)
A 159 egy 16"-os kerékkél néz ki ilyen "bénán". A Julis egy 16-ossal megy egyenesen olyan fos mint egy Dévu kalóz a 13-asakon, nézzétek meg a katalógusban. Még a 17"-essel is gagyi.
Valószínű a lemezek arányai és a nagy rádiuszú kerékjárati ív adja így. Lehet más lenne a helyzet, ha rá lenne ültetve a kerékre, mert kb van 5 cm a gumi felett. A 159-nél ez nincs két centi a 19-es keréknél -2 cm-es ti ültetés nélkül.
Giu vásárlásnál így komoly bajban leszek, hogy melyik felni legyen, mert a 19-es QV felnik nem igazán tetszenek egyenlőre...
Más: Nem értem, hogy egy ilyen szép kulcsot miért kell szétbarmolni egy fém kulcskarikával?!?
Katalógus: Én is jobban szeretem papíron lapozgatni a katalógusokat, mint a gépen. Van neki egy feelingje. :)
Kormány: Még D-ben sem volt férfias, mint az 59-nél? Nem lehet, hogy a csak a hajtási befolyások hiánya miatt érződik ilyennek?
A 159 egy 16"-os kerékkél néz ki ilyen "bénán". A Julis egy 16-ossal megy egyenesen olyan fos mint egy Dévu kalóz a 13-asakon, nézzétek meg a katalógusban. Még a 17"-essel is gagyi.
Valószínű a lemezek arányai és a nagy rádiuszú kerékjárati ív adja így. Lehet más lenne a helyzet, ha rá lenne ültetve a kerékre, mert kb van 5 cm a gumi felett. A 159-nél ez nincs két centi a 19-es keréknél -2 cm-es ti ültetés nélkül.
Giu vásárlásnál így komoly bajban leszek, hogy melyik felni legyen, mert a 19-es QV felnik nem igazán tetszenek egyenlőre...
Más: Nem értem, hogy egy ilyen szép kulcsot miért kell szétbarmolni egy fém kulcskarikával?!?
Katalógus: Én is jobban szeretem papíron lapozgatni a katalógusokat, mint a gépen. Van neki egy feelingje. :)
Kormány: Még D-ben sem volt férfias, mint az 59-nél? Nem lehet, hogy a csak a hajtási befolyások hiánya miatt érződik ilyennek?
Chianti2016-10-30 00:56:49 // 2663
Végre én is randiztam egyet Giuliával! A tesztalany egy Giulia Super 2.2. 180 LE Diesel, manuál váltós példány volt, az időjárás pedig tökéletes (verőfényes napsütés), egyedül a péntek délutáni forgalom árnyékolta be kissé az élvezkedést. Úgy kezdődött, hogy a kereskedővel előre egyeztetett időpontban találkoztunk, aki annyit kérdezett hogy kb. mennyi időre viszem el a gépet? Mondtam, hogy úgy egy órára, azt mondta O.K., egyedül autópályára ne vigyem, merthogy nincs rajta matrica. Nos akkor Gute Fahrt ! - mondta, és enyém volt az autó. Ezt egyszerűen el sem akartam hinni, hogy itt kint Tirolban ez így megy. Se személyi, se lakcím, se bármiféle letétbe helyezett forgalmi, vagy slusszkulcs... elég ha jelzed, hogy szeretnél egy tesztvezetést, és tied az autó. Nálunk otthon nem tudom hogy megy ez, mivel sosem voltam tesztvezetésen, de gyanítom nem ilyen egyszerű a dolog. Szóval beszálltunk a lányommal, kulcs a az egyik italtartó mélyedésben, startgomb megnyom, aztán indulás. Ami azonnal feltűnt, hogy itt bizony abszolút nincs turbólyuk, (mondjuk azt hozzátenném, hogy végig "D"-ben volt a DNA kapcsoló) rögtön reagál a legapróbb gázpedál mozdulatra, de hát egy 2.2-es 180 lovas motornak illik is harapni. A külsejéről nem sok szót ejtenék, hisz azt úgyis mindenki ismeri. Belül minden full bőr, kényelmes ülések, minden kézre áll, a kormány nagyon könnyű, szépek a pedálok, a váltó viszont nekem nem a személyes kedvencem. Először is nagyon rövid úton jár, ez még nem lenne baj, viszont közel sem olyan határozottan kapcsolhatók a fokozatok, mint a 159-nél. Nem mondom azt, hogy félreváltottam volna, de néha keresgélni kellett a fokozatokat. Persze ehhez biztos hozzá lehet szokni, de azért itt egy pici hiányérzetem támadt. A kormánykerék gyönyörű, jók a kapcsolók, de szerintem nem jobb a formája mint a 159-é. A kezelőgombok tényleg a prémium német márkákat idézik, nekem a központi kijelző is tetszett. Tolatókamerás autót még nem vezettem, de nagyon könnyű vele parkolni hátramenetben, és tényleg nagyon pontosan és szépen be tudtam vele állni. Szerencsére azért volt alkalmam kipróbálni hogyan lehet vele előzni, és hát azt kell mondjam ez a 2.2-es dízel nem viccel. Nyilván nem 1500-ös fordulatról kell kezdeni az előzést, de egyébként 180 paci azért tekintélyes erő az átlag júzernek. Sokáig lehetne még ecsetelni, hogy milyen volt, nagyon szép, nagyon jó autó, igényes külső és belső tér, jó a futómű, a váltót szokni kell, a kormány nekem picit túlszervózott, (nyílván a 159-hez képest), de egyébként ha megjelenne az SW változat, hagynám magam elcsábítani azt hiszem. Azért egy benzines verziót még kipróbálnék, már csak a hanghatás miatt is, de összességében azt gondolom méltó ellenfele a Giulia a német prémiumoknak. Bár ha a kereskedők hozzáállását nézem az azért nem a siker záloga. Gondolok itt arra, hogy amikor (másfél óra múlva) visszavittem az autót és szerettem volna egy katalógust, meg egy árlistát kérni, mindkettőre azt a választ kaptam, hogy hát az sajnos nincsen. Na most értem én, hogy az internet világában ez már nem olyan nagy dolog, de azért nem hiszem, hogy egy Audi, vagy BMW szalonban ugyanezt a választ kaptam volna. Persze lehet, hogy ha úgy szállok ki az autóból, hogy akkor szeretnék egy Giuliát rendelni, más lett volna a hozzáállás, de én úgy gondolom, hogy bárki lehet potenciális vásárló, és nem így kéne lereagálni az érdeklődést. No mindegy, kicsit hosszúra nyúlt, beszéljenek inkább a képek:
RomeoOne2016-10-28 16:12:32 // 2662
Hűha, ütős gép lehet, ha leborította a összes index.hu-s lapot ;]
Azurherceg2016-10-28 15:55:41 // 2661
nekem nem nyilik meg a link, azt irja "karbantartas akatt". Mennyi az annyi?
trxAlfa2016-10-28 15:02:19 // 2660
Ezek az eladási számok nagyon pozitívak. Nagyon remélem, hogy igazak is.
RomeoOne2016-10-28 08:46:22 // 2658
2535-ös üzenet :)
osee_selespeed2016-10-27 18:45:46 // 2657
Tedi2016-10-26 22:18:07 // 2656
Én azért ezzel még várnék, az ANE is tudott már baromságokat írni :)
Haddel2016-10-26 19:59:26 // 2654
Jimmi T.2016-10-26 19:52:23 // 2652
Coyote2016-10-26 16:05:42 // 2651
De szép is lenne, ha meg kapná :-)
Giuntini2016-10-26 15:56:53 // 2650
Egy újabb díj a Giuliának! EuroCarBody 2016, ami a legjobb felépítménynek jár. Egyre közelebb érezhető a zsebben az Év Autója díj...
RomeoOne2016-10-25 18:07:09 // 2649
Csabi2016-10-25 12:17:30 // 2648
RomeoOne2016-10-22 10:07:54 // 2647
Kovi2016-10-20 20:01:01 // 2645
Greentimus2016-10-20 18:00:15 // 2644
Hiába keresgélek 2 napja 2.0-ás 200 lovas benzines verzióról videót, nem találok. A hangja érdekelne, melyről ódák zengenek.
RomeoOne2016-10-20 17:51:44 // 2643
Totalcar - Égéstér
Kb 47 és 57 perc között a Giulia a téma.
Kb 47 és 57 perc között a Giulia a téma.
Halesz2016-10-20 13:00:33 // 2642
Hát igen, az mjtd mocik borítása is szebb...
Kazes☻2016-10-20 08:44:26 // 2641
Úgysem kell sűrűn nyitogatni... ;)
Shadin2016-10-20 08:20:19 // 2639
Pirosra festjük a feliratot és egyből jó lesz :-)
Csabi2016-10-20 08:16:56 // 2638
Torony, toronymerevítő ötös, de nem tudok elmenni, nem észrevenni azt a csúnya motortakaró műanyagot,és ami előtte van, ennél sokkal többre kéne futnia a sportosság jegyében...Viszont szerencsére ez zavar a legjobban a Giuliában...
Kócosw2016-10-20 07:42:25 // 2637
meg kerdeznek is, a torony es a sarvedö dobbetet talalkozasat megoldottak mar a fiuk? Amikor en egy nemletezö helyen egy tesztalanykent lattam felöklömnyi nyilas tatongott a 2 alkatresz között,es a komplett motorter tele volt szorva apro kavicsokkal a nyilason at erkezve.
Kócosw2016-10-20 07:37:11 // 2636
en nem a toronymerevitökre, hanem inkabb az aluöntveny tornyokra hivnam fel a figyelmet...
hamar mernöki munka ;)
hamar mernöki munka ;)
Zsolt1552016-10-20 07:01:52 // 2635
Részleteiben is és összességében is nagyon jó lett ez az autó. :-))
Halesz2016-10-19 22:45:30 // 2634
+ infó. Most kezdik akciózni a 180 lóerős, 2,2-es dízelt automa váltóval: 11 040 000 helyett 9 990 000 forintos indulóáron! Részletek
Egyébként nem értem miért írják az extrák között a sávtartó automatikát, rohadtul nem tartja, csak figyelmeztet a sávelhagyásra. Vagy mi használtuk rosszul :)
Egyébként nem értem miért írják az extrák között a sávtartó automatikát, rohadtul nem tartja, csak figyelmeztet a sávelhagyásra. Vagy mi használtuk rosszul :)
Halesz2016-10-19 22:39:35 // 2633
Van pár apróság még, ami kimaradt a cikkből. Ezekről pár mondat :)
Felhívnám a figyelmet a toronymerevítőkre. Nagyon komoly mérnöki munka folyt itt, ez szemmel látható.
Gyönyörű ez a kilincs, viszont a lezárt ajtókat jelző piros fény sötétben nagyon zavaróan világít, persze ez biztos csak megszokás kérdése.
Amúgy az autóban van holttérfigyelő is, a tükörben világít narancssárgán.
Alapból a kesztyűtartóban van USB és line in csatlakozás, de az egyik csomaghoz jár egy plusz USB csati is, ami szerintem nagyon bénán lett elhelyezve, semmi fantáziát nem látok benne, meg lehetett volna oldani szebben is, mint például a Giuliettákban. (ott ráadásul kártyaolvasó is van...)
Ez pedig itt az akksi, csomagtartó jobb hátuljában.
Felhívnám a figyelmet a toronymerevítőkre. Nagyon komoly mérnöki munka folyt itt, ez szemmel látható.
Gyönyörű ez a kilincs, viszont a lezárt ajtókat jelző piros fény sötétben nagyon zavaróan világít, persze ez biztos csak megszokás kérdése.
Amúgy az autóban van holttérfigyelő is, a tükörben világít narancssárgán.
Alapból a kesztyűtartóban van USB és line in csatlakozás, de az egyik csomaghoz jár egy plusz USB csati is, ami szerintem nagyon bénán lett elhelyezve, semmi fantáziát nem látok benne, meg lehetett volna oldani szebben is, mint például a Giuliettákban. (ott ráadásul kártyaolvasó is van...)
Ez pedig itt az akksi, csomagtartó jobb hátuljában.
Haddel2016-10-19 21:40:33 // 2632
Köszönjük! Jó írás lett :)
Kazes☻2016-10-19 19:59:22 // 2631
Persze... legyen. Elfér az autóban... remélhetőleg nem automata... Tehát akkor kapcsolom be, amikor csak akarom... vagy nem. ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.