Giuntini2017-11-29 19:31:09 // 3537
De könyörgöm hová? Már a QV 510 lóereje is közútra túlzás. A Veloce 280 lóereje minden igényt kielégít. Azt meg nem hiszem el, hogy a Jag futóműben lenyomta a QV-t. Egyszerűen nem elég a Nurburgringen a motor, oda meg futómű is kell! Már azon is nagyon elcsodálkoztam, hogy a QV lenyomta a Lambo Aventadort!
gradvolttomi2017-11-29 16:20:23 // 3536
Chianti2017-11-28 19:17:23 // 3535
El lehetett volna vinni ezt is egy tesztkörre, csak le kellett volna tenni egy kis zsetont... Hogy mennyit, azt nem kérdeztem... :o)
Chianti2017-11-28 19:13:53 // 3534
Giuntini2017-11-28 15:37:24 // 3533
Fekete mint az atom!!!
RomeoOne2017-11-28 15:19:53 // 3532
Ez fekete vagy sötétkék?
Giuntini2017-11-28 15:06:53 // 3531
RomeoOne2017-11-28 11:29:55 // 3530
Ez jó cikk, berakom linkbe, hátha valaki lusta lesz másolgatni az URL-t.
link
link
BCS2017-11-27 16:13:44 // 3529
http://www.enginetechnologyinternational.com/exclusive_articles.php?ArticleID=2240
Béci Ɨ|ѯ2017-11-27 10:41:25 // 3528
PBali2017-11-24 15:55:34 // 3527
Ha a Giulia QV az alap, akkor valóban, de nekem így is tetszik, bár oldalról a hátsó fertály totál 3-as coupe BMW. De az is egy szép autó...szerintem. Én nem gondolom, hogy sok mindenben más lesz, mert nem éri még a gyártás során, de majd kiderül, nyilván ez csak "koncepció". Amúgy fura, hogy a Giulia kombitól elzárkóznak, coupe meg lesz, de ők tudják. Mindenesetre várom a végső formát és megoldásokat.
JCsabi2017-11-24 15:55:04 // 3526
Plusz a hátsó rendszám lekerült a lökhárítóra
Tedi2017-11-24 15:24:14 // 3525
Pont ennyi változtatás történt, szóval ezért ezt senki ne vegye alapul :))
RomeoOne2017-11-24 15:16:27 // 3524
Én mondjuk nem is látom a különbséget, leszámítva, hogy kivették a hátsó két ajtót és meghosszabbították az elsőket.
PBali2017-11-24 14:33:54 // 3523
Béci Ɨ|ѯ2017-11-24 11:48:44 // 3522
Megbízhatósági lista 2017. . Az Alfa az 5 helyen. Akkor annyira mégse lehet rossz...
gradvolttomi2017-11-21 10:54:44 // 3521
RomeoOne2017-11-17 08:19:18 // 3520
Egyébként a 2. képen, a borítókép alatt, nem QV van :)
Kazes☻2017-11-16 22:39:22 // 3519
trxAlfa2017-11-15 02:33:35 // 3518
Na ez az igazi elismerés! Teljesen laikusként, úgy hogy jóformán nem is vársz sokat a technikától, és ilyen mértékű a pozitív meglepetés. Szerintem ez is mutatja, hogy a sok újságíró mennyire irreleváns követelményeket támaszt a modell irányába, és a felesleges hiányosságoknál leragadnak és észre sem veszik az autó valódi erényeit. Eddig egyetlen ember tollából láttam viszont hasonló véleményt, és az Csikós Zsolt tavalyi év autója tesztje volt. Van hozzá egy videóteszt is, és szinte szóról szóra elmondja, amit te is. 200 lovas "alap" benzines szintén, és nem győzi magasztalni.
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Sajnos sokan leragadnak ott, hogy nincs belőle hibrid és nem vezet önnönmagától, a valódi értékek és kvalitások pedig felszínre sem kerülhetnek, mert képtelen ezen túljutni a mélyentisztelt szakember.
Örülök, hogy ráleltél erre a csodára :) és sok közös élményt kívánok vele! Még úgy 8 év és beszerzek egyet én is használtan :D
Kazes☻2017-11-14 23:04:05 // 3517
Grat! Érezd magad jól vele, velünk és sok vigyorban gazdag, balesetmentes km-t kívánok! :)
R33Z2017-11-14 22:28:45 // 3516
Ha lehet hinni az eddig fellelhető méréseknek, lényegesen erősebbek a MAir motorok a katalógus adatoktól. 2.0t 230hp@380Nm / Veloce 310hp@460Nm (Nissannál is csináltak ilyet az R34 GT-R idejében). Az én buttdyno-m is alátámasztja ezt, többet kaptam, mint vártam, de ezt elmondhatom minden egyéb területen az autóról.
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Még csak egy hónapos, de túlzás nélkül állíthatom, hogy egy igazi remekmű. Nagyon sok autóm volt, de a saját építésű AE86 versenyautóm mellett már most a kedvenccé vált Giulia :) Minden porcikájából azt érezni, hogy ezzel az autóval meg akartak mutatni valamit, különlegeset akartak alkotni. Először az S2000 jutott eszembe, amibe a Honda szintén mindent beleadott és a legendák szerint bekerülési értéken kínált a vásárlóknak. Tavasszal volt szerencsém kipróbálni egy Ferrari FF-et, abban napokig nem tértem magamhoz a váltó működésén és mit ad Isten, ugyanezt a páratlan érzést kaptam az Alfa-ban, hihetetlen. Éppen a kocsi érkezése előtt teszteltem végig a Lexus csúcspalettáját (GS-F, RC-F, LC500h). Azt gondoltam, de kár volt, majd ezek után biztosan visszás érzés lesz a saját Alfa, hiszen csak egy benzines "alapmodell"-re várok. Dehogy csalódás, nem 500 ló, de ahogy ez a technika működik, az páratlan. Amilyen visszajelzések jönnek a futóműből, kormányműből, ahogyan a hajtáslánc és a fék működik (igen a fék..., aki városban nem tudja finoman használni, az béna és pont) , egyszerűen tökéletes. Minden autób@zi ezt várja egy igazi autótól. Lehet vele kecsesen suhanni - legtöbbször - és van egy olyan arca, amikor kilehet csalogatni belőle az állatot, amit már a papíron 200 lovas is tud. No mindegy nem ömlengek, de nagyon boldog vagyok vele, már amikor nem a feleségem viszi :)
Most tettek igazán kíváncsivá a régi legendás Alfa modellek. Korábban is gyártott az Alfa Romeo hasonlókat? Bevallom lemaradtam róluk, bajom nem volt soha a márkával, de a japánokon kívül egyszerűen nem gondoltam másra.
A tesztekről... a sok elismerés (felismerés) mellett, meglepő butaságokat is olvasni, bár az is igaz, hogy a legtöbb tesztelő nem igazán tudja az igazi értékeket felismerni, talán nem is merik olyan helyzetben használni az autót, ahol ezek előjönnek.
Az érdekes, pl. hogy egyetlen tesztben sem olvasni, az egyetlen "negatívumot", ami tulajdonképpen nem is negatívum, csak olyan futómű geometria van, ami 18-19" kerékkel parkoláskor kissé nehézkessé teszi full lock-on a kerék elfordulását. Cserébe a szerpentinen kétszer olyan gyorsan lehet elfordulni, mint egy hétköznapi autóval.
Saját véleményem, hogy nem nagyon érzem szükségességét egy még erősebb középmodellnek. Ha sportkocsi, akkor ott a QV, tök felesleges egy herélt négyhengeres. A mostani négyhengeresek biztonságon szinten mozognak és simán lekezeli a nyomatékot a jelenlegi váltó. Ez a paletta így is szép, ahogy van, a termékkínálat csúcsán a 2.9 V6 biturbo-val.
A stratégia egyébként működik, egy strigulát behúzhatnak, engem a Giuliaval szószerint átcsábítottak :)
Üdv,
Z
Abarai2017-11-14 18:16:35 // 3515
Már a bemutatón (vagy kicsivel utána?) is emlegettek 300 ló fölötti változatot. A meglepetés csak az, hogy azóta se felejtették el. :)
RomeoOne2017-11-14 14:47:14 // 3514
Haddel2017-11-13 18:43:21 // 3513
Ohh ,ez igaz ,hogy lesz 350 lovas Veloce?? :0
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Főnökség! Mit tudtok erről?😃
Chianti2017-11-13 18:05:48 // 3512
Egy kis olvasnivaló ...
GT Ɨ|ѯ2017-10-31 07:46:37 // 3511
Ez jó:-)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
(bár kijavíthatatlanok maradnak)
Ollah2017-10-30 15:53:00 // 3510
Én találtam egy listát arról, mi az öt leggyakrabban előforduló hiba a Giuliával már új korától kezdődően:
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
1) People staring at you at traffic lights
2) People putting their faces on the windows when the car is parked to look at the interior
3) People honking at you while driving
4) People tailgating to try to figure out what type of car is that
and the last and biggest problem with the Alfa Romeo Giulia is......
5) Every A hole in an M 3 or M 4 wants to race you !!!!!!
RomeoOne2017-10-24 10:50:49 // 3509
Zsoltikj ૐ2017-10-20 17:10:59 // 3508
A mercedes cla amg meg 27ezer km-nél elfossa a turbót. Gyári tesztembertől hallottam, pont alatta halt meg, egy hétvégi körön, amikor is 4nap alatt kellett 2-3ezer km-et mennie vele
AdiArsenal2017-10-20 12:13:09 // 3507
giuliaforums.com
pettinke2017-10-20 11:22:19 // 3506
linkeld már be nekem légyszi' ezeket a fórumokat.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
nézegettem az AlfaBB-t meg az Alfisti-t, de én "nagyon sok" panaszt nem találtam.
AdiArsenal2017-10-10 19:54:40 // 3505
Nagyon sokat motor hiba miatt visszavásároltak, volt akinél első nap elromlott a klíma, szivárgott az üzemanyag stb. Nagyon sok problémáról lehet olvasni a fórumokon sajnos.
pettinke2017-10-10 19:41:56 // 3504
ezt hány autóról olvastad? 1 db után én nem vonnék valami hatalmas statisztikát belőle.
AdiArsenal2017-10-10 18:22:38 // 3503
Legyen megbízható rendszer azt kívánom, de amikor azt olvassa az ember, hogy a tesztelt stelvionál már 10ezer km után elromlik a sávelhagyás figyelmeztető meg a fényszóró asszistens, akkor mi lesz a sok elektronikus kütyükkel 4-5 év múlva?
pettinke2017-10-10 14:59:32 // 3502
aki azt hiszi, hogy eddig az ABS kocka nem szólt bele a "fékezési élménybe", az naív :-)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
nem tudom, miért érzed ezt veszteségnek.
(van mögötte egy biztonsági megoldás, hidraulikusan még mindig tudsz fékezni áramkiesés esetén)
AdiArsenal2017-10-10 13:27:20 // 3501
Hogy már a fék is elektromos
pettinke2017-10-10 12:54:14 // 3500
őőőőő ... micsoda a kár?
pettinke2017-10-10 10:13:01 // 3498
mindegyik brake by wire.
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
"Integrált fékrendszer (IBS). Szegmensében az új Giulia az első szedán,
ahol a világon először mutatkozik be ez az új és innovatív elektromechanikus
fékrendszer, mely egyesíti a menetstabilizáló és a szervofék funkcióit.
Az autó érzékeny fékpedálja minden vibrációt kiküszöböl az ABS használata
során. Fékezéskor erőteljesen és gyorsan reagál és azonnali fékhatást
biztosít, melynek köszönhetően az autó 100 km/h-ról mindössze 38.5 méter
alatt áll meg."
'''''2017-10-09 21:49:41 // 3497
Az előbb sikerült beszéljek a Kul-on is megjelent Giulia QW tulajával.Igazából áradozott az autóról.Váltóját nagyon dicsérte a gyorsasága miatt.Fogyasztása neki nagy átlagban 14 literre jött ki de persze sokkal többet is tud enni.Motorhangját és útfekvését is dicsérte.Teljesítménye mellett nagyon kényelmes szerinte.
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
Negatívumként csak a nem rendelhető elektromos ülést,ülésfűtést és az érintőképernyő hiányát említette.Mondjuk,én ezek nélkül is ellennék. :-)
Egyébként a Giulia mellett egy 159 és egy 164 is van neki.
Azurherceg2017-10-09 20:33:48 // 3496
Köszönöm szépen. Próbálom majd megosztani a tapasztalatokat.
maseRomeo2017-10-09 20:32:42 // 3495
használd egészséggel, sok balesetmentes km-t vele!!!
Azurherceg2017-10-09 20:08:32 // 3494
7-8 között. Kb. 60% autópálya/autóút, 20% város, 20% főút.
AdiArsenal2017-10-09 19:59:02 // 3493
Fogyasztása mennyi?
Azurherceg2017-10-09 18:29:36 // 3492
Most, hogy már 2000 km-t mentem a Julcsival, tudok róla írni pár dolgot. Az én választásom egy 2 literes, 200 lovas változatra esett, én magam választhattam bele az extrákat. Fehér, barna bőr belsővel, napfénytetős és kértem bele sport futóművet. 17" igazi alfás felniken gurul.
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
Volt/van nekem nála sokkal erősebb autóm is, ezért utazó autónak nekem elég a 200 paci. Valami egészen elképesztő a futóműve. Úgy nyeli el az úthibákat, mint egy légrugós E-class. Vagy még jobban. Közben meg betapad a kanyarban mint egy igazi sportkocsi. A kormány az döbbenet. Esküszöm, ilyen direkt kormányzású autó én még nem vezettem, maximum gokartot. Pedig volt szerencsém pár sportkocsihoz is. A váltó városban valóban nem mindig tudja, hogy éppen mit is akarok, de amint gyorsan megyek vele, eltűnik minden gond.
A belseje nekem nagyon tetszik, főleg a szintben lévő kijelző. A kormány, az ülések nagyon jó tapintású bőrből vannak. A 159 Tbi ti után nekem a Julcsi ülése kicsit furcsa, nem olyan sportos, a lábtámasz pl. elég alacsony. De hosszú úton is kényelmes.
Nagyon hamar megszerettem ezt a gyönyörűséget :-)
AdiArsenal2017-10-07 07:03:24 // 3491
QV-ben van csak brake by wire vagy az összes fékrendszere elektromos?
Kazes☻2017-10-06 22:54:22 // 3490
sas-1592017-10-06 14:16:45 // 3489
Egy ismerősét vezettem. De a szalonoknál is lehet tesztvezetni szerintem.
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
Ami élőben más a külsején, hogy szélesebb és laposabb mint a képeken.
A 159 szépségét persze nem közelíti, cserébe versenyautó. :)
Belül a vezetőoldali rész, különösen a kormány és a fülek, nagyon tetszik.
Középről nekem nagyon hiányoznak a műszerek, főleg egy turbo nyomás mérő, ami nagy különlegesség mai napig.
A váltófültől nehéz elérni az indexkart, ezt az egy negatívumot tapasztaltam.
Hangja indításkor röffen egyet. Ez kívülről hallatszik igazán.
Vezettem már Ferrari F430-at, tagadhatatlan a rokonság. :)
Giuntini2017-10-06 12:48:39 // 3488
Én is vezettem egy éve Giuliát csak a 180 lovas dízelt. Irigyellek, hogy a 280 lovas benzinest próbáltad. Igen, nagyon közvetlen a kormány, érezhető a kisebb súly, és a hátsókerékhajtás miatt, valóban még jobban azt érzed, hogy mindent megcsinálhatsz vele. Èn sajnálom, hogy kézi váltóst vezettem. Viszont ami nem tetszett, a dízelmotor hangja. A 2,4-emhez hasonlítva nem egy kategória a négyhengeres. Ami viszont szubjektív megítélés, nekem a 159 kívül és belül jobban tetszik. De ez olyan Alfás jobban tetszés. Gondolom akik más márkákból ülnek át, azoknak a Giulia sokkal jobban bejön, legalábbis a feelinget nézve. Ja az üléspozíció a Giuliában fenomenális, még jobb mint a 159-ben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.