Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2020-02-10 22:33:38 // 13961
De ééértettem cimbike, ééértettem... de most lesz nekünk egy jobb és szebb, a Tonale... aztán meglátjuk. :)
Valami csak van, valami biznic, vagy valami, amit titok rejt... ha eladni sem akarják, berobbanni sem akarnak, autósportban is csak az F1, pedig más kategóriákban sikeresebb volt az AR, valamit homály fed... és úgy tűnik, azt akarják. Ezt talán sosem fogjuk megtudni. :)
Giuntini2020-02-10 22:29:35 // 13960
Szerintem az Alfa mindig maradjon Alfa! Csak ilyen márkaidentitással lehet emlékezetes autókat csinálni!!
Ki emlékezik a Mazda 626-ra, vagy a Passat nem tudom hányadik generációjára, vagy a gülüszemű Mercedesekre. Viszont egy Giulia, egy 75, vagy egy 164 mindig emlékezetes autó marad!
Ezek a Kia, meg egyéb identitás nélküli autókat összemosni az Alfával....? Hát!!!
Szeretnék emlékeztetni mindenkit az Arna történetére, hogy mekkora bukta volt! A Nissan Cherry egy sikeres autó volt, a közlekedő edények körében! Egy Alfát ilyen bőrbe bújtatni, gatantált bukta! Én nem is tudom, hogy juthatnak ilyen ötletek eszetekbe! Garantált bukta lenne Mazda vagy Kia bőrbe bújtatni egy Alfát!
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:28:57 // 13959
Hú de tiltakoztok ellene XD Kíváncsi lennék mi lenne itt a reakció , ha ugyanezt a formát Alfa orral Alfa logóval árulnák :-)) Tonale nincs még. Egy ilyen meg lehetne 4-5 éve a Fiat kompakt platformon. De mindegy :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:26:30 // 13958
Akkó nem. érted.. Ha az egy Alfa lenne, most örülnénk hogy van. És sok elkelne belőle :-)
Ennyi volt a lényege XD De nem van.
És látod mi is elnyomorgunk a 146-ban,érdekes módon abban senki sem panaszkodik, használjuk mert jó 👍 Az egy konstans élmény.
droberto2020-02-10 22:25:37 // 13957
30-40 éves tökös, karakán, jövőt jól saccoló vezető kéne. Olyan mint akik régen, Agnelliék, akik bazi jó üzleteket kötöttek (pl. a szovjetekkel), vagy olyanok mint Marchionne volt.
droberto2020-02-10 22:20:25 // 13956
Nem is kell hasonló.
Itt nekünk a Tonale.
Nekem pl. koncepció a karakteressége miatt sokkal jobban tetszik mint a Stelvio.
Így jó lenne. Csak lenne már, hogy produkáljon legalább egy 40-60k-es eladást.
Kazes☻2020-02-10 22:17:39 // 13955
Értem én Ferikém, ééértem... csak hát, na! :D
Kazes☻2020-02-10 22:16:33 // 13954
Egészségedre...! De nemrég még a Mazdánál tartottunk... viszont ahogy GTPeti is megmondta az ortodox alfásoknak ezek nem számítanak... én a kis Arnámmal is jót autóztam és cikáztam a városi forgalomban, igazi alfás élmény volt, még ha csúnyácska is volt... és ahogy Csikós is írja, szívesen elnyomorognak a kis Alfájukban és falják a km-eket, mert jó! :D
RomeoOne2020-02-10 22:12:22 // 13953
Értsd a szlenget :))
RomeoOne2020-02-10 22:11:51 // 13952
Ezt még bele akartam rakni linkként, csak elfelejtettem:

Az eurózóna legnagyobb vesztesei...
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 22:09:50 // 13951
Xceed.. gondold csak el egy hasonló sziluett, kicsit Alfásabb részletekkel, Giulietta néven 1.4 170 lovas Multiair motorral, szép zöld színben.. Úgy már érne nyócat fullosan? Egész jó belső térkínálattal, 420l csomagtérrel, divatos crossover kinézettel. Szerintem többen vennék mint a Giuliát. Őszintén, családinak jöhetne egy olyan a 146 helyett, és máris lenne hely játszós hátsókerekesnek majd. Lehet hogy azt használtan, de akkor is. :-)
Kazes☻2020-02-10 22:09:40 // 13950
Én szeretem Bob Marley-t... igaz gandzsa nélkül... de, hogy neked f@szid van... akkor mi volt az a csajozós duma a múltkor?! ;)
RomeoOne2020-02-10 22:04:30 // 13949
Nyilván mindig lehet min sírni, igazából én is mondhatnám, hogy sz.rok bele, ez a kocsi pont olyan, mint amilyen nekem tökéletes, már csak oda kell fáradni a kasszához. Csak mégis frusztráló, hogy itt egy olyan kocsi, ami nem csak nekünk, de a nem Alfásoknak is nagyon jó tudna lenni, csak el kéne tudni adni.
5x ennyit is eladhatnának belőle, olyan kevés van belőle, hogy még mindig ugyanolyan exkluzív lenne.
Ott a faszim, átül az S8-ból a Veloce-be, akkora VW b.zi, mint ide Wolfsburg, és úgy száll ki, hogy ezt a kocsit olyan érzés vezetni, mint egy Ferrarit. Meg hogy nem gondolta volna ezt az Alfáról és nagyon nagyot nőtt a szemébe. És ilyen embereket kéne megtalálnia az Alfának, az orruk alá tolni a kocsit, hogy ülj be, akik azt mondhatják, hogy akkor ebből veszünk 3-at a céghez.
Nagyon jó ez az olasz mentalitás, csak 2020-at írunk, globális gazdaság és globális verseny van. Brandnek jó a beleszarós életstílus, csak ha tényleg alkalmazzák, akkor annak az az eredménye, amit most az olasz gazdaság produkál. Az eurózóna legnagyobb vesztesei... A világ összes adósságának 4%-át adják, ami GDP arányosan 135%(!).
Ha ez nekik fenntartható és lesznek továbbra is kiváló Alfák akkor is, ha így megy az egész, nekem mindegy. Csak gyanús, hogy nem így lesz, én meg lehet, hogy szeretnék 10 év múlva is Alfát venni...
Érdemes megnézni Netflix-en az American Factory-t.
De abban egyetértek, hogy felesleges itt folyton aggodalmaskodni, úgy sem tehetünk semmit. Csak azt nem mondja már senki, hogy minden jó így ahogy van, gandzsa a szájba, Bob Marley benyom és don't worry, be happy... Mert nem ez sejthető.
Itt egy koncepcióváltás előtt az autóipar, az Alfa most költött el 5 Mrd €-t az új modellek kifejlesztésére és nem voltak ilyen rossz eladások régen... Lehet, hogy máskor is mindig volt ok a fanyalgásra, de ha mindent összeadunk, akkor szerintem az utóbbi évtizedekben most állunk a legrosszabbul. Ennél régebbi brandek (most nem feltétlenül autómárkára gondolok) is úgy tűntek el a süllyesztőben, hogy hírmondójuk sem maradt, ha úgy alakult a piaci helyzet és nem reagáltak rá megfelelően...
Kazes☻2020-02-10 22:00:30 // 13948
Szídet nyócé... meg is érdemli! :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 21:58:55 // 13947
Persze, értsd jól, már tovább gondoltam :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 21:57:05 // 13946
Tudom, persze. Én sem ellenkeznék, bár per pillanat nekem a kardán alagút baromira útban van. Hetek óta keresek olyan gyerekülést, amit valahogy középre normálisan be lehet építeni. Sajna a 159-ben is kezd probléma lenni az elférés. Sehogy nem akarja ez kiadni, de nem adtam fel. Ilyen kompromisszumot viszont nem márka rajongó (értsd normális ember) nem vállal be, inkább elmegy es vesz egy kia xceedet nyócér.
droberto2020-02-10 21:52:28 // 13945
Tudod, te is, hogy a hajtási befolyásra gondoltam.
A ESP/ASR kikapcsolhatatlanság óriási hiba amit elkövettek, de ezt majd a tulajok megcáfolják ha tudják/akarják.
droberto2020-02-10 21:49:37 // 13944
Értem amit mondasz, kb.-ra egyet is értünk, de mivel az Alfa sosem volt, és szerintem nem is lesz (és ne is legyen) tömegmárka, én azért hiszem, hogy simán jó deal az autózás klasszikus értékeit képviselő modelleket gyártani. Van erre igény, csak szar a reklám, kevés a modell.
Azt gondolom én is, hogy lehetne és kellenek olcsóbb egyszerűbb tömegigényeket jobban kiszolgáló modellek (is), de azért azoknál a sportosság ne merüljönk ki egy jól hangzó szlogennel (Jinba Ittai), vagy egy vadító vörös színnel. Én nagyon nem szeretnék átemblémázott GrandlanX-eket Alfának.
A Gulia értékeit értem és maximálisan tudok is vele azonosulni. Nagyon szeretnék is egyet, de tudodod milyen kivitelben. :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 21:44:09 // 13943
A vegytiszta vezetési élményről pedig épp csak az Alfánál nem hallottak úgy tűnik, hisz kikapcsolhatatlan a menetstabilizátor :-) Ez az egyik legnagyobb hiba volt amit el lehetett követni. Lett volna marketing értéke is bőven a tesztekben vigyorgó fejjel driftelő újságíróknak, a lelkes tulajok kilinccsel előre videóinak. Így meg tényleg mindegy hol hajt.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 21:35:15 // 13942
Én értem, de erre ma nincs már szükség. Válaszd szét, hogy mi tetszik neked és mi eladható. A többségnek teljesen tökmindegy hogy hol hajt, a sportosságot sem a direkt vezethetőség jelenti. Durrogjon, puffogjon, legyen ordenáré, feltűnő, színes, nagykerekű és telefonos appról lehessen villogtatni alatta a neont. Az Alfa hagyományos értékeit nagyon kevesen keresik. Ennél talán lehetne jobb, de talán a keresletnek megfelelő autót kellett volna erőltetni ahhoz, hogy ennél lényegesen jobb eladások legyenek.
A kis sedan piac halott. Egy kihalt tóba dobták be a cápát a Giuliával. Az autó értékeit én értem, te érted. Te veszel? Én? Én sem biztos, eddig nem vettem. Ugye? :-))) Máshova kéne célozni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 21:23:15 // 13941
Már aki :-P Persze, jó hogy lett Giulia, de ez kb csak az Alfa rajongóknak jó. Közülük is egy szűk rétegnek:-)
droberto2020-02-10 21:22:10 // 13940
Pedig a sportos autók általában hátsókerekesek. Az előnye a vegytiszta vezetési élmény.
Ez nyílván helyigényes és drága, de egy Alfa az elmúlt 30 évet leszámítva mindig hátul hajtott.
Szerintem ez rétegmárkaként hatalmas vonzerő, mindenképp meg kéne tartani. Csak tudni kéne reklámozni. :(
droberto2020-02-10 21:22:08 // 13939
Lehet ezt rózsaszín ködként megélni, de csak nézd meg az eladásokat. 54,3k db/ tavalyi év. Nem is tudom adtak-e el valaha ilyen keveset Európában.
Nagyon aggódom főként az olasz de az európai autógyártókért.
Semmi érték nem marad már lassan Európában. :(
20-30-40 éve minden más volt.
50-80 éve meg az olasz autóipar adta a legnagyobb darabszámot.
Kazes☻2020-02-10 21:00:32 // 13938
Pedig mennyit mondogattuk, aztán már énekeltük is, hogy
„Hátul hajt a kerék, ez a fasza
Hátul hajt a kerék, a kezem laza” - aztán meg lett is! Igaz nem olyan gyorsan, de lett... ez a f@sza! :D
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 20:50:56 // 13937
Mindegy, hogy mi itt fanyalognánk, nekünk nem. lenne igazi Alfa. Lennének viszont eladások. Gondold el, minden második cx3 helyett egy Alfa jönne szembe. Nekem. persze jó így, egy szinte alig létező márka különleges autóival járhatok. Ki tudja meddig..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-10 20:34:45 // 13936
Én sem panaszkodom megkaptam amire vágytam, kurva jó kis Suv a Stelvio :)))
tdemeter2020-02-10 20:25:59 // 13935
Szerintem érdemes tanulni tőlük, túl sokat aggódunk mi mindenért...
tdemeter2020-02-10 20:24:58 // 13934
Osztom. És szerintem a kövi tipus az pont emiatt lesz majd egy kis suv, mert azt el tudják adni, a mini kis autók hazájában, ahol több régi Lancia kel el mint az összes többi márkából összesen ott ilyenekre figyelnek jobban. A saját hagyományaiknak élnek, olasznak akarják ezt tudni, ha ott boldogok vele akkor már jó nekik.
Piritu - 1.000.0002020-02-10 20:23:05 // 13933
...ennél már csak az meglepőbb, amikor hasonló lezserséggel megáll a felvonó a hegyre menet félúton és az ember ott üldögél perceket a mozdulatlan kabinban. (Aztán felérve kiderül hogy aggregátorról megy a felvonó és ha a fenti konyhán minden sütőt bekapcsolnak megáll az áramfejlesztő. A kezelő leballag, elindítja és megy tovább a felvonó. Senki sem kapkod, ellenben mindenki mosolyog és megy kávézni, sütizni...)
Fornitore2020-02-10 20:20:50 // 13932
Nekem most pont ilyen kell mint a Giulia. Más nem érdekelne gyárthatna tőlem bármit. Én megvagyok és nem panaszkodom. Aki alfázni akar az ebből a három gépből is megtudja oldani. Anyának Giulietta elég szaladgálni , Apa kanyaroghat versenyezgethet a Giuliával , Család meg Stelviózhat .Mindenki választhat magának lehetőségéhez képest.Szerintem a márka nagyságához és forgalmához képest ez nem rossz.
VKG699!!! (4x156+75)2020-02-10 20:19:58 // 13931
... egy akkor már közel 20 éves platformon volt az a 75-ös, szellemiségében egy 50-es évekbeli versenyautóként. Ami persze tök jó, csak nem volt valami modern :)
tdemeter2020-02-10 20:18:56 // 13930
Szerintem viszont akkor meg más miatt fanyalognánk! Miért nem elektromos, miért olasz, miért vesz ilyet minden idióta, miért nem excluzív már, bezzeg régen az volt...

Én egyszer voltam Rómában és volt szerencsém metrózni. Hétfő reggel volt, 8-9 körül. Azt gondolnád, hogy az majd biztosan az időszak, amikor mindenki rohan a munkába. Lementünk az alagútba és vártunk, de nem történt semmi. Ott állt egy rakás ember reggel 8-kor de senkit sem érdekelt, hogy miért nem jön már vagy 15 perce egyetlen egy nyavalyás metró sem, csúcsforgalomban, csúcsidőben. Kiírva semmi sem volt, holott ez olaszország fővárosa RÓMA. Aztán egyszer csak jött egy vonat, majd felszállt rá mindenki. Elindultunk, majd megálltunk megint van 15 perce. Semmi tájékoztatás, semmi aggodalom, semmi nyugtalanság. A világ legtermészetesebb dolga volt. Mi persze kérdőn rángattuk a fejünket, hogy most mi a franc van már? De nekik jó volt így. Szerintem egyszerűen ilyenek. Nem aggódnak ilyeneken, jó ez így ahogy van....
Piritu - 1.000.0002020-02-10 20:15:46 // 13929
Személy szerint úgy vártam az új Spidert mint a Messiást. Még a Mazda félével is meg tudtam volna barátkozni ha Alfa jelvény lett volna rajta, pedig igencsak szűkös. Nem lett. Maradt a 18 éves életben tartása...
Vártam még Júliát is, az lett. Még ha nincs is SW, akkor is életem legjobb autójával járhatok nap mint nap :-)
Giuntini2020-02-10 20:10:26 // 13928
Ha meg a Giuliát nem csinálják meg, mindenki fanyalgott volna.... És most megint visszatérünk a mi lett volna ha....
De én nem kezdem el!
Az Alfa nagyon ment a 80-as évek végén, 90-es évek elején. Volt egy nagyon jó hátsókerekes 75-ös, aztán egy viszonylag olcsón kihozott 155, volt egy nagyon menő 164-es, a világ akkori leggyorsabb dízelmotorjával.
Ebből a mai palettából hiányzik egy felső-középkategóriás, egy kupé és spider, meg egy hibrid Stelvio, és mindenki akkor elhallgatna....
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-10 19:45:59 // 13927
Szerintem kifogyott a lendület. Eleve nem ezt platformot kellett volna először megépíteni, ez a legkevésbé alkalmas bármire. Az rwd felépítés helyigényes, elvesz az utastérből, semmi igazi előnye egy fwd platformhoz képest, másról szól már az autózás. Olcsó modellekhez valószínűleg drága is, nem éri meg C suvot építeni rá. Melléfogás. De ez csak egy vélemény :-) De pont ezért még sokkal többe fog kerülni és több idő lesz a Tonale, aminek a Giulia helyett kellett volna 2016-ban kijönni..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-10 19:29:04 // 13926
Ha a csapott seggre gondolsz a Stelvio eléggé az...
Kazes☻2020-02-10 18:54:15 // 13925
Értelek... de ezt ők mondták, nem én... közben meg bejött a Chrysler csoport és most meg a Peu biznic... meglátjuk mi lesz. :)
RomeoOne2020-02-10 18:50:41 // 13924
Mert mit írtál alá? Remélem nem egy X6 adásvételit :D
tdemeter2020-02-10 18:50:02 // 13923
Pár éve az Alfa kínálata egy Giulettából meg egy Mitóból állt. Azok kvázi kisautók voltak, mégsem emlékszem, hogy ennyit nyekeregtünk volna emiatt. Most van egy szép erős sedan meg egy elég jó SUV. Ez most miért nem jó ?

Úgy tűnik, hogy az Alfa mindig ennyi lesz 2-3 párhuzamos modell, ezt tartja a cég elégnek, így fér el a többi brand mellett kényelmesen.
Kócosw2020-02-10 18:48:55 // 13922
de nem cabrio suv, hanem a coupe formak azok mennek. Anyagi oldalrol az alairt papirosok miatt nem nyilatkozhatok... 😜
Kócosw2020-02-10 18:46:31 // 13921
ott a pont. Masnak megeri egy kombit, egy több suvot, coupesitott 5 ajtost csinálni? nezd meg az osszes konkurenst. egy padlolemez x fele design. 3 ajtos, 5 ajtos, kombi, coupe, meg crossover. Anno 156,147,gt,166 ment is a szekér...Fiatbol brava, brava, bravo, panda,marea... 2literes benyasok hengeres dizelek a csucsmodellekben es lass csodat fogytak.. mik vannak. 147, gt belseje vatta ugyanaz szinte, nem az interieur viszi el a nagypenzt a fejlesztésben... a sok hülye elvükkel elmehetnek valahova. szetbaxak ezt a komoly tradíciókkal rendelkező márkát. Tradícióra tesznek egy nagyot a mai vilagban az átlag userek...
RomeoOne2020-02-10 18:43:52 // 13920
Pedig BMW-ből fogynak ezek, ha jól tudom. X6 meg t.köm tudja...
Kócosw2020-02-10 18:40:23 // 13919
jahh, de regen fiatban is voltak rendes motoros kivitelek,meg több modell. Most mi van abbol is? Számold össze egy kezexen gyorsan 😔
Kócosw2020-02-10 18:39:24 // 13918
bezony bezony 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2020-02-10 18:31:29 // 13917
semekkora, anno a Land Rover is próbálkozott ezzel meg a cabrio SUV-val de le is álltak ezekkel a kutyának nem kell....
Giuntini2020-02-10 18:08:54 // 13916
Szerintem az elég sportos. A nagyobból kellene! Vagy igazad van! Egy kétajtós Stelvio! Ami az ágyam felett függ.
droberto2020-02-10 18:05:52 // 13915
Mekkora menő lenne már egy Stelvio Cupé a suv hívőknek.
Giuntini2020-02-10 18:02:37 // 13914
Kell kupé, spider, felső-közép berlina, hibrid suv, és egy X6 méretű suv. Ehhez mennyi pénz kelleme? Tolják a milliókat a Forma-1-be, de igazán a marketing értékét nem lovagolják meg.
Kellene egy brutál tv reklám Kimivel, az F1 autóval, és a csúcsmodellekkel, a nyálcsorgattatással. Kellene nyomatni az autós guruknak testtautókat. Autogram és hasonlókból csak Toyoták meg Mazdák buzulnak, hogy már a hátam közepére kívánom őket.
Ott van az FCA Magyarország! Alfa City-re, vagy Mediterrán Party-ra hoznak tesztautókat? Évek óta legyezőkkel jönnek.
Szerintem igenis ki kellene hangsúlyozni a vezetés élményét, valamilyen módon, hogy jobb mint a bajor!
Azt sem értem, hogy a 4C-be miért nem rakták be a 280 lovas motort...
Olyan hibák vannak, hogy csak nézünk! A QV-nél nemhogy kihangsúlyoznák a Ferrari eredetet, hanem ahol tudják letagadják. Egy Ferrari motor mekkora marketing értékkel bír....
Kazes☻2020-02-10 17:55:49 // 13913
Mer' aszonták, hogy olcsóbbnak ott a Fiat, drágábbnak meg a Maserati, még drágábbnak meg a Ferrari...
droberto2020-02-10 17:48:03 // 13912
Értem, de ha kész a tuti plattform az már nem lett volna ahhoz képest akkora kiadás, hogy 4-5 kasznit ráépítsenek. Hisz moduláris. Ez lenne a lényege.
Egy Kia egy C plattpormal hogy tudja megcsinálni?
Szinte biztos vagyok, hogy a C szegmensű Tonale nem Giorgo lesz.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.