WarbiRunner (Gyuri)2020-05-29 13:40:58 // 15711
A világos barna bőrrel van tapasztalatom, kb 50e km használat alatt nem hagyott nyomot rajta semmi, nincs elszíneződve. Annyira világos fehér belsőt én se mernék bevállalni, viszont a világos barna sima ügy, nem nyűgös cucc. Ápolást igényel, évente egy-két tisztítás, bőrápolás legalább.
Liquid2020-05-29 12:40:34 // 15710
Egyetértek. Nem láttam élőben közelről ilyet használtan, és biztosan jobb valamivel mint az ugyanilyen színű plüss, de az nagyon kényes, olyan volt a családban.
tdemeter2020-05-29 12:21:42 // 15709
Szia!
Nem lebeszélni akarlak róla, de lelki szemeimmel már látom rajta a farmer és egyéb nyomokat :) Gyönyörű ez a belső, de rettenetesen kényes lehet... Valakinek van már ilyen?
Nem lebeszélni akarlak róla, de lelki szemeimmel már látom rajta a farmer és egyéb nyomokat :) Gyönyörű ez a belső, de rettenetesen kényes lehet... Valakinek van már ilyen?
tdemeter2020-05-29 12:20:49 // 15708
Valaki mintha írta volna korábban itt, hogy elromlott a rádiója. lehet, hogy divatbetegség lesz juliskánál?
esvé2020-05-29 10:56:21 // 15707
srácok, meghülyült a rádióm. Nemrég gondolt egyet és elfelejtette az összes tárolt állomást, ma reggel meg azzal lepett meg, hogy odakapcsolt egy szlovák csatornára és nem hajlandó elkapcsolni onnan. Se a kormány gombokkal, se a központi tekerővel nem tudom másik csatornára átváltani....
ezmiez????
ui: minden gomb működik, más funkciók tökéletesen működnek...kivéve a rádió
újra lehet ezt indítani?
ezmiez????
ui: minden gomb működik, más funkciók tökéletesen működnek...kivéve a rádió
újra lehet ezt indítani?
Ernest2020-05-29 05:46:01 // 15706
R33Z2020-05-28 22:42:06 // 15705
Az osszes Q teteje carbon, extra ez esetben az, hogy nincs rajta fenyezes 😉. Kivancsi vagyok en is a MY2020 itthoni arra, az olaszbol kiindulva 25-26M korul lenne realis, bar azt csiripelik a madarak, hogy kozelelebb lesz a 30hoz.
Giuntini2020-05-28 21:48:51 // 15704
Ma megnéztem az olasz árlistát, a QV alapára 90500€. Ezt azért megnyomták. Konfiguráltam egyet 115 ezer euróért. Karbon fék 8500€, Sparco ülés 3000, karbontető 2500€...
Liquid2020-05-28 21:39:44 // 15703
te nyertél :) az enyém még az Örök Városban volt annyi km-es korában :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 15:14:05 // 15701
én meg 100e-nél :DDD
Liquid2020-05-28 14:41:41 // 15700
kb. 160.000-nél lekötöttem
Kazes☻2020-05-28 13:58:20 // 15699
És ennek örömére, boldog névnapot Emil! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 13:35:33 // 15698
nem néha, kb 200e-nél muszáj vagy bedarálódik...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 13:33:59 // 15697
Giuntini2020-05-28 12:26:40 // 15696
Az enyémben fémlapátos a Pierburg, láttam mikor megérkezett Szatyihoz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-28 12:03:06 // 15695
Bocs, nekem iscsevegő módban kellett volna válaszolni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-28 12:02:15 // 15694
Tudtommal is fém lapátos, két nagy csavarral felfogatva, nem szokták beszippantani. A 2.4-nél egy idő után kikotyogósodik és falsot szív (igazából fúj :-)) a tengelye mellett, ezért kell néha cserélni.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 11:42:08 // 15693
ezt nem osztom... ott is szar műanyag lapátos és bizony cserélni kell, mert beszívja...
Giuntini2020-05-28 11:37:04 // 15692
Az 5 hengeresben a szívósor is jobb minőségű, csakis Pierburg-ot használtak, ott nem igazán volt lapátka benyelés. Viszont a 4 hengereseknél a Marellik hajlamosak voltak erre a mutatványra.
De nem akarok offolni, hiszen ez a Giulia topic! Egy szó mint száz, szerény véleményem szerint a 2,2 dízel bármilyen teljesítményszinttel nem adja azt az érzetet, mint az 5 hengeres 159!
De nem akarok offolni, hiszen ez a Giulia topic! Egy szó mint száz, szerény véleményem szerint a 2,2 dízel bármilyen teljesítményszinttel nem adja azt az érzetet, mint az 5 hengeres 159!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 10:59:30 // 15691
mindenből? nincs rajta +1 szűrő vagy vezérlés stb ami fogy általában :))) 4 vagy 5 henger mind1, nagy átlagban szinte alig keresnek motorikus alkatrészeket nálam...
Giuntini2020-05-28 10:49:01 // 15690
Jobb az 5 henger! Ezt nekem elhihetitek, pedig tudjátok... Totál más érzet! Ez végigvonul mindenhol, Gyuri szavait idézve!
Piritu - 1.000.0002020-05-28 10:48:57 // 15689
Mert ott mindenből 5 db van a 4-hengeressel szemben :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 10:42:06 // 15688
miért kéne több?
Piritu - 1.000.0002020-05-28 10:34:29 // 15687
Azt értjük hogy neked jobb az 5 henger, mert több alkatrész kell hozzá :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 09:58:20 // 15686
arra befizetek, hogy egy gyári 4 hengeres JTDM jobb, mint az 5 henger érdekes lenne :)))
Zolibácsi2020-05-28 09:18:36 // 15685
Kész lesz a gt fényezése viszlek egy kört. El engeded majd hogy 5 henger jobb erősebb mint a 4 henger. Persze a hangja frankó, de én úgy is többször hallgatók zenét mint a motor hangját.
Giuntini2020-05-27 22:17:58 // 15684
Mekem os ez feltűnt! Széles a középkonzol, és közel ülsz az ajtóhoz.
Lev2020-05-27 22:10:03 // 15683
Már akkor eldőlt, hogy mi lesz az utód :)
Lev2020-05-27 22:09:33 // 15682
Teljesen megértelek.
Piritu - 1.000.0002020-05-27 21:54:20 // 15681
Anno 17-ben az első körömet egy kormossal mentem.
Azonnal megvett.
Azonnal megvett.
Giuntini2020-05-27 20:52:13 // 15680
Az a baj, hogy a 159 2,4 után a Giulia dízelmotorja nagyon nem... Nehéz az 5 henger után hasolót találni... Tudom, modernebb, kevesebbet fogyaszt meg mi egyéb, de a 2,4 amit művel főleg autópályán és előzéseknél, meg ahogy, annak nem igazán van kihívója.
Lev2020-05-27 20:07:26 // 15679
Próbáltam a dízelt is, jó volt az is, de teljesen más a két autó, szerintem. Ízlés és használat kérdése, hogy ki melyiket preferálja, de egy biztos: ez az autó minden verzióban "álom" :)
Giuntini2020-05-27 19:49:09 // 15678
En is nagyon díjaznam az 1,75-öt! A 4C-ben😊 Ott aztán van műsor!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 19:34:37 // 15677
no ugye :) szerintem még jobban tökélesítették az 1.75-öt ... csak ezt már rég meg kellett volna tenniük ...
Piritu - 1.000.0002020-05-27 18:59:35 // 15676
Miután átültem a 2,0 turbóbenzinbe elkezdtem megérteni a TiBi utáni rajongást.
Már anno amikor a 159-et vettem sajnáltam hogy nem volt belőle MultiAir mint a Giuliettában. Ha lett volna már akkor elcsábultam volna...
Már anno amikor a 159-et vettem sajnáltam hogy nem volt belőle MultiAir mint a Giuliettában. Ha lett volna már akkor elcsábultam volna...
Piritu - 1.000.0002020-05-27 18:36:17 // 15675
olvassák át ők :-DD
zgi5212020-05-27 16:12:19 // 15674
a 2.2 AT8 olyan 170 -nél forog 2100 -at, 140 magassága olyan 1700 lehet :)
de 120-170 között is úgy tol, mint induláskor ezt a lenti zeperfs teszt is mutatja.
jahh, és minnél gyorsabb annál halkabb a motor, emiatt ne tedd, hogy nem választod :)
és hát a féktáv miért rövidebb a 2.2 nek...? érdekes :)
de 120-170 között is úgy tol, mint induláskor ezt a lenti zeperfs teszt is mutatja.
jahh, és minnél gyorsabb annál halkabb a motor, emiatt ne tedd, hogy nem választod :)
és hát a féktáv miért rövidebb a 2.2 nek...? érdekes :)
zgi5212020-05-27 16:07:40 // 15673
sztem a szerviz előtt olvasd át, hogy a S&S mennyi perifériát figyel, hogy működjön..
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 15:01:43 // 15672
Vagy túlszárnyalja 6.ban 70-230 a tartomány :))))
Liquid2020-05-27 14:59:14 // 15671
a TIBI karakterisztikában igen közel áll egy modern dízelhez
Liquid2020-05-27 14:56:49 // 15670
A TIBI nem hangosabb, sőt a Q4-nél halkabb, ezt a kolegák mondják, nem én :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-27 13:53:39 // 15669
Ugye :-) De szépen leírtuk ugyanazt XD
tdemeter2020-05-27 13:21:53 // 15668
Ma voltam Kelet pestben, lett új DNA kapcsolóm, szóval végre mehetek A-ban is;)
Láttam 2 db giuliettát, 2020-as modellt, szerintem abból az autóból mindent kihoztak amit lehetett. Teljesen kultúr, sportos vas, bármikor beleülnék szívesen még a giulia mellett is.
Szinte hihetetlen, hogy az egy több mint 10 éves forma...
Láttam 2 db giuliettát, 2020-as modellt, szerintem abból az autóból mindent kihoztak amit lehetett. Teljesen kultúr, sportos vas, bármikor beleülnék szívesen még a giulia mellett is.
Szinte hihetetlen, hogy az egy több mint 10 éves forma...
VKG231!!! (156+75)2020-05-27 12:30:15 // 15667
140-nél 1900-at.
Giuntini2020-05-27 12:08:51 // 15666
Tudom, ezért is mondtam, itt más a helyzet a 8 sebességű automata miatt. Kíváncsi lennék, ha valamelyik dízeles cartárs megírná, hogy 150-nél mennyit forog a 2,2 diesel!
Piritu - 1.000.0002020-05-27 11:26:59 // 15665
Így van, de még mindig meglep. (Volt 9 évem megszokni)
RomeoOne2020-05-27 11:26:52 // 15664
A turbo a karakterisztikáját változtatja meg a benzinmotornak, a Gyuri által említett nyomatékgörbe (és mivel ezt a fordulatszámmal felszorozva kapod a teljesítményt) és teljesítménygörbe változik meg. Felpúposodik alacsonyabb fordulatokon is. És ezek megint nem forognak annyit, csak itt míg a dízelnél a gázolaj égési sebessége limitálja a fordulatot, addig a TB-nél a turbo által szállított levegő mennyisége. Rohadt nagy turbo kéne 10ezres vagy afeletti fordulathoz.
Nyomaték kb. teljesítmény/fordulat, de ez csak a karakterisztikája, ha leosztod a LE-ben megadott teljesítményt a fordulattal, nem fogsz Nm-t kapni. Kell még oda pár konstans.
Nyomaték kb. teljesítmény/fordulat, de ez csak a karakterisztikája, ha leosztod a LE-ben megadott teljesítményt a fordulattal, nem fogsz Nm-t kapni. Kell még oda pár konstans.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 11:17:49 // 15663
s mi a helyzet a turbó benyással ott ugye kisebb köbcentinél is nagyobb a lóerő... (matekból sosem voltam jó kivéve az osztás, szorzás, összedás, kivonás, % számítás :))))) ha a lóerő=nyomaték x fordulat akkor a nyomaték = lóerő / fordulat ugye? akkor ezért dízelebb a dízelnél a TBi?
RomeoOne2020-05-27 11:14:05 // 15662
Előbb megjöttél, mint gondoltam :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.