Kicsit olyan érzésem van a topikot olvasva hogy fordítva ülök a lovon és a gombhoz keresem a kabátot.
Részemről adott egy autó ami tetszik és el lehet benne üldögélni. (Erre elég 20 perc + a szalonban nézegetés)
Majd elmegyek vele Rómától Párizsig és alkalmazkodom vele az adott körülményekhez. Ha valami nem fér bele akkor azt nem rakom bele. (pl. a Spider csomagtartója elég komoly logisztikát követel meg egy 2 hetes útra, mégis azzal megyünk, nem a jobban pakolható 5 ajtóssal)
Ti meg a körülményekhez kerestek autót. Szerintem bő 100e km után is lesz olyan szitu amit még nem "próbált" az ember.
De aztán lehet hogy tényleg én ülök fordítva a lovon :-)
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:21:33 // 11579
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:06:34 // 11578
Garázs...
A Giulián meglepődtem hogy milyen patentül befér itthon. A 159-el neccesebb volt beállni, holott egy méret a kettő. Aztán mégse a garázsba való beállás miatt szabadultam tőle :-DD
A Giulián meglepődtem hogy milyen patentül befér itthon. A 159-el neccesebb volt beállni, holott egy méret a kettő. Aztán mégse a garázsba való beállás miatt szabadultam tőle :-DD
Piritu - 1.000.0002019-10-04 15:04:20 // 11577
Hát ez az, ahány mélygarázs annyiféle :-)
Németben voltam olyanban ahová az OFF Passatos be se tudott jönni mert nem fért be a kapun :-)
Németben voltam olyanban ahová az OFF Passatos be se tudott jönni mert nem fért be a kapun :-)
RomeoOne2019-10-04 15:03:43 // 11576
Nem csak. Összes Stelvio meg Giulia-ról ez a vélemény. Hogy vezetési élményben nincs párjuk a kategóriában. Talán pont hogy a QV kategóriájában vannak olyanok, amik relatíve közelebb vannak hozzá, mint az alap modellekhez más alap modellek.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 14:54:42 // 11575
Na ja. Te a Giulia QV-ről írsz konkrétan. Előtte meg az Alfázásról általában. Így végül is igaz mindkettő, rosszul értelmeztem. :-)
zgi5212019-10-04 14:54:17 // 11574
látom lejött a lényeg :)
ezzel az erővel az araszoláskor is lekoccolhatom nem?
egyébként casco önrészig aláírsz, vigyázni fogsz rá sztem :)
ezzel az erővel az araszoláskor is lekoccolhatom nem?
egyébként casco önrészig aláírsz, vigyázni fogsz rá sztem :)
RomeoOne2019-10-04 14:45:17 // 11573
És akkor tesztautónak vernéd inkább oda a felnijét és aztán visszavinnéd megpocsékolva, hogy hát köszi, de nem fért el?
zgi5212019-10-04 14:43:12 // 11572
részben igazat kell adjak a cartársnak. mert igen a dugóban araszolást pontosan, hogy tesztelni kell, annak akinek ez mindennapja része.
engem pl. pont az araszolás lendített a dízel felé, a nyomatékával (automatával) sztem jobban kezeli a szitut, mint a 2.0.
másrészt talán emlékszel -írtam anno- egyetlen egyszer áltam le a céges mélygarázsba és a bal hátsó felni bánta nem igen fért el a kanyarokban (15+ éves irodaház) ott ahol egyébként ismerve máskor octavia kombival szoktam kanyarogni -az sem kicsi pedig. de kissebb a tengelytávja és hátsó terpesztése :)
engem pl. pont az araszolás lendített a dízel felé, a nyomatékával (automatával) sztem jobban kezeli a szitut, mint a 2.0.
másrészt talán emlékszel -írtam anno- egyetlen egyszer áltam le a céges mélygarázsba és a bal hátsó felni bánta nem igen fért el a kanyarokban (15+ éves irodaház) ott ahol egyébként ismerve máskor octavia kombival szoktam kanyarogni -az sem kicsi pedig. de kissebb a tengelytávja és hátsó terpesztése :)
RomeoOne2019-10-04 14:34:50 // 11571
Zárójeles részben: 100%-ig. Ezt olyan egymástól független emberek erősítették meg, akiknek semmi kapcsolatuk egymással, sőt, sokszor az Alfához sem köti őket semmiféle szál.
Szóval, ahogy a telefonnal kapcsolatban is mondtad, utánanéztem minden review-nak és egyöntetű volt a review-erek véleménye, kortól, nemtől, rassztól, szexuális beállítottságtól függetlenül :DDD
Szóval, ahogy a telefonnal kapcsolatban is mondtad, utánanéztem minden review-nak és egyöntetű volt a review-erek véleménye, kortól, nemtől, rassztól, szexuális beállítottságtól függetlenül :DDD
Stef2019-10-04 14:25:38 // 11570
Pontosan!!! :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 14:25:35 // 11569
Zárójeles rész: És ebben mennyire vagy biztos egy 159-ben ülve? :-) Csak hipotetikusan kérdezem XD
Zárójeles nélkül olvasva : Pontosan így van.
Zárójeles nélkül olvasva : Pontosan így van.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 14:24:03 // 11568
szokás szerint megint hülyeségeket írsz, sorolod a lényeget és egérkamion lett belőle :DDD
tdemeter2019-10-04 14:22:44 // 11566
Hahaha:)
G-MANN🍀2019-10-04 14:22:27 // 11565
Sőt legyen 4C is, hátha:-)
Stef2019-10-04 14:22:23 // 11564
Szokás szerint megint vágod a lényeget! Pffff....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 14:20:54 // 11563
Milyen parkolóházban közlekedni vele, mint bármely más hasonló méretű autóval, befér e a garázsba ha nem szocreál panel garázsod van hanem 3.5m X 7m-es még egy Q7 is befér, dugóban is pont olyan, mint bármi mással menni szopás...stb, stb
Ezek a pont olyan kérdések amikre tudod a választ előre ...
és erre vettél egy BMW I3-at ha jól tudom, amibe nem fér be max a 3 kerekes csecsemő kerékpár és a roller :DDDDD Ezért tényleg érdemes volt egy hétvégére elkérni az autót ..
Ezek a pont olyan kérdések amikre tudod a választ előre ...
és erre vettél egy BMW I3-at ha jól tudom, amibe nem fér be max a 3 kerekes csecsemő kerékpár és a roller :DDDDD Ezért tényleg érdemes volt egy hétvégére elkérni az autót ..
G-MANN🍀2019-10-04 14:16:53 // 11562
😂😂👍 Mito, Giulia, Giulietta, bármi😂😂😂👍
RomeoOne2019-10-04 14:09:30 // 11561
Mert nem menni kéne vele folyton, hanem pakolgatni, meg mélygarázsokba parkolgatni :'DDD
Laciferi2019-10-04 14:04:05 // 11560
Nem akartalak nev szerint emliteni, de koszi a leirtakat :)
Piritu - 1.000.0002019-10-04 14:03:39 // 11559
Elég komoly tesztigényeid vannak :-)
A Giuliával túl vagyunk a 7e km-en, de még nem sikerült az általad írt listát végigpróbálni :-(
A Giuliával túl vagyunk a 7e km-en, de még nem sikerült az általad írt listát végigpróbálni :-(
zgi5212019-10-04 14:02:42 // 11558
a bérlésre volt a tippem, nem a konkrét kölcsönzőre, csak azt nevet könnyű leírni. :)
de pont most írták előttem, hogy kereskedésben is működő opció
de pont most írták előttem, hogy kereskedésben is működő opció
Stef2019-10-04 13:56:25 // 11557
Ja, még egy dolog. Márkát nem említve (úgyis tudjátok sokan), hiába mentem be nagyon komoly vételi szándékkal egy egyébként tesztautóktól nyüzsgő kereskedésbe, nem kaptam egy teljes hétvégére tesztautót. Viszont mivel tényleges vételi szándékom volt, kiadták egy nagyon kedvezményes bérleti díjjal. Így is megérte kipróbálni. Meg is rendeltem...
vzsiros2019-10-04 13:55:37 // 11556
Annyit emlegetted a sixt-et, hogy gyorsan meg is néztem őket, és rohadtul nem látok náluk egy alfát sem... Pedig már pont elkezdtem örülni, hogy csinálok magamnak egy teszthétvégét... :)
Stef2019-10-04 13:50:42 // 11555
Sziasztok. Ha név szerint nem is, de én is meg lettem szólítva laciferi által. Szóval én is kaptam 1 hétvégére tesztautót, és bizony nagyon hasznos volt! Nagyon sok dolog van ami csak egy hétvégi kirándulás során derül ki. Pl milyen dugóban, milyen autópályán? Milyen reggel hidegen beindítva, hogyan tűri a lámpától lámpáig start-stop-olást? Milyen egy parkolóházban közlekedni vele? Belefér-e kényelmesen 2 gyerekülés? A csomagtartójába be lehet-e tenni egy bicajt vagy egy rollert? Milyen sötétben refivel/tompítottal vezetni? Milyen egy szerpentin vele? Hogyan alakul a fogyasztása a saját vezetési stílus alapján? Befér-e otthon kényelmesen a garázsba? Ezek apró, de fontos dolgok egy olyan eszközzel kapcsolatban amit az ember több éven keresztül tervez használni. Ezek bizony nem tesztelhetőek 20 perc alatt, de egy hétvége teljesen elegendő rá! Én nagyon örültem a tesztautónak (ezúton is köszönöm az illetékesnek!) de én is kb 2 hónapot vártam rá... Ez nem probléma, ha komolyan venni akar az ember, kivárja. Sajnos engem - egyrészt köszönhetően a teszthétvégének - nem tudott teljesen meggyőzni, de ez már egy másik történet.
Hajrá Laciferi, ne add fel!
Hajrá Laciferi, ne add fel!
RomeoOne2019-10-04 13:46:17 // 11554
...neonzöld Alfa Romeo Giulia QV mellett, amely ebben a színben valami eszméletlenül jól néz ki...
Nem én fogok a feltűnősködés ellen hangosan felszólalni, de ebben a színben nem néz ki jól szerintem. Egy Lambo-nak vagy egy Porsche-nek talán jól állni, de a QV ettől túl ripacs lesz.
Az éles szemével inkább azt szúrhatta volna ki, hogy a hátsó ablak tetején is van egy légterelő, amilyet eddig még nem láttunk.
Nem én fogok a feltűnősködés ellen hangosan felszólalni, de ebben a színben nem néz ki jól szerintem. Egy Lambo-nak vagy egy Porsche-nek talán jól állni, de a QV ettől túl ripacs lesz.
Az éles szemével inkább azt szúrhatta volna ki, hogy a hátsó ablak tetején is van egy légterelő, amilyet eddig még nem láttunk.
zgi5212019-10-04 13:39:53 // 11553
nem nagyon érdekel, hogy teszt v. demo. az érdekel, hogy nincs.
ha iphone-t (vagy hűtőt) szeretnél venni sem mondják a boltban, hogy bocsi nincs
, mert éppen tesztelik...
engem nem a hétvégi elvitel érdekel, hanem az hogy nincs bent tesztautó Zsolti!
hiába írsz ódákat vmiről, ha nem kézzelfogható, és egyre inkább nem.
ugyan már, egy tizenmillás kocsit ne on line vegyek már!
ha iphone-t (vagy hűtőt) szeretnél venni sem mondják a boltban, hogy bocsi nincs
, mert éppen tesztelik...
engem nem a hétvégi elvitel érdekel, hanem az hogy nincs bent tesztautó Zsolti!
hiába írsz ódákat vmiről, ha nem kézzelfogható, és egyre inkább nem.
ugyan már, egy tizenmillás kocsit ne on line vegyek már!
vzsiros2019-10-04 13:38:01 // 11552
Úristen de melléösszevissza gépeltem :D bocsi
vzsiros2019-10-04 13:37:34 // 11551
Vezess-en cikk egy netflixes filmről - amiben egy neonzült giulia qv tolja a végén :)
Amúgy egész látványosnak tűnik :)
Amúgy egész látványosnak tűnik :)
Halesz2019-10-04 13:34:09 // 11550
De ne keverd már össze a tesztautókat a bemutatóautókkal.
Előbbiek, amiket én is megkapok, azokat nem adják oda ügyfeleknek, azok kifejezetten újságíróknak vannak. A tesztautókat az importőr kezeli, a bemutatóautókat a kereskedések.
A szóban forgó Giulia pont egy öszvér, azt újságírók és lehetséges flottás ügyfelek is megkapták, de mezei halandó ügyfél nem vezette, hiszen nem kereskedői autó.
Előbbiek, amiket én is megkapok, azokat nem adják oda ügyfeleknek, azok kifejezetten újságíróknak vannak. A tesztautókat az importőr kezeli, a bemutatóautókat a kereskedések.
A szóban forgó Giulia pont egy öszvér, azt újságírók és lehetséges flottás ügyfelek is megkapták, de mezei halandó ügyfél nem vezette, hiszen nem kereskedői autó.
zgi5212019-10-04 13:32:14 // 11549
ui:
egyébként, épp most nézem a Backstage aktuálisát. És igen, meglepő a Giulia tulajok szaporodása, szerencsére itt nem a SUV szegmens győz, mint más márkánál.
egyébként, épp most nézem a Backstage aktuálisát. És igen, meglepő a Giulia tulajok szaporodása, szerencsére itt nem a SUV szegmens győz, mint más márkánál.
zgi5212019-10-04 13:29:25 // 11548
Nyilván.
Tisztában vagyunk ezzel, amit leírtál.Főleg az, aki át is élte, nem dummy userként esik be.
Nem rád van ez kisarkítva, de tedd a szívedre a kezed. Az az x ezer km, amit csak Giuliával mentél, hány szerencsétlen tesztelsését hiúsította meg.Még1x mondom nem személyeskedni akar senki, de itt téged ismernek. A Vályi és társai is heteket punnyadnak az autókban, míg vki azért nem kap kocsit mert nincs bennt a tesztautó.. Miért nincs?Ne menjünk bele..
Sztem a teszt és demo -újságírói- autókat külön kellene kezelni.
Igen, és engem nem érdekel, hogy az FCA hogy finanszírozza meg , hogy egy Tipo dízel kombi autómatát szeretnék kipróbálni, csak legyen. De nincs!
Ezért mondtam, hogy ha vkit hosszabb távra érdekel, és tényleg komoly vevő menjen ki Bécsbe vagy béreljen a Sixtől.
Sajnos ez van, erről nem ti tehettek csak igazságtalan pl. Gyuri, v . laciferi szempontjából.
Tisztában vagyunk ezzel, amit leírtál.Főleg az, aki át is élte, nem dummy userként esik be.
Nem rád van ez kisarkítva, de tedd a szívedre a kezed. Az az x ezer km, amit csak Giuliával mentél, hány szerencsétlen tesztelsését hiúsította meg.Még1x mondom nem személyeskedni akar senki, de itt téged ismernek. A Vályi és társai is heteket punnyadnak az autókban, míg vki azért nem kap kocsit mert nincs bennt a tesztautó.. Miért nincs?Ne menjünk bele..
Sztem a teszt és demo -újságírói- autókat külön kellene kezelni.
Igen, és engem nem érdekel, hogy az FCA hogy finanszírozza meg , hogy egy Tipo dízel kombi autómatát szeretnék kipróbálni, csak legyen. De nincs!
Ezért mondtam, hogy ha vkit hosszabb távra érdekel, és tényleg komoly vevő menjen ki Bécsbe vagy béreljen a Sixtől.
Sajnos ez van, erről nem ti tehettek csak igazságtalan pl. Gyuri, v . laciferi szempontjából.
Halesz2019-10-04 13:29:01 // 11547
Igen, max elmész reggel megnézni, meg délután, hallgatózol a lépcsőházban, hogy milyen hangos a többi lakó, de nem fogsz tudi ott aludni a tulajjal, hogy kipróbálhasd, milyen az éjszaka :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 13:24:52 // 11546
egy lakás vagy ház dupla vagy tripla annyi, mint egy Stelvio Q... ott sem költözhetsz be 3 napra, hogy kipróbáld milyen is lenne :DDD
Halesz2019-10-04 13:21:07 // 11545
Ha már meg lettem szólítva.
Nem hiszem, hogy túl sok olyan márkakereskedés van Magyországon, ahol az utcáról beesve adnak Neked egy egész hétvégére egy autót, csak úgy. Nyilván minden kereskedés autókat akar eladni, de szerinted hogy jönne ki a matek? Tartsanak egy egész autóflottát azért, hogy minden hétvégére legyen x autójuk a tesztvezetésekre? Kezdd el kiszámolni. Akkor egy autó 52 hétvége, 52 esetleges vevő, aki lehet, hogy végül nem azt a kocsit választja. Na de nyiván egyszerre több vevő is jön, mindenkinek adni kéne...
Szerintem ez még egy VW-csoportnál sem normális elvárás, hogy elhozhass egy autót 3 napra. De lehet, hogy tévedek, annál az autómennyiségnél, amit ők pörgetnek, ott beleférhet már...
Nyilván az egészen más, amikor visszatérő vevő vagy, az adott kereskedésben vettél már mondjuk 2 nagyobb értékű autót, akkor még az is előfordulhat, hogy a kereskedő fogja felajánlani, hogy itt van az autó, vidd el, próbáld ki.
Nyilván egy ideális világban az lenne a jó, ha egy adott kereskedés minden típusból, minden motorvariánssal tartana tesztautót, de azért ez egy olyan márkánál, ahol évente 300-at adnak el összesen, nehezen elvárható. Egy kereskedés fektessen be mondjuk 50 milliát 3 autóra, hogy aztán legyen belőle 10-20 plusz vásárlója? Fizesse az adókat, az amortizációt, stb... Persze, mondhatjuk azt, hogy ez a dolga... Majd ha mondjuk 1000 Alfát adnak el évente Magyarországon, akkor talán lesz pár olyan kereskedés, aki ezt meg is fogja csinálni.
És persze, lehet azt mondani, hogy ha nincs tesztautó, hogyan adnának el 1000 autót? Kicsit 22-es csapdája, de újra hangsúlyozom, ha komoly vevő vagy, meg fogják oldani, hogy kipróbálhasd, mehess vele egyet.
Ja és a legjobb, amikor valaki tényleg csak tesztelni akar... de vásárolni nem... Én is segítettem már abszulút tuti vevőnek beállított ismerős ismerősének, abban, hogy kipróbálhassa a Stelvio Q-t. Leegyeztettük a kereskedéssel, az importőrrel, elhozták az autót, az illető elvitte, kipróbálta, aztán megvette inkább külföldön, mert ott egy kicsit olcsóbban volt egy készleten, és nem akart várni rá. Az ilyen eseteket belekalkulálva végképp nehéz elvárni egy kereskedéstől, hogy sok bemutatóautót tartson.
Nekem azért adnak tesztautót, hogy írjak róla, videót csináljak róla, megosszam a tapasztalataimat ezekról az autókról. Nem egy ismerősöm vett már Giuliát az élménybeszámolóimon felbuzdulva, de olyan is gyakran van, hogy felhívnak és kikérdeznek az adott autóról. Eddig sosem ráztam le senkit :)
Valaki írta itt korábban, hogy telefont sem úgy veszel, hogy előtte egy hétig kölcsönadják... Se kávéfőzőt, sem semmi. Nyilván itt 10+ milliókról beszélgetünk, más jellegű döntés, de jó hasonlat.
Egyébként ez nagyon jó téma, akarunk is ezzel foglalkozni majd valamelyik Backstage adásunkban.
Nem hiszem, hogy túl sok olyan márkakereskedés van Magyországon, ahol az utcáról beesve adnak Neked egy egész hétvégére egy autót, csak úgy. Nyilván minden kereskedés autókat akar eladni, de szerinted hogy jönne ki a matek? Tartsanak egy egész autóflottát azért, hogy minden hétvégére legyen x autójuk a tesztvezetésekre? Kezdd el kiszámolni. Akkor egy autó 52 hétvége, 52 esetleges vevő, aki lehet, hogy végül nem azt a kocsit választja. Na de nyiván egyszerre több vevő is jön, mindenkinek adni kéne...
Szerintem ez még egy VW-csoportnál sem normális elvárás, hogy elhozhass egy autót 3 napra. De lehet, hogy tévedek, annál az autómennyiségnél, amit ők pörgetnek, ott beleférhet már...
Nyilván az egészen más, amikor visszatérő vevő vagy, az adott kereskedésben vettél már mondjuk 2 nagyobb értékű autót, akkor még az is előfordulhat, hogy a kereskedő fogja felajánlani, hogy itt van az autó, vidd el, próbáld ki.
Nyilván egy ideális világban az lenne a jó, ha egy adott kereskedés minden típusból, minden motorvariánssal tartana tesztautót, de azért ez egy olyan márkánál, ahol évente 300-at adnak el összesen, nehezen elvárható. Egy kereskedés fektessen be mondjuk 50 milliát 3 autóra, hogy aztán legyen belőle 10-20 plusz vásárlója? Fizesse az adókat, az amortizációt, stb... Persze, mondhatjuk azt, hogy ez a dolga... Majd ha mondjuk 1000 Alfát adnak el évente Magyarországon, akkor talán lesz pár olyan kereskedés, aki ezt meg is fogja csinálni.
És persze, lehet azt mondani, hogy ha nincs tesztautó, hogyan adnának el 1000 autót? Kicsit 22-es csapdája, de újra hangsúlyozom, ha komoly vevő vagy, meg fogják oldani, hogy kipróbálhasd, mehess vele egyet.
Ja és a legjobb, amikor valaki tényleg csak tesztelni akar... de vásárolni nem... Én is segítettem már abszulút tuti vevőnek beállított ismerős ismerősének, abban, hogy kipróbálhassa a Stelvio Q-t. Leegyeztettük a kereskedéssel, az importőrrel, elhozták az autót, az illető elvitte, kipróbálta, aztán megvette inkább külföldön, mert ott egy kicsit olcsóbban volt egy készleten, és nem akart várni rá. Az ilyen eseteket belekalkulálva végképp nehéz elvárni egy kereskedéstől, hogy sok bemutatóautót tartson.
Nekem azért adnak tesztautót, hogy írjak róla, videót csináljak róla, megosszam a tapasztalataimat ezekról az autókról. Nem egy ismerősöm vett már Giuliát az élménybeszámolóimon felbuzdulva, de olyan is gyakran van, hogy felhívnak és kikérdeznek az adott autóról. Eddig sosem ráztam le senkit :)
Valaki írta itt korábban, hogy telefont sem úgy veszel, hogy előtte egy hétig kölcsönadják... Se kávéfőzőt, sem semmi. Nyilván itt 10+ milliókról beszélgetünk, más jellegű döntés, de jó hasonlat.
Egyébként ez nagyon jó téma, akarunk is ezzel foglalkozni majd valamelyik Backstage adásunkban.
RomeoOne2019-10-04 13:06:16 // 11544
Mondjuk annyiban nem értek egyet, hogy ha egy bizonyos élményt keres az ember, akkor van elképzelés. Csak nem feltétlenül tudja, hogy melyik autóban találja meg. Olyankor persze, hogy kipróbál többet.
Mondjuk ha valaki nem azért Alfás, mert ez Alfa, hanem mert a jó vezetési élményt szereti, akkor, ha egy olyan modellel jön elő a a gyártó, ami nem azt az élményt nyújtja mint eddig, akkor azt fogja érezni, hogy meg kell néznie mást is. (Ez persze most csak hipotetikus, nyilvánvaló, hogy vezetési élményben jelenleg semmi sem nyújtja azt, amit az Alfa).
Mondjuk ha valaki nem azért Alfás, mert ez Alfa, hanem mert a jó vezetési élményt szereti, akkor, ha egy olyan modellel jön elő a a gyártó, ami nem azt az élményt nyújtja mint eddig, akkor azt fogja érezni, hogy meg kell néznie mást is. (Ez persze most csak hipotetikus, nyilvánvaló, hogy vezetési élményben jelenleg semmi sem nyújtja azt, amit az Alfa).
Piritu - 1.000.0002019-10-04 12:58:01 // 11543
Hogy meg tudják csinálni megfelelő fényviszonyok és háttér mellett az a pár száz képet, amiből a cikkhez mazsoláznak :-)
G-MANN🍀2019-10-04 12:33:11 // 11541
Így van👍
G-MANN🍀2019-10-04 12:32:07 // 11540
Igen, ahogy olvasom a hozzászólásokat, igen, így gondolom ( bármilyen típus jó, az azt jelenti, hogy nincs elképzelés egyáltalán)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 12:28:39 // 11539
Nem vágom mire gondolsz, de biztos...
tdemeter2019-10-04 12:21:19 // 11538
"Nézd ki neten, olvass utána, és hozz el egyet. Akinek ez megy, annak lesz. :-)"
LOL:) Gyuri, esküszöm nem b@szogatásból, de iszonyú vicces ilyet a te tolladból olvasni:))))
LOL:) Gyuri, esküszöm nem b@szogatásból, de iszonyú vicces ilyet a te tolladból olvasni:))))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 12:09:02 // 11537
megint más valamit legyártani és ezt a piacon újként eladni (azt hiszem Te ezt csinálod) ott sajnos qurvának kell állni máshogy nem megy, amit én csinálok ott elve szó sincs ilyenről, kifizetik és elviszik a terméket, nincs emocionális kötődés a termékhez (bár volt olyan Hondás aki kifejezetten kék olajszűrőt és gyertyakábel készletet kért az autójához, mert milyen jól mutat a blokkon), szóval teljesen más a piac ...
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 12:04:30 // 11536
Tőlem.. jöhet. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 12:04:05 // 11535
Miért furcsa? Év elején még lelkes voltam, elmentem Nyíregyre, itt szalonokba, és igen, több konkurenciához. Ahányszor nekirugaszkodtam, távolodtam az egésztől. Mostanra már baromira nem vagyok benne biztos, hogy kell nekem ennyiért bármilyen autó. Semmi furcsa nincs ezen, egyszerűen nincs birtoklási vágyam egyik iránt sem. Kerestem valamit ami lehet a 159 utódja, de eljutottam oda, hogy elengedtem a sztorit.
A bizonytalan vevő = potenciális vevő. A biztos vevő=vevő. És ezt viszonylag jól tudják mindenhol máshol.
A bizonytalan vevő = potenciális vevő. A biztos vevő=vevő. És ezt viszonylag jól tudják mindenhol máshol.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-04 12:02:29 // 11534
no látod akkor neked egy 7vége sem lenne elég, 3 évre kéne egy tesztautó :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 11:57:11 // 11533
Én a termékeimet sokszor 3 hónap demora küldöm ki. Van egy szint, ahol ez teljesen normális. Meg kell tudni válogatni, hogy kinek adod oda. És igen, jártam már úgy, hogy 3 hónap után egy retkes roncsot hoztunk vissza. Benne van a pakliban. Aki el akar adni, az erőforrásokat tesz bele, hogy helyzetbe kerüljön, nem?
zgi5212019-10-04 11:54:20 // 11532
kinek mi.
furcsa ez a monológ pont a Te tolladból.
talán megérzik és igazuk van?
hogy nem vagy potenciális csak bizonytalan vevő.
furcsa ez a monológ pont a Te tolladból.
talán megérzik és igazuk van?
hogy nem vagy potenciális csak bizonytalan vevő.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-04 11:53:52 // 11531
Szerintem is hülyeség, hogy bármit le lehet szűrni egy autóról 20p alatt. Kb annyit, hogy működik. :-) A 159-et is kipróbáltam vételkor, mégis úgy vettem meg, hogy fogalmam sem volt milyen autó. A rákövetkező pár utam alatt körvonalazódott, hogy miféle szerkezet ez. És 3 évig kellett szoknom, kiismernem, mert végtelenül távol állt attól amit kerestem. Aztán az idő megoldotta, kiismertem, megtanultam, hozzászoktam, nincs miért duzzogni benne, egy nagyon kifinomult valami. Csak nem az az őrült teszem-veszem "violent" jellem. Hozzányugodtam, így mindenkinek jó :-) A gőzt meg kieresztem 90 lóval, és ez is mindenkinek jobb így :-)
Laciferi2019-10-04 11:51:52 // 11530
Ez egy jo otlet koszonom :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.