Fórum >> Típusok >> Giulia

R33Z2021-08-09 00:16:02 // 21137
A 2021esen meg en nem tudom milyen az N, mert amikor mentem vele eppen esett. Beraktam Rbe 'oszt hajra 🤫 1-2-3-4 teli 😉

Biztosan modositottak az uzemmodokon. Ma is mentem a Qval, tovabbra is teljesen jo az N, de azert jellemzoen nalam is D es R. A turbo toltesenek van jo hangja Nben, ezt rendesen csak ebben az uzemmodban hallod.
G-MANN🍀2021-08-08 23:33:55 // 21136
Gyári műanyag tartó, arra egy rendszám keret és már be is csipog az első radar, és ott a fényszóró mosó is, lehet matekozni, hogy merre egy két mili és talán jó lesz, vagy keret nélkül felrakni. Azért ez gáz. "B" típus éppen ok rá, vagy, ha nincs akkor addig ...így is szép első nélkül...😉
PBali2021-08-08 22:28:56 // 21135
Olvastam.🙃
Mikor megláttuk,onnan jött az ötlet,hogy összerakom így a kettőt egymás mellé/alá. 😁
Ui: az első rendszám minden Alfán ronda, de megértem az “elfogultságodat”, ill. itt valóban funkcionális okból is sz@r, nem csak esztétikai gond van vele. 😁 😉✌🏻
RomeoOne2021-08-08 22:21:32 // 21134
Na pont ezt írtam az utolsó blogbejegyzésemben, nem tudom, hogy olvastad-e.

"Sokat gondolkodtam mit mondjak, miután megrendeltem és kérdezték, hogy "jó, jó zöld, de milyen zöld? Mint a fű? Vagy sötétzöld?" Nem nagyon tudtam megfogalmazni. Smaragdzöldet mondtam jobb híján, de az nem pont ilyen. Aztán egy kolléganőm meglátta, egyből rávágta: hát ez olyan szentjánosbogár zöld. Én meg csak álltam ott tátott szájjal. Egy évig próbáltam rájönni, hogy milyen zöld ez, erre itt ez a csaj, ránéz és rávágja kapásból. Hát igen, vannak olyan dolgok, amikhez egyszerűen nők kellenek, és kész. A színek ilyenek."

Azt már nem írtam bele, de egy másik kolléganőm, tőle függetlenül másnap, mikor látta a kocsiról a képet, egyből rávágta: Hát ez olyan Scarabeus-zöld. És megint csak a szám tátottam. Tényleg a bogaraknak van ilyen színe. Szóval telibe találtad te is.

Anno már színkártyákat nézegettem, hogy mihez hasonlít ez. Úgy néztem, hogy a króm-oxid zöld van hozzá a legközelebb. Na most ha valakinek azt mondod a "Milyen zöld?" kérdésre, hogy króm-oxid zöld, akkor garantáltan nem fog közelebb kerülni a válaszhoz :D

Ui:
De ocsmány az az első rendszám, nem való a Q-ra. Rátakar a légátvezetésre is... Le is szedtem azóta :D
RomeoOne2021-08-08 22:10:35 // 21133
Biztos, hogy átprogramozták a N-t az emisszió miatt (lehet a többit is, de úgy igazán csak az N-t kefélték el). Anno pl. R33Z-től olvastam, hogy milyen az N a Q-n. Valami olyasmit írt, hogy kicsit szívó karaktere lesz a motornak. De azért az N-re se panaszkodtak soha sehol. Na, most határozottan szar az N mód. Ahogy indítom, már tolom is át D-be. N az autópályás tempomatos haladáshoz max...
PBali2021-08-08 21:54:56 // 21132
Bogaras vagyok néha, nem kellett több 😎✌🏻
Inkább a sör, jogos😁🍺
(Leginkább persze a Giulia…remélem egyszer majd nekem is😉)
Kócosw2021-08-08 21:53:15 // 21131
nem mintha értenék hozzá, de ha egy kombi nem fért bele a büdzsebe egy uj padlolemez (me a giorgio ugyebar nem elektromos hajtasra lett kifejlesztve) belefér? Vagy veszik a psa elektro plattformot,de akko az mr minden csak nem giulia.
De mondom en nem ertek hozza 😏
Kócosw2021-08-08 21:48:40 // 21130
akko most van egy bogarad? 🥴😝
PBali2021-08-08 21:47:04 // 21129
Variációk egy témára😎
(Felső fotót kolléganőm küldte AC-ről, alsót ma csináltam a Bakonyban 😉 )
Piritu - 1.000.0002021-08-08 21:05:23 // 21128
"Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. " - akkor itt is módosítottak, az enyém csak A-ban csinálja, N-ben nem.
RomeoOne2021-08-08 20:03:21 // 21127
Az 2nd gen Giulia 2025-ben jöhet és teljesen elektromos lehet...
link
RomeoOne2021-08-08 19:29:45 // 21126
Ezt írtam, hogy azt mondja, hogy jobban le tudja tenni az erőt. De ez nem azt jelenti, hogy jobb a futómű. Szerintem.
carver2021-08-08 19:18:07 // 21125
4:25: Launches 100% better than my 2018
7:20: the back of this car, the 21, just feels more balanced, more neutral
RomeoOne2021-08-08 17:14:14 // 21124
Sztem nem egészen ezt mondja. A féket dícséri nagyon az újban. Meg azt, hogy a hátulja már jobban le tudja tenni az erőt. Én szoktam nézni a videóit, mond jókat, de vannak olyan dolgai, ami miatt fenntartással kezelem.
Az első futóművön pl. pont hisztizett egy nagyot az első videója után, hogy átalakították és már nem olyan szuper, mint volt. Most aztán mégis olyan szuper, mint régen, csak ültetni kellett 3 cm-t. Az előző videójában cserél egy alkatrészt a Stelvio-jéra, mert szerinte az jobb. Kinézetre persze tényleg szebb, csak hát mérnöki szemmel, attól hogy valami "igényesebbnek" néz ki, egyáltalán nem biztos, hogy alkalmasabb a feladatra, ahogy ezt egy mérnök az AO-n el is magyarázta...

Én is beszéltem jópár emberrel, aki vezette ezt is, azt is. Az igazi különbség a hang hiánya belül a jobb hangszigetelés miatt (nagy fordulaton azért így is üvölt bent is). A kormányzással kapcsolatban nem volt egyértelmű vélemény. Volt aki azt mondta, hogy talán van különbség, volt akinek semmi nem tűnt fel... Sztem kár ezen rugózni.
A faszi olyan ,hogy neki gyári stock-ként semmi nem jó, ő maga mondja el ezt a videóban. Innentől így érdemes kezelni a véleményét, ezt figyelembe véve.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-08 14:41:43 // 21123
Ugye, hogy ugye 😁😁😁
carver2021-08-08 14:29:17 // 21122
igen, hasonlóan működik mint az index, ha kattan +/-10-et állít ha nem kattan +/-1-et. ha 800 kilométert mész vele akkor 200 után jól fog jönni a tempomat, legalábbis a német határig. Utána megint nem kell :)

Nem tudom áthangolták-e a DNA-t de nekem A-ban fáj menni, annyira le van szedálva. Lusta a gázreakció, túl alacsonyan tartja a fordulatszámot ahonnan turbóval sem ugrik meg úgy ahogy én szeretem.

Viszont az N szinte mindenhol jó átlagos közlekedésnél, D-t csak örömködéshez használom vagy amikor valaki ÚGY néz át a másik autóból :)
carver2021-08-08 14:20:08 // 21121
Giulia (futómű) tuning

Véleményes, de szerinte jobban van hangolva a 20/21 futóműve mint a régebbieké. Mondjuk gyengíti a véleményt hogy saját kitet reklámoz...

Nem biztos hogy mindenkinek az a beállítás jön be, mondjuk az jó jel hogy nem azt az útfekvést preferálja mint sok amerikaiautós, hogy az első 100 méteren irányítani se lehessen az autót...
RomeoOne2021-08-08 10:56:22 // 21120
Megláttam ezt a sört és meg kellett vennem. Na ilyen a Montreal zöld. Ha valaki nem látta még élőben, akkor vegyen ilyen Sopronit. Ha megiszik belőle 7-8-at, már az autó formát is lehet, hogy belelátja :D

RomeoOne2021-08-08 10:51:32 // 21119
:DDD

Az a baj, hogy ott van benne a kamera, látja a hátsó rendszámot, onnantól már hiába nyomnám, úgyis megtalálnak :D
Kócosw2021-08-08 10:00:17 // 21118
gyurosokkal csak a baj van megin ..
Kócosw2021-08-08 09:59:19 // 21117
ugy bizony.sose tudhatja az ember ..
leopop32021-08-08 09:02:10 // 21116
Ez óriási 🤣🤣
leopop32021-08-08 08:56:11 // 21115
Kurvanagy :DD

Ja a blog részét beszéltük City-n 😁
esvé2021-08-08 07:43:52 // 21114
... majd ezt a mémet is átélheted:
Rendőr: Tudja miért állítottam meg?
Te: mert hagytam;)
:DD
RomeoOne2021-08-07 22:27:06 // 21113
Ah, nem. A Kékfényben látod majd, "Körözés alatt" felirattal :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-07 21:50:00 // 21112
Jah egyre több önkéntes rendőrnek van kamerája...
Kócosw2021-08-07 21:08:32 // 21111
majd ecce csak látunk egy ződ alfát a pofatalanitos gyűjteményben.Feljelentve felirattal 😂
RomeoOne2021-08-07 18:22:19 // 21110
Számolgattam már egy kicsit a fogyasztást. A kezdeti 1000 km utáni bejáratós 11,2 L/100 km fogyasztás gyorsan felugrott 15 literre, amióta nyomom neki rendesen 😅
Véletlen lenne, hogy csúcson vannak a MOL részvények? 🤣🤣🤣
R33Z2021-08-07 17:49:00 // 21109
Es igen, a 4C vs vadi uj Q arban mar 1az1ben opcio. Masfel ev alatt 20k EUR-t emelkedett a 4C ara es egyre kevesebb az elado. 70k EUR alatt toresmentes peldany mar nincs. Hasznalt Q mar olcsobb, de a jo allapotu serulmentesek szinten nagyon jol tartjak az arukat. Leheto legjobbkor spajzoltam be ezeket 🙂.

Viszont most jutottam el oda, hogy az egyik daily driverunket mar elektromosbra cserelnem, persze legalabb 3 Alfa meg akkor is maradna😉.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-07 16:25:30 // 21108
Hosszan nyomod 10et ugrig lassan egyesével ...sokkal jobb, mint a régi, egyújas
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-07 15:34:30 // 21107
Én már használtam a tempomatot többször, de asszem el kell olvasnom a használatit, mert ötletszerű, hogy aktuális sebességre áll, vagy a legközelebbi 10-esre kerekíti. Valami trükk biztos van. A régi külön tempomat kar felhasználóbarátabb megoldás volt, csak nyilván nem fért már el a nagy lapát füleitől :-)
A D-ben használatnak egyébként az egyetlen hátránya, hogy a tempomat is agresszív módon gyorsít vissza, nem valami finoman adja elő.

Majd próbáld ki egyébként az A-t, kiváncsi vagyok.. A Supernél szerintem jobb, mint az N. A gázpedál hasonlóan hangolt, nem túl érzékeny, de normálisabb fordulatokon vált. Illetve kisebb nyomaték lekérésnél vált el, szóval normálisabban működik, nem akar álladóan 1300-ról nyomatékból gyorsítani. Ha nem sietős, akkor az A teljesen jó "just cruising" mód. Volt már rá példa, hogy városban nagyon racsingolós srácok után A-ban suhantam, semmi szükség nem is volt többre :-)

Az N-t hideg motornál nagyon nem csípem, mert nem üzemmeleg olajnál pont a legkárosabb a kis fordulaton nagy nyomaték. Szép hordósra kopik majd a hengerfal, de az EU6-tal kapcsolatban olvastam is, hogy ez nem számít. Le van írva, hogy a CO2 csökkentés a motor élettartamának kárára is prioritást élvez.. sajnos. Úgyhogy a felhasználó műszaki érzékenységén múlik minden.
Én kigurulok a kapun, és a főútig azon a 200m-en Stop-Start ki, DNA D-be, és nekem úgy tökéletes. Szépen 1800-2200 közti fordulatokon, icipici gázzal használva be tudom melegíteni a motort.

Még különbség, hogy vitorlázás sincs D-ben. Igazából nem rossz dolog, A-ban, N-ben tök finoman oldja meg, alapjáratra esik a fordulat, és csak gurul. Szinte észrevétlenül tudja visszakapcsolni a hajtást ha kell, nyugis autózásnál teljesen élhető. Viszont... megint a műszaki hülyeségeim. A gpf-nek levegő többlet kell a kiégetéshez. Akkor fogja tudni a gpf-et hatékonyan tisztán tartani az autó, ha időnként motorfék üzemben működik. Szürcsöli a levegőt, de nem benzin égetésre használja, hanem csak kitolja a kipufogóba. Ilyen üzemmód a benzinesnél kizárólag a motorfék üzem. Az pedig D-ben és M-ben van leginkább, illetve ha kézzel belenyúlok a váltásba. Persze nyilván ezt egy autó hosszabb távon hálálja meg.
zümi1662021-08-07 15:12:21 // 21106
Üdv mindenkinek, megejtettem a Juliska éves kötelező szervizét, szinte napra pontosan egy éve hoztam el. Bár még csak 5 hónap és 3 ezer km. telt el a köztes első szerviz óta, nincs mit tenni, ez a szabály, megkapta az új olajat és szűrőket. Úgy döntöttem hogy valamikor jövő tavasszal lesz a következő, s onnantól kezdve már csak évente fog menni szervizre, mivel tízezret úgyse megyek Vele ez idő alatt.
zümi1662021-08-07 15:06:38 // 21105
Ciao, üdv Neked is, vettem a célzást, de sajna időre mentünk, s persze szokás szerint késésben voltunk. Mikor bejött közénk a kis folkszvágenke, mondtam is asszony pajtinak, mit szarakodsz, told már le és csapassunk egyet, de hamar eszembe jutott hogy nem lehet, még bejáratós a géped. Viszont élőben is gyönyörű, jó volt nézegetni!
RomeoOne2021-08-07 13:23:20 // 21104
Fehérvár környékén már csak úgy emlegetnek, hogy a kék kúposztó? :DDD

Én azon lepődtem meg, hogy velem nem is próbálnak racsézni. Pedig most még esélyük is lenne :D

Kis blogbeszámoló az első élményekről:
link
RomeoOne2021-08-07 12:45:35 // 21103
Én is áttettem, de lehet, hogy a hiba nem a készülékben van :DDD

Na tempomat. Bepipáltam én az adaptívat is, mondom, 2021 van, legyen már benne valami 21. századi technika. Hát most így visszagondolva rájöttem, hogy eddig az 1700 közös km alatt még csak kósza gondolat szintjén sem merült fel bennem, hogy tempomatot kapcsoljak. Hát, majd lehet egyszer annak is eljön az ideje :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-07 12:14:54 // 21102
Érdekes nálam meg az N fokozat a nyerő a D csak verseny körülmények között.. minap meg volt az első Audis áldozat mióta ki lett gyúrva, szegény erőlködött egy darabig de hát ... 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-07 12:00:48 // 21101
Én már áttettem a vészfékezőt érzéketlenebb állásba, így együtt lehet vele élni. Biztos öregszem már, de magamtól is pont annyit hagyok rá, amennyit a rendszer hagyna. Így csak jelezni szokott nagyon ritkán. Egyetlen egyszer fékezett, akkor is majdnem egyszerre velem, nem tudtam eldönteni, hogy végül is ki fékez :-) Városban álló busz kikerülése közben az előttem lévő megijedt valamitől és megállt. Ezt is kb egyszerre ragáltuk le az autóval. Autópályán én már kivárom hogy előzzön aki előz, ha nem látványosan szándékosan szivat, ami azért elég ritka, akkor hagyom élni, aztán tempomat Restore.

Tegnapelőtt megvolt a nagy fékre vészvillogó is. Sétakocsikáztunk csak, és beállt a seggembe egy veseny lelkületű Doblo-s :-) Kicsit gyorsítottam, ott izgett mozgott tovább. Úgyhogy egyszer csak elrúgtam kanyar közepén. Annak a kanyarnak a közepén ami után letértünk jobbra. Padlógáz, kanyar, nagy fék, letér.. Kinga csak annyit mondott, hogy liftezik a gyomra, ne már... úgyhogy gurultunk tovább békésen XD Én pedig kipróbáltam végre a féket is :-))
RomeoOne2021-08-07 11:22:00 // 21100
Tegnap amúgy találkoztam zümi166-tal is, épp az M6-os kivezetőn jött, amikor én a felhajtón megjelentem Érd felől. Néztem is, hogy fekete Giulia Veloce, elhúz mellettem, világos felnik, SFM rendszám. Mondom én ezt láttam már a fórumon... Hát persze!

Utána Százhalombattáig együtt takarítottuk a belső sávot. Majd kiindexeltem a MOL kúthoz, remélve, hogy zümi érti a célzást és követ, pacsizunk egy 5 percre, de vagy sietett vagy nem esett le neki a szándék úgyhogy továbbhaladt. Sebaj, zümi, üdv itt is!
zgi5212021-08-07 09:27:37 // 21098
ez bizony ilyen, a nagy tempos atlozast nem szereti. rovidnek iteli a tavolsagot a tempohoz kepest!
RomeoOne2021-08-07 08:59:54 // 21097
Na, ha legközelebb lenne véletlenül ilyen manőver, akkor így csinálom, köszi a tippet ;)
RomeoOne2021-08-07 08:59:14 // 21096
Mondjuk arra jó az N, hogy ha autópályán mész egy fix sebességgel, akár tempomattal, akkor abba tedd, mert N-ben nem nyitja le 100 fölött (és 230 alatt) a front splittert. Szóval csökkented vele a légellenállást, amikor nincs különösebb szükséged a plusz leszorítóerőre.
G-MANN🍀2021-08-07 08:53:00 // 21095
Véletlenül, ha lenne ilyen manőver 😉
Szenzor érzékenységet a minimumra állítani (bár biztos arra raktad már) és mindig irányjelző jobbra és gyorsan balra, akkor elhiszi, hogy így akarod és nem csak így sikerült, és így nagyon ritkán, vagy nem is fékez be. 🙂
RomeoOne2021-08-07 08:48:32 // 21094
Sztem a vészvillogót nem indítja el, csak ha hosszabban fékezne erősen. Ez csak sípol bent, meg utána kiírta, hogy "az előbb működésbe lépett a vészfék rendszer" (angolul). Hát nem mint ha külön üzenet nélkül nem vettem volna észre :D

Lehet deaktiválni, R-ben nincs más, csak az ABS. Csak én nem éreztem nagyon szükségét, hogy R-ben haladjak huzamosabb ideig, a D is nagyon jó.
Az N az nagyon buta. Nem tudom, hogy régen is ilyen volt-e, vagy hogy az rontotta el ennyire, hogy egyre lejjebb akarták szorítani a CO2 kibocsátást, de az gusztustalan, nem szabad használni. Gyuri jól mondta, az N az egy nagy kín.
Az A-ról meg hát nem nagyon tudok nyilatkozni :D
aranytl2021-08-07 08:09:19 // 21093
Ajaj, ezek a manőverek. Cseppet sem szabályos, de néha én is alkalmazom. Sokan nem fogják fel, hogy elég lehúzódni a külsőbe lassítás nélkül és egy pillanat alatt elmennék mellette. Ez még a V6-tal is megy, pláne egy Q-val.
Ilyenkor a vészvillogó is bekapcsol ugye? Kár hogy nem lehet deaktiválni. Kellemetlen ez a fajta ijesztgetés.
Valószínűleg a jövő autóival már ilyen manővert nem is enged elindítani. Már a Toyota mögött be fog fékezni :D
RomeoOne2021-08-06 23:26:26 // 21092
Érdekes dolog ez az automata vészfékező. Nem szereti az agresszívabb manővereket. Városban is elég sokat kajkol, ha dinamikusabban vezetek, kisebb féktávokkal, szorosabb sávváltásokkal.

Viszont ezt egy új szintre emelte az autópályán. Ment egy kamion a külsőben, a belsőben egy Toyota Auris hibrid. 140 körül. Én hátulról érkeztem a külsőben, láttam a sebességekből, hogy bár nem elegánsan, de a külsőben megelőzve a Toyotát, onnan bevágva a belsőbe simán tudok haladni tovább a tempómban. Neccesnek tűnő manőver, de azért nem olyan vészes, mint elsőre tűnik. A Toyota nem fog tudni 140-ről akkorát lépni hirtelen, hogy bezárja a rést, a kamion meg majdcsak nem satufékez, de ha mégis, hát én akkor is 1,1G felett tudok lassulni...

Na, amikor ráérkeztem a kamionra hátulról, kissé gyorsulva is, a vészfékező rendszer a sípoláson túl még rá is rúgott egyet a fékre, de csak olyat, hogy rántson egy nagyot a kocsin, kb. egy tizedmásodpercre. Nem tudom, hogy ez eleve így működik-e, hogy ez ilyen figyelem felkeltést csinál csak, vagy érezte, hogy továbbra is nyomom lefelé a pedált és megadta magát az akaratomnak, de azért "a k.rvaanyádat csinálsz, b.zdmeg" kiszaladt belőlem.

Szerencsére valódi lassulást nem csinált ez a rövid fékezés, így úgy fejeztem be a manővert, ahogy elterveztem, de az biztos, hogy legközelebb, ha látom, hogy ilyen következik, akkor kapcsolom is át RACE-be. Ott nem okoskodik bele a gép...
aranytl2021-08-06 20:58:50 // 21091
Igen, a német konfigurátorban néztem. Nem világos a magyart miért nem frissítik.
A GTA vörös dögös :)
Ebben a színben van egy új felszereltségi szint 6C Villa D'Este, egy minden extrával felszerelt Super bézs bőr belsővel.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-06 12:59:52 // 21090
ez még csak városnéző körút :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-06 12:31:55 // 21089
Miért nem indultak már el? Csak ők még nem tudják, hogy miért. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-06 11:49:13 // 21088
jaja csak addigra elfogy a víz a Közel Keleten és Afrikában ezért onnan megindulnak a népek és megy a harc a vízért aztán jól kiírtjuk egymást nem lesz kinek közlekedni és pláne mivel...
majd mondd, hogy megmondtam de ugye nem lesz akinek megmondd :DDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.