Nem az a kérdés, hogy lesz-e benzines Alfa, hanem, hogy lesz-e Alfa 5-6 év múlva.
Amúgy meg örüljetek, míg magatok vezethettek egy akármilyen hajtású Alfát. Hosszú távon önvezetés lesz, kötelező transzponderrel (ami jelzi a többieknek és az útnak, hogy hol vagy és mit csinálsz/csinál az autó). Akinek nem megy a transzpondere azt érzékelik a többiek a kamerájukkal meg radarjukkal és már megy is a riasztás a zsaruknak, akik a sofőrt jól megbírságolják az autót meg a helyszínen a mobil zúzójukkal bezúzzák. Szabadon vezetni csak zárt versenypályán lehet majd, keveseknek, drágán. Kb. mint ma a lovaglás.
Majd mondjátok, hogy megmondtam.. :)
TtK2021-08-06 11:43:59 // 21087
RomeoOne2021-08-06 10:46:33 // 21086
Néztem a magyart, de ott nem láttam. A németben nézted?
Ez az Etna Rosso amúgy a GTAm pirosa. Elvileg ez nem gyöngyház, mint pl. a Competizione, csak "sima" metál. A kezdeti (német) árlistákban ezért nem is egy árban volt velük, hanem a regebbi metál színek es a gyöngyház színek közé volt belőve.
Úgy latom, rajöttek, hogy pénzt is kéne keresni rajta😅
Ez az Etna Rosso amúgy a GTAm pirosa. Elvileg ez nem gyöngyház, mint pl. a Competizione, csak "sima" metál. A kezdeti (német) árlistákban ezért nem is egy árban volt velük, hanem a regebbi metál színek es a gyöngyház színek közé volt belőve.
Úgy latom, rajöttek, hogy pénzt is kéne keresni rajta😅
leopop32021-08-06 08:58:47 // 21085
Hasonló a tervem és pont Super felszereltségű tetőabalakos a két majdnem legfontosabb szempontom 😉
Csak kár hogy nem Rosso a tiéd de lehet az már nem is érdekelne 4-5 év múlva abból tudok engedni 😁😉
Csak kár hogy nem Rosso a tiéd de lehet az már nem is érdekelne 4-5 év múlva abból tudok engedni 😁😉
leopop32021-08-06 08:54:51 // 21083
Elég jól néz ki 😍😍👌
Kócosw2021-08-06 06:18:22 // 21082
kitalaltuk hogy te vagy 😁.
Kócosw2021-08-06 06:17:34 // 21081
Erősen gondolkodok én is valami ilyen megoldáson...
WebM2021-08-06 00:01:13 // 21080
A mai viszonyok között nekem is jó ötletnek tűnik becserélni majd egy kifutó szériásra, de azért bízom benne, hogy az elektromos világban is képes lesz az Alfa elfoglalni azt a helyet, amit eddig a belsőégésűben, és akkor talán aggódni sem kell majd annyira. :)
RomeoOne2021-08-05 23:24:00 // 21079
aranytl2021-08-05 15:51:44 // 21078
_Ata_2021-08-05 15:41:58 // 21077
Én azt tervezem, hogy a 159-el kihúzom még 4-5 évig (remélem Ő is így tervezi :D ), és utána egy utolsó új benzines Alfát beújítok... :)
Halesz2021-08-05 13:14:13 // 21076
Ja, ezt Haleszként akartam írni, de biztos rájöttetek. Most már így marad :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 13:08:10 // 21075
egyenlőre a jelennel foglalkozom vagy a nem távoli jövővel, itt úgy sem lehet előre látni még fél évet sem független az autózástól, sajnos a gyors alkalmazkodást kell preferálni minden szinten... úszni az árral, várni, függetleníteni magamat minden kötöttségektől pl hitel stb. felhalmozni egy kis értéket amire lehet támaszkodni és kivárni, várni a jobbat vagy a rosszabbat ...
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-05 11:52:03 // 21074
És ez is lenne a normális. Viszont amikor nagy cégek, köztük autóiparban igencsak érdekeltek adják ki azt, hogy benzinest kell venni, szerintem jelent valamit. És semmi jót. Én nem bízok benne hogy a józan ész győz. Csak hasonlísd össze egy dízel és egy benzines értékvesztését, Te tudod legjobban hogy mekkora :-) Lesz itt még "bezzeg régen a dízel milyen jó volt".
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 11:06:20 // 21073
jah és az olasz Stelvio klubban is sokkal több a dízel, mint a benyás...
tdemeter2021-08-05 11:03:06 // 21072
Pontosan így van. Szerintem mindig előre kell nézni, sosem hátra. Én nem bánom, ha elektromos lesz az Alfa,nekem nem attól az, hogy benzines, hanem az emóciótól, amit ad amikor ránézek vagy beleülök. Azt sokkal inkább bánom majd, ha emiatt nem tudom majd megvenni, mert olyan drága lesz.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 11:02:31 // 21071
csak ránézek a mobile-ra pl Passat 2017-től 20-ig 315 db benyás van eladó delej meg 1500, Skoda Kodiaq 400 VS 1000, de még Giulia is a duplája a delej... de még a Mercinél is a GLC ami a Stelvio kategória a duplája az olló meg a nagy SUV-oknál nyílik igazán ott a 3x... szóval lehet itt teóriákat gyártani egyenlőre nagy autóknál a dízel a nyerő még mindig...
Zselé2021-08-05 10:59:54 // 21070
Nekem egy benzines Veloce Giulia jövőre... szerintem az lesz az utolsó igazi autóm, remélem összejön.
Nagyon a végén már nem vennék, mert egy dolog, hogy mit árulnak, de a másik, hogy mi a trend.. ha mindenhol tiltják, szivatnak, adózás, 1500 Ft egy liter benzin azon a két kúton a városban ami 10 és dél között van nyitva... tudom, ez egy szörnyű utópia, de ez az irány 5-10 év múlva. Talán 15. Mindegy is.
Utána úgy érezném, pipa a bakancslista, aztán veszek egy mosógépet. Preferálnám az elektromos Alfát, de ki tudja .. ezt majd akkor.
Persze, könnyen ugatok: az a terv, hogy a Spider mindeközben végig ott van a garázsban... :DDD
Nagyon a végén már nem vennék, mert egy dolog, hogy mit árulnak, de a másik, hogy mi a trend.. ha mindenhol tiltják, szivatnak, adózás, 1500 Ft egy liter benzin azon a két kúton a városban ami 10 és dél között van nyitva... tudom, ez egy szörnyű utópia, de ez az irány 5-10 év múlva. Talán 15. Mindegy is.
Utána úgy érezném, pipa a bakancslista, aztán veszek egy mosógépet. Preferálnám az elektromos Alfát, de ki tudja .. ezt majd akkor.
Persze, könnyen ugatok: az a terv, hogy a Spider mindeközben végig ott van a garázsban... :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-05 10:49:15 // 21069
Tavaly év elején álltam neki a "2030-ig" tervemnek, kész :-)) Nem gondoltam, hogy így összejön, nem volt ez letisztulva teljesen. További terv nincs, el is engedtem, történjen ami akar. Egyszer még szeretnék veteránozni, de biztosan nem most. Nyilván, ha kiadja az élet, egy 4C nekem is a listán van (a Q pedig sincs).
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-05 10:31:46 // 21068
Ez is igaz, viszont visszafordulni nem egy tollvonás. Amikor egy valag pénz és pár év meló már benne van a villanyban, nem olyan egyszerű megcsinálni, hogy hopp, akkor mégis fejlesszünk benzinest. 1-2 év és ember sem lesz rá. Minél tovább tolják erővel a villanyt, annál nehezebb lesz visszacsinálni. Az egy dolog, hogy betolják egy zsákutcába az autóipart, nyilván tudják mi a cél vele, mert ennyire hülyék nem lehetnek.
Amíg nem tiltják, nyilván lesz valamilyen belsőégésű motoros autó is. Kérdés, hogy jó lesz e az nekünk. Már a mai benzinesek, dízelek is le vannak szedálva, nincs gázreakció, és még a Giulia is normál módban elég spórolósra veszi a figurát. A downsizing is egy marhaság volt, a dízelek kiirtása is és a suv őrület is. Amikor a középvezetőnek céges autónak a 2.0 tdi Passat helyett 1.5 tsi Skoda suvot vesznek Németországba mászkálni, akkor már nagy a baj. És az a durva, hogy a hatótáv botrányos. Az 50l-es tankkal nagyon jó esetben szalad el 400km-t autópályán. Ha kicsit sietsz, inkább a 300-hoz lesz közel. A zsákutcában benne vagyunk már nyakig.
Amíg nem tiltják, nyilván lesz valamilyen belsőégésű motoros autó is. Kérdés, hogy jó lesz e az nekünk. Már a mai benzinesek, dízelek is le vannak szedálva, nincs gázreakció, és még a Giulia is normál módban elég spórolósra veszi a figurát. A downsizing is egy marhaság volt, a dízelek kiirtása is és a suv őrület is. Amikor a középvezetőnek céges autónak a 2.0 tdi Passat helyett 1.5 tsi Skoda suvot vesznek Németországba mászkálni, akkor már nagy a baj. És az a durva, hogy a hatótáv botrányos. Az 50l-es tankkal nagyon jó esetben szalad el 400km-t autópályán. Ha kicsit sietsz, inkább a 300-hoz lesz közel. A zsákutcában benne vagyunk már nyakig.
Liquid2021-08-05 09:31:19 // 21067
Hát igen, még a következő választásig is nehéz politikusként nem nagyot mondani, de 10-20 éves távlatban bármit elbír papír meg az internet.
Én is szívesen jósolok bármit, maximum nem jön be :D
Én is szívesen jósolok bármit, maximum nem jön be :D
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-05 09:00:32 // 21066
várjuk ki a végét, én nehezen tudom elhinni, hogy 5 év múlva mindenki csak elektromosat fog gyártani vagy az a gyártó jár jól akinek lesz alternatívája, elnézve a hazai gépparkot az átlag 14 évével ... szájeszfiksőn ezek a kijelentések :DDD
leopop32021-08-05 07:37:07 // 21065
Sajnos pontosan így van! 😅
Giuntini2021-08-05 00:19:29 // 21064
Ez jelenleg a ki tud nagyobb faszságot mondani verseny!
Alfa Amore2021-08-04 23:47:03 // 21063
2023-2027. Nektek mi a tervetek erre az utolsó 5 jó évre?
Én még kivárok a Giuliámmal, de 2024 körül szeretném majd becserélni egy utolsó benzinesre... Persze jó lenne egy Q, de egyelőre álomnak látom (meg akkor már én inkább a 4C-t választanám)
Én még kivárok a Giuliámmal, de 2024 körül szeretném majd becserélni egy utolsó benzinesre... Persze jó lenne egy Q, de egyelőre álomnak látom (meg akkor már én inkább a 4C-t választanám)
leopop32021-08-04 23:09:27 // 21062
Cityn elmondta a főni hogy nem így lesz :DD
És remélem!
És remélem!
leopop32021-08-04 23:06:57 // 21061
Teljesen igazad van. Óriási plusz +1
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-04 17:21:28 // 21060
szerintem meg egy hangzatos kijelentés de amíg a falunkban a pizzérában bővítenénk az elektromos hálózatot és a 3x50A-ra húzza a száját a főúton az EON akkor a kis utcákban mi lesz, ha netán 2 embernél többnek lesz elektromosfosa?
engem nem nagyon érdekel az egész az uccsó szériából veszek egyet aztán tőlem gyárthatnak csak elektromost...
engem nem nagyon érdekel az egész az uccsó szériából veszek egyet aztán tőlem gyárthatnak csak elektromost...
Kazes☻2021-08-04 16:57:17 // 21059
Most sírjunk, vagy nevessünk?! 🤔🤨
😉
😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-04 16:18:18 // 21058
Az iparban nem látszik mozgástér a dolgok visszafordítására. Nem valószínű hogy meggondolják magukat, mert nincs más lehetőség. Szerintem a valószínű forgatókönyv:
2022 nyara, jön a Tonale. Még benzines és hibrid hajtáslánccal, illetve év végére akár elektromosan. Talán lesz sportkivitel ami nem csak 1.3-mas, hanem 2.0 GME, de az egy vagyon lesz, nehogy sok fogyjon.
2023, kihozzák a Brennero-t. Esetleg meglepetésként egy Giuliettát, ami a Tonale technikáját kapja.
2023 végén kifuttatják a Giulia/Stelvio párost és már mutogatják az utódot. Megidézzük 2011-et, amikor a 159 kifutott, és Giulietta-Mito modellválasztékkal kápráztatott minket el az Alfa Romeo.
2024 során megérkezik a Giulia utódja a közös villanyos STLA platformon, amiről ezerszer elmondják majd, hogy a Giorgo génjei benne vannak, de korlátozottan lesz hihető. Nehéz, közös platform, mese habbal.
2026 környékén érkeznek a villanyos kistesók. Könnyen skálázható a villany technika, így több modell is jöhet, Tonale utód, Giulietta, MiTo és Brennero utód, év végére lehet hogy 5-6 modellje is lesz az Alfa Romeonak. Ezek nagy része hangolásban és kinézetben fog eltérni a Peugeot hasonló modelljeitől.
2027-re kivezetik a régi Tonale-t és ezzel az utolsó belsőégésű motoros Alfákat.
2022 nyara, jön a Tonale. Még benzines és hibrid hajtáslánccal, illetve év végére akár elektromosan. Talán lesz sportkivitel ami nem csak 1.3-mas, hanem 2.0 GME, de az egy vagyon lesz, nehogy sok fogyjon.
2023, kihozzák a Brennero-t. Esetleg meglepetésként egy Giuliettát, ami a Tonale technikáját kapja.
2023 végén kifuttatják a Giulia/Stelvio párost és már mutogatják az utódot. Megidézzük 2011-et, amikor a 159 kifutott, és Giulietta-Mito modellválasztékkal kápráztatott minket el az Alfa Romeo.
2024 során megérkezik a Giulia utódja a közös villanyos STLA platformon, amiről ezerszer elmondják majd, hogy a Giorgo génjei benne vannak, de korlátozottan lesz hihető. Nehéz, közös platform, mese habbal.
2026 környékén érkeznek a villanyos kistesók. Könnyen skálázható a villany technika, így több modell is jöhet, Tonale utód, Giulietta, MiTo és Brennero utód, év végére lehet hogy 5-6 modellje is lesz az Alfa Romeonak. Ezek nagy része hangolásban és kinézetben fog eltérni a Peugeot hasonló modelljeitől.
2027-re kivezetik a régi Tonale-t és ezzel az utolsó belsőégésű motoros Alfákat.
tdemeter2021-08-04 15:35:16 // 21057
"az elkövetkező 5-6 évben" Addig még sok víz folyik majd le a dunán, meg is gondolhatják magukat.
Másfelől meg ideje volt már, minden nagy gyártó ezt nyilatkozza, ők sem maradhattak le.
Tulajdonképpen régen lennie kéne már 1-2 ilyen modellnek, az lenne a normális - szerintem.
Másfelől meg ideje volt már, minden nagy gyártó ezt nyilatkozza, ők sem maradhattak le.
Tulajdonképpen régen lennie kéne már 1-2 ilyen modellnek, az lenne a normális - szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-04 10:43:57 // 21055
tervben a Toszkán körút csak a gyerekek nélkül vagy ha öregszenek őket még rohadtul nem érdekli...
tdemeter2021-08-04 10:34:47 // 21054
Az egy igazi hardcore szakasz:) Én is mentem már ott, amikor még nem volt meg az alagút.
Háát, bevallom nem volt időm nézelődni, folyamatosan arra kellett koncentrálni, hogy ne nyírjon ki valaki az úton...
Háát, bevallom nem volt időm nézelődni, folyamatosan arra kellett koncentrálni, hogy ne nyírjon ki valaki az úton...
Giuntini2021-08-04 00:46:59 // 21053
Appenineken keresztül, a régi két sávos autópályán Bologna és Firenze között ennél még nagyobb csodák is voltak!
leopop32021-08-03 23:31:35 // 21052
*gondom
Csak telefon telefon kijavit....
Csak telefon telefon kijavit....
leopop32021-08-03 23:29:52 // 21051
Az a gond egyre jobban fogalmazaod meg mik azok a a dolgoka amiket nem szeretek a Brerában de gondolom már nem lenne velük a Giuliával :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-03 22:50:54 // 21050
Az a fura, hogy nem sokkal magasabb mint a 159 volt, de épp eléggel. Sokkal rövidebb az orra, sokkal puhábban mozog ki bármit, és tényleg érezni lehet hogy hol megy. Betévedtünk véletlenül a töltésen futó útra. Egy sáv, autó alig, viszont biciklis az volt sok. Az, hogy a kerék fele lógott le az aszfaltról, úgy húzódok félre, az egyszer oké. Kétszer oké. De a Giuliával bármennyiszer megcsináltam. Sosem döccentem mellé. Egyetlen autómmal sem volt ennyire, hogy hol futnak a kerekek. Érződik valamiért :-)
leopop32021-08-03 22:41:57 // 21049
Ez kéne nekem is
WarbiRunner (Gyuri)2021-08-03 20:47:52 // 21048
Na, mi csak a szomszédba autóztunk el, csináltunk egy Hortobágy, Tiszató napot. Végre végre. Mindenhova simán be tudtam menni, szépen puhán még kisebb gödröket, ezt azt is átlép a Giulia, meredek töltésről levezető úton feltolatni, szűk töltés szélén miliméterre gurulni, mindent tud. Aztán lassítás nélkül tempomat 118-al úgy jött haza a 33-ason, mint az álom. Végre szabadon oda megyek ahova akarok, nincs hasmagasság para, nincs vesekő rázó hánykódás. Nagyon tuti :-)
RomeoOne2021-08-03 09:41:38 // 21046
Na, elmentek itt a világ végére, hogy 60-al kanyarodjatok autópályán :D Akkor inkább mentem volna repülővel, meg TGV-vel, szupergyors vonatot úgysem próbáltam még :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2021-08-03 08:29:52 // 21045
faxa kis út lehetett! Mi annak idején Genovát az A7-ről közelítettük meg az is 3 sávos és 60-nal lehetett a kanyarban menni :DDD
Kócosw2021-08-03 06:02:42 // 21044
ültetés elve : ültesd le annyira hogy ne tudd használni és használd... 😊
Giuntini2021-08-03 01:02:18 // 21043
Szerintem nincs azzal a pályával semmi gond! Vagány kis útszakasz, én mindig szerettem...
leopop32021-08-02 22:09:42 // 21042
Én ezért nem ültetem le
Több kínlódás mint öröm lenne vele sajna itthon...
Több kínlódás mint öröm lenne vele sajna itthon...
Piritu - 1.000.0002021-08-02 21:56:00 // 21041
Jó kis túra lehetett :-)
Kócosw2021-08-02 21:45:57 // 21040
en parkolokba csak tolatva allok be.a flexibilis toldat is elllett nyirva mélygarázsbol feljovet.egyszer nem jo szögben erkeztem a felhajtora es leért.A duplex parkoloba tojasokon tolattam le mert majdnem leért a küszöb.nemtudom milyen autokra szabják ezeket,max lada niva kategóriára.
carver2021-08-02 21:43:47 // 21039
az volt most a különbség az eddigiekhez képest, hogy a kisebbik lányomnak már elég az ülésmagasító ráadásul az utazás idejére cseréltem a barátainkkal, az övék kevésbé széles és azt most beraktam középre. Így a két szélső ülés teljesértékű üléssé vált és hátul is mindenki kényelmesen utazott...
RomeoOne2021-08-02 21:37:37 // 21038
Hát, ha valami bukkanót látok, fekvőrendőrt, nyomvályút, már szorítom a fogaim. Kb az összes Giulia Q-nak le van horzsolva a karbon front splitterének az alja, sok képet láttam, amin meg vannak emelve. Na, nekem így 1300+ km után még karcmentes, lekopogom.
Viszont a hátsó diffúzor egyik uszonyát sikerült odasimítanom egy mélygarázsból feljövet, pedig arra nem is nagyon számítottam. A kijárat meg az út szintje között volt egy szintkülönbség, az orrával simán átmentem rajta óvatosan, aztán ahogy a hátsó kerekek lehuppantak, hallottam, hogy ott bizony még más is leért hátul. A két jobb oldali diffúzor uszonynak aztán alánéztem, láttam, hogy azoknak az alja ért le. Mondjuk funkcionális kár nem esett, látszani meg nem látszik, csak ha aláfekszik az ember. Meg ez nem is karbon, csak műanyag. Ennyivel még kiegyezek :DDD
Viszont a hátsó diffúzor egyik uszonyát sikerült odasimítanom egy mélygarázsból feljövet, pedig arra nem is nagyon számítottam. A kijárat meg az út szintje között volt egy szintkülönbség, az orrával simán átmentem rajta óvatosan, aztán ahogy a hátsó kerekek lehuppantak, hallottam, hogy ott bizony még más is leért hátul. A két jobb oldali diffúzor uszonynak aztán alánéztem, láttam, hogy azoknak az alja ért le. Mondjuk funkcionális kár nem esett, látszani meg nem látszik, csak ha aláfekszik az ember. Meg ez nem is karbon, csak műanyag. Ennyivel még kiegyezek :DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.