Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-10-12 09:26:50 // 22532
Saját tapasztalatom alapján elveszett témának érzem. Giuliát az vesz aki tényleg nagyon nagyon akar valamiért, és látatlanban elhiszi, hogy jó. A BMW azóta kihozta a G20-at. Műszaki igényességben szerintem nincs ott mint a Giulia, ellenben a mai felhasználói igényeknek jobban megfelel. Nem is beszélve az extrázhatóságról, ami a BMW esetén még létezik, az Alfa esetén pedig alig. Nálunk van fekete ülés. Ott meg a fabetét mintáját is külön választhatod. Amiben a Giulia erős, a futómű kifinomultsága, kormányzás, nagyon kiegyensúlyozott mozgás, azt a potenciális vevő nem tudja megtapasztalni, így kb esélytelen az egész. Marad az, hogy a vevőjelöltek laptiming videót néznek, majd a bmw-re tolják a zsetont. És ami a legszánalmasabb, hogy ugyanez simán megtörténik az Octaviákkal is annak ellenére, hogy nagyon más kategória a kettő.
Kazes☻2021-10-12 09:09:27 // 22531
No, hát ismersz egy - két embert az FCA Stellantis Hu-nál, meg szalonokban is, add elő nekik is! Én egyszer érdeklődtem Misinél, hogy lesz-e, legalább alfás nyíltnap (mint anno a Giulietta, MiTo érában), de semmi... de majd most te, intézkedj! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-12 08:22:08 // 22530
amcsi piac ... ezért nem kéne onnan EU gyártású autó...
Halesz2021-10-12 07:13:35 // 22529
Múltkor lemértük az enyémet. 145-150-nél 70 dB van a kocsiban, a vezető jobb füle magasságánál mérve.

Az is érdekes sztori, hogy miért mértünk :) Ismeretlenül rámírt egy srác, hogy látta a videóimat, és hogy tudja, hülye kérdés, de szeretne menni egy kört az autómmal, mert sosem ült még Giuliában. Neki egy 2012-es, F30-as, X-Drive BMW-je van (amerikai piacról behozott autó), és nagyon zavarja a kocsiban a szélzaj. Olyan szinten, hogy az eladáson gondolkozik.

Találkoztunk, mentünk mindkét autóval, és hát két dolog derült ki:

- mindkét autóban 70 dB a szélzaj ennél a sebességnél, de a BMW-ben az A oszlopok felől jön, a Giuliában pedig értelemszerűen felülről, a napfénytető felől. És ez - bármennyire is furcsa - máshogy zavaró.
- A Giulia futóműve kegyetlenül jobb, közvetlenebb. Ég és föld a két autó.

A BMW furcsa, mert olyan volt vezetni, mint egy hajót. Én sok BMW-t vezettem már, de nem tapasztaltam azt, hogy ha "rángatod" jobbra balra a kormányát, olyan, mintha egy motorcsónakot vezetnél (nem tudom jobban körül írni, hogy mennyire nem közvetlen).

Egy kérdés maradt, hogy vajon ez azért van, mert az egy amerikai piacos autó és máshogy hangolták a futóművét, vagy tényleg lyen szar...? Későbbi 3-as és 5-ös BMW-ket vezettem, ott azoknál ennyi puhaságot nem tapasztaltam. Szerintetek?

A lényeg: a srác azóta Giuliát akar, tavasszal meg is lépi. Plusz egy embert elthoztunk a BMW-től. És igazából ez volt a Giulia eredeti célja is, elhódítani más prémium márkáktól a vásárlókat. Nos, ezt most saját szememmel láttam, hogy történik :)

Az Alfának ilyen nyílt napokat kellene szerveznie egyébként, amikor a lehetséges ügyfelek mehetnek egy nagyot a Giuliával és Stelvióval. Aztán meg mehetnek a kereskedésbe egyenesen :)
G-MANN🍀2021-10-11 11:08:11 // 22528
200-nál surrog, de ott nekem nem zavaró,
jó, ha valami jelzi, hogy gyorsan mész :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-11 11:03:51 // 22527
Az a zseni, hogy ezt úgy tudja a Giulia is, hogy rugózása is van. Ez a mozgás amit tud, ahogy a kanyarok, bukkanók kombinációját kezeli, ahogy összefűzi a mozgást, az nagyon ott van.
Én el vagyok varázsolva :-) Végre egy autó ami látszólag kompromisszumos, de valójában mindent tud. Full bepakolva, összes gyerekkel sem lóg a fara a földön, nem ér le sehol, sőt nem is érződik hogy nehezebb az autó, vagy kelletlenebbül mozogna. Bárhol elmegy ahol a többi autó, gond nélkül. És piszok gyors.
leopop32021-10-10 23:05:38 // 22526
Te kellett volna oda hogy kiadja nem a kékek 😁😉
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-10 21:39:48 // 22525
Karotta a tesztjében anno azt mondta, hogy pályán hangja van.
Zselé2021-10-10 20:45:36 // 22524
De ez az emlegetett magasabb szélzaj gondolom nyitott állapotban jelentkezik pályán, ugye? Tehát nem az van, hogy csukva is “surrog” vagy ilyesmi?:)
Kazes☻2021-10-10 20:28:51 // 22523

GTAm
zümi1662021-10-10 11:29:23 // 22522
Én csak városi tempónál húzom el a tetőt, afelett már túl zajos, még ha csak bukóra is van nyitva.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-09 22:17:07 // 22521
QV majdnem 82 😎
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-09 22:01:43 // 22520
Hm rénszarvas teszt a km77-nél a Giulia ,78 kmrel tudja, a Porsche 911 turbo 81, a Stelvio meg szerintem senki nem találja ki...mert ugye SUV és az dölöngél...🤣 77km...na ezt tudja az Alfa
denil12021-10-09 19:28:18 // 22519
:DDD
Tudtam,h pontosabban kellett volna fogalmaznom :DD
Szerettem azt az autót is, nagyon jó formája volt és kifejezetten jól ment.
zgi5212021-10-09 17:43:42 // 22518
oszt a Bravo mi vo’t lengyel? ne kamuzz 🤪
G-MANN🍀2021-10-09 14:21:39 // 22516
😄 van ott négy szín is, ha nem is trikolór
G-MANN🍀2021-10-09 14:20:28 // 22515
Tegnap délután😉
RomeoOne2021-10-09 14:04:18 // 22514
És hol marad a trikolór 3. színe?? Így nagyon francziás😂
RomeoOne2021-10-09 14:03:32 // 22513
Basszus, ezen előadás közben röhögtem fel hangosan... Kellemetlen😅😅😅
leopop32021-10-09 12:45:26 // 22512
Brerában hibátlan, ott egy szövetkárpit motorosan húzható el 😁😉👌
denil12021-10-09 10:52:40 // 22511
Ez mikor készült?
Marha jól néz ki :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-09 10:29:50 // 22510
Ez mind befért, és az erdei út sem akadály:-)
G-MANN🍀2021-10-09 09:11:39 // 22509
😊
Giuntini2021-10-08 21:34:18 // 22508
Igazad van, a lehető legjobb megoldás mindkét autó megtartása lenne... Csak amennyire különbözőek, annyira hasonlóak is egymáshoz, így viszont felesleges:(
Mindkét autó ugyanazt a célt szolgálja, csak másként.
Zselé2021-10-08 21:20:54 // 22507
Igen, meg sziloplasztozni :D

Sokat pályázok, de ott a rádió :)
Fornitore2021-10-08 21:09:47 // 22506
Akkor benne van ezek szerint!Nem mondtam semmit akkor!Mondjuk én soha sem jöttem volna rá😉.
GiuliaVeloce210AT8Q42021-10-08 21:02:40 // 22505
Akiknek van napfénytető, arra panaszkodnak főleg, hogy autópálya-tempónál extra szélzajt okoz.

De ha nem második tulaj lennék, biztos rendeltem volna bele napfénytetőt.

Aztán meg ha mégis zavar a szélzaj, egy szombat délelőtt alatt be tudod OSB-zni.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 19:17:04 // 22504
...erről pont ők tehetnek.
Annyi hülye figyelmeztetéssel és tiltással van tele hogy gyakorlatilag olvashatatlan. Már csak az átugorhatatlan reklámok hiányoznak belőle minden harmadik oldal után...

A Giulietta könyvében - ha jól emlékszem - három helyen is szerepelt hogy amikor megnyomjuk a kulcson a gombot ne tartsuk a szemünkhöz mert a kinyíló toll kiveri azt.
pettinke2021-10-08 18:58:41 // 22503
szegény mérnök meg aki írja a használati útmutatót, ugyanolyan fölöslegesnek érzi magát, mint BMW-éknél az irányjelző kar tervezője...
Piritu - 1.000.0002021-10-08 18:03:26 // 22502
Hogy hivatalosan van-e azt nem tudom, de működik. A 6,5-et is így tudtam reprodukálni.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 18:01:33 // 22501
Készülj fel, mit fogsz itt kapni a zöld csík (A) miatt! :-D
Piritu - 1.000.0002021-10-08 17:58:58 // 22499
A Giuliettában olyan volt mint a szúnyogháló
denil12021-10-08 17:33:44 // 22498
Events Hall-t es Pachat (!!!) ne hagyd ki :)
denil12021-10-08 17:33:11 // 22497
Sracok, ebben az autoban van rajtautomatika?
Vagy csak en hittem azt,h a fekpedal lenyomasa es a gaz egyuttes hasznalata lenne az?
Csak mert ha nincs, akkor tobbet nem csinalom, gondolom a valto ilyenkor elkuldott engem a p-ba,h miert csinalok ilyet.
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 17:32:53 // 22496
és telefonról az autóban tökéletes 25-ös hangerőn, alap hang cucc, hátul egy aktív ládika 8 percnél áhhhh ... menni kéne valamerre :DDDD
Zselé2021-10-08 17:03:38 // 22495
Köszi a véleményeket! Nyílván azért nem tudtam dönteni, mert nem volt még napfénytetős autóm, de összegezve mindent, hallgatok a szívemre, és lesz! Végülis az egész autó egy emocionális döntés, akkor meg…
GiuliaVeloce210AT8Q42021-10-08 16:56:02 // 22494
Kelet-Pest nagyon kitett magáért!

Szépen feltették a frissítést, pár újraindítás és kész. Kb 1.5 óra volt mindenestől. (SW letöltése, autóra feltöltése, update, reboot, etc)

Az új szoftver hoz néhány nagyon apró design változást is, pl. megjelentek a köztes osztások a 0..5..10..15 skálán.

Reméljük így marad!

Liquid2021-10-08 16:18:00 // 22493
wow, ez egy jó feature
Fornitore2021-10-08 15:53:00 // 22492
Az Offos szervízben van ezért a feleségem befogta mindennaposnak a hugit.Mikre nem jönnek rá a női felhasználók.Tudtátok?Amikor bezárt állapotban csak a csomagtartót nyitod ki és a kulcs a táskádban amit oda be is raksz akkor hiába akarod lecsukni a csomagtartó ajtaját folyamatosan visszanyitja, hogy hölgyem ez így nem frankó kérem a kulcsot ne hadja a táskájába😂.5x lecsukta mire kiderült mi a gond.
DrB2021-10-08 15:36:51 // 22491
A Giuliát nem ismerem, de a Stelvióban semmi ilyesmit nem tapasztaltam. Ha épp zavaró a bejovö fény, akkor ott a roló.
Piritu - 1.000.0002021-10-08 15:18:04 // 22490
- stroboszkóphatás éjjel a lámpák alatt elhaladva,
- a tetőn besütő nagy visszatükröződése a műszerfalon a legváratlanabb pillanatban képes elvakítani az embert
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 13:32:24 // 22489
minden jó megszűnt létezni kezdődött a Home-mal aztán a jó kis RiseFM és sorolhatnánk tovább...
denil12021-10-08 13:14:35 // 22488
Jó kis régi Justmusic.
Imádtam azt a korszakot, jó néhény évig "A" kategóriás Dj-k jártak oda be nemzetközi színtérről is. Minőségi volt a koncepció és minőségi amit ott adtak a művészek.
Volt szerencsém az egyik legpatinásabb műsorban többször fellépni, megtiszteltetés volt ott játszani. Később amikor már nem volt akkora fénye, saját műsorunk is volt de az már nem az volt mint anno.

Börcsök Imi volt az egyik alapítója ez egésznek, még a Rádio1-ből vitorlázott át kitalálni az egész Justmusic koncepciót. Nagyon jó volt bejárkálni oda és együtt lenni a többiekkel. Miután megszűnt a rádió, utána Imi is kiment Londonba és azóta is ott van.
denil12021-10-08 13:12:13 // 22487
A napfénytető nekem is elsődleges szempont volt, nagyon jó érzés, hogy elöl és hátul is besüt nap, plusz nagyon jól néz ki az autó ezzel a feature-rel, mégis mostanában rá kellett jönnöm, hogy ennek a megoldásnak sajnos az a hátránya, hogy nagyon hamar nagyon zajos lesz. Mindegy mennyire és hogyan van nyitva.

A 159-ben a tetőbe betolós verzió sokkal kevésbé volt zajos még nagyobb tempónál is, itt sajnos 50-70 között már be kell csuknom. Nem bántam meg, nagyon is tetszik és használom, de ha lehetne változtatni akkor lehet jobb lett volna egy tetőbe betolós verziónál maradni.
denil12021-10-08 13:09:22 // 22486
Nincs szükség megvédeni a 159-et, ha nem kellett volna belőle a pénz én simán elrakom a következő 30 évre magamnak. Szerettem, nagyon is és a futóműve valóban jó volt.
De ahogy írtam, határhelyzetben nagyon is orrtolós volt, nehéz volt mint a sár és a tömegelosztása is jórészt az orrában volt. Ezek tények és olyan paraméterek amiben a Giulia egyértelműen jobb.

A közűt valóban nem játék, de lehet úgy játszani, hogy abban mást ne veszélyeztess, tehát ebben csak korlátozottan értek egyet. Én azért vettem Giut ( és szerintem mindenki aki itt van ) mert a vezetés élménye elsődleges és a legfontosabb tulajdonsága egy autónak, ebben pedig a 159-et magasan veri. Ettől nem lesz rosszabb a 159, hiszen ahogy mondtad, a 159 eleve egy utazóautó volt, arra termett, hogy pályán beülj és ki se szállj belőle Németországig. Ebben valóban jó volt és valóban remek futóműve volt, de a Giu teljesen máshogy kezeli ezt a részét a vezetésének.

Ezt a fajta szintetikusságot amiről beszélsz én nem érzem, de ez szubjektív dolog, tehát elfogadom, hogy neked ez visszalépés vagy esetleg kevésbé jó mint a 159-nek, én mégis szeretem néha meghajtani az autót, szeretem érezni ahogy határhelyzetben mozog és ez egyértelműen a 159 fölé helyezi magát a saját csoportjában.

Ahogy már többször is leírtam - és ez megint szubjektív dolog - bármennyire tetszik a Giu és imádom a formáját ( nekem pl. a tankpsaka körüli rész a hátsó szegmensben ahogy az íveket megrajzolták egy egészen nagy csoda ) mégis a 159 maszkulinabb és megkockáztatom, hogy hasonló orrot nem igazán fognak már rajzolni. De a műszaki része összerakottabb a Giunak még akkor is ha a 2 autó tervezése között van bő 10 év ami nyilván emeli a műszaki színvonalat.

A Giuban azt érzem, hogy nemcsak egy sportos szedánt akartak csinálni, hanem a futóműve, kormányzása, gyors és direkt reakciói tényleg a saját csoportjában egy sportautóvá emeli. A 159 sosem akart ilyen babérokra törni, innen nézve talán - megkövetve magam - nem is feltétlenül illik összehasonlítani a kettőt, de nekem ez a 2 olaszom volt így csak erről tudok beszélni illetve az Alfa sem gyártott komoly autót a 159 után.
DrB2021-10-08 12:59:57 // 22485
Még egy szavazat a napfénytetöre. Nálunk a fehér Stelvión.
Tetszik, mint designelem.
Szeretjük gyerekestöl, hogy világosabb van bent, hogy növeli a térérzetet becsukva is.
Szeretjük a plusz levegöt, amit beenged, akár bukón, akár teljesen elhúzva.
Ha tüz odakint a nap, behúzzuk az alatta lévö rolót, ennyi. Nem lehet felülröl belátni.
Mi nagyon nem bántuk meg, söt! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-08 11:30:57 // 22484
akarná nem kérdezte volna meg, a többivel egyet értek... :D
RomeoOne2021-10-08 10:47:22 // 22483
Ha napfénytetőt akarsz, akkor rendelj napfénytetőt. Te autód lesz, neked kell, hogy tökéletes legyen. Én is mennyit hallgattam, hogy miért ilyen, miért olyan... Azért, mert én fizetem ki és olyan lesz, amilyennek ÉN akarom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.