Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-25 10:51:07 // 17876
A gumin nagyon sok múlik az biztos...nem igazán ültem új 3 ban meg delej Giuban sem nincs összehasonlítási alapon. A fék viszont nagyon jó éppen megpöccinted már reagál, beletaposol vinnyetta lesz a légy a szélvédő belső felén :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-25 10:37:01 // 17875
Nem tudhatod, hogy chippelve volt e esetleg a bimmer is. Szerintem amúgy nem rövid a váltóáttétel a 159-ben, 6-osban 220-nál még nincs 4e a fordulat (Q-tronic). A KKK turbó inkább a szűk keresztmetszet :-)

Az összehasonlító cikk pedig azért több ponton reálisnak tűnik. Persze a bmw már a bevezető képen is elöl van és nagyobb, mintegy sugallva a konklúziót. De nem mondhatjuk, hogy a kritikák egytől egyig hazugságok. Hogy miért gyorsul 9-et a gyári adat 8.2 helyett, az jó kérdés. Lehet rosszul volt felgumizva? Sose tudjuk meg, de erre utal, hogy a "Bridgestone gumik ridegen hangosan gördülnek".

Az ülés jogos kritika, a motor nyers hangja szintén. Mindkettőt állítható futóművel próbálták, és a Giuliáról már olvastam ezt, hogy talán jobb a sima, az a középút, ami kényelmes is és sportos is. Ha pedig autópályán a bmw a nyugisabb, kiegyensúlyozottabb az azért nem mellékes, egy ilyen dízelnél ez hangsúlyos szempont. Szóval részemről érezhető részrehajlás mellett azért néhol jogos.
Piritu - 1.000.0002020-11-25 09:52:57 // 17874
Azért a 330-ban nagyobb volt a ménes a 2,4-nél. 200 felett már erősen a teljesítmény számít.
Piritu - 1.000.0002020-11-25 09:47:33 // 17873
Pont ezért lepett meg a dolog. Nagyot fog, ráadásul hosszan használva se tűnik úgy hogy elmelegedne.
Akkor min múlik? Gumi?
Zolibácsi2020-11-25 09:36:50 // 17872
Mikor még a 159-et hajtottam csak pislogtam hogy a 330xd 220-nal úgy lép le mintha állnék.
Aztán megneztem hogy automata váltó 330xd ben kevesebbet pörög és bőven nyomatékot van ott ahol a manual 2.4 jtdm már már el fogy.
Gondolom itt is a kisebb teljesítményhez nincs hozzá hangolva a váltó és inkább pörgeti mint nyomatékbol menne. At tennék manualba, gondolom jobb időt menne mint a BMW csak azt már nem lehet eladni jól.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-25 09:31:59 // 17871
én nem tudom mi független de hogy nagyon jó ez a fékrendszer az biztos... vészfékezésnél is úgy beleáll, mint a cövek
leopop32020-11-25 09:20:50 // 17870
Ohh na azt nem tudtam :/
Igen akkor sokáig tartott :DD
Piritu - 1.000.0002020-11-25 09:15:22 // 17869
sikerült melléütnöm, szóval 2019.09.29.
Piritu - 1.000.0002020-11-25 09:12:51 // 17868
Van egy rossz hírem, a bömbi se 2020-as modell volt.
Megtaláltam az eredeti cikket: 2019.09.09-én készült.
Kicsit sokáig tartott lefordítani...
Piritu - 1.000.0002020-11-25 09:08:39 // 17867
Nem :-)
A fékút/gyorsulás meg néhány dolog független a fizetéstől :-(
A tesztfogyasztás már függhet tőle...
leopop32020-11-25 08:42:12 // 17866
Igen ezt most elolvastam ahogy mondod 1-2 érdekes dolog volt benne de ez csak azért volt érdekes mert nem a friss modellel hasonlították össze.
Szóval ezért nem szeretem őket de ez a cikk annyira nem volt rossz mint amiket eddig csináltak 😀
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-25 08:34:21 // 17865
végül is nem tök mind1? azért jók a tesztek, hogy aki többet fizet annak legyen jobb a modellje :DDD
Piritu - 1.000.0002020-11-25 08:16:10 // 17864
Pedig érdekes dolgok vannak ebben is.
pl hogy 30%-as több nyomatékkal hogy lehet rosszabb a gyorsulás? Anno a német autópályán nekem is feltűnt hogy a vesés 20d-k jobban gyorsulnak mint a 159 2.0. Aztán valahol 160-180 környékén ez elveszik és onnantól már csak a tükörben lehetett látni őket.Ezek szerint nem jött rá az Alfa hogy mi az a trükk ami miatt jobban mennek?
pl. Miért hosszabb 2 m-el a fékút? A kerekek egyformán 19-esek.
Piritu - 1.000.0002020-11-25 08:07:27 // 17863
Írja hogy a frissítés előtti modell.
A cikk egy német cikk átvétele.
leopop32020-11-24 23:59:31 // 17862
Én többek között ezért sem olvasok elvből vezess.hu cikkeket.
Giuntini2020-11-24 22:50:18 // 17861
Vajon mennyit fizetett ezért a BMW hogy a legfrissebb BMW-t nem ajelenlegi 2020-as Alfával hasonlítja össze???
Azok a negatívumok amiket felhoznak, az új modellben módosítottak!
leopop32020-11-24 00:41:31 // 17859
2 legjobb szín 😁👌
leopop32020-11-24 00:40:12 // 17858
És az a vicc hogy az egyik legkeresettebb magyar oldal így is 🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-21 21:38:44 // 17857
Jajj de ismerős a sztori XDDD
Kócosw2020-11-21 20:09:47 // 17856
pl, de az ugyanaz 😂
Kócosw2020-11-21 19:26:41 // 17854
Strandkorlát kék bocs 😎
carver2020-11-21 19:21:04 // 17853
az autó mint rövidtávú befektetés lol, feje tetejére állt a világ :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-21 18:55:03 // 17852
áhhh most néztem drágább a használt ára, mint amennyiért vettük... hihetetlen :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-21 18:51:41 // 17851
találtam is egyet, egy fullos szinte na rárepülök mi, merre, hány óra... kék ... csak piros vagy kék lehet :DDD
Piritu - 1.000.0002020-11-21 18:43:11 // 17850
Pedig xenon nélkül ne vegyél. A plusz reflektorral - szerintem - jobb a távfénye mint a Giuliáé.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-21 18:30:27 // 17849
Asszony elgondolkodott a Giulietta-n, lehet lesz belőle valami mivel tényleg bukó nélkül el lehet adni a Vityát :D Csak Giuliettaból kevés a xenonos, nézegetem használtan ...
Kócosw2020-11-21 18:15:46 // 17848
ugy úgy
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-21 18:11:29 // 17847
A szomszédom el is adta annyiért :-) Nagyon nem is ez volt álmai autója, és jól szállt ki belőle 3 évesen. És jókor, jól vett helyette.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-21 17:48:16 // 17846
Ez így van kisértékű autóra alig adnak kedvezményt mi kaptunk 150e-et, egy téli kerék garnitúrát, gumiszőnyeget :)))
carver2020-11-21 17:40:06 // 17845
persze nem vagyok kereskedő, nagy értékű autóra biztos adnak valamiféle kedvezményt (ha mást nem belepakolnák pér extrát) hogy a pénzes ügyfél jó érzéssel mejen ki a szalonból, kisautóknál már nem finomkodnak ennyire ...
carver2020-11-21 17:33:34 // 17844
az árengedmény nem az autó árától függ. Százalékban nyerjhetnél ugyanannyit egy kisautón... Az árengedmény a kereslet farkastörvénye (meg a kereskedő fájdalomköszübén) múlik.

Én is meg más is ezen a fórumon tudott szemmel látható kedvezményt kapni az új autóra. Eközben haverom Grand vitarára 0%-kot kapott mert azt mondta a kereskedő, hogy inkább az javasolja döntse el hamar mert ha ma nem viszi el holnap elviszi más.

Még megpróbálkozott azzal hogy anyósa is venne, mire a kereskedő udvariasan azt mondta 10 alatt nem tudnak kedvezményt adni.

Másik BMW 5-ös széria. Haverom dolgozik a BMW Mo reklámgrafikáin, azt mondta életükben nem csináltak 5-ösnek reklámot mert azt viszik mint a cukrot.

Ezért is döbbentem meg mikor pár hónapja megláttam életem első magyar 5-ös óriásplakátját, gondoltam is na most tényleg nagy a baj...

Ha viszik az autót nem kapsz kedvezményt ha nem viszik kapsz.Sajnos ez így működik...
carver2020-11-21 17:14:42 // 17843
Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni.

Pontosan. És ha muszáj lenne eladni miután kigurultál a szalonból (mert beutött a ménkű a családi kasszába, csődbe ment a cég mert jött a vírus, bebuktad a svájci frank hitelt stb) akkor jóval olcsóbban tudod csak eladni. Nem 2020-ról beszélek mert az EU remek húzásával felnyomta az árakat de ez csak átmeneti hatás.

Az hogy a legtöbb embernek, cégnek szerencsére nem kell eladnia rögtön, nem változtat ezen.

Az viszont jogos hogy gyanakodni kell egy egyéves autónál... Ezért érdemes szerintem ~2 éveseket venni - akkor a jómódúak, vagy a cégek már sérülés nélkül is eladhatják- vagy bemutatóautót...

A használtat szerintem nem a listaárhoz hasonlítja senki, mert kevés olyan ember van aki a hahu áron veszi meg az autót. És ha fél milláért többért meg lehet venni egy újat akkor 100-ból 100 meg is fogja venni.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-21 17:10:01 // 17842
Suzuki a legjobb példa így 1,5 év után pont annyiért lehet eladni, amennyiért vettük :))) A Stelvionak is minimális az értékvesztése jelenleg ...szóval ezek most nem jó példák ...ez régen igaz volt ma már más lemez van :)
RomeoOne2020-11-21 16:44:57 // 17841
Suzuki más tészta, ahogy írtam is, olcsó autóból nem fogsz akkora engedményt kapni, nincs rajta akkora haszon. De ha jól tud alkudni Józsi bácsi, akkor lehet 6-ért is meg tudja venni, aztán 1 év múlva még mindig eladhatja 5-ért, a vásárló meg örül, hogy a 7 millás autót megkapta 30%-kal olcsóbban. Bár az olcsó autóknál azért is kevésbé releváns, mert azokat nem úgy veszik, hogy kétévente cserélgessék. Azt a magánszemély veszi az összekuporgatott pénzéből, hosszabb távra.
Amit a 159-ről írtál, megint csak nagyon nem az átlag. Annak brutál értékvesztése volt, sztem még Alfák között is kiugró. 4 évesen mondjuk felét simán szokta még érni az autó az újkori listaárnak. A 12 millás 159-ed valós ára lehet, hogy csak 10,5 milla volt, normál árvesztéssel meg lenne 4 évesen mondjuk 6. Évente átlag 1 millás árcsökkenés. 8 évesen meg érne 3-at (most nem 159-ről van szó, hanem átlag 12 millás árszintű autóról), akkor az évente már "csak" átlag 750 ezret veszít értékéből. Cserébe nincs garanciád, nem annyira újszerű már az autód, van egy zsákbamacska előélete...

Nem új autó vásárlásra akarok biztatni mindenkit, csak ne higgye már senki, hogy új autót venni valami elképesztő irracionalitás :) Megkapod azt a pluszt, amiért többletet fizetsz :) Aztán egyéni mérlegelés kérdése, hogy (ha megteheti, hogy újat vegyen), akkor az a plusz neki megéri-e vagy másra költené.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-21 16:13:58 // 17840
Valahogy így :-)
Liquid2020-11-21 16:07:49 // 17839
Amit leírtál az nagyon nem az átlag. Persze mindig vannak jó vételek újban és használtan egyaránt. Kovács Józsi bácsinak nem fogja odaadni a Suzuki a Vitarát 3.5-ért a 7 helyett :)
A kérdés mindig az, hogy az embernek van-e pénze megvenni az újat, vagy van-e hajlandósága annyit költeni a projektre, ha nincs akkor tökmindegy, használtat fog venni. Csak hogy mondjak egy kiugró ellenpéldát: nem vettem volna meg a 159-et 12 misiért, de 4 évesen 4-ért megvettem.
Pl. városi szaladgálósra sose fogom elkölteni a használt árának másfélszeresét. (1.7 vs. kb. 4) Amúgy meg teljesen elgurult a gyógyszer az új és használtpiacon egyaránt, mióta a büntetések megdobták az árakat és nincs egyszerű motoros új autó, kisautó meg főleg nincs olcsón.
A Giunál is komoly áremelkedés volt, emiatt a használt árak is magasak.
RomeoOne2020-11-21 15:53:44 // 17838
Nincs alapos piackutatás a hátam mögött, de tévesnek gondolom azt a feltételezést, hogy az Alfánál nagyobb kedvezményeket kapsz, mint máshol. Épp fordítva hallottam. BMW-nél brutál mértékű engedményeket tudnak adni. Egyik ismerősöm két éve vett BMW-t, 420d listaár 17 körül, de ilyen 11-12-ért kapta meg. Ebben persze benne volt, hogy 3 kocsit vettek egyszerre, de azért na. Az árának a harmadát elengedték. Az Alfa egyáltalán nem adja olcsóbban, vagy nagyobb kedvezménnyel a kocsijait, mint más autók ezen az árszinten. Minél drágább egy autó, annál nagyobb kedvezményt tudnak adni, még arányaiban is.
Amikor eladta másfél-2 év múlva 10 vagy 11 millárt, gyakorlatilag alig bukott rajta. A vevő meg biztos dörzsölte a tenyerét, hogy megcsinálta az év üzletét, másfél-2 évesen 40%-kal olcsóbban kapta meg az új áránál, csak közben meg nem :)
Az új autó vásárlók sem hülyék, nem adják indokolatlanul olcsón az autót. Egy új autó vásárló sem mondja azt, hogy "Újonnan vettem autót, hát hülye voltam, most akkor meghirdetem olcsón, mert ez eleve ennyit ér, ha kigurul a szalonból" :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-21 15:10:45 // 17837
A Giulia jelenleg egy speciális eset. Más márkáknál a különbség erősebb, mert nem adják drasztikusan olcsóbban mint bárhol mashol. Hogy kinek mi a sok különbség, egyéni gondolkodás függő. Pár millán az ember már azért elgondolkozik, ha gyerekei is vannak, akkor már rájuk is gondol. :-) Ha BMW-t, Mercit néznék, biztosan nem újat. Inkább 3 év körülit az én használati szokásaimhoz. Giuliát biztos ujat vennék jelenleg. Egyébként Giuliettát is megérte volna újat hiszen pontosan látszik, hogy mennyit fog érni 9 év mulva 60e-rel az órájában. Pont ott lennék a kifutó ajánlatos újjal, mint a használttal. Kivéve, hogy pillanatnyilag fele összeg áll benne, és ugye az egyéni dolgok, hogy xenon, fl előtti tévé mentes belső, sok lóerő stb. a 'pazarlás' része :-)
RomeoOne2020-11-21 14:27:25 // 17836
Abban a tekintetben fals, hogy úgy állítják be sokan, hogy milyen brutál többletköltsége van egy új autónak egy alig használttal szemben. Most ne a 10 éves 159-cel hasonlítsuk, az új és a szinte új közötti különbségről volt szó. Ha raktári autót vesz az ember szalonból, arra hatalmas kedvezményt kap, akár 20%-ot is listaárból. Ha azt adja el másfél év múlva a listaár minusz 25%-ért, sehol nincs a bevizionált nagy bukó és zsír új autója volt, potenciális mondjuk 5 év garival, addig autózhatott volna gond nélkül, ha a költségoptimalizálás let volna a cél. Ehelyett valaki megvette a valós áránál alig olcsóbban, már csak 3,5 év garival, mondjuk 50k km-rel és másfél éves előélettel... Nem azt mondom, hogy nem érheti meg így is jobban, de sehol nincs az a brutál különbség.
denil12020-11-21 14:14:54 // 17835
Pl. Szabolcsnál aha jól tudom azért lesz eladva a Giu, mert jön a céges autó.
BÁrkivel előfordulhat,h az új autót vesz és mégis el kell adnia 1-2 éven belül.
Mivel ilyenkor a legnagyobb a veszteség az autón, ilyenkor nekem kevésbé fordul meg az a fejemben,h azért adja el mert rossz v mert sumákság van mögötte.
Ilyenkor a legfájdalmasabb eladni az autót.

Ha új autót veszel, mindenképpen elbukod az első 1-2 év a hatalmas értékvesztését, ugyanis mindegy mikor adod el, te a megvételnél fizeted ki a többletet egy használthoz képest.
denil12020-11-21 14:11:04 // 17834
Én minden részt végignéztem, az Alfásat is.
Van amikor specialistákat hívnak, pl. az elektromos autókhoz és ott sok jó dolog elhangzik, azok hosszabbak is azok a részek.
Általában olyan dolgokat hoznak fel, amit amúgy vizsgán is meg kell,h nézzenek, szóval én nem tartom rossznak a műsort.

Amiért ezt ajánlottam az viszont pont az ellentéte, ezt az autót már akkor elrontották mikor vki rendszámot rakott rá, mert tulajdonképpen ez semmilyen körülmények között nem kerülhetett volna forgalomba. Azon túl,h a tulaj is szegény minden hibát elkövetett kezdve onnan,h "nem értettem szót a Becsületesnepperrel, így megkértem a húgomat,h segítsen autót venni" egészen odáig,h mikor kiderül,h a kocsi konkrétan a méhbe való, a csaj számára az a konklúzió,h " akkor most megint kérhetem meg a családomat,h segítsen"..

jaaaaaj neeeeeeeeeeeee, inkább ne kérd meg őket :DDDD

2 aranyköpés a videóból, de mondom minden perce arany:

- Te, miért nem mutat semmilyen értéket a fagyállómérő?
- Mert tiszta víz van benne

- Mutatnám,h az első emelési pontnál, el van rohadva a küszöb..és itt hátul meg nincs is :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-21 14:02:53 // 17833
Dehogy fals. Gazdasági szemlélettel nézd, több év távlatban, hogy mennyit autózol el. Ez az 'ennyibe került, rászántam' szemlélet kicsit fogyasztói. Lehet szerelemből autózni, de érdemes látni, hogy ez valójában mibe kerül.
Nekem a 159-cet biztosan olcsóbb üzemeltetni mint venni egy új Giuliát. Egy 8 millás Skodánál már más lenne a helyzet. Az már érzelmi döntés, hogy aztán Skodát biztos nem veszek. Használt Giuliát egyelőre én sem vennék amíg így itthon ilyen jó árban adják az újat.
RomeoOne2020-11-21 12:45:19 // 17832
Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz.

Mondjuk én ezt tartom az egyik legnagyobb fals érvnek. Az autó ára egyedül akkor érdekes, amikor el akarod adni. Egy új autót nem akarsz eladni, ahogy kigurulsz a szalonból, kit érdekel, hogy akkor elméletileg mennyit adnának érte? Addigra nem kijavítják a hibáit (mert nagyon nem kell, hogy hibája legyen), hanem pont hogy megvan a potenciális esélye, hogy az előző tulaja "belerakott" valami hibát.
Amúgy is elég gyanús, hogy miért akar valaki fél-1 év után már egyből eladni egy autót? Oké, az már előfordul, hogy valaki kétévente cserél, de kevesebb, mint egy év?

Meg hát a használtautók árát az új listaárhoz szokták viszonyítani, hogy "mekkorát buknak rajta"... Csak hogy azt az új autót nem listaáron adták el, hanem egy kiajánlott áron, amihez képest lehet, hogy a használt ár már közel nem olyan kedvező, mint ha szalonból gurítana ki az ember, egy pont olyat, amilyet ő akar :)
G-MANN🍀2020-11-21 12:11:52 // 17831
Van az a kedvező ár 😉 amikor csak az új, főleg, ha ilyen drága a használt 👍
carver2020-11-21 11:29:08 // 17830
remélem szokásukhoz híven csúszik egy évet és akkor pont megjön mire lejár a lízing :)

A használt vs újhoz annyit hogy én nem cégesbe mindig ~2 éveset vettem akkor is amikor már meg tudtam venni az újat. Ha belegondolsz abban a pillanatban bux egy millát hogy beleülsz. Ha valami gubanc volt vele újonnan azt addigra kijavították, garnacia még van rá.

Ha használni akarod, a legjobb ár/érték arányt akkor kapod, Persze más kérdés ha gyengéd szálak fűznek hozzá :D
leopop32020-11-21 10:18:57 // 17829
Az a gond a totalcarral hogy csak az olyan cikkeket és tipikus sablonos kliséket szedik és gyűjtik össze amiket mindenki ismer és semmi tapasztalat nincs mögötte a tulajok után
Kócosw2020-11-21 05:47:26 // 17828
a thesist is fikázzák a "becsületes" nepperrel együt, nekem volt thesisem 3 ev 60000 km tert mentem vele, egyszer volt treleren egy 20 forintos gumigyuru miatt elfolyt a fekolaj. Meg hibas skyhook vezérlővel vettem azt csereltük megy egy stekkert hozza javitottunk. Amugy olajcsere. 3 ev alatt...
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-20 21:50:01 // 17827
Szép az a zöld nagyon :-) Viszont elég sötét szín, van ami jobban kiadja a formát. A Ron's Rides yt csatornán van pár körbejárós videó. Különböző színek, felszereltségek.
A zöld a kedvencem, de pl. a bianco lunare szerintem az egyik legjobb ami kiadja a formaterv szépségeit.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.