Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-14 14:32:04 // 22576
az teljesen jó hosszú távon, meg a holtér figyelő is városban meg az első hátsó radar is jó.. a többi asszem van de nem használom :DDD
RomeoOne2021-10-14 14:23:27 // 22575
Én kértem bele távolságtartós izét, annyiban jó, hogy nem kell nyomkodnom a féket meg aztán a reset-et pályán, hanem megoldja magától. És szerencsére egyáltalán nem úgy viselkedik, mnit egy normális autó. Sokkal inkább, mint egy versenyautó :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-14 14:09:51 // 22574
Nem véletlenül nem kértem a sok kütyüt. A Brillance kedvezményben azt akarták rám sózni, de szerencsére volt ahol eltekintettek ezektől XD Így nem lett távolságtartós izé, táblafelismerős izé, első minedszarra csipogó parkoló izé, hátsó egérmozi izé sem, és szerencsére a sávtartót még a szalonban kikapcsolták nekem. Egyedül az ütközésfigyelő izé pánikol néha, de egész megnyugtatóan úgy viselkedik, mint egy normális autó.
Az hogy mennyire néztek hülyének az ismerősök, hogy tolatóegérmozi nélkül veszek ennyiért autót, azt hagyjuk is XDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-14 14:00:30 // 22573
Szerintem kicsit megváltoztatják a pofiját, Tonale stílusban, a mutatós műszer helyére kap képernyőt (szerintem a Boschnál tudnak róla mesélni.. :-)), pár kezelőszerv ez-az csere.. ééés ennyi. Ja és el ne feledjem a "hibrid" hajtást ami lényegében egy indító generátort és egy plusz elektromos turbót jelent. Talán a stop start kifinomultabb lesz tőle, kicsit jobban fog menni. Az árát pedig nem akarjuk tudni azt hiszem...
tirex2021-10-14 13:53:57 // 22572
Akkor maradunk a jól bevált minimál elektronikával megszületett autóknál. Kollégáim autóiban távolságtartó tempomat rakás szar, vészfékasszisztens dupla rakás szar, holttérfigyelő állandóan csipogvillog, parkradar sípol mint a hülye, guminyomásellenőrző miatt minden második úton megállunk ellenőrizni. Vicc! Enyémben semmi, hálistennek!
G-MANN🍀2021-10-14 13:30:19 // 22571
Igen, ami ugyan így fog kinézni, de tele lesz még több vezetést "támogató" kütyüvel és még egy plusz szűrő a kipuffrendszeren. Én ezt érzem sajnos 🙉🙊
RomeoOne2021-10-14 11:39:46 // 22570
23-ban jön az FL Giulia és Stelvio?


link a nagyobb képért
RomeoOne2021-10-13 21:43:04 // 22569
Nincs. A kulcs nem tölthető.
denil12021-10-13 21:30:48 // 22568
Anelkul,h megneznem a manualt, biztos vagyok benne,h nektek van igazatok.
Tehat elemes de vesz eseten oda lehet rakni a kulcsot.
Csabi2021-10-13 19:56:06 // 22567
'21-es használatiban ez konkrétan benne van?
Emlékszem rá, amikor átvettem az autóm, az elöző tulaj ugyanígy fogalmazott, hogy ott kell tölteni...Aztán átnéztem a használatit, és csak annyit ír, hogy lemerült elem esetén, oda helyezve indíthatóvá válik az autó...töltésről szó nincs. Amúgy is sima 2032es elem van benne...Persze az új szériák ettől már lehetnek tölthetőek, kérdés, hogy tényleg így van-e ?
leopop32021-10-13 19:51:34 // 22566
Vagy a kipuff vagy a motor :DD
leopop32021-10-13 19:48:17 // 22565
Most miért mondod itthon az M6 a német Autobahn :DD
Piritu - 1.000.0002021-10-13 19:12:11 // 22564
Sima elem van benne ami nem tölthető.
A könyöklőbe csak annyi villanyt kap induktív úton hogy működni fog és el tudod indítani a motort ha kimerült az elem.
Az enyém 19-es.
Szerintem kapd szét a kulcsot és eldől a kérdés nálad is. Ha 2032-es gombelem van benne akkor az se tölthető.
zgi5212021-10-13 17:42:24 // 22563
ez lehet felreertes ott nem tolteni lehet hanem idarakod ha lemerult az elem benne es ott deaktivalja az inditasgatlast..
DrB2021-10-13 17:33:24 // 22562
Ugyanez a szèlvèdő üveg van nálam is. :)

Az oldalüvegeken nincsenek viszont ezek a piktogrammok. Majd megmèrem sublerrel a vastagságukat.
denil12021-10-13 17:03:39 // 22561
Én is azt gondolom, hogy elemes, de közben a könyöklő alatt ott van a kulcsnak a töltője és a manual is megemlíti,h oda lehet rakni tölteni.

Most akkor vajon elemes vagy mi az ott?
Vagy ez csak a MY21-re vonatkozik?
DrB2021-10-13 15:56:28 // 22560
Köszi, megnézem.
RomeoOne2021-10-13 14:58:37 // 22559
Én ez alapján mondom:


Meg ebben a videóban is erről beszél, 0:10-0:58
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-13 14:52:31 // 22558
akkor van szélzaj, ha nem elég hangos a zene :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 14:31:30 // 22557
A Pilkington oldalán van egy leírás, hogy mi is ez.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 14:29:54 // 22556
A szélvédő nálunk alapból zajcsillapított, valahol anno írta is a konfigurátor. A piktogramm rajta kell, hogy legyen, amit lentebb fotóztam. Ma már nem írja a konfigurátor. Mondjuk lassan semmit nem ír. Az előbb néztem.. hát lassan roló le.
Az oldalablakok "csak" vastagabbak. Elég csendes az autó amúgy, nem találom durvának a szélzajt.
cspbravo2021-10-13 14:21:04 // 22555
Nem csak a szélvédő lett vastagabb? Azon látom, hogy olyan mintha dupla lenne! De nem hagyott nyugodni és megnéztem az olasz konfigot. Ott úgy van ahogy írtam előbb!
A német konfigban viszont: "Akusztikus üvegezés a szélvédőhöz valamint a vezető és utasoldali üveghez" - 600 EUR
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 14:18:51 // 22554
A piktogramokat keresd. Zajcsillapított, hővédő üveg:
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 14:16:34 // 22553
dBControl üveget ha jól tudom, de csak az első oldalablakokra.
DrB2021-10-13 14:15:07 // 22552
A Stelviónk MY19, de mivel használtan vettük, nem teljesen tiszta a felszereltsége. Hogyan tudom megnézni a üvegeknél, hogy esetleg a zajszigetelt csomagot rendelték-e bele?

Mondjuk a lényeg úgyis az, hogy számunkra egyáltalán nem zavaró a menetzaj még tartósan 200-230 között sem (és itt most tényleg az Autobahnról van szó).
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 14:14:59 // 22551
Igen, csak az első szélvédő dBControlos, és ha van klíma plus csomag, akkor hővédős is. A 2021-eseknél amúgy javítottak a hangszigetelésen, vastagabb az üveg. Az enyémen megmértem, azon is 4.3mm rendes tolómérővel mérve.
RomeoOne2021-10-13 14:08:49 // 22550
MY20-tól kezdve már laminált üveg van a Giulián és a Stelvion alapáron. 1 mm-el vastagabb, mint a korábbi modellévek üvegei. Nem tudom, hogy az olaszoknál mit lehet még ezen felül kérni. A Te autód már a csendes Giuliák közé tartozik (még ha ez nem is vigasztal :) )
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-13 14:04:24 // 22549
jah van szélzaj...
cspbravo2021-10-13 13:50:37 // 22548
Szerintem ott a bibi, hogy nem túl vastagok az oldal üvegek. Néztem az olasz konfigurátorban, hogy 160 Euroért kérhető hangszigetelt üveg. Itthon nem elérhető sajnos! Az sokat javítana a dolgon! Nekem eddig ez az egyetlen negatív észrevételem az autó kapcsán. Nagyjából 150-től sokkal szélzajosabb mint az előző autóm volt ezért rögtön feltűnt.
RomeoOne2021-10-13 13:32:05 // 22547
Nekem 210-220ig rendszeresen elszalad, ha néhány mp-re elbambulok gyorsítás közben :D
De amikor egyszer odaléptem 250-ig (egy Toyota elhúzott mellettem 190-200-al, mikor 160-al tempomat-oztam, aztán ne b.ssza már meg :DDD), akkor tűnt csak fel, hogy na most már csúnyán hangos.
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 12:43:04 // 22546
Igen, az oldalablak felől szelel, lehet hogy a visszapillantó, vagy az ablak körüli gumik illesztése. Ki tudja, nem vészes. Ha épp balról keresztbe fúj a szél, akkor erősebben hallható.
Én egyelőre az 5-öst és nullást felcserélve száguldottam max, azt se sokat. Mire oda ér a számláló, addigra mindig eltűnik a probléma okozója XD
Valami trükk viszont tuti van, mert 170 fölött mintha még belehúzna. Már többször figyeltem, mintha hirtelen előkaparna még pár lovat, és vidáman közéjük csapna :-)
RomeoOne2021-10-13 11:44:38 // 22545
Én egyszer küldtem meg 250-ig (meglepő, hogy milyen könnyedén felgyorsul addig). Ott már azért elég hangos volt a szélzaj, nekem úgy tűnt leginkább a visszapillantó miatt. Természetesen zárt pályán... vagy az Autobahn-on, nem emlékszem már. De véletlenül sem az M6-oson :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-13 10:00:39 // 22544
Ez is egy jó szubjektív téma. :-) A múltkori budapesti utamon kifejezetten csendesnek hallottam nagy sebességen is. Aztán a hétvégén, szeles időben hazafelé valahogy pont úgy fújt a szél, hogy jól hallható szélzaj volt 150-nél. Nem nagyon zavaró, vagy durva, de ez egyén függő, nekem azért feltűnt, érzékeny vagyok erre :-). Egy nagy Merciben nagyobb csend van, nyilván. A kerekektől szerintem elspóroltak egy kis hangszigetelést, a gördülési zaj az viszonylag magas. De ezt egy más típusú gumi lehet hogy simán megoldja, ahogy megoldotta a 159 esetében is.
És nagy szélben, gyors tempón a könnyű kis alu géptető belső éle lobog mint állat XD
G-MANN🍀2021-10-13 09:08:14 // 22543
ott a pont :-) :-)
tdemeter2021-10-13 08:35:09 // 22542
Én eddig 220-al mentem vele max, teljesen rendben volt a szélzaj, igaz nincs tetőablakom :)
DrB2021-10-12 23:06:22 // 22541
Szélzaj problémákról magas sebességnél (180-200 felett), becsukott állapotnál, német fórumokban olvastam. Ugye, ezt legálisan csak a német autópályán tudod "tesztelni". :) Ezek a cartársak elvitték szervízbe, ahol állítottak vmit rajta, és meg is szűnt utána nekik.
DrB2021-10-12 21:18:33 // 22540
Stelvióban végsebességnél (230, német autópálya) becsukva teljesen rendben van a menetzaj.
Piritu - 1.000.0002021-10-12 20:36:01 // 22539
Ma reggel Júlia kiírta hogy kimerült az elem a kulcsban.
Cserélni könnyű, hátlapot lepattintva a kulcslap alatti fedelet kell elfordítani (a kulcslappal könnyen megy) és alatta az elem.
Sima gombelem, 2032-es.
Berakva semmit se kell csinálni, minden működik.
zümi1662021-10-12 20:05:57 // 22538
Így van, ha Nekik nem jut eszükbe, rájuk kell mordulni. Nagyon remélem hogy a Tonale érkezésekor kitalálnak valami jó kis nyílt napot, az tuti ha majd a Formontnál járok szerviz ügyben, felhozom a témát!
zümi1662021-10-12 20:00:47 // 22537
Én még "csak" 180-at mentem vele, de csukott állapotában csend van, legalábbis nem rí ki az ilyen tempónál hallható menetzajok közül.
BeeGee2021-10-12 17:02:57 // 22536
Ne feledd, hogy egy majd 10 éves BMWről beszélsz.. Sok minden lehet a hangosságban, elöregedett hangtompító betétek, tömítések, lötyögő alkatrészek vagy kopott gumi..

Amerikai piacos EU kocsik egyébként is ördögtől valók, pláne ha BMW. Gondolom 28i ami amúgy is betegágy, de ha USA kivitel, akkor a legtöbb szakszerviz el is hajtja :) XDrive is bugos... Tényleg szabaduljon meg tőle, mert a lehető legrosszabb konfigot vette meg :D
RomeoOne2021-10-12 15:31:31 // 22535
Na meg is volt a karbantartás, gyorsan és szakszerűen 👍

Fólia karbantartás
VKG231!!! (156+75)2021-10-12 09:39:52 // 22533
Átlagjóska inkább vesz oktávia erest mint Giu-t, pedig nagyon más kávéház ...
Elég nagy baj :/
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-12 09:26:50 // 22532
Saját tapasztalatom alapján elveszett témának érzem. Giuliát az vesz aki tényleg nagyon nagyon akar valamiért, és látatlanban elhiszi, hogy jó. A BMW azóta kihozta a G20-at. Műszaki igényességben szerintem nincs ott mint a Giulia, ellenben a mai felhasználói igényeknek jobban megfelel. Nem is beszélve az extrázhatóságról, ami a BMW esetén még létezik, az Alfa esetén pedig alig. Nálunk van fekete ülés. Ott meg a fabetét mintáját is külön választhatod. Amiben a Giulia erős, a futómű kifinomultsága, kormányzás, nagyon kiegyensúlyozott mozgás, azt a potenciális vevő nem tudja megtapasztalni, így kb esélytelen az egész. Marad az, hogy a vevőjelöltek laptiming videót néznek, majd a bmw-re tolják a zsetont. És ami a legszánalmasabb, hogy ugyanez simán megtörténik az Octaviákkal is annak ellenére, hogy nagyon más kategória a kettő.
Kazes☻2021-10-12 09:09:27 // 22531
No, hát ismersz egy - két embert az FCA Stellantis Hu-nál, meg szalonokban is, add elő nekik is! Én egyszer érdeklődtem Misinél, hogy lesz-e, legalább alfás nyíltnap (mint anno a Giulietta, MiTo érában), de semmi... de majd most te, intézkedj! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-10-12 08:22:08 // 22530
amcsi piac ... ezért nem kéne onnan EU gyártású autó...
Halesz2021-10-12 07:13:35 // 22529
Múltkor lemértük az enyémet. 145-150-nél 70 dB van a kocsiban, a vezető jobb füle magasságánál mérve.

Az is érdekes sztori, hogy miért mértünk :) Ismeretlenül rámírt egy srác, hogy látta a videóimat, és hogy tudja, hülye kérdés, de szeretne menni egy kört az autómmal, mert sosem ült még Giuliában. Neki egy 2012-es, F30-as, X-Drive BMW-je van (amerikai piacról behozott autó), és nagyon zavarja a kocsiban a szélzaj. Olyan szinten, hogy az eladáson gondolkozik.

Találkoztunk, mentünk mindkét autóval, és hát két dolog derült ki:

- mindkét autóban 70 dB a szélzaj ennél a sebességnél, de a BMW-ben az A oszlopok felől jön, a Giuliában pedig értelemszerűen felülről, a napfénytető felől. És ez - bármennyire is furcsa - máshogy zavaró.
- A Giulia futóműve kegyetlenül jobb, közvetlenebb. Ég és föld a két autó.

A BMW furcsa, mert olyan volt vezetni, mint egy hajót. Én sok BMW-t vezettem már, de nem tapasztaltam azt, hogy ha "rángatod" jobbra balra a kormányát, olyan, mintha egy motorcsónakot vezetnél (nem tudom jobban körül írni, hogy mennyire nem közvetlen).

Egy kérdés maradt, hogy vajon ez azért van, mert az egy amerikai piacos autó és máshogy hangolták a futóművét, vagy tényleg lyen szar...? Későbbi 3-as és 5-ös BMW-ket vezettem, ott azoknál ennyi puhaságot nem tapasztaltam. Szerintetek?

A lényeg: a srác azóta Giuliát akar, tavasszal meg is lépi. Plusz egy embert elthoztunk a BMW-től. És igazából ez volt a Giulia eredeti célja is, elhódítani más prémium márkáktól a vásárlókat. Nos, ezt most saját szememmel láttam, hogy történik :)

Az Alfának ilyen nyílt napokat kellene szerveznie egyébként, amikor a lehetséges ügyfelek mehetnek egy nagyot a Giuliával és Stelvióval. Aztán meg mehetnek a kereskedésbe egyenesen :)
G-MANN🍀2021-10-11 11:08:11 // 22528
200-nál surrog, de ott nekem nem zavaró,
jó, ha valami jelzi, hogy gyorsan mész :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-10-11 11:03:51 // 22527
Az a zseni, hogy ezt úgy tudja a Giulia is, hogy rugózása is van. Ez a mozgás amit tud, ahogy a kanyarok, bukkanók kombinációját kezeli, ahogy összefűzi a mozgást, az nagyon ott van.
Én el vagyok varázsolva :-) Végre egy autó ami látszólag kompromisszumos, de valójában mindent tud. Full bepakolva, összes gyerekkel sem lóg a fara a földön, nem ér le sehol, sőt nem is érződik hogy nehezebb az autó, vagy kelletlenebbül mozogna. Bárhol elmegy ahol a többi autó, gond nélkül. És piszok gyors.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.