WarbiRunner (Gyuri)2021-01-10 18:16:11 // 18719
Lesz végül nektek is? Kíváncsi leszek, hogy a feelingje hogy tetszik majd. A Stelviohoz képest nagyon kisautós lesz :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-10 11:51:25 // 18718
Tegnap racsingoltam egy Giuliettaval a 8on, hátulról szép már elölről is kezdek megbarátkozni vele, hazafelé meg a barátom Brerajaval söpörtük az utat felváltva :)))))
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-10 10:55:01 // 18717
Írd már be vagy kétszer a Giulietta topicba is...
leopop32021-01-10 00:27:12 // 18715
Jó de ez már nagykn klasszikus.
Illetve így is sokkal szebb mint egy Giulietta :DD
Illetve így is sokkal szebb mint egy Giulietta :DD
carver2021-01-09 16:21:49 // 18713
tudom, off, sry, de ezt a kincset most találtam meg, elnézést ha már megvolt :D
A BMW Lamborghini hangot vágott újévköszöntő videója alá :o
A BMW Lamborghini hangot vágott újévköszöntő videója alá :o
VKG231!!! (156+75)2021-01-09 16:13:54 // 18712
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-09 08:39:08 // 18711
Hatalmas, 8e ként cserélni kell az olajat na akkor bumm ez nem egy long life olajas kenyeres furgon :)))))))
leopop32021-01-09 00:34:05 // 18710
Hogy G-MANN szavaival éljek: Álom ez a hang 😍😍👍🍀
leopop32021-01-09 00:31:35 // 18709
Szerintem is szebb hangja van
leopop32021-01-09 00:25:50 // 18708
Borzalmas ez a radiátor orrú szürke német 🤣🤣
Nem az Alfa nem fog ilyet csinálni nézd meg a Tonalet vagy Brennerot ott is normális a V alak 😁
Nem az Alfa nem fog ilyet csinálni nézd meg a Tonalet vagy Brennerot ott is normális a V alak 😁
leopop32021-01-09 00:20:45 // 18707
2 Skoda volt nálunk az egyik volt csak nagyon fürge de a súlya miatt :)
De nem a Skodát hasonlítom a Giuliettához hanem a könnyű súlyukat egymáshoz.
Nem vak ha vak lenne akkor Giuliettát választottam volna :)))))
És a szigorúan húzott vonalat én mindegyik alfában látom majdnem kevésben nem. (Mondjuk azok általában nem is tetszenek)
De a Giulia Stelvio párosnál ugyanezt látom. Ott az a tekintet.
A korukat megelőző megoldásokban igazad van de valahogy nekem nem adja ki a Giulietta akárhogy filozom rajta mindig ugyanoda térek vissza hogy bárcsak más orra és beltere lenne :/ Pedig egy QV-t szívesen hajtanék de az előbb említett probléma az elejével még mindig ott lenne akkor is és ezzel valahogy nem tudok megbékélni.
De nem a Skodát hasonlítom a Giuliettához hanem a könnyű súlyukat egymáshoz.
Nem vak ha vak lenne akkor Giuliettát választottam volna :)))))
És a szigorúan húzott vonalat én mindegyik alfában látom majdnem kevésben nem. (Mondjuk azok általában nem is tetszenek)
De a Giulia Stelvio párosnál ugyanezt látom. Ott az a tekintet.
A korukat megelőző megoldásokban igazad van de valahogy nekem nem adja ki a Giulietta akárhogy filozom rajta mindig ugyanoda térek vissza hogy bárcsak más orra és beltere lenne :/ Pedig egy QV-t szívesen hajtanék de az előbb említett probléma az elejével még mindig ott lenne akkor is és ezzel valahogy nem tudok megbékélni.
leopop32021-01-09 00:02:49 // 18706
Igen ezzel egyet értek kívülről nekem is jobban tetszik mint belülről a Pezso!
Illetve megértem hogy nem unalmas a 159-ed 8 év után sem, igaz én csak 1.5 éve de most is olyan izgatott vagyok mint első nap mikor megvettem a Brerát és ehhez elég csak rá gondolnom.
Ha ránézek akkor aztán konkrétan nem tudok szavakhoz jutni.
Bár mondjuk 10-12 éves korom óta vártam ezt a pillanatot szóval lehet ezért sem fog ez elmúlni soha sem.
És hozzátartozik az is hogy nagyon elfogult vagyok amit be is ismerek! :)
Illetve megértem hogy nem unalmas a 159-ed 8 év után sem, igaz én csak 1.5 éve de most is olyan izgatott vagyok mint első nap mikor megvettem a Brerát és ehhez elég csak rá gondolnom.
Ha ránézek akkor aztán konkrétan nem tudok szavakhoz jutni.
Bár mondjuk 10-12 éves korom óta vártam ezt a pillanatot szóval lehet ezért sem fog ez elmúlni soha sem.
És hozzátartozik az is hogy nagyon elfogult vagyok amit be is ismerek! :)
RomeoOne2021-01-08 21:13:48 // 18705
Akkor szólj nekik, hogy a pénzükkel is szavazzanak már ez ellen :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-08 21:09:36 // 18704
Ezt a kínaiak is értetlenül figyelik. Már akiket én ismerek és vagyok olyan jóban velük hogy autókról beszélgessünk :-)
RomeoOne2021-01-08 20:20:55 // 18703
"Figyelj, ha te azért vagy a csajoddal, mert jól főz és nem azért, mert tetszik, beleszerettél és megőrülsz érte, akkor veled már nincs tovább miről beszélgetnem."
Ars poetica-m, imádom
Ars poetica-m, imádom
carver2021-01-08 19:32:57 // 18702
nem az? szeretik a indokolatlan méretű, túlcsicsázott dolgokat, nyilván a hirtelen életszínvonalnövekedés mellékterméke, 90-es években nálunk is elszaporodtak a gipszoroszlánok :)
tdemeter2021-01-08 19:30:53 // 18701
Barokk stilus? Mi a szösz... Nem gondoltam volna, hogy ilyen is van..
carver2021-01-08 19:25:29 // 18700
nekem jobban bejön az Akropovic mint a Ragazzon, kívül belül mind1!
carver2021-01-08 19:21:17 // 18699
a BMW nem az elektromos motor miatt rakta rá a hódfogakat hanem mert behódolt az ázsiai piac előtt (mondhatjuk azt is hogy kiszámolta hányszor annyi autót fog eladni ha az ázsia barokk stílus uralkodik el az autón és tesz az európai piacra...)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-08 19:09:19 // 18697
A belső felvételeken hallom szebbnek, ahogy fordulaton, motorféknél muzsikál:-)
carver2021-01-08 19:05:24 // 18696
Aprókaviccsal? naná
samu1262021-01-08 18:54:07 // 18695
Sok ismerőstől hallottam, hogy de hát a csomagtartó, de hát ez nem német minőség, még mindig nem értik mit is jelent az hogy alfa :D
Giuntini2021-01-08 18:44:01 // 18694
Nagyon jó! Nagyon tetszett a véleménye a műszerfalról a kijelzővel szemben!
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-08 18:11:03 // 18693
Hozza a formáját :-)
Csak én hallom úgy hogy szebb hangja lett a Q-nak?
Csak én hallom úgy hogy szebb hangja lett a Q-nak?
zgi5212021-01-08 16:55:44 // 18692
Giuntini2021-01-08 16:44:14 // 18691
Ahogy láttam a fotókat, a Tonale az követi az Alfa stílusjegyeket, viszont a Brennerón az orr kivételevel nem sok....
tdemeter2021-01-08 16:19:43 // 18690
Igen, sok ilyen brand van akinek nem sikerült saját stílus jegyeket kialakítani és az Alfa hálistennek nem ilyen.
De azért kíváncsi leszek majd az első elektromos Alfára, hogy ott mit csinálnak majd az egyre nagyobb és az évek alatt egyre hangsúlyosabbá váló V alakkal?
Mert pl a BMW szemmel láthatóan az elektromos korszak beköszöntével egyszerűen nem tudott mit kezdeni a - villanymotor mellé tök felesleges - hűtőráccsal és ilyeneket kezdett el gyártani inkább:
Ki látja benne a hódot?
Nagyon bízom benne, hogy az Alfa nem kövei el ezt a hibát majd...
De azért kíváncsi leszek majd az első elektromos Alfára, hogy ott mit csinálnak majd az egyre nagyobb és az évek alatt egyre hangsúlyosabbá váló V alakkal?
Mert pl a BMW szemmel láthatóan az elektromos korszak beköszöntével egyszerűen nem tudott mit kezdeni a - villanymotor mellé tök felesleges - hűtőráccsal és ilyeneket kezdett el gyártani inkább:
Ki látja benne a hódot?
Nagyon bízom benne, hogy az Alfa nem kövei el ezt a hibát majd...
Giuntini2021-01-08 15:34:42 // 18689
Tulajdonképpen ezt mondtam én is, csak lehet hogy félreérthető volt a karakter megfogalmazás.
Én nem mondtam, hogy a formája nem karakteres. Jobban mondva másképp értettem. Én a márkaidentitáshoz kapcsoltam. Az Alfánál a Giuliettától, a 80 -as évektől az ék forma fő stílusjegy. A Giuliánál is érvényesül. Ha nem látod az emblémát, akkor is megmondod hogy ez Alfa Romeo!
Ez kétféle karakter! Az egyik az aktuális formavilág, a másik meg a semmivel össze nem téveszthető forma.
Én nem mondtam, hogy a formája nem karakteres. Jobban mondva másképp értettem. Én a márkaidentitáshoz kapcsoltam. Az Alfánál a Giuliettától, a 80 -as évektől az ék forma fő stílusjegy. A Giuliánál is érvényesül. Ha nem látod az emblémát, akkor is megmondod hogy ez Alfa Romeo!
Ez kétféle karakter! Az egyik az aktuális formavilág, a másik meg a semmivel össze nem téveszthető forma.
RomeoOne2021-01-08 15:22:14 // 18688
Mondjuk engem az 5 ajtós kategória egyáltalán nem izgat, Brerával is az a bajom, hogy inkább egy 5ajtós, mint egy kupé.
De egy Alfeta GTV V6-ot bármikor tudnék szeretni :D
De egy Alfeta GTV V6-ot bármikor tudnék szeretni :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-08 14:38:11 // 18687
Dehogy.. volt Skodánk (Fóbia), azt mindennek éreztem, csak fürgének nem XD Nem szerettem szegényt... 28e km-rel adtuk el ha jól rémlik, majdnem új volt még.
Az, hogy egy Giuliettát egy Skodához hasonlítasz azt hagyjuk is...mindent elmond.
A Béla szerelem kicsit vak, érdemes volna nyitnod picit és tapasztalatot gyűjteni valódi Alfákról. Mert az Alfázás nem egy monománia. Nem egy szigorúra húzott orrú design. Az Alfázás az autós történelem egy darabja, szívvel lélekkel tervezett gépekről szól, a korukat megelőző megoldásokról, különc kis műalkotásokról. És a Giulietta is ettől baromira Alfás, nem az 1400 kilótól. Olvass utána, vannak a tervezéséről szóló cikkek a neten, de a szerencsésebbek élőben hallhatták a modell bemutatásakor az tervezőket, alkotókat.
Te csak azt hiszed hogy szerencsére passzoltad a Giulietta QV-t. ;-)
Az, hogy egy Giuliettát egy Skodához hasonlítasz azt hagyjuk is...mindent elmond.
A Béla szerelem kicsit vak, érdemes volna nyitnod picit és tapasztalatot gyűjteni valódi Alfákról. Mert az Alfázás nem egy monománia. Nem egy szigorúra húzott orrú design. Az Alfázás az autós történelem egy darabja, szívvel lélekkel tervezett gépekről szól, a korukat megelőző megoldásokról, különc kis műalkotásokról. És a Giulietta is ettől baromira Alfás, nem az 1400 kilótól. Olvass utána, vannak a tervezéséről szóló cikkek a neten, de a szerencsésebbek élőben hallhatták a modell bemutatásakor az tervezőket, alkotókat.
Te csak azt hiszed hogy szerencsére passzoltad a Giulietta QV-t. ;-)
droberto2021-01-08 13:40:19 // 18686
Szerintem hagyjátok meg a területi képviselőknek a 208-at.
Az 508 inkább középvezetős. :)
Hasonlítani bármelyik Peugeot, Mazdát egy Alfához max csak formában lehet. Pontosabban lehet, de (nem csak mi) tudjuk az eredményt.
Műszakilag vezetési élményben fasorban sincsenek. Az más kérdés, hogy az emberekek nagy részének nincs is igénye ezekre. Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a jó kocsiszekrényt/futóművet/kormányt/váltót egy háziasszony is észrevesz csak max. nem érti, hogy a jó élményt/örömöt ezek adják.
Sok francia autóval mentem, de azok sportossággal összeköthető élményt nem adnak.
Persze van azért kivétel (pl. 2-es klió). Ha kicsivel gyorsabban mész be a kanyanyarba, az ESP megállítja a kanyar közepén a kocsit, hogy te hülye vagy, ez veszélyes, erre neked nics szükséged.
Ettől függgetlenül relatív értelemben jó autónak tartom az első 508-at például. Tartósság, fentarthatóság szempontjából messze jobb mint a 159. A volt cégemnél volt egy 508, és hogy őszinte legyek közel 400k futott km után alig volt baja a kocsinak. Megkapta a rendszeres szakszervizelést és gyári alkatrészeket. És közel 10 év után közel olyan kívánatosnak tűnt mint újkorában.
De semmiképp nem lehet egy lapon említeni egy Alfával, BMW-vel vagy Mercedessel.
Az 508 inkább középvezetős. :)
Hasonlítani bármelyik Peugeot, Mazdát egy Alfához max csak formában lehet. Pontosabban lehet, de (nem csak mi) tudjuk az eredményt.
Műszakilag vezetési élményben fasorban sincsenek. Az más kérdés, hogy az emberekek nagy részének nincs is igénye ezekre. Bár azt is hozzá kell tenni, hogy a jó kocsiszekrényt/futóművet/kormányt/váltót egy háziasszony is észrevesz csak max. nem érti, hogy a jó élményt/örömöt ezek adják.
Sok francia autóval mentem, de azok sportossággal összeköthető élményt nem adnak.
Persze van azért kivétel (pl. 2-es klió). Ha kicsivel gyorsabban mész be a kanyanyarba, az ESP megállítja a kanyar közepén a kocsit, hogy te hülye vagy, ez veszélyes, erre neked nics szükséged.
Ettől függgetlenül relatív értelemben jó autónak tartom az első 508-at például. Tartósság, fentarthatóság szempontjából messze jobb mint a 159. A volt cégemnél volt egy 508, és hogy őszinte legyek közel 400k futott km után alig volt baja a kocsinak. Megkapta a rendszeres szakszervizelést és gyári alkatrészeket. És közel 10 év után közel olyan kívánatosnak tűnt mint újkorában.
De semmiképp nem lehet egy lapon említeni egy Alfával, BMW-vel vagy Mercedessel.
tdemeter2021-01-08 13:27:24 // 18685
Ez így van. Az offos jövőre 5 éves lesz nálunk, kíváncsiságból meg is néztem mit adnak ma az áráért.. Hááát, barmira elszállt minden:(
Azt hiszem, hogy sokáig meg lesz még..
Azt hiszem, hogy sokáig meg lesz még..
RomeoOne2021-01-08 13:25:58 // 18684
Itt már olcsó semmi sem lesz, azt hiába is várná bárki :)
tdemeter2021-01-08 13:24:46 // 18683
Szerintem talán az ára az oka neki, hogy nem veszik. 1 millával drágábban már baromira sok szép autót adnak, nem 7 ülés, nem suv és csak baromi drágán lesz hybrid, annyit meg senki nem akar adni már érte.
tdemeter2021-01-08 13:18:53 // 18682
Én sem érzem annak, nem valószínű, hogy vennék, de ha egy autó kinézete vagy prémiumsága lenne a döntő az eladásokban akkor az Alfa most egy baromira gazdag cég lenne, holott koránt sem ez a helyzet. Az a baj, hogy ezek megint annyira szubjektív dolgok, mindenki másért szeret vagy utál autókat, nem lehet egyszerűen meghatározni, hogy melyik miért sikeres. A kinézet biztos, hogy számít, és ebből a szempontból az 508 nem indul rossz pozícióból.
Nekem ezek a dolgok baromira zavaróak, hogy időnként megpróbáljuk megmondani és tényként kezelni, hogy mitől jó vagy rossz valami valakinek. Ezekre nincsenek ilyen szabályok.
Ugyanez volt a múltkor is, mikor kérdeztem, hogy deklarálja már valaki mi az a "második autó". Most feszegethetnénk a prémium kérdést is ugyanígy, - valszeg az 508 nem prémium - de mégis az a helyzet, hogy nehezen tudnám igénytelennek, vagy gagyinak hívni.
És akkor most mi az igazság?
Az az igazság, hogy nincs igazság, mindenki vegyen olyat, ami neki tetszik neki.
Mellékes kitérőként elmesélem,hogy nekem volt egy 405-ös peugeot-m, amit imádtam. "Második autónak" vettem, azzal jártam 3 évig pest és cegléd között. Baromira igénytelen volt, extrákból pedig csak az utcára néző ablakokat tudta felmutatni. 150.000-et tettem bele 3 év alatt, aztán felköltöztem inkább ...Nem volt rossz vas, a - világból is kivitt a szívó dízel - de nekem ott is a forma tetszett annó. Máig nem tudom miért, de akartam egy olyat és kész. Ezek a dolgok egyszer csak bekattannak az embernek és onnantól nem szabadul tőle. Szerintem más is tudja milyen ez, nekem az Alfa is így jött, de idő kellett mire megtaláltam ezt magamnak...
Nekem ezek a dolgok baromira zavaróak, hogy időnként megpróbáljuk megmondani és tényként kezelni, hogy mitől jó vagy rossz valami valakinek. Ezekre nincsenek ilyen szabályok.
Ugyanez volt a múltkor is, mikor kérdeztem, hogy deklarálja már valaki mi az a "második autó". Most feszegethetnénk a prémium kérdést is ugyanígy, - valszeg az 508 nem prémium - de mégis az a helyzet, hogy nehezen tudnám igénytelennek, vagy gagyinak hívni.
És akkor most mi az igazság?
Az az igazság, hogy nincs igazság, mindenki vegyen olyat, ami neki tetszik neki.
Mellékes kitérőként elmesélem,hogy nekem volt egy 405-ös peugeot-m, amit imádtam. "Második autónak" vettem, azzal jártam 3 évig pest és cegléd között. Baromira igénytelen volt, extrákból pedig csak az utcára néző ablakokat tudta felmutatni. 150.000-et tettem bele 3 év alatt, aztán felköltöztem inkább ...Nem volt rossz vas, a - világból is kivitt a szívó dízel - de nekem ott is a forma tetszett annó. Máig nem tudom miért, de akartam egy olyat és kész. Ezek a dolgok egyszer csak bekattannak az embernek és onnantól nem szabadul tőle. Szerintem más is tudja milyen ez, nekem az Alfa is így jött, de idő kellett mire megtaláltam ezt magamnak...
RomeoOne2021-01-08 12:51:36 // 18681
Meg a területi képviselő nem vezethet jó autót, mint az Alfa?
Ebben az árkategóriában már amúgy is cégek vesznek autót, nekik kell tudni eladni. Egy pár extra hiányzott még csak a Giuliából, amiket már ezerszer kibeszéltünk és jó területi képviselős autó lett volna ez is, és lett volna eladás. Bár, ha az 508 területi képviselős, úgy tűnik a tk-knak erről nem szóltak, mert nem nagyon veszik :DDD
Ebben az árkategóriában már amúgy is cégek vesznek autót, nekik kell tudni eladni. Egy pár extra hiányzott még csak a Giuliából, amiket már ezerszer kibeszéltünk és jó területi képviselős autó lett volna ez is, és lett volna eladás. Bár, ha az 508 területi képviselős, úgy tűnik a tk-knak erről nem szóltak, mert nem nagyon veszik :DDD
Giuntini2021-01-08 12:34:17 // 18680
Nekem is külsőleg, apró részletektől eltekintve tetszik! Millió dolog van ami tetszik, de nem érzem magaménak...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-08 12:32:30 // 18679
attól függetlenül egy kategória szóval annak a vetélytársa és nem egy 2006-os modellnek :DDD
tdemeter2021-01-08 12:25:33 // 18678
Akkor most akinek mégis tetszik, az max területi képviselő lehet majd?
Giuntini2021-01-08 11:53:28 // 18677
Tévedés! Egyáltalán nem vetélytársa a Giuliának! Ez az autó sohasem vesz el vásárlókat a Giuliától! Ahogy Vályi mondta, ez az autó az átlag usernek van, területi képviselőnek.
Az autó jól néz ki, de a belsejével nem értek egyet. Sok nekem! És mondta is Pista, filléres megoldások a kijelzőn. Hiszen megtervezni egy "kijelzőt" (szándékosan én sem mondok műszerfalat, mert ez nem az), lnem egy nagy cucc!
Igaza van Pistának, csak nem mondta ki! Szép formába öntött közlekedő edény! Kívánatosabb minden konkurensénél, és biztos hogy kiszolgálja tulaját, és családját. Az is igaz, hogy az én 159-esem nyolcadik éve van a tulajdonomban, de nem vált unalmassá, idejétmúlttá. Szerintem a Giulia sem lesz az, mert szép! Nem tudom, hogy a zongorabillantyűk mikor válnak unalmassá.
Az autó jól néz ki, de a belsejével nem értek egyet. Sok nekem! És mondta is Pista, filléres megoldások a kijelzőn. Hiszen megtervezni egy "kijelzőt" (szándékosan én sem mondok műszerfalat, mert ez nem az), lnem egy nagy cucc!
Igaza van Pistának, csak nem mondta ki! Szép formába öntött közlekedő edény! Kívánatosabb minden konkurensénél, és biztos hogy kiszolgálja tulaját, és családját. Az is igaz, hogy az én 159-esem nyolcadik éve van a tulajdonomban, de nem vált unalmassá, idejétmúlttá. Szerintem a Giulia sem lesz az, mert szép! Nem tudom, hogy a zongorabillantyűk mikor válnak unalmassá.
leopop32021-01-08 10:11:25 // 18676
Igen igen az biztos hogy nem a 159 vetélytársa hanem a Giuliáé
Giuntini2021-01-08 10:00:35 // 18675
Bályi Pista nagyon normálisan mondta az 508 konkurenciáját! Passat, Mondeo.... Nem prémium!!!
Azokhoz viszonyítva mérföldekkel szebb. Munden autót a helyén kell kezelni! A prémium szegmensben ez au 1,6 Turbo nem fér bele. Gyengébb papíron a Giulia alapmotorja? Hát aztán? Én biztos vagyok benne, hogy lealázza a Giulia!
Prémium autót ilyen giccses műszerfallal nem lehet tervezni. Ez divat, vagy minek nevezzem, értékállóság egy nagy0!
Azokhoz viszonyítva mérföldekkel szebb. Munden autót a helyén kell kezelni! A prémium szegmensben ez au 1,6 Turbo nem fér bele. Gyengébb papíron a Giulia alapmotorja? Hát aztán? Én biztos vagyok benne, hogy lealázza a Giulia!
Prémium autót ilyen giccses műszerfallal nem lehet tervezni. Ez divat, vagy minek nevezzem, értékállóság egy nagy0!
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-08 09:38:30 // 18674
inkább nyolc, mert a 225 lovas 1.6-os 508 2018-tól van...konkrétan a Giulia vetélytársa attól meg messze van de nagyon...
tdemeter2021-01-08 08:19:01 // 18673
Az 508 az első Peugeot amit észrevettem az utcán. Nagyon is szép autó! Sosem lesz Giulia belőle, nem sport autó, de azt mondani rá, hogy nem sikerült jól eléggé badarság.
Nekem egyedül az ára nem tetszik. Lassan Giulia árban adják és akkor viszont már inkább az legyen.
Nekem egyedül az ára nem tetszik. Lassan Giulia árban adják és akkor viszont már inkább az legyen.
leopop32021-01-07 23:10:56 // 18672
Akkor nem csak én látom ezt a BMW-t oldalról a Giuliában 😅
Ettől független nagyon kéne egy Giulia persze nem Brera helyett
Ettől független nagyon kéne egy Giulia persze nem Brera helyett
leopop32021-01-07 23:07:32 // 18671
159/Brera orrnál szebb nincs pontosan ezért nem vettem Giuliettát.
leopop32021-01-07 23:04:23 // 18670
Osztom a véleményed plusz a Giuliettával én is így vagyok.
Mondjuk a Brera előtt vettem majdnem a QV Giuliettát de hála az égnek elvetettem :)
Mondjuk a Brera előtt vettem majdnem a QV Giuliettát de hála az égnek elvetettem :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.