WarbiRunner (Gyuri)2021-01-29 10:21:39 // 18969
AlfaOwner és Giuliaforums a két legjobb "irodalom" XD Nincs a simában csak elektronikus megoldás. FWD-ben nekem tetszik az elektronikus q2 is. Nyilván nem ugyanaz mint a rendes sperr, de pl hóban, közútra pont elég.
Halesz2021-01-29 10:14:47 // 18967
Jé, tényleg...
és vajon itt tényleg volt benne egy önzáró diffi a sima hátsókeréknél is?
A simában mi van, csak elektronikus megoldás. Ehhez kb semmi "irodalom" nincsen.
és vajon itt tényleg volt benne egy önzáró diffi a sima hátsókeréknél is?
A simában mi van, csak elektronikus megoldás. Ehhez kb semmi "irodalom" nincsen.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-29 10:11:54 // 18966
Én sokat olvasgattam erről, van sok érv pro és kontra. Elég jó dolog lehet, a hajtáslánc úgy kerek, a vdc is sokkal később avatkozik be. Aztán ott a pár DE.
Külön csak q2 nem választható, jár vele az állítható futómű. Ami már megosztóbb, több vélemény szerint is a sima futómű a pont jó. Az állítható pedig a túl puha és a túl kemény között állítható, illetve milliós költség ha egyszer cserélni kell :-)
Plusz, a Performance pack ára 750e volt ha jól emlékszem, egy B-tech sportülésekkel, performance csomaggal már hasonló árban volt egy Veloce-val. Itt ugye megint ízlés kérdése, ki melyiket preferálja.
Külön csak q2 nem választható, jár vele az állítható futómű. Ami már megosztóbb, több vélemény szerint is a sima futómű a pont jó. Az állítható pedig a túl puha és a túl kemény között állítható, illetve milliós költség ha egyszer cserélni kell :-)
Plusz, a Performance pack ára 750e volt ha jól emlékszem, egy B-tech sportülésekkel, performance csomaggal már hasonló árban volt egy Veloce-val. Itt ugye megint ízlés kérdése, ki melyiket preferálja.
carver2021-01-29 09:33:26 // 18965
Nem elírás - én is sokáig szemeztem vele...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-29 08:56:52 // 18964
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-29 08:49:50 // 18963
A sajtós tesztautó is ilyen volt, hátul Q2 jelöléssel.
Halesz2021-01-29 08:39:43 // 18962
Ha már a "régi" Superekről beszélgetünk. Feltűnt, hogy a 2018-as árlistában - amikor még volt Veloce csomag hozzá - lehetett rendelni Performance csomagot, alfa active suspensionnal.... Ti láttatok olyan Supert, amiben ez benne volt? Nem csak elírás lehetett ez?
Giuntini2021-01-28 23:28:00 // 18961
Attól függ hogy hol... Nálunk mivel a BMW a görög isten, valamivel drágább. Gondolom a németeknél is drágább. De szerintem Európában nagyjából egy árban vannak, az olaszoknál a QV drágább. Amerikában a 2021-es M3 alapára az Edmunds listáján 70500 dollár, a Giulia 2020-as verziója 74800 dollár. Amerikában jóval olcsóbban árulják ezeket az autókat mint Európában.
RomeoOne2021-01-28 22:56:43 // 18960
Én is hasonlítgattam régen. Nincs a német prémiumokhoz képest jóárasítva az Alfa az biztos. Vagyis hát a Q az igen, pl. az M-es BMW-k jóval drágábbak.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-28 22:01:01 // 18959
Ugye hogy kavics XD Van itt indulat bőven :-)) Tőlem ne kérj bocsánatot, nincs BMW-m, nem is tervezem hogy lesz.
carver2021-01-28 21:39:24 // 18958
többször előfordult, hogy láttam fórumokon hogy 1-2 éves Giu tulajdonosok (min pl én) beírják hogy semmi baja a Giuliáknak, mire jönnek a trollok mindjárt, hogy még jó hogy egy 2 éves autónak nincs semmi baja.
Ezt nekik, lehet szemezgetni meg német prémiumozni...
Mondjuk remélem nem sok közös alkatrésze lesz az Alfának meg a Peugoetnak...
Ezt nekik, lehet szemezgetni meg német prémiumozni...
Mondjuk remélem nem sok közös alkatrésze lesz az Alfának meg a Peugoetnak...
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-28 21:18:45 // 18957
Jah a BMW szerviz szidja a benyásokat, mint állat azt mondta csak delejjel... hm... egyébként akinek BMW kell vegyen azt, nekem nem kéne semmilyen német sem ... ügyfelem és gyerekkori cimborám vett egy új GLE-t 40 Milla bakker 12e kmnél komplett kardán csere? Az mi? :))))
Tocsa2021-01-28 21:11:58 // 18956
A hátsó féket is jól elcseszték rajta szar helyre szerelté. Szánalmas tervezés.
Semmi újat nem képesek felmutatni a régi koncepciót ráncfelvarják újra és újra és újra!
Igazi dög unalom a német autógyártás de komolyan- A harmóniáról fogalmuk sincs!
Semmi újat nem képesek felmutatni a régi koncepciót ráncfelvarják újra és újra és újra!
Igazi dög unalom a német autógyártás de komolyan- A harmóniáról fogalmuk sincs!
Tocsa2021-01-28 21:06:38 // 18955
A béjemvé fosul néz ki és szar is! :D De vannak izlés ficamos emberek bőven! :D
Bocs.
Bocs.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-28 20:55:16 // 18954
Kinek mi :-)
Nekem az, hogy egy hármast sokal könnyebb kompromisszum mentesre konfigolni, és drágább sem lesz. Ugyanazértaa pénzért megkapom a bőrt, fát, fémet, az erősebb motort rwd-vel, sportülést, vonóhorgot. Kár hogy Bmw. A Veloce 17 fölött kezd úgy kinézni ahogy tökéletes.
A super is lehet jó vétel, attól függ kinek mi fontos.
Nekem az, hogy egy hármast sokal könnyebb kompromisszum mentesre konfigolni, és drágább sem lesz. Ugyanazértaa pénzért megkapom a bőrt, fát, fémet, az erősebb motort rwd-vel, sportülést, vonóhorgot. Kár hogy Bmw. A Veloce 17 fölött kezd úgy kinézni ahogy tökéletes.
A super is lehet jó vétel, attól függ kinek mi fontos.
carver2021-01-28 20:54:56 // 18953
+1
A komfort szerintem nagyobb mértékben függ a futóműtől mint a gumi mérettől. Én is 18"-assal járok, de még soha nem fordult meg bennem, hogy jó lenne még egy kis pihepuhaság. A szaladgálós Jazzünkön meg az öcsém Volvóján is 17"-es van de sokszor fáj átmenni egy egy kátyún velük, azokkal rendszeresen elgondolkodok valami terepjáró gumin...
A Giu meg úgy megy át mindenen mintha vattával lenne kitömve. Közben meg mégis sokkal jobban tapad...
Ha sorrendbe kéne raknom hogy mit szeretek legjobban a Giun akkor nem kérdés hogy a futóművel kezdeném.
A komfort szerintem nagyobb mértékben függ a futóműtől mint a gumi mérettől. Én is 18"-assal járok, de még soha nem fordult meg bennem, hogy jó lenne még egy kis pihepuhaság. A szaladgálós Jazzünkön meg az öcsém Volvóján is 17"-es van de sokszor fáj átmenni egy egy kátyún velük, azokkal rendszeresen elgondolkodok valami terepjáró gumin...
A Giu meg úgy megy át mindenen mintha vattával lenne kitömve. Közben meg mégis sokkal jobban tapad...
Ha sorrendbe kéne raknom hogy mit szeretek legjobban a Giun akkor nem kérdés hogy a futóművel kezdeném.
carver2021-01-28 20:45:06 // 18952
Mondjuk elszaladt a Super ára az biztos, amikor én vettem épp befért 10M alá... Igaz a felszereltség nőtt azóta.
carver2021-01-28 20:37:14 // 18951
de mi a kavics? Hogy nem éri meg Supert venni? Vagy hogy annyiba kerül a Veloce mint a hármas?
Egyébként szerintem a Superből szerintem többet lehet alkudni. De hogy sokat az biztos....
Egyébként szerintem a Superből szerintem többet lehet alkudni. De hogy sokat az biztos....
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-28 20:25:00 // 18950
Na tessék és az étterem vendégeinek a feje nincs kitakarva. Ilyen is csak a digóknál van :-)
Piritu - 1.000.0002021-01-28 19:54:46 // 18949
ák = áll
Piritu - 1.000.0002021-01-28 19:45:33 // 18948
Valahol itt készülhettek a Giulia képek - legalábbis a háttér, mert olyan utat nem találni arra amilyenen a kocsi ák :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-28 18:47:19 // 18947
Na dobok akkor egy kavicsot én is az állóvízbe XD
Giulia Super. Ennyi hozható belőle ki jelenleg. RWD, 200 ló, és nagyjából a maximum. Még vezetéstámogató kütyüt lehet bele tenni, csak minek :-)
Giulia Veloce. Összkerék (mert ez van és kész), 280 ló, egy szín, rendes világítás, fekete tetőkárpit, szép ülés, prémium hifi, váltófülek.
3er. RWD, 258 ló, egy nem alap szín, fém, fa, bőr, ami szem szájnak ingere, elektromosan kihajló vonóhorog, sportülés ülésfűtéssel, prémium hifi.
Giulia Super. Ennyi hozható belőle ki jelenleg. RWD, 200 ló, és nagyjából a maximum. Még vezetéstámogató kütyüt lehet bele tenni, csak minek :-)
Giulia Veloce. Összkerék (mert ez van és kész), 280 ló, egy szín, rendes világítás, fekete tetőkárpit, szép ülés, prémium hifi, váltófülek.
3er. RWD, 258 ló, egy nem alap szín, fém, fa, bőr, ami szem szájnak ingere, elektromosan kihajló vonóhorog, sportülés ülésfűtéssel, prémium hifi.
zgi5212021-01-28 11:15:50 // 18946
leopop32021-01-27 20:37:11 // 18945
Videóról ezeket nehéz megmondani múltkor videóról szebbnek hallottam az újat. Na most pedig fordítva.
Élőben kéne mind a kettőnek egymás mellett lennie és úgy megmondani.
Máshogy nem lehet eldönteni :DD
Élőben kéne mind a kettőnek egymás mellett lennie és úgy megmondani.
Máshogy nem lehet eldönteni :DD
RomeoOne2021-01-27 19:51:51 // 18944
Jó, hát az a része papírforma. A Giulia Q nem drag race-re van kitalálva, még launch control sincs benne. Tipikus AWD vs RWD eredmény.
VKG231!!! (156+75)2021-01-27 19:42:58 // 18943
Mondjuk kicsit melegíthették volna a gumit... :) De tény, hogy a merciét sem melegítették. Még 3-ban sincs tapadás...
RomeoOne2021-01-27 19:22:47 // 18942
A Carwow legújabb gyorsulós videója a Giulia Q-val. Az érdekes rész 3:04-től következik. Mat azt mondja, hoyg a régi Giulia Q-nak mint ha jobb hangja lett volna. Rá is kérdez, hogy vajon azért tűnik halkabbnak, mert belerakták a GPF-et? Aki a rádión beszél, az mondja, hogy nem hiszi, mert ugyanaz a motor/hajtáslánc van ebben is, mint eddig.
Azon gondolkoztam, hogy vajon szándékosan halkíthatták a Giulia Q-t az eddigiekhez képest, hogy az Akrapovic felé tereljék a vevőket? Vagy lehet, hogy a jobb hangszigetelés miatt hallja bentről halkabbank? Vagy nem si mkülönösebben más, csak valami szubjektív okból hallotta úgy? Érdekes
Azon gondolkoztam, hogy vajon szándékosan halkíthatták a Giulia Q-t az eddigiekhez képest, hogy az Akrapovic felé tereljék a vevőket? Vagy lehet, hogy a jobb hangszigetelés miatt hallja bentről halkabbank? Vagy nem si mkülönösebben más, csak valami szubjektív okból hallotta úgy? Érdekes
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 18:18:47 // 18941
2018-ban a B-tech felszereltséggel szinte mindent lehetett. Sport üléseket, performance felnit, bőr borítást, bármit. Ahhoz képest most elég kevés a mozgástér, és a MY21-el még kevesebb lett. A felni választék elég szűkös és fura lett. Az ülésfűtéshez (komplett tél csomagban) kötelező a villanyfotel, így lényegében 545e Ft-ba kerül ha ülésfűtést szeretnél. Szerintem ennek könnyebben elérhető extrának kéne lenni azért. Cserében alap lett a komfort csomag (ami 250e-s extra volt ha jól rémlik), amiből pl engem nulla dolog hoz lázba :-) Egy fekete tetőkárpitot hamarabb ikszelnék mint azt a halom lomot XD Amit szintén a B-tech óta nem lehet.
Arra is nemrég jöttem rá, hogy a pirossal varrott szövet ülés az vagány opció (pláne hogy ingyenes), tök szép belsőt adna ki az egész megfizethető sport csomaggal.. Csak éppen piros(!) ajtópanelt adnak hozzá. Hogy milyen megfontolásból, esküszöm nem értem XD
Arra is nemrég jöttem rá, hogy a pirossal varrott szövet ülés az vagány opció (pláne hogy ingyenes), tök szép belsőt adna ki az egész megfizethető sport csomaggal.. Csak éppen piros(!) ajtópanelt adnak hozzá. Hogy milyen megfontolásból, esküszöm nem értem XD
Halesz2021-01-27 15:35:14 // 18940
2018-ban meg még 19-est is rendelhettél a Superhez, defekttűrő abroncsokkal :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 15:31:29 // 18939
A Giuliához érdekes a választási lehetőség.
Superhez normál nyárigumi az alap, a defekttűrő feláras, a négyévszakos mégfelárasabb 17" felnin. Ha 18-as kereket szeretnél, normál all season jár hozzá, van három választható felni.
Veloce esetén normál nyári jár a 18-as kerékhez, nincs is felni választék már, egyféle van.
Veloce Ti szinten jár a 19-es performance felni, ahhoz defekttűrő nyári van, más opció itt sincs.
Fél szemmel követem a dolgokat.. :-)
Superhez normál nyárigumi az alap, a defekttűrő feláras, a négyévszakos mégfelárasabb 17" felnin. Ha 18-as kereket szeretnél, normál all season jár hozzá, van három választható felni.
Veloce esetén normál nyári jár a 18-as kerékhez, nincs is felni választék már, egyféle van.
Veloce Ti szinten jár a 19-es performance felni, ahhoz defekttűrő nyári van, más opció itt sincs.
Fél szemmel követem a dolgokat.. :-)
zgi5212021-01-27 14:59:08 // 18938
egy vitathatalan előnye van, hogy jobban tolerálja a kátyúkat.(kevésbé sérül)
új autóként egyelőre nem opciód, hogy ne run flat gumit válassz. hacsak nem 17,16 os kerékkel veszed.de lehet tévedek.
új autóként egyelőre nem opciód, hogy ne run flat gumit válassz. hacsak nem 17,16 os kerékkel veszed.de lehet tévedek.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 14:31:51 // 18937
Én sem tudom, csak azt, hogy nem tennék fel defekttűrőt.
Felesleges plusz rugózatlan tömeg (10-15%-kal nehezebb). Plusz ugye forgatjuk a kereket, és a kerületéhez közel van benne a plusz anyag, nagyobb tehetetlenségi nyomaték. Rosszabb gyorsulás, többet dolgzik a fék, nagyobb fogyasztás, és a túl merev oldalfal miatt rosszabb komfort. Szóval nálam nagy kérdőjel, hogy mégis ennek mi értelme? :-)
Egy olyan autóra, mint a Giulia, inkább kiválasztanám a legkönnyebb felni+gumi kombinációt amit csak lehet. Egy kis marketing fogásnak pl tök jó lenne ha megadnák a felgumizott felnik tömegét a konfigurátorban :-) Sőt akár az egész konfigurált autó tömegét. Ha már izzadtak azon, hogy könnyű legyen, karbon kardán, alumínium elemek, sőt még a HK erősítőből is valami pihesúlyút terveztek bele, mert a tömeg még ott is számít :-)
Felesleges plusz rugózatlan tömeg (10-15%-kal nehezebb). Plusz ugye forgatjuk a kereket, és a kerületéhez közel van benne a plusz anyag, nagyobb tehetetlenségi nyomaték. Rosszabb gyorsulás, többet dolgzik a fék, nagyobb fogyasztás, és a túl merev oldalfal miatt rosszabb komfort. Szóval nálam nagy kérdőjel, hogy mégis ennek mi értelme? :-)
Egy olyan autóra, mint a Giulia, inkább kiválasztanám a legkönnyebb felni+gumi kombinációt amit csak lehet. Egy kis marketing fogásnak pl tök jó lenne ha megadnák a felgumizott felnik tömegét a konfigurátorban :-) Sőt akár az egész konfigurált autó tömegét. Ha már izzadtak azon, hogy könnyű legyen, karbon kardán, alumínium elemek, sőt még a HK erősítőből is valami pihesúlyút terveztek bele, mert a tömeg még ott is számít :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 12:41:39 // 18936
azt sem gondolnám, max erősebb szilentezésű a futómű ami eleve gyárilag ezzel jött ki de lengőkarokban sincs olyan megjelölés ami erre utalna ... max aki defektűrőset rak olyan autóra ami nem azzal készült előbb tönkre megy a futómű, ha tönkre megy... valamelyik autónkon ilyen gumi volt erősebb az oldalfala meg csúszpájz van benne ...
RomeoOne2021-01-27 12:14:29 // 18935
Ott a kommenteknél írt valaki olyat, hogy a BMW-nél a futóművet is módosítja, ha defekttűrővel kéred vagy anélkül. Nem tudom mennyire igaz és ha az, akkor máshol is úgy van-e
RomeoOne2021-01-27 12:10:58 // 18934
Régebben olvastam már, hogy a BMW-k gyárilag defekttűrővel vannak szerelve és nem nagyon kell sima gumira cserélgetni, mert eleve ahhoz van hangolva a futóművük.
Aztán, hogy milyen hatása van, ha másmilyet tesznek fel, az valószínűleg nem triviális kérdés.
Ugye, ha más méretű, sőt, más ET-jű felnit tesz fel az ember, mint a gyári, vagy egyenesen pogácsát tesz a felnik alá, az már a futómű geometriát is módosítja. Mégis sokan csinálják és megesküdnének, hogy semmi különbséget nem éreznek. Én is évekig jártam 10-el kisebb ET-s felnivel, mint a gyári, nem vettem észre különösebben semmit. A szélesítés még kanyarstabilitást is adhat.
Talán határhelyzetben jönnek ki a különbségek, lehet, hogy ott se nagyok.
Sztem annyi lehet a lényeg, hogy felelősséget azért tud vállalni a gyártó, ha olyat tesznek rá, amire tervezve van. Az, hogy hogyan módosulnak a tulajdonságai, ha attól eltér a felhasználó, az már nem az ő baja.
Aztán, hogy milyen hatása van, ha másmilyet tesznek fel, az valószínűleg nem triviális kérdés.
Ugye, ha más méretű, sőt, más ET-jű felnit tesz fel az ember, mint a gyári, vagy egyenesen pogácsát tesz a felnik alá, az már a futómű geometriát is módosítja. Mégis sokan csinálják és megesküdnének, hogy semmi különbséget nem éreznek. Én is évekig jártam 10-el kisebb ET-s felnivel, mint a gyári, nem vettem észre különösebben semmit. A szélesítés még kanyarstabilitást is adhat.
Talán határhelyzetben jönnek ki a különbségek, lehet, hogy ott se nagyok.
Sztem annyi lehet a lényeg, hogy felelősséget azért tud vállalni a gyártó, ha olyat tesznek rá, amire tervezve van. Az, hogy hogyan módosulnak a tulajdonságai, ha attól eltér a felhasználó, az már nem az ő baja.
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 11:43:33 // 18933
A Supernél nem defekttűrő az alap. Ezt lehet upgradelni defekttűrőre, illetve ha nagyobb felnit szeretnél, akkor négyévszakost kapsz, nincs más választás. Szóval a Giuliára mehet minden :-)
zgi5212021-01-27 11:29:23 // 18932
érdekes :) pont az ellenkezőjét gondolnám, hiszen nem minden új Giulia jön ki defekttűrő abronccsal. ezt pont onnan lehet tudni, ha van hozzá defektjavító készlet, akkor normál gumival adta ki a gyár.
nekem is erre hivatkoztak anno, hogy ezért nincs defektjavító készlet, mert a gyári 18' az run flat gumi. :/
érzésem szerint pont a "durung" run flat guminak kellene a cikkben taglaltakat okoznia, de az olykor a parkoláskori hideg ropogáson túl (Ackerman szög!) semmilyen eltérést nem érzek a menetkomfortban a téli sima abroncshoz képest.
én sosem láttam még a vizsgán -pedig ot szoktam lenni- hogy a gumikra egy szempillantásnál többet is foglalkoznának :)
nekem is erre hivatkoztak anno, hogy ezért nincs defektjavító készlet, mert a gyári 18' az run flat gumi. :/
érzésem szerint pont a "durung" run flat guminak kellene a cikkben taglaltakat okoznia, de az olykor a parkoláskori hideg ropogáson túl (Ackerman szög!) semmilyen eltérést nem érzek a menetkomfortban a téli sima abroncshoz képest.
én sosem láttam még a vizsgán -pedig ot szoktam lenni- hogy a gumikra egy szempillantásnál többet is foglalkoznának :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 11:21:53 // 18931
Tudom, a Stelviora van elektromosan kihajtható. És eleve sokkal hasznosabb jószág, de egyelőre suv témában meggyőzhetetlen vagyok :-)
(Csak zárójelben a 3er touringra is van kihajtható 370e-ért.)
(Csak zárójelben a 3er touringra is van kihajtható 370e-ért.)
leopop32021-01-27 11:18:44 // 18930
Pontsan ezt csinálta faterom is addig amíg meg nem mutattam neki a Waze-t 😂😂
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 11:15:31 // 18929
Pl a propelleres jön ki sokszor defektűrővel de a gyári progiban nincs olyan kérdés pl a féknél, hogy milyen gumival szerelt csak olyan, hogy M-es vagy kormányzati ... ekkora badarságot áhhh .....:DDDD
Piritu - 1.000.0002021-01-27 11:07:16 // 18928
Mitől nem műszaki vizsga kompatibilis? - Honnan a pékrépából tudná a vizsgabiztos hogy milyen gumi volt eredetileg a kocsin? A kerékméretet se tudják.
Mitől lenne olyan tragikus a változás? Kb annyi lehet mint amikor más méretet teszel fel.
Tőlem a gumis csak azért kérdezte hogy milyet hozzon, mert nem emlékezett rá hogy van-e defektjavító készlet a kocsiban.
Mitől lenne olyan tragikus a változás? Kb annyi lehet mint amikor más méretet teszel fel.
Tőlem a gumis csak azért kérdezte hogy milyet hozzon, mert nem emlékezett rá hogy van-e defektjavító készlet a kocsiban.
RomeoOne2021-01-27 09:53:10 // 18927
Pont témába vág. Érdekes, előtte én is úgy tudtam, hogy nincs jelentősége:
Defekttűrő abroncs cserélhető-e normál abroncsra?
Defekttűrő abroncs cserélhető-e normál abroncsra?
Erhard 242 (Pure Energy)2021-01-27 09:51:16 // 18926
Stelviora kértem gyárit ott sem látszik semmi, ki lehet hajtani és eltüntetni ... (még sosem használtam, a kerékpártartóhoz kell) ... mondjuk a konyhapult is befért ami 2.5m hosszú volt :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 09:42:24 // 18925
Na ez az, ez hiányzik nekem :-) Kis futó fel, és jöhet kavics a járda mellé, sóder betonhoz, xps bálák, fólia tekercsek, térkitöltők, raklapok csomagoláshoz.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-27 09:39:12 // 18924
Köszi! :-) Ezt pont azért vetettem el eddig, mert csak undorító kampókat láttam Giuliettára. De ez így tejesen okés.
forrasr2021-01-27 09:37:38 // 18923
forrasr2021-01-27 09:32:18 // 18922
Kazes☻2021-01-26 21:37:02 // 18921
Mit nem mondasz! 😁
WarbiRunner (Gyuri)2021-01-26 20:40:20 // 18920
Ha nagyon muszáj, nyilván. Viszont volt már vonóhorgos autóm, tudom mennyire hasznos dolog. Egyébként is még csak 'hangosan' gondolkozok XD Ez még vagy két év :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.