Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-02-22 14:59:07 // 29327
valamilyen digitális nyilvántartás kell hogy legyen a gyártó fele hogy megtörtént-e az időszakos szerviz.. mert ha ez nincs akkor csak a helyi bagázst kell lefizetni és már garis is minden is:D

és azért nem csak ilyen magasan fejlett kultúrák vannak a világban mint hazánk:))))

lehet hogy ezzel vissza is élnének, ezért kéne legyen:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:57:13 // 29326
Nekem meg két szerviz után egy üres szervizkönyvem...
Piritu - 1.000.0002023-02-22 14:50:35 // 29325
Érdekes kérdés..
... nekem olyan papír alapú van amiben csak arra nincs utalás hogy melyik autóhoz tartozik :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:36:10 // 29324
Kérdés. Szerintetek van digitális szerviztörténet a Giuliákhoz? Ugyanis a hazai képviselet szerint ilyen nincs. Nekem pedig az OAH-ban mondták, hogy mindegy hogy pecsételnek e vagy nem, a digitális szervizkönyvben ott van minden. Melyik állítás az igaz?
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:33:34 // 29323
Nem tudom, nekem nem tűnt fel. Ma ovijáratban Giuliáztam (sok cuccot vittünk), de még indulás előtt D-be teszem, az N mód az kuka, a kapun kimenni is vacak :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:29:58 // 29322
A multiair tuning ennek az autónak nagy potenciálja. A multiair rendszer az 1.4 170 lovasnál sokkal többet mutat magából, mint a Giuliánál. Képes olyan gázreakcióra, majdcsak mint egy jó karbis motor. Sokkal direktebb, pedig ugye az 1.4 motor nem közvetlen befecskendezős. Fordulaton is tovább él, és ez főleg programozás kérdése. A vez. tengely elég a nagyobb fordulathoz, az erősebb rugó max azért kell, hogy időben be is tudjon zárni a szelep ha tényleg 8k környéke a cél.
A GPF egy élménygyilkos alkatrész alapvetően. Egy jó hegyi menetben persze nem sokat zavar, szerencsére, de elég csak rápöccinteni a gázra álló helyben... és kivárni a fordulat végtelenségig tartó visszaesését.Rálépek a gázra, visszamegyek a házba mert ott hagytam az irataimat, visszasétálok az autóhoz és talán esetleg addigra alapjáraton van :-))
És nem csak a GPF, mert a fl előtti bár jobb, de egyáltalán nem jó ebben. A multiair van úgy hangolva gondolom kipufogógáz etetés céllal. Nálam ezért sem játszik a sportkipufogó, ettől ványadt a váltás hang is.
Aki nem hiszi, rugdosson megy egy Giulietta Multiairt D-ben, aztán menjen vele egy kört :-) Kategóriákkal jobb.
SD2023-02-22 14:25:08 // 29321
Igazából én használom a D és N módokat is, sőtt a sípálya parkolóból kifele meg szűzhóban hegyen megfordulni jó volt az A is, de az csak ott:D

De most ovijárat parkolóból ki-be állás ode nem kell D ha marháskodik… ha hülyén vált megy manuálba és belenyulkálok:D

D-ben néha körforgaomban kecskésedik:D:D eskü észreveszi hogy körforgalomban vagyunk és ívközépen rúg egyett hogy menjünk már baszod:D

Nyugalom megzavarására alkalmas beállítások:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 14:10:35 // 29320
Tedd már át D-be XD

Nyilván ezeknek az autóknak is az lesz a sorsa mint a dpf-es dízelek jórészének ha még lesz mód rá. A környezetvédelmi cuccokat egyetlen mérnök sem önszántából tervezi bele.
SD2023-02-22 13:21:49 // 29319
Hát valóban mind a motorbőgetés mind a straight pipe a Giulia 2.0-án iszonyat vánnyadt hangot ad:D

Néztem multiair tuningot, ha kicserélik a rugókat erősebbekre akkor el lehet jutni 7-8K tiltásra:))) Az lenne egy élmény fokozó más kérdés hogy milyen áron:D

Mert ez a 6500-nál tilt ez is az esetek 99%-ban már bőven elég de néha egy-egy ökörködésre:D persze nyilván akkor meg már 9000 kéne:D
SD2023-02-22 13:19:29 // 29318
Enyém még sosem indította magát 1300-1400 fölött??? :O Mondjuk csak karácsonykor volt kint hidegben pár napot.

Én azzal számolok hogy az ilyen dolgok mint katalizátor, részecskeszűrő addig lesznek benne míg problémamentesek.. utána kuka:)

Más kérdés hogy mondjuk addigra ez mennyire lesz nyakazás közeli kockázat?:D
És bevallom én szeretem a gyárilag jó dolgokat azokon mérnökök agyaltak sokat:)
De ha tényleg van olyan funkció ami szopatás azt lehet ki kéne írni belőle...
Viszont számolni kell vele hogy más egyéb hatásai is lehetnek...

Én pl: ezt az 1500 környékén váltok, ezt kiírnám a váltóból... vagy csak nagyon kis gázpedál állásig engedném.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 12:07:41 // 29317
Király, igen, én is a kikapcsoláson gondolkozok. Át lesz ez az autó írva pár éven belül, nem kicsit :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 12:06:33 // 29316
Ja csak automatás autóknál nem durrog, hanem mittudomén. Hülye hangja van ahogy nyúlósan lemegy a fordulat. Belepukkant egyet-kettőt, nekem olyan nem igazi. Itt egy straight pipe, kifejezetten a hideg kiráz a nyávogós váltáshangtól. PEdig direkt befecsis is tud jól szólni, csak...hát hogy mondjam, más kategória XD A minimum a szeki váltó..
RomeoOne2023-02-22 11:51:06 // 29315
Katalizátor melegítés. Ez is kibocsátás csökkentési hozadék. A Squadra tuningja ezt is kikapcsolja. Q-ra legalábbis biztosan.

Squadra
The cold start and after start running.
The cold start makes the eyebrows frown immediately. The engine cranks around nicely to start smoothly a few moments later. Starts just around 2000 revs and then drops to around 1500 to stay there for a while. And that’s not exactly subtle. The exhausts is screaming it out, accompanied by a noise that we personally can’t appreciate. Technically, this is called the “cat heating”. Due to environmental requirements, the catalytic converters must be brought to operating temperature as soon as possible. This is done by producing very hot exhaust gases. This is achieved by setting the ignition timing very late. We are going to save you details, but we can tell you that an engine/exhaust doesn’t like that. Every technician knows that you have to heat up metal gently not aggressively. The amount of fuel injected is also more than twice as much as it is actually needed under normal circumstances. In short, stress for engine and a waste of fuel. The “cat heating” MUST be switched off.


+ fórum: Disable European cold start cycle
SD2023-02-22 11:23:18 // 29314
Én sem vagyok hangos kipufogó párti, az amikor váltásnál durrog az még vagány:)
De a hang szerintem is a motorból jön, a kipu csak a második... és el sem tudnék képzelni egy hangos autóban utazni, az igazi prémium a csend:) És azért a Giulia nem annyira csendes, de pont jó így:)

Szóval hangosabb kipuf tényleg akkor kéne hogy kerülne valami olyan rezonátro is bele ami megduplázza a hangmagasságot:D Meg olyan motrotuning ami veszett, meg egyenes cső és akkor üvöltsön:D

de pl: nekem az nem is jó ha hallják hogy erölködök, a hang az inkább csak olyan bohócságnak jó:))) meg bentről jó az pont elég:)) és szerintem nyélgázon lehet azt hallani azért kintről is:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 10:29:55 // 29313
Denevér, jelen :-) A sok fokozattal, hosszú váltóval, pont ezért jó dolog egy ilyen autó. Nyugisan használva csendes, békés, akár nagyobb tempón is. Ha hang kell, akkor csak nyomni kell neki és lesz. És a motorhang jön be elég erősen, nem kipufogó brummogás. Hála az égnek. Az utóbbi engem idegesít, ezek a mai automataváltós modernmotor kipufogóhangok nekem nagyon nem...
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 10:20:34 // 29312
Ez ilyen, szerintem a katalizátort melegíti. Emelt fordulat, és biztosan benzint és levegőt kitol a kipuf felé. Befecskendezés időzítés és a multiair együtt elintézi. Após Mazdája is hasonlóan rekedten és hangosan szól hidegen (csak sokkal rondábban), majd elcsendesedik. Modern autós borzasztóság.. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-22 09:39:49 // 29311
Az a bolond aki 1m-ért megvesz egy kipufogó dobot két szeleppel XD Pláne ha már ilyen szépen lerajzolták, hogy mi van benne. Mondjuk nem volt nehéz kitalálni, semmi extra kb..
SD2023-02-22 08:53:53 // 29310
Esetleg a részecskeszűrőnél lehet valami elkerülő szelep?
Így hidegen röfögtetni is lehet melegen már esélytelen:D
SD2023-02-22 08:43:04 // 29308
Én nem érzem halknak az autót, jó igaz 2000 fordulat környékén denevér érzék kell hogy tudd mi történik elől:D

De ha lelépem rendesen hangos szerintem, nem tudom kívülre mennyire, de szerintem a My22 duplakipuff nagyon jól el van találva!

Indítás után hidegen kifejezetten szeretem hallgatni ahogy valahogy nyitottabb hangot ad, ugyan ez lehet melegen fordulaton is:)

És továbbra is tartja magát a benzinfetisiszta álláspontom, most nem annál a kútnál tnakoltam 100-ast és hurkalé lett a gép:/ hangosabb a turbo mint a motor, nem tudom mit töltöttem bele:P 95-össel keverik???
SD2023-02-22 08:37:36 // 29307
Néztem használtan a rendszer olyan 1m ha összevetjük a Superprint 300k árával nem is aránytalan, és csak egy Y kell valahol középen, de akkor már ugye downpie is kellene, meg tuning:D Karbon véptető, nagyféj, 19” kerék:D

És pont annyiba kerülne ezt megcsinálni mint amennyiért már lehet venni egy igazit:D

Továbbra is azt állítom hogy a kettétört autókat tuningolják, ami jó azt nem kell elrontani;)
RomeoOne2023-02-21 19:47:40 // 29306
Ez világos, a kérdés, hogy mikor volt az a "régen". A MY20-as fél-FL-el jött a változás vagy előtte/utána?
leopop32023-02-21 19:19:34 // 29305
Régen R ben mindig nyitva volt
RomeoOne2023-02-21 18:07:07 // 29304
Ez sajnos még a Q-ra is igaz. A MY20-tól (nem vagyok benne 100%-ig biztos, de sztem azóta) már fordulatszámfüggő, hogy nyitja-e a kipu szelepet a vezérlés, kb. 4000 felett nyit, visszafelé pedig 3000 alatt zár. MY19 és előtte, ha jól emlékszem úgy volt, hogy R-ben mindig nyitva volt, D-ben meg magasabb fordulaton. Mondjuk ott N-ben meg egyáltalán nem, itt meg most mind a 4 módban a fentebb leírt módon csinálja (na jó, nem biztos, hogy A-ban is, nem sikerült kitapasztalni azon az 5 km-en, amit abban gurultam összesen :D )

Annyi, hogy ha állsz és úgy kapcsolsz át R-be, akkor nyitja és lehet álltában bőgetni, de amint leveszed a lábad a fékről és gurulni kezd, visszazár újra. Azért hangosabb csak R-ben, úgy általánosságban, mert ott 3 ezer alá nem nagyon ejti a fordulatot.

Engem is zavart, hogy túl csendes az autó. Nem tudsz vele jó kis morgósan krúzolni. Meg látod, hogy indulnál, az emberek nézik, várják ,hogy mit dörrent ki magából és akkor... alig van hangja...
Mondjuk szerencsére ez a Q-nál sokkal egyszerűbben is orvosolható, mint egy kipufogó rendszer csere :P

Emlékszem, anno 3-4 éve volt nagy hír, hogy az EU új direktívája miatt elhalkítják az autókat is. Rengeteget túrtam akkor az EU-s jogszabályokat, hogy megtaláljam pontosan hogy működik ez. Aztán kiderült, hogy nem olyan vészes, ahogy a hírekben előadták, de azért látszódott a tendencia. Kb. évente -2 dB, plusz minden menetmódban teljesíteni kell, nem csak az alapértelmezettben, stb.
Csak az a baj, hogy ha ez az irány, akkor ennek is előreszaladtak a gyártók, mint a villanyosítással. Ha 2035-ben nem lehet törvényileg új belsőégésűt eladni, akkor nem lehet már majd 2030-ban sem, mert a gyártók nem foglalkoznak vele....
G-MANN🍀2023-02-21 17:45:29 // 29303
Nem az a lényeg, hogy hangos, hanem, hogy egy Veloce 280 LE szinte semmi hanggal többet érdemel. (sztm) Egy lágyan, de mélyen öblös valamit, ami összhangban van az autóval és nem sok, nem hivalkodó, pont elég, de minden pillanat álom vele. Prémium. Nem olcsó a Supersprint, de pont ezt tudja egy hátsó dobbal. Maradt minden olyan amilyen volt, nem mutat többet, mint ami (nem lett 4-6 kipufogó vég), csak megadta ami amúgy is járna egy 5.2s alatt 100-ra gyorsuló gyönyörű és sportos sedan-nak. Egy szóval Álom! (hogy magamat idézzem 😉)
RomeoOne2023-02-21 14:17:19 // 29302
Ha mégis belevágnál:

Giulia Q exhaust system

:)
SD2023-02-21 13:30:49 // 29301
őőő akkor nem is kell sokat hekkelni:))) őőő :))) csak kell hozzá egy Q is_?:D
RomeoOne2023-02-21 13:00:11 // 29300
Azt ugye vágod, hogy a gyári Q kipufogón is pont így működik a 4 cső? :D A belső pár a halk, a külső a hangos.
SD2023-02-21 11:44:54 // 29299
Amúgy azon kívül hogy hangos LE-ben hoz valamit?:)))

Én egyszer majd olyat szeretnék:)))
Hogy kapna egy QV optikát hátulra, és az egyik pár kipu a hagyományos csendes lenne egy szeleppel meg a harapós, a másik pár:))))

Így értelme is van a 4 csőnek:)

Aztán úgy is gyári marad:D
G-MANN🍀2023-02-20 18:04:43 // 29298
Sport kipufogóval is megszűnnek az ilyen hangok 😉
SD2023-02-20 15:51:50 // 29297
hát de én sem tudom eldönteni hogy ez most csak valami vagy semmi:D

nézzetek bosch reklámfilmet adaptiv tempomatról:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-20 09:35:34 // 29296
Amíg garis, ne kapcsolj zenét, hanem fülelj és nézesd meg majd a következő szervizen. :-)
SD2023-02-20 06:42:03 // 29295
figyelmes lettem egy zörgő hangra, ami nem tudom hogy kintről hallatszik-e vagy csak benti a vázra tovább vezetett valami

Azt csinálja hogy ha elindulok olyan gurulástól bekapcsol valami mormoló hang, ami a motor fordulatszámmal változik, ha állóra fékezek megszűnik..

olyan mint ha lötyögne valami, de köze van az újkori kávédaráló hangfrekvencia tartományhoz...

ilyenre hondlok hogy pl: szidták külföldön a turbo nyomás szelepének illesztését, az tényleg lötyög megnéztem kézzel, de nem tudom tud-e zörögni

álló helyben nem csinálja csak menés közben..

tudom kapcsoljak zenét:D
SD2023-02-20 05:07:05 // 29294
szintén érdekes hogy ugyan azon sebességnél alig mér több fogyasztást ha 1300-vagy 2200-as fordulaton mész, tehát ez is egy kamu környezetvédelmi marhaság hogy majd ha 1300-on röfögteted akkor kevesebbet fogyaszt... mert attól max fél liter lenne a különbség...
a másik 3 liter abból jön ki hogy az usernek elmegy az életkedve és nem is tapos a pedálba hisz fölösleges:D
SD2023-02-20 05:03:15 // 29293
Akkor lassít mikor kijön a matekból hogy ő valószínüleg a te sávodban megy és itt az ideje lassítani a program szerint, nem később nem előbb, tű pontosan.

Akkor gyakorlatilag te azt a finkcióját szeretted és használtad a tempomatnak ami mint egy vontató szépen visz téged és majd te eldöntöd mikor kell fékezni.

De a tempomat alapvetően a kényelmes és biztonságot közlekedés szolgálja.
Tehát a célja a sofőr tehermentesítése, valójában hogy közben nem nyomod a gázt az mellékes.

Ha nekem kell egy autón a fékbe lépkedni az olyna ránagatós érzést ad, vagy ugye ki kell kapcsolni kézzel.

Jelen radaros tempomat pont azt szolgálja szerintem hogy nem kell ki-be kapcsolgatni hanem lehet folyamatosan bekapcsolva alkalmazkodika környezethez, csak akkor kell beavatkozni:
- ha jobbról akarna előzni
- ha olyan bizonytalan forgalmi helyzethez közeledsz ahol nem érti hogy épp kikerőlsz valakit vagy parkol vagy mit csinál:D ilyen nagyon ritkán van, kd. 5000km alatt 2
- vagy ha megváltozik a sebesség amit tartani szeretnél

a tábla követés még egy szint, de ezért most tesla-kat is hívnak vissza, mert a szoftverben be lehetett állítani mennyivel menjen gyorsabban mint a tábla :D:D:D

ezt a pórolás dolgot az elején én is kipróbáltam de úgy érzem ellentétes az autó karakterével, ha úgy vezetem ahogy a gép jeleiből érzem akkor inkább 8-10l városban 11-13l az átlag és ez nem őrült vezetés csak néha kihasználva a nyomatékot gyorsítva 2000-3000-es fordulaton, néha meg lötyögve a többi autóval.

Én arra lennék kiváncsi mennyi adatot kap meg a központ egy-egy autóról mobil kapcsolaton mert ugye valahány évig az a SIM-card él benne amit bele építettek.

Tudnak-e pl: a gyárból beavatkozni a vezérlésbe, mint amikor a gokart pályán visszaveszik a teljesítményt vagy épp megkapod.
Gondolok itt a fogyasztás spóroló funkciókra, mert eleinte tudta menni 6-8 litereket én is de most valahogy leszokott róla, igaz le is maradnak az autók:D
Piritu - 1.000.0002023-02-19 20:32:16 // 29292
A kijelző nekem nem sokat segít. Nem akkor kezd el lassítani amikor "észreveszi" az előttem menőt hanem valamikor később, ráadásul ha nem sokkal megy lassabban az előttem menő akkor nagyon finoman teszi ezt. Vizuálisan nincs meg az "utolértem valakit" érzés. Olyan sunyin tud beállni országúton egy 75-öt menő mögé hogy csak na...
Piritu - 1.000.0002023-02-19 20:28:53 // 29291
"Alapvetően a tempomat lendületes vezetésre szerintem nem alkalmas csak ilyen folyós lötyögős krúzolásra" - Szerintem de, a "normál" változatát pont ezért szeretem. Nagyon jó csiki-csuki játék hogy ne kelljen kikapcsolni és tudja tartani a sebességet. Ráadásul így lehet roppant alacsony fogyasztást produkálni jó átlagsebesség mellett ha nem lassítasz-gyorsítasz. (pl. a Superrel az olasz Velence oda-vissza 6,7 )
Hardy2023-02-19 19:29:48 // 29290
Régebben valaki rakott fel linket elektromos csmoagternyitási lehetőségről de nem találom. Próbáltam a barátommal is keresni de csak AliExpress meg hasonló oldalakat dob ki. Az meg valami olasz oldal volt. Esetleg ha valaki tudja azt megköszönném. Illetve most is az de ott a rugók helyett elektromos motor nyitotta csukta. Így pontos.
Hardy2023-02-19 18:41:54 // 29289
Ezért kell megszokni hogy ránézel a kijelzőre hogy látja e az előtte levőt. Az elején nehéz illetve furcsa. Aztán Pavlovi reflex lesz. Egyszer kellett oldalsó tükör nélkül mennem. Akkor jöttem rá hogy mennyi alkalommal nézem illetve nézném . Amúgy fel se tűnik mert automatikusan csinálja az ember.
SD2023-02-19 18:38:20 // 29288
De ha meglát egy rést harap, 30-as táblánál 120-ra állítva:D
SD2023-02-19 18:37:45 // 29287
Lehet hogy én vagyok régimódi de követőtempomatnál a gáz fölött tartom a lábam, mindig tudom mire van állítva, nem is egész számra állítom (pl. 119.2. :D :D nem, csak nem tizesre) Így nem feodulhat elő hogy a rutin, meg a reflex mást eredményez mint bármikor máskor.
Ezt csak azért mondom mert ha nem helyetted vezet csak segít akkor elvileg nem tud elkényelmesíteni.

Meg lehet érezeni milyen távol érzékeli a másik autót, de ez függ a sebesség különbségtől is mert ő úgy számol, hogy ha te nem avatkozol be ő úgy is le tudjon lassítani kényelmesen. Alapvetően a tempomat lendületes vezetésre szerintem nem alkalmas csak ilyen folyós lötyögős krúzolásra:))

Az szerintem teljesen ok hogy egy picit előbb kezd fékezni mint te tennéd, ez a jó beállítás, mert ha nem teszi van időd észrevenni.

Nekem egyedül olyat tudott előidézni a fejemben, hogy fékezés közben próbáltam bekapcsolni, azt nem ment:D

Mondjuk autópályán 141, 70-es táblánál 75, vagy ilyesmi de ne legyen túl nagy a különbség sem mert akkor kigyorsítasnál is visszakettő:D de ha értemes ember megy előtted 90-en is lehet városban nem fog ugrani csak követi.
Piritu - 1.000.0002023-02-19 17:47:51 // 29286
"Olyan volt már mikor fáradt voltam hogy az ablaktörlő karral akartam fékezni megszokásból " - pont ilyenre gondolok. Mindenki másképp éli meg a "megszokást".
Hardy2023-02-19 07:43:21 // 29285
2008 óta vezetek olyan autókat rendszeresen napi szinten amiben ilyen van. Jóval többet mint az enyémet. Idáig nem volt ilyen gondom mert tudtam hogy az enyémben nincs. Olyan volt már mikor fáradt voltam hogy az ablaktörlő karral akartam fékezni megszokásból de olyan hogy tempomattal megyek és csak várjam hogy lassítani és nem lassít még soha. Azért a kijelzőn látszik hogy észleli e az előtted levőt. Az meg már jó korán van. Nem akkor mikor fékezni kezd. A másikaknál is mindig a kijelzőre pillantok ha utolérünk valakit hogy észlelni e.
Liquid2023-02-18 23:39:49 // 29284
Ezt a távtartós cuccot, nem lehet kikapcsolni, hogy sima tempomat legyen? Ettől fejeltük le a szélvédőt 2x a kolega kocsijában.
Piritu - 1.000.0002023-02-18 21:41:35 // 29283
Ami viszont ennél még veszélyesebbnek tartok hogy meg lehet szokni.
Mi lesz ha egy másik kocsiban is arra számítok hogy majd lassít magától? Aztán nem.
Mint az automata váltó. 6-8 óra "hagyományos" váltós kocsikázás után néha az ember elfelejti kinyomni a kuplungot mert megszokta hogy nem kell...
Piritu - 1.000.0002023-02-18 21:36:00 // 29282
Ma kísérleteztem vele mert nem volt nagy forgalom az M1-en. Egy csíkkal kb 100 m távolságnál kezd lassítani (két pózna az út szélén), kicsit (nagyon) sok...
Faluban meg egyszerűen beáll a biciklisek mögé...
SD2023-02-18 17:11:12 // 29281
Asszony ződ alfás kulcstartót kapott, hogy kiegyenesítette a rántópadot, jajde szípek ezek:D
SD2023-02-18 17:09:48 // 29280
Pont amiket írsz nekem is megvannak élményben:
- ködben kifejezetten biztonságot ad ha max-ra állítom a követési távolságot
- utópályán viszont le kell venni két vonalkára különben fékezget

De èn nagyon hasznosnak látom, ha fáradt vagyok van hogy még városban is rányomom:D

Szóval országúton 4 vonalka, autópálya, város, 2 vonalka így szerintem élhető.
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-18 16:30:50 // 29279
2019 ződ - 2023 ződ
Piritu - 1.000.0002023-02-18 13:44:53 // 29278
Ne bánd hogy nem rendeltél, én azon gondolkodom hogy visszacserélem a sima tempomatra. Csak a bosszúság van vele. Pl. Nem tudok olyan messze kimenni az autópályán elözni hogy ne lassítson bele.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.