Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2023-03-08 09:08:45 // 29735
Viszont ahogy néztem a videót, ritkán, de azért felbukkant a 159 SW. Valahogy az egész autó nem illil a pályára. Túl nagynak tűnik, itt még jobban kijön az a bunker hangulat. A Giulia itt valóban sokkal könnyedebb hatást mutat.
Liquid2023-03-08 08:41:17 // 29734
Beépítettem előre a bikázó ponthoz (leginkább azért mert az autó elejéhez férek hozzá könnyebben a garázsban)
Piritu - 1.000.0002023-03-08 07:59:44 // 29733
Van aki a motorház a szerelte a csatlakozót a “bikázó pont” mellé.
SD2023-03-08 06:56:26 // 29732
Még ezt a csatlakozót agyalom, az akkura köthető csati nem tűnik hosszúnak, meg legyilkolják a csomagok ha fix-re ott hagyom.

A "beépíthető" ledes csodához meg kéne faragni az akku nyílás ajtaját..

Meg hogy most akkor nyitott csomitartóval kell ezentúl?:D
Milyen hosszú a kábele, még aljzatot is kell kiépítsek?:D

SD2023-03-07 15:36:36 // 29731
najó:) meggyőztetek:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 15:09:48 // 29730
Szerintem is C-TEK (MXS 5), az egy megbízható cucc. Évekre veszed, egy tizessel drágább, ezen nem spórolnék. Az árát visszahozza szépen az évek alatt, ha használod is rendszeresen.
Liquid2023-03-07 14:53:11 // 29729
CTEK
SD2023-03-07 14:39:39 // 29728
ja ott írja felette is:D na szóval joe vagy nem joe?
SD2023-03-07 14:38:13 // 29727


mit hozott a fb:) egész jó azt írják tud AGM-et is, ez az olcsóbb, nem tud mindenféle módokat csak tölt.

hmm jó ez ilyen karbantartó töltésre? 20k körül?
SD2023-03-07 14:23:02 // 29726
Én már simítottam szalagkorlátnak gépet, és nem ezt játszotta:D igaz hátrafele mentem 120-al lehet azért nem ismertem fel:D
RomeoOne2023-03-07 13:14:23 // 29725
Igen, ha nekisimítod a kocsi oldalát a szalagkorlátnak, akkor Dimmu Borgir-t játszik :DDD
SD2023-03-07 13:03:08 // 29724
ott van a zenélő út?:) akarom mondani musichen strasse?:D 300nál Supermario-t zenél?:D
RomeoOne2023-03-07 12:45:51 // 29723
Lehet, bár nem 300-zal, csak 275 körül mentem az Autobahn Paksch és Donauneustadt közötti szakaszán :DDD
SD2023-03-07 12:24:27 // 29722
igen valószínüleg a gyárban ez a metódus, ráillesz és csavar, a ragasztó igazából csak szigetelő, hogy ne menjen alá a kosz, de túl sokat mentél 300-al elkókadt:)
RomeoOne2023-03-07 12:00:04 // 29721
Egyébként valamilyen kétoldalú ragasztó van alatta, ami nagyon gyorsan elengedi a széleknél. Nekem már egész az elején feltűnt a dolog. Akkor ijedtem meg, hogy basszus ez lerepülhet egyszer. Aztán kiderült, hogy csavarozva van, akkor megnyugodtam.

A képen kicsit durvábbnak látszik a valóságnál, mert tükröződik a fényezésről és 2x akkorának látszik a rés, de valójában csak ennek a fele.



Ahogy néztem, ez az újabb Q-knál így van, de pl. az első szériásoknál, amit láttam, nem volt ilyen probléma. Ott még más ragasztót használhattak.
SD2023-03-07 11:52:12 // 29720
Na még egy agymenés:)) ha egy Stelvio QV alól kipatitjuk a hajtást vajh tudna-e a Giulia is Q4 lenni V6-al ?:D
SD2023-03-07 11:51:11 // 29719
mondjuk az is igaz ha ráragasztom telibe azt csak szélvédő kivágóval lehetne leszedni, az meg elég durva szerszám, akkor meg már át is fúrhatom...
SD2023-03-07 11:49:21 // 29718
pontatlanul foglalkoztam akkor hátsó szélvédő:)
amúgy valószínüleg a ragasztást megcsinálni iparilag tisztán nem lehet átcsavarozni egyszerűbb:D
Ha valaki azt szélvédőragasztóval telibe oda ragasztja az le nem jön:D
De ugye a gyárban nincs telibe odaragasztó és kimaszkoló ember:)))

300-nál majd megnézem a super-en:))))
RomeoOne2023-03-07 11:19:27 // 29717
Akkor gondold végig, hogy milyen erők hadnak a szélvédőre, amit közrefognak az autó elemei minden irányból és laminárisan vezetődik róla tovább a légáramlás a tető felé, meg milyen erők tépik a hátsó légterelőt, ami az áramlás útjában áll ki az autó vonalvezetésének síkjából és turbulens áramlások szakadnak le róla. És utána megkapod a választ is :)
SD2023-03-07 10:51:43 // 29716
Mert a szélvédő lerepül?:) Az is csak ragasztva van:)
Akkro csomifedővel kell venni:D
SD2023-03-07 10:49:57 // 29715
Giulia ketrec:)

WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:31:12 // 29714
Jól szólt :-)
RomeoOne2023-03-07 10:26:04 // 29713
Csettegtettük a (2x)3 hengert :DDD
RomeoOne2023-03-07 10:25:28 // 29712
A gyári az fúrós is a ragasztás mellé. Így legalább biztos nem repül le 300-nál sem :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:19:43 // 29711
Sőt rosso :-) Szivesen kipróbálnám azzal is ezt a tréninget, látványosan jól mentek a Giulietták. Mondjuk George sem szokta elspórolni, ami a csövön kifért azzal megkínálta a kis autót :-)
SD2023-03-07 10:13:37 // 29710
hát egy ilyen korú és ilyen szép gép már már klasszik, és még a zender kit is jó körbe:)))

De ugyan ez George Giuietta QV-val, nem volt gyenge a mezőny:)))

Nektek a Giuliettátok piros? Woow
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:08:28 // 29709
A Ferko 166-ja után mentem a tréningen végig. Nekem külön élmény volt :-) A 166 fantasztikusan mozgott, király volt a sofőr is, nagyon odatette vele magát, pedig kicsit többet kellett dolgoznia a kormánnyal. Az autó baromi jól mutatott a pályán, és végig az én orrom alá dörmögött a Busso v6. Nagyon jó volt :-)
SD2023-03-07 10:08:24 // 29708
Redná-redná:))))
Na majd egyszer én is megyek de nem rednázok:D:D azt én nem tudok.. :P

Viszont, megrökönyödve tapasztaltam valami videóban hogy a QV spoiler-hez ki kell fúrni a csomitartót, hát akkor olyanom nem lesz mert én ki nem fúrom:D
Kazes☻2023-03-07 10:04:13 // 29707
Mindjárt jobb a napom, köszi szépen! :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 10:04:02 // 29706
Na igen, az instruktor szavát nem hallottuk a Wartburg találkozótól XDDDD Meg kellett várni míg elhalkultok.
SD2023-03-07 10:02:10 // 29705

Még nem jutottam idáig a 155 blogban, utóla töltögetem:)
De igen ez a megoldás én kifűztem az egész köteget, és jó hosszan beletoldottam, és úgy vissza, szerencsére a kalaptartónál le lehetett csatlakoztatni.
2006-os képek nem röhög:D
Ericsson:)))
Kazes☻2023-03-07 09:54:21 // 29703
Jó kis videó... csak az a hülye zene túl hangos... inkább a motorokat és abroncsokat hallgattam volna szívesebben! :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 09:41:59 // 29702
Energialánc nem is kell, elég egy kábel amit ilyenekbe terveztek. A Giuliettánál az egyik oldalt már így oldottam meg.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 09:32:31 // 29701
De jó! Benne vagyok a tévében! Még sosem szerepeltem autós videón 😄
SD2023-03-07 09:24:19 // 29700
de azért hogy ennyi hely van itt az akku mellett, eszembe nem jutna oda rakni valamit, még kigyullad, de amúgy egy sátor meg 3 napi hideg élelem elférne azt az a rövidre szabott kábel fityeg ott:D
SD2023-03-07 09:21:48 // 29699
állatok vagytok, de jól néznek ki itt is az alfákok :D
SD2023-03-07 09:19:23 // 29698

Pont erre gondoltam, mert ott törik meg ahol a zsanér/kar/izéhez van gyorskötözve, amúgy nem feszül de nincs benne 1cm plusz, így valóban el fog törni, ha csak arra a részre ahol meg van kötve kerülne egy energialánc db. meg is oldaná, jó pár évre, ha meg majd eltörik beletoldok mint a 155-nél:D
RomeoOne2023-03-07 08:54:37 // 29697
Na itt egy előzetes vidi: Alfa Amore Tempo

Ott 0:42-nél nem tudom mi történt, biztos jégre futott az illető :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-07 08:50:08 // 29696
A tuti megoldás energialánc kábelt használni. Az erre van kitalálva.
SD2023-03-07 06:59:40 // 29695
De a legfontosabb hogy legyen meg a megfelelő keresztmetszet, hogy ne melegedjen;)
SD2023-03-07 06:58:52 // 29694
Egyépkénez a mozgó alkatrészekhez a rideg merev kábel nem biztos hogy tartósabb, de a lényeg hogy ne feszüljön, ne tudjon beleakadninsemmibe, és lehetőleg nagyobb íven mozogjon.
SD2023-03-06 21:14:20 // 29693
Ahha na belenézek a kufferébe:D
Csabi2023-03-06 21:08:31 // 29692
"megnézhető rontás nélkül??"

Persze, a kárpitot kell csak eltávolítani, pár patent fogja, és ellenőrizhető.... ha erre gondoltál.
Egyébként a jobb oldali sem sokkal jobb. Az könnyebben ellenőrizhető, mert ugye az akksi ott van.
SD2023-03-06 20:49:08 // 29691
tehát ez default túl rövid, megnézhető rontás nélkül??

ezt a 155-ben is cseréltem :O...:D nanee:D
Csabi2023-03-06 20:25:03 // 29690
[ Csomagtér ajtó kábelköteg javítás..]

Üdv!
Giulia-nál előfordul a bal oldali csomagtér ajtó kábelköteg sérülés probléma, ami elért engem is, így másnak is jól jöhet még az info... Kezdetben csak a csomagtér ajtó nyitása után dobott hibakódot az autó,majd megszűnt a hiba. Aztán a hiba állandósult... konkrétan: ellenőrizzem a hátsó lámpát, parkoló lámpát, féklámpát stb ....a féklámpa miatt rögtön tiltás ment a ráfutásos ütközéselkerülő rendszerre(FCA)...ezért az nem működött.

A lámpák még működtek, viszont a hibakiolvasás nagyban segtette a hibakeresést, ami szerint már jelen volt egy bizonyos teljesítmény csökkenés, ami a hibákat generálta. ( Golyszi-nak volt itt az oldalon ugyanez a hiba , neki már a lámpák nem működtek a bal odalon, hátul...)


A kábelköteg kibontása után már látszott, hogy korábban már javítva volt, csak elég felületesen, több vezeték is sérült. A problémát az okozza, hogy túl rövid a kábel, és az ajtó zsalu-rugó mozgásakor képes elkadni és elszakítani a vezetékeket.


Így nem maradt más mint a zsalutól, a kárpitig beépítésre került egy 12eres duplaszigetelésű kábel, ami hosszabra lett véve, így már nem tud elakadni az ajtó zsanérban, és egyébként is sokkal masszívabb a kábel, aminek örök életet szavazok... :)


Évjárat: 2016
Javítás: 2óra
SD2023-03-06 20:04:35 // 29689
nem ráz nem villanyos:D bocs:)
BeeGee2023-03-06 18:50:46 // 29688
Én télen voltam egy hasonló intenzív tréningen, ahol ti és ott okosított fel a tréner. ESP része a fékerő elosztás, kerék fordulatszám, kormányszög a keréken, kormányon, meg egy jármű giroszkóp szerű cucc. És ezek kikapcsolhatatlanok. Amit régebbi modelleken ki lehetett kapcsolni az a kipörgésgátló, hogy havon is tudj közlekedni. Az okosabb rendszereken azért van ez eldugva, mert az ESP már ki tudja találni, hogy hóban akarsz elindulni és hagyja kipörögni a kerekeket valamennyire. De se burnoutot, se driftet, vagy ilyesmit nem támogat :)

Szóval simán besegít normál közlekedésben is. Ha már villog, kb azt jelenti, hogy kéri a segítségedet :) Bár olyankor meg pont azt nem figyeled...

SD: ha ráz, az az ABS-től van, nem az ESPtől.
SD2023-03-06 18:38:43 // 29687
Figy jó olaj van az autódban így nehéz rulettezni, cseréltél már benne olajat?
Opc alektronikus hibának tűnik, de ha mechanikus akkro lassan késő lesz :/
Ezen a szinten a távsegítség már inkább könnyelműség lenne.

Ha elviszed egy jó márkaszervízbe, ami nincs messze nem tudom van-e ilyen? És ott kérsz egy diagnosztikát, olaj, olajnyomás, egyéb nézzék meg 1 órát kifizetsz, vagy amennyit kérnek... De ne szedjék szét csak ha tudják mi a baja, ez nem tűnik feleslegesnek.

Opció akkor fogjon neki a szerelőd és együtt tanuljátok meg :/ Nem tudok ennél okosabb lenni így hirtelen..
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-06 17:25:19 // 29686
Az sose tűnt fel, hogy villog, pedig biztos. :-) Érezhető amikor dolgozik, mert elveszi a gázt és ha kell fékezi is akár oldalanként a kerekeket. Nem egy épületes élmény amikor belenyúl XD Úgyhogy érdemes belül maradni a határain. Talán R33Z írta, hogy a kormányszöget is figyeli, így azért ha valaki nem kifejezetten az autó farát akarja dobálni, simán élvezhetően lehet autózni anélkül, hogy beleszólna.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.