Junior2007-04-12 00:06:57 // 3244
az alapelképzelés nekem tetszik!
nem tudom hányan emlékeztek még a kockalámpás swiftre vagy ami akkoriban még durvább volt: Daihatsu Charade GTti ami alapbóé 101 lóerős volt, de volt egy limitált szériája is amiben az 1 lityis kis kávédaráló blokk már 125 LE-t tudott!
Na ebben meg lehetett tanulni mi az a halálfélelem!
zolee1452007-04-08 17:15:37 // 3242
"A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni"
...vagy egy testesebb fácán.:)
Viccet félre téve tényleg az a nagy baj a Suzukival, hogy papírból van. Gyorsulásnál nagy királyság a 800 kg, de ha baj van akkor olyan mintha egy robogón ülne az ember.
Amúgy ez tipikusan a nem észnélküli motortuning. Nem teszi tönkre az autót, nem növeli meg nagyon a fogyasztást és mégis egy sokkal gyorsabb gépet kap. Persze könnyű úgy, hogy a gyári tuningot rakja bele. Ügyes.:)
Marklar1552007-04-08 14:54:58 // 3241
A sima gyári UNU Tie-t megfogja az a GTI! Saját tapasztalat.Sőt anno volt olyan 5 ajtós DCS féle suzuki is ami nagyon-nagyon... ;)
Ferke2007-04-06 08:54:10 // 3239
Igen, bizony. A Tie-hez még gyúrnia kell egy kicsit.:)
Liquid2007-04-06 08:44:35 // 3238
Sutyuki GTi
Szépen megcsinálták, majdnem teccik is...:)
De azért szenved némi fogalamozavarban a srác:
0-100 km/h-ra: 8,2 s
"A másfél liter feletti turbómotoros autók és a két liter feletti szívók tudják megfogni"
Asszem nem látott még UNO turbót...
:)
Xixo2007-04-04 16:55:40 // 3237
Azért szebb, mint a samara vagy ami utánna volt, asszem 1110-es...
Ferke2007-04-04 14:35:40 // 3236
Nem, rosszul mondtam az előbb. Mindenhonnan egy az egyben stilo.:(
Ferke2007-04-04 14:30:08 // 3235
Hűha, az a váltószoknya borzalmas....a hátulja meg 1 az 1-ben stilo.:)
Marklar1552007-04-04 14:11:46 // 3234
Épp a múlt 7-en kaptam egy marék ilyen rágót. Eléggé szar, de vészhelyzetben jó. (PH +/-) ;)
Eddig kidobáltam ezeket a papírokat, de mostmár gyűjteni fogom...;))))
FoToS2007-04-04 08:22:45 // 3233
Garat a legszebb alfáért :)
GEORGE2007-04-04 08:22:09 // 3232
Ahhoz képest ahogy ömleng róla, vannak hibái rendesen a gépnek....A8 ennyi bosszantó hibával?????
De jó, hogy amúgy sem kéne :-))
Xixo2007-04-04 01:05:47 // 3230
Szegénykém... Pedig ez volt a lejobb állapotú ajudi!! :)))
Cs2007-04-04 00:55:13 // 3229
Marklar1552007-04-02 00:14:21 // 3228
Talán ide...?
http://www.turboragokepek.extra.hu/thumb.html
Kazes☻2007-04-01 18:17:56 // 3227
Szerintem elég Alfa+Fiat kevrék a kinézete.
csocsi2007-04-01 18:14:57 // 3226
Aztán mégis átigazolt közénk :)))
Marklar1552007-03-31 00:50:38 // 3225
Búrzsúj skodás! ;-P
Marklar1552007-03-31 00:49:51 // 3224
Már volt valahol. de asszem csak tanúlmágy. Eléggé ismerős az eleje. Talán Evo X? Új Corrado?...
Csumez2007-03-30 17:00:22 // 3223
GEORGE2007-03-30 07:06:18 // 3222
Ezek voltak barátom, az akkori lehetőségek...de legalább fiatal gépeket használtam.
Junior2007-03-30 01:08:15 // 3220
király fólia:
Marklar1552007-03-30 00:05:15 // 3219
ááááá
Mit meg nem tudok Rólad...
:)))
GEORGE2007-03-30 00:01:42 // 3218
Én meg Skodás voltam :-)
120L,
120GLS,
120LX,
Aztán Samara,
majd
Skoda Favorit 136L ( ez 2 éves volt akkor de egy kicsit csalódtam benne , szerintem jobb volt a Samara.)
Marklar1552007-03-29 23:59:41 // 3217
A skodáért sem adtam vona egy fillért sem. ;)
Abban az időben német autó párti voltam. Trabant-Wartburg... ;-PPP
GEORGE2007-03-29 23:54:38 // 3216
Nekem egy félévest sikerült venni belöle ( rosso volt Fekete belsővel!!!! szürke ülésekkel!!! ) 1,3-as 3 ajtós Coupeeee :-D volt.
6000km volt benne.
Abban az időben egész jó volt!
Viszonylag csedesen ment.
A Skoda Favorit 136L egy kicsit rosszabb volt!
Xixo2007-03-29 23:54:14 // 3215
Remélem az ára nem lesz annyira elrugaszkodott, mint a minié.
Marklar1552007-03-29 23:52:16 // 3214
Nekem is teccik. Szeríntem a Mini sem lett csúnya. A Bogár meg nem bejövős...
Marklar1552007-03-29 23:49:33 // 3213
Amikor anno megláttam az első képeket a samárról egyből randának találtam. Főleg a gyári hűtőráccsal. A suliban "ködvágónak" hívtuk. Utána sem változott a véleményem.Egy haverom 4 évig használt egy 3 ajtós 1,5 öst. Nem ment rosszúl, de pénzt biztos nem adtam volna érte...;)
Xixo2007-03-29 22:53:44 // 3212
Ez jóó!! :)))
Nekem amúgy is nagyon bejön ez az 500-as. Már csak az árára leszek kíváncsi.
zolee1452007-03-29 20:33:47 // 3211
GEORGE2007-03-28 23:46:55 // 3210
Bizony költöttek rájuk, ezek mind nagy Samara fanok....
GEORGE2007-03-28 23:21:30 // 3209
nekem volt egy Samarám, ezért egyszerűbb volt kitalálni.
GEORGE2007-03-28 23:19:21 // 3208
Barátságból előre engedlek és akkor kinevetsz? .-( .-)))))))))))
Azért írjuk oda, hogy az olajban ázott a kuplungtárcsám úgy folyott az olaj a szimeringnél és csúszott a kuplungom :-)
csocsi2007-03-26 17:27:34 // 3207
Biztos rossz szögből lett fényképezve .))
Tony1552007-03-26 17:22:13 // 3206
Atesz19872007-03-26 17:02:28 // 3205
Igen, Én meg egy V-s gófon láttam egy alessio felnit, ami egy az egyben olyan, mint a gyári Alfa, ami az enyimen is van... :-S
Trombozis2007-03-26 16:50:26 // 3204
Kau2007-03-25 21:52:11 // 3203
Sajnos el. Láttunk már rá példát :(
Olyan szörnyű volt, hogy le sem mentettem. Nem tudom megmutatni. Olyan gófos volt. Brrr
Atesz19872007-03-25 21:40:36 // 3202
Én ezen látom, hogy Alfa :)
Poló2007-03-25 21:32:48 // 3201
Nézd meg Tiby autóját szemből ;)
Atesz19872007-03-25 21:29:42 // 3200
Kiváncsi lennék, hogy egy alfát el lehet tuningolni a felismerhetetlenségig.
Kau2007-03-25 21:27:32 // 3199
Ügyesen megcsinálták. Nagyon nehéz ráismerni.
Satti2007-03-25 21:27:20 // 3198
Húú bazz,ezek ám a gépek,van benne munka rendesen!:-)
Atesz19872007-03-25 21:26:19 // 3197
A jobb oldali kép becsapós volt a hátsó lápával. :) tök azt hittem, hogy 205-ös.
Kau2007-03-25 21:24:20 // 3195