Fórum >> Egyebek >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

ruszman2008-07-18 10:13:01 // 3058

gyönyörűű
Kazes☻2008-07-18 10:11:22 // 3057
MAZ, de hirtelen azt hittem DAC, vagy ROM vagy mi, szóval a román. :)
GTPeti2008-07-18 09:53:49 // 3056
Találós kérdés

Milyen tgk látható a képen?



Nem ám csalni! :))
Tommi2008-07-18 09:49:12 // 3055
Fogyasztása mennyi volt? Százon száz? :)))
Zsolt1552008-07-18 09:48:18 // 3054
Egy hihetetlen gép az biztos. :-))) Fa fülkével, két emberes kuplunggal, malomkerék méretű kormánnyal, ...
Menetgyakorlaton voltunk, és mi mindenhol elmentünk, a többiek meg szídtak minket, mert az általunk hagyott nyomvájúban egyfolytában csúszkáltak. :-)))
Olyan emelkedőn mentünk fel vele, hogy hihetetlen. Annak a V8-nak volt hangja is, meg nyomatéka is. :-)))
Edyboy2008-07-18 09:24:44 // 3053
Na,akkor jól összejöttünk,mert én is ott voltam és nálunk is volt Kraz :-)
Ha nagy hó volt,csak a Kraz tudott feljönni a hegyre :-)
Zsolt1552008-07-18 08:23:50 // 3052
Én is ott voltam. :-)))
Axl Trans2008-07-18 06:07:18 // 3051
Ilyen nálunk is volt a légvédelemnél. Egyszer átállásnál találtunk a platón egy láda éles lőszert. Tehát minimum fél éve ott volt, nem hiányzott senkinek. Hiába, akkor rend volt:-)
Zsolt1552008-07-18 01:30:13 // 3050
A seregben az alapkiképzést KpAZ255B-re kaptam. Hihetetlen egy gép volt.

Zsolt1552008-07-18 01:17:18 // 3049
Jó kis Robur. :-)))
Anno volt szerencsém a dízel változataival dolgozni, vezetni őket. :-)))
Edyboy2008-07-17 21:09:18 // 3048
Edyboy2008-07-17 21:08:13 // 3047
Edyboy2008-07-17 20:33:38 // 3046
Edyboy2008-07-17 20:22:19 // 3045
Axl Trans2008-07-17 07:17:34 // 3044
Ma már mosolyognivaló, de akkor a körmünket lerágtuk az izgalomtól.
Axl Trans2008-07-17 06:35:28 // 3042
Ez ugyanúgy elférne a Pihenteknél is, de itt talán többen értik...
Hogy hívják a bolondos indiánt?
Gojhó Mitic...
Axl Trans2008-07-14 13:42:19 // 3041
Igazából nem tudom, de a pihenteknél is elférne. De a borítón "Printed in West Germany" felirat van ez döntött. De azért ez többet takar mint egy régi CD...
Zsolt1552008-07-12 18:17:33 // 3040
M61.017. nagyon szép, lágy hangja van.
Zsolt1552008-07-12 18:02:23 // 3038
Nem fiatalok. :-)))
Zsolt1552008-07-12 17:59:11 // 3037
A régi "Balatoni nyárhoz" az NDK-s Trabik mellett, a Nohab-ok is hozzátartoztak. Nagyon szép hangjuk, és döbbenetes volt a megjelenésük, amikor elszáguldottak az ember mellett egy állomáson. :-)))
Edyboy2008-07-12 17:55:12 // 3035
Hát,igen,az biztos :-))
16 henger :-))
Zsolt1552008-07-12 17:54:36 // 3034
Mozdonyvezető ismerősöm mondta, hogy nem volt olyan elegy ami alatt a Szergej erőlködött volna. :-)))

M62-230
falcokc2008-07-12 17:49:21 // 3033
azért a nohabnak szebb a hangja, és még füstje sincs :-))
Edyboy2008-07-12 17:47:51 // 3032
Íme,még egy szép példány :-)

Edyboy2008-07-12 17:45:40 // 3031
Éppen idén 45 évesek :-))
Edyboy2008-07-12 17:44:45 // 3030
Az orosz erőművész :-)
Van hangja is meg füstje is :-)
Zsolt1552008-07-12 17:43:17 // 3029
A Nohabok még mindig Európa szerte a mozdonyrajongók egyik nagy kedvence.
Edyboy2008-07-12 17:38:54 // 3028
Úgy ám és pünkösdkor megjárta Erdélyt is :-)
Zsolt1552008-07-12 17:34:08 // 3027
A kíváltásukra a Szovjetúnióból beszerzett - és a MÁV megrendelésére tervett - M62 a "Szergej".

Zsolt1552008-07-12 17:17:42 // 3026
Viszont az M61.017. psz



elsőként újjult meg teljesen,



hála egy-két fanatikus Nohab rajongónak.



:-)))
Edyboy2008-07-12 15:08:25 // 3025
Itten meg a 613-as :-)

Edyboy2008-07-12 15:03:11 // 3024
Bizony,15 éve még volt Tapolcán 12 darab :-)
Mára már csak 3 üzemképes :-(
Zsolt1552008-07-12 10:50:05 // 3023
GT Ɨ|ѯ2008-07-12 08:36:18 // 3022
micsoda idők:-))



falcokc2008-07-11 21:33:25 // 3021
szép Nohab-ok :-)))))

Tapolcai állomáshellyel
Edyboy2008-07-11 19:41:40 // 3020
Zsolt1552008-07-11 18:18:21 // 3019
Ez is alapfilm. :-)))
GT Ɨ|ѯ2008-07-11 17:08:48 // 3018
Zsolt1552008-07-10 07:43:38 // 3017
1945-ban = 1945-ben! :-)))
Zsolt1552008-07-10 07:19:27 // 3016
Zsolt1552008-07-10 07:18:19 // 3015
Érdekességként, hogy milyen nagy város Budapest, azt az is bizonyítja, hogy 1945-ban még tartott a budai vár ostroma, de már Újpesten február elejétől menetrend szerint közlekedtek a villamosok.
A Nyugatiba, pedig - igaz szigorú ellenőrzés alatt - januártól szintén érkezett menetrend szerinti személyvonat.
Zsolt1552008-07-10 07:02:45 // 3014
Élmény lehetett utazni a "Bukfenccel".. :-)))



Érdekes, hogy akkor ezt a középperonos megoldást választották.



A Népszínház utcában,



a Blaha Lujza téren, a metró építésekor,



és közvetlenül a háború útán - a háttérben az épületek még romosak -, szintén a Blahán:

kando.2008-07-09 11:43:10 // 3013
Láttam, láttam :)

Tényleg szépen néz ki, egész fura látni, hogy a tengelytáv milyen rövid, majdnem mint a "Bukfenc"-nél :)
Ennek lehetett szép "kaszálása" az ívekben :)))
Zsolt1552008-07-08 06:52:15 // 3012
Szombathelyen az említett 3100-as típusú egykori "sínautókon" kívül még két darab "J" típusú villamos is közlekedett.

Ezek eredetileg Budapesten - B.Sz.K.Rt. üzemeltetésében - közlekedtek,


(többek között a Baross utcában is)

majd ezt követően 1952-ben kerültek Szombathelyre, ahol az 5309, és 5310-es psz helyett, 6-os, és 7-es psz. kaptak.



Miután 1974-ben megszünt a villamos közlekedés (az utolsó a 6-os psz. volt), ez a kocsi egy darabig a grazi közlekedési múzeumban volt kiállítva, majd 2003-ban Szentendrére,



a BKV Közlekedési Múzeumába került, ahol teljesen felújították.

Ez a villamos most a 32-esek terén van kiállítva.



Még két hónapig ingyen megtekinthető.

GT Ɨ|ѯ2008-07-07 11:31:52 // 3011
Edyboy2008-07-04 21:46:37 // 3010
Így van,még 2005-ben :-)
GT Ɨ|ѯ2008-07-04 09:12:38 // 3009
1971 Alfa Romeo 1750 Spider
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak