Fórum >> Egyebek >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-12-12 09:20:47 // 362
Az a baj, hogy ez nem egyes politikusokon múlik, sajnos, hanem a világpiaci folyamatokon. Így nem hiszem, hogy Meloni túl sokat tudna tenni értük. De ha legalább szándék van, az már egyel jobb, mint a semmi.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-12-10 09:41:11 // 358
Új irány a Stellantisnál: visszamászik a csapatba a vállalat

Szinte még meg sem száradt a tinta Carlos Tavares, a Stellantis korábbi vezérigazgatójának lemondásáról szóló dokumentumokon, az autógyártó máris tett egy jelentős gesztust, jelezve, hogy más irányba menne a vállalat.

A vállalat bejelentette, hogy vissza akar lépni az Európa Autógyártók Szövetségébe (ACEA). A Stellantis 2023 elején lépett ki a lobbiszervezetből, mert Tavares nem értett egyet az egyik legfontosabb törekvésével. Nevezetesen az EU bírságot akar kiszabni azokra az autógyártókra, amelyek nem teljesítik új, megszigorított környezetvédelmi szabályait, ám az ACEA el akarja érni, hogy elhalasszák ennek a szabálynak a bevezetését.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-11-13 20:38:04 // 356
sajnos a többi márka is hasonlóan vagy rosszabbul áll e-téren, pedig nem kínaiak
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Tommi2024-11-13 16:39:18 // 353
A Volvo köszöni szépen baromi jól járt az új tulajdonosi háttérrel, meg lehet nézni hogy álltak előtte és hol tartanak most... Ha az Alfa vagy a Maserati kínai kézbe kerülne, velük is hasonló történne szerintem. Annak idején csak a most futó szériás XC90 kifejlesztésére több pénzt költöttek, mint amennyi akkoriban az Alfa teljes éves fejlesztési büdzséje volt :)
Demecsab2024-10-18 16:17:11 // 352
Stellantis vezetés: nem a mi hibánk, Kína nyomul, kereslet csökkenés villanyautó iránt stb. Dél Korea, Toyota, BMW-nek kurvajól megy! Rúgják is kifelé ezt a Tavares gyereket végre! Hihetetlen, hogy olasz vonalon pár autó típust gyártanak és azt hiszik ezzel fenntartható az olasz autógyártás! Peugeot fejlesztés az van, DS meg ilyen nem létező termékek gyártása is. Persze ezek sem mennek igazán mert nagyon drágán adják őket. Mi a fenét gondoltak ezek...? Talán még a Maseratit is eladják kínának....
RomeoOne2024-10-18 14:02:59 // 351
RomeoOne2024-09-21 08:28:04 // 350
Hajrá! :D Akkor bedobok én is egy linket ide:
Rárombolt a Volkswagen válságára a Stellantis-vezér
Halesz2024-09-21 08:20:56 // 349
Nnna, pörgessük csak meg ezt a topicot a legújabb Backstage-gel...

https://alfaamore.hu/hirek/backstage101
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Halesz2024-02-27 15:14:15 // 346
Hopp! :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2024-02-27 11:57:37 // 343
Persze, ott a hsz.-ben, amire válaszoltál :D
Kazes☻2024-02-27 11:35:42 // 342
Megigényelted már?! 😀
RomeoOne2024-01-21 19:19:47 // 339
Lehet a topik címében az FCA-t ki kéne már cserélni Stellantis-ra 😅
RomeoOne2024-01-21 19:19:06 // 338
Gigantikus üzletet ütött nyélbe a Stellantis és a Sixt autókölcsönző

A bejelentés szerint benzines, dízel és elektromos autók is az alku részét képezik, amelyek között a Stellantis összes márkája feltűnik majd. Csak emlékeztetőül: a cégóriás tulajdonában áll az Alfa Romeo, a Chrysler, a Citroën, a Dodge, a DS Automobiles, a Fiat, a Jeep, a Lancia, az Opel, a Peugeot, a Ram, a Vauxhall és a Maserati is.
RomeoOne2024-01-20 16:39:49 // 336
Éljen! :D
Kazes☻2024-01-20 16:06:11 // 335
GT Ɨ|ѯ2024-01-17 11:14:11 // 334
RomeoOne2023-10-04 20:59:50 // 332
Úgy legyen. De ha '25-re rekordot akarnak, akkor már ideje lenne bemutatni a Kid-et...
RomeoOne2023-05-22 16:21:56 // 330
Így szakadt szét a leggazdagabb olasz dinasztia, dráma az Agnelli családban

Az ügy középpontjában a legendás vállalkozó, Gianni Agnelli hagyatékáról szóló paktumok állnak, amelyet Gianni lánya szerint fel kellene bontani, így a második házasságából született gyermekei is részedhetnének az örökségből. A másik oldalon viszont ott John Elkann, Gianni Agnelli választott utódja, aki jelenleg a Ferrari és a Stellantis igazgatóságának elnöke, valamint az Agnelli család befektetési holdingjának, az Exornak a vezérigazgatója.
RomeoOne2022-04-06 09:47:59 // 329
RomeoOne2021-11-30 19:24:36 // 327
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-24 11:03:36 // 326
Eddig is oda-vissza pinpongoztak a technológiákkal. Kb a Quattroporte V - Alfa 159 óta, még típishibát is sikerült egyikből a másikba átügyeskedni (lásd ablakemelő szétesése). :-) A Giorgio elődje ott van a Ghibli alatt, a ZF8 hp szintén ott volt előbb. Most visszafelé áramlik a dolog, a Giorgio, a 2.0 motor mentek a Maseratihoz.
Az új platform akár lehet jó is, de az nem a Giorgio lesz, amit kompromisszum mentesen belsőégésű motorral való autózásra terveztek. Nyilvánvalóan nem lesz több ilyen, mert mindenre jó platformok kellenek, nagy csomagtér, pohártartó, akksinak hely, stb.
RomeoOne2021-06-24 08:10:42 // 325
A padlólemezzel kapcsolatban pedig, meg lesz az az STLA Large olaszosítva rendesen (ha ez igaz):
The version of the STLA Large platform to be adopted by Alfa Romeo is planned to feature unique chassis components. Engineering is already under way to adapt various systems used by the Giorgio platform, including its steering and suspension, to the new structure, which is also destined to be used by Maserati for its next-generation Ghibli saloon and Levante SUV.
RomeoOne2021-06-24 08:09:20 // 324
Mondjuk ez a része akár biztató is lehet:
Alfa Romeo will continue to operate in close company with Maserati under Stellantis ownership. The two Italian premium brands will pool more areas of their engineering and development activities [...]
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-23 20:45:10 // 322
Fu, ebben a cikkben annyi új info van, hogy nem is tudok szemezgetni belőle, olvassátok el. Info új modellekről, Giulia/Stelvio faceliftről, új padlólemezekről stb. stb.

Alfa Romeo to revive GTV as an EV in sweeping range renewal
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-23 09:26:18 // 320
Van még ott, ahonnan ez jött :)

Alfa Romeo: production cut coming to Cassino for July

Érdekes ez a része is az előző cikknek:
To date, the announced mid-career restyling of the Alfa Romeo Giulia and Stelvio has disappeared from the radar. This update could come in the future along with the mild hybird variants. For now, however, there is no news about it. The continuous delays of the restyling (presented by FCA in 2019 as a "mid-career update") risk jeopardizing any possibility of relaunching the Alfa Romeo models that could go out of production between 2023 and 2024 when the new Large platform of Stellantis arrives .
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2021-06-22 12:10:18 // 318
Alfa Romeo Giulia and Stelvio: production stopped for June

Cassino-ban továbbra is köhögősen megy a gyártás...
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2021-05-17 13:27:23 // 316
Mekkora félreinformálások vannak! Tegnapi cikk a Club Alfában Imparatóval, kijelentette, hogy dehogy dobják el a Giorgiót, a jövő Alfái mind erre épülnek!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.