Zsolt1552020-11-05 13:22:50 // 113
Az EU parlamentje erre is figyelhetne. Igaz sok mindent kiszerveztek oda, most aztán ők diktálhatnak majd nekünk.
RomeoOne2020-11-05 12:42:38 // 112
Nem szigorúan FCA-Stellantis releváns, hanem úgy en bloc az európai autóspiac jövője...
Kína letarolja Európát
Kína letarolja Európát
GT Ɨ|ѯ2020-11-04 20:52:11 // 111
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-27 08:32:25 // 110
ott a kínálatban a csodás 1.6THP...
Zsolt1552020-10-26 23:08:06 // 109
Az még nem biztos. A Peugeot mostanában csak 1,2 Turbót tud gyártani. Meg Macron a vírus után csak villanyos autókat szeretne gyártatni Franciaországban.
Giuntini2020-10-26 22:55:57 // 108
Ezt már nyilatkozták is, hogy szükségük van a Giorgio-ra. Mindenesetre a Tempra / Dedra / 155 sinergia-nál is az Alfa sajat motort használt, csomó mindenben nem közösködött a másik kettővel!
Aztán majd a csúcs Peugeot-ban még feltűnhet a V6 QV motor! Egyszer már megtörtént, mikor a Citrom megcsinálta az SM-et Maserati motorral, amikor a szigony a kacsások tulajdonába került. Majd a 155 DTM-ről azt terjesztették hogy Peugeot V6-osa van, meg a Thema V6-osa is francia, mikor az a annak az őskövület Masernak a leszármazottja volt. A Biturbóban is az volt.
Aztán majd a csúcs Peugeot-ban még feltűnhet a V6 QV motor! Egyszer már megtörtént, mikor a Citrom megcsinálta az SM-et Maserati motorral, amikor a szigony a kacsások tulajdonába került. Majd a 155 DTM-ről azt terjesztették hogy Peugeot V6-osa van, meg a Thema V6-osa is francia, mikor az a annak az őskövület Masernak a leszármazottja volt. A Biturbóban is az volt.
Kócosw2020-10-26 22:18:54 // 107
jah, ezek kepesek ra, csak a sügér olasz nem tudja milye van...
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-26 22:13:56 // 106
És ott lesz hátsó kerekes 508 azaz 509 SW 300 nyihával :))))
Kócosw2020-10-26 22:11:16 // 105
jah, meg nyulja a padlolemezt is kb azonnal
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-26 22:01:52 // 104
A pezsó dőrzsöli a tenyerét végre a kukába dobhatja a Prince szarját, majd kap az fcatól jó kis Tb-t és majd mindenki azt mondja milyen faxa motort gyárt a pezsó :))))
Kazes☻2020-10-26 21:54:08 // 103
Persze... ezért is írtam, hogy értem (értjük), hogy miről van szó, mi a gondolatmeneted. :)
Kócosw2020-10-26 21:45:32 // 102
ámen uram, és megint egyetértünk. 😁
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-26 21:42:40 // 101
Itt kb 5-6 évente jön ki egy új modell hol van még 2022-23 :))) Azért nem lett SW, mert jön a Tonale ...vagy nem :) Ne keresd az értelmet, mert ők sem tudják
Kócosw2020-10-26 21:25:16 // 100
de abbol nem elnek meg a bolondok...
RomeoOne2020-10-26 21:21:42 // 99
"A jóból keveset mérnek" :DDD
Kócosw2020-10-26 21:11:44 // 98
Akkor tudod miről beszélek, mikor elmagyarázzák hogy miert nem. Minden autógyar 60 varianst pakol egy alvazra. Ezek az agyament olaszok. összehozzak a gyurit a legjobb hatsokerekes plattformot es ahelyett hogy aorozatban nyomnak ki a plattformra huzott variansokat pöcsölnek itt össze vissza meg mesélik a tutit hogy mikor jön a következő mini suv meg mittomen... Hagyjuk mar..
Kócosw2020-10-26 20:37:55 // 96
van nemi közöm az iparhoz 😉
Kazes☻2020-10-26 20:03:44 // 95
Ennél mondjuk azért kicsit több... de szvsz értjük, hogy mit szeretnél mondani. :)
Kócosw2020-10-26 19:57:07 // 94
furan de még mennyire, es hogy mennyire marhara nem tetszik ez nekem. Meglatjuk mit szülnek meg ezek még itt a végére, de valami kéne legyen mert nem evekkel hanem lassan fenyevekkel vannak lemaradva.
Azt a dumat azota se ertem hogy miert nem lett sw a julisbol. Az sw lenyegeben b oszlopig copy paste mindenestül, c d oszlop, csomagterajto, ha ugyesek lámpa is cop. Gyartosor nyerskasznira kicsit bővít, kis logisztikai terület meg logisztikai plusz melo az osszeepites soron meg mar csak peanut.. ennyi az sw...
Azt a dumat azota se ertem hogy miert nem lett sw a julisbol. Az sw lenyegeben b oszlopig copy paste mindenestül, c d oszlop, csomagterajto, ha ugyesek lámpa is cop. Gyartosor nyerskasznira kicsit bővít, kis logisztikai terület meg logisztikai plusz melo az osszeepites soron meg mar csak peanut.. ennyi az sw...
Giuntini2020-10-26 18:24:25 // 93
A Maserati megkapta a 6C-t vagy 8C-t (az Alfánál elvileg V8-as Ferrari motor lett volna), nem hiszem hogy be akarnák szántani. Az viszont baromság, hogy a Stelviónak állítanak ko kurenciát egy kisebb SUV-al. A Maseratinak meg kéne maradnia a luxus kategóriában, és tényleg ahogy a madarak csiripelik, a Ghibli méretű felső-közepet le kéne adni az Alfának.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-26 17:35:50 // 92
Igen, én is ezt érzem, megint mire összevakarják azt az autót, késő lesz, a konkurencia már rég lekaszálta a piacot, és már nem tud tényező lenni. Erre a platformra szánják a Tonalét ha jól értem. Érthető, a Jeep alapjaira már tényleg lassan nincs értelme megépíteni. Így meg PHEV, majd villany változatban is jöhet, pár éven belül lesz villany Alfa. Furán hangzik. :-)
Tommi2020-10-26 16:58:18 // 91
Tavares nagyon nem hülye és pontosan tisztában van az Alfa múltjával és a benne rejlő potenciállal + az egyesülés előtt nyilván centire átrágtak mindent...
A PSA csoportnak van már használható receptje a kisebb kategóriás hibrid modellekhez, ha a Tonale alá tesznek valami használható technikát és az Alfa "megfűszerezi" a saját tudásával (design, futómű, vezetési élmény), szerintem még akár egész jó is kisülhet belőle :)
A PSA csoportnak van már használható receptje a kisebb kategóriás hibrid modellekhez, ha a Tonale alá tesznek valami használható technikát és az Alfa "megfűszerezi" a saját tudásával (design, futómű, vezetési élmény), szerintem még akár egész jó is kisülhet belőle :)
Tommi2020-10-26 16:55:07 // 90
Csak halkan jegyzem meg, hogy az olaszoknál a második világháború óta kb 6947326584372364 kormány volt már :))) Átlag egy-két évig bírja mindegyik :)
VKG231!!! (156+75)2020-10-26 16:22:25 // 89
Nem az első M-es kombi. GTA-ból is volt SW, az az én ideális autóm pl :₩
Giuntini2020-10-26 16:15:11 // 88
A BMW még az M3-ból is csinál kombit, bár szerintem az már hülyeség! Ha nem lenne rá kereslet, nem csinálnák.
Nálunk meg mindent megmagyaráznak miért nincs.
Miért nem adtak a Giuliettának még egy évet, amíg jön az utód?. Szerintem a Tonálénak az lenne az ütőkártyája, hogy szép, es egy plug-in hibrid.
Valami olyasmit érzek mint a 164-nél! Annak is az eredeti terveit eldobták és áttervezték a közös plattform miatt...
Nálunk meg mindent megmagyaráznak miért nincs.
Miért nem adtak a Giuliettának még egy évet, amíg jön az utód?. Szerintem a Tonálénak az lenne az ütőkártyája, hogy szép, es egy plug-in hibrid.
Valami olyasmit érzek mint a 164-nél! Annak is az eredeti terveit eldobták és áttervezték a közös plattform miatt...
RomeoOne2020-10-26 16:06:51 // 87
Valamit azért csak kéne gyártani, mert ha meg nincs mit venni, akkor tuti nem veszi a kutya sem :DDD
Kócosw2020-10-26 15:56:33 // 86
sztem a tonale t el is ashatjak hacsak valami ujitast nem raknak bele. Mert mire az piacra kerül ugy tele lesz a piac suvokkal hogy ha nincs benne valami extra a kutya megnem veszi...
RomeoOne2020-10-26 15:37:07 // 85
Maserati-ra nemrég még azt ígérték, hogy a V6-osokra építik majd a palettát (ami kizárásos alapon a Q/MC20 V6-osa lehet.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-26 15:31:45 // 84
Hát nekem azért sírna a lelkem ha a Maseratit beszántanák. Bár ha villany márkává válna az kb ugyanannyira lenne méltatlan. :-(
Ugyanakkor nagyon várom, hogy mit kezdenek az Alfával, mert ez már az utolsó utáni pillanat.
Ugyanakkor nagyon várom, hogy mit kezdenek az Alfával, mert ez már az utolsó utáni pillanat.
RomeoOne2020-10-26 15:08:19 // 83
"Úgy tűnik, meg van az EU áldása is a PSA-FCA egyesülésre, vezető sajtóorgánumok egybehangzó hírei legalábbis erről szólnak. A versenyjogi kérdéseket megnyugtatóan tisztázták, a fenntartások a könnyű haszongépjárművek piacával voltak kapcsolatosak. Az EU képviselői szerint a két cég együtt túlzottan nagy részét uralná a piacnak.
Ezt a "problémát" azzal oldották meg, hogy a PSA beleegyezett abba, hogy növeli a Toyota emblémás, Proace néven árult autók gyártási darabszámát, akár az Expert vagy a Jumpy kárára is, egyúttal megengedi, hogy a Toyota vonatkozó modelljeit a PSA-hoz köthető hálózatban is szervizeljék.
Az összeolvadással a világ negyedik legnagyobb autógyártója fog létrejönni.
A modellkínálatra természetesen kihatással lesz ez.
A kisebb autók lényegében teljesen PSA alapon lesznek gyártva a jövőben. Ez alól kivétel lesz az új 500-as, ami olasz technikát fog használni továbbra is. A jól teljesítő Tipo kérdéses a hírek szerint, a szolid technikájú, olcsón gyártható kompaktnak "világautó" szerepet szánnak, valószínűleg nem éri meg "franciásítani", viszont egyértelműen el lesz így választva az olaszok kínálatán belül.
A nagy nyertese állítólag az Alfa Romeo lehet az egyesülésnek, Tavares vélhetően tudja, mi van a kezében, és látja a befektetés megtérülését is, ha jó kezekbe kerül a cég. A Tonale a hírek szerint megint késni fog, mert ezt is át kell állítani költséghatékonyság miatt a PSA technikára.
A Maserati sorsa kérdéses. Nehéz meghatározni, hogy most miről is szól a márka, és milyen árszintre kellene pozicionálni azt. Nincs villanyautója, nincs komolyabb technológiai innovációja, és vélhetően nagyon sok pénzt kellene beleönteni a cégbe ahhoz, hogy visszaadjon valamit ebből. Nem biztos, hogy jelenleg megengedheti magának a szövetség, hogy ezzel a kísérlettel kössenek le energiákat és pénzt."
link
Ezt a "problémát" azzal oldották meg, hogy a PSA beleegyezett abba, hogy növeli a Toyota emblémás, Proace néven árult autók gyártási darabszámát, akár az Expert vagy a Jumpy kárára is, egyúttal megengedi, hogy a Toyota vonatkozó modelljeit a PSA-hoz köthető hálózatban is szervizeljék.
Az összeolvadással a világ negyedik legnagyobb autógyártója fog létrejönni.
A modellkínálatra természetesen kihatással lesz ez.
A kisebb autók lényegében teljesen PSA alapon lesznek gyártva a jövőben. Ez alól kivétel lesz az új 500-as, ami olasz technikát fog használni továbbra is. A jól teljesítő Tipo kérdéses a hírek szerint, a szolid technikájú, olcsón gyártható kompaktnak "világautó" szerepet szánnak, valószínűleg nem éri meg "franciásítani", viszont egyértelműen el lesz így választva az olaszok kínálatán belül.
A nagy nyertese állítólag az Alfa Romeo lehet az egyesülésnek, Tavares vélhetően tudja, mi van a kezében, és látja a befektetés megtérülését is, ha jó kezekbe kerül a cég. A Tonale a hírek szerint megint késni fog, mert ezt is át kell állítani költséghatékonyság miatt a PSA technikára.
A Maserati sorsa kérdéses. Nehéz meghatározni, hogy most miről is szól a márka, és milyen árszintre kellene pozicionálni azt. Nincs villanyautója, nincs komolyabb technológiai innovációja, és vélhetően nagyon sok pénzt kellene beleönteni a cégbe ahhoz, hogy visszaadjon valamit ebből. Nem biztos, hogy jelenleg megengedheti magának a szövetség, hogy ezzel a kísérlettel kössenek le energiákat és pénzt."
link
Zsolt1552020-10-18 07:58:15 // 81
A magyar miniszterelnök azt ígérte, hogy 2030-ra minimum az osztrák élet színvonalon (és jövedelmekkel), de inkább a felett fog Magyarország teljes lakossága élni. Nem kell izgulni a pénz miatt. Lesz. :-))
VKG231!!! (156+75)2020-10-16 14:58:42 // 80
Azért volt már olyan a világtörténelemben, hogy két párt szükségkoalíciója kormányzott, ebben semmi extra nincs.
Persze, hogy meg lehet, hiszen mindenki tudja, hogy vissza lehet mászni az ablakon, ha nagyon akar. Az öreg Silvio is megtette párszor...
Az olasz politikában sincsen valós következménye semminek, max 2 év múlva visszatérsz a hatalomba, de legyen 8-10... de addig sem halsz éhen feltehetőleg.
Persze, hogy meg lehet, hiszen mindenki tudja, hogy vissza lehet mászni az ablakon, ha nagyon akar. Az öreg Silvio is megtette párszor...
Az olasz politikában sincsen valós következménye semminek, max 2 év múlva visszatérsz a hatalomba, de legyen 8-10... de addig sem halsz éhen feltehetőleg.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-16 11:15:21 // 79
A kérdés nem a pénz fontossága, hanem hogy mik azok a vágyak, és mi másnál fontosabbak még. :-) A pénz csak eszköz, de könnyen rabul ejt, és nehéz szabadnak lenni tőle.
Ha már hitelt veszel fel vágyaid tárgyára, a pénz rabja vagy. Ha a vágyakon innen, alap dolgokra is be kell osztani, rabja vagy, muszáj valahogy hozzájutni. Ha halmozod, más szemszögből vagy rabja. Szóval szép és jó ez a történet, hogy a vágyak fontosabbak, csak éppen pénzen megvehető vágyakról beszélünk. És irtó szerencsésnek kell ahhoz lenni, hogy az ember szabadon a fogyasztói álmait valósítgassa meg a pénzéből. Nagyon nagyon kevés embernek adatik ez meg. És nem is feltétlenül a pénzen vehető tárgyak az igazán értékes dolgok :-))
Ha már hitelt veszel fel vágyaid tárgyára, a pénz rabja vagy. Ha a vágyakon innen, alap dolgokra is be kell osztani, rabja vagy, muszáj valahogy hozzájutni. Ha halmozod, más szemszögből vagy rabja. Szóval szép és jó ez a történet, hogy a vágyak fontosabbak, csak éppen pénzen megvehető vágyakról beszélünk. És irtó szerencsésnek kell ahhoz lenni, hogy az ember szabadon a fogyasztói álmait valósítgassa meg a pénzéből. Nagyon nagyon kevés embernek adatik ez meg. És nem is feltétlenül a pénzen vehető tárgyak az igazán értékes dolgok :-))
Giuntini2020-10-16 10:18:48 // 78
Jól látod! A vágyak fontosabbak mint a pénz! Az a baj, mikor a sok pénz felülírja a vágyakat.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-16 08:24:23 // 77
hogy kiéld a vágyaidat :DDD Juliskát sem gombokért cserélted :P
Giuntini2020-10-15 20:42:02 // 75
De legalább ott meg lehetett buktatni egy rossz kormányt!
Most elég durva a helyzet, a kormány támogatottsága a béka segge alatt van, a jelenlegi legerősebb párt ellenzékben van, ban egy miniszterelnök, aki még beszélni sem tud.
Azért lett miniszterelnök mert Di Maio és Salvini nem tudtak egyeszségre jutni a miniszterelnök személyét illetően. Mikor a Lega kivált a koalícióból Mattarella aköztársasági elnök ahelyett hogy új választást írt volna ki, megbízást adott a teljesen alkalmatlan Conte-nek hogy alakítson kormányt. Az M5S lepaktált a szocialistákkal, akik sehol nem voltak, és megalakították azt a kormányt, amire a nép semmilyen felhatalmazást nem adott, választás nélkül. Ez az impotens kormány ebben a nehéz helyzetben hibát-hibára halmoz. Ez a helyzet! Abszolút nem tudták kezelni a koronavírust. Ilyen még nem volt, hogy olasz kormány ekkora buktánál nem mond le.
Most elég durva a helyzet, a kormány támogatottsága a béka segge alatt van, a jelenlegi legerősebb párt ellenzékben van, ban egy miniszterelnök, aki még beszélni sem tud.
Azért lett miniszterelnök mert Di Maio és Salvini nem tudtak egyeszségre jutni a miniszterelnök személyét illetően. Mikor a Lega kivált a koalícióból Mattarella aköztársasági elnök ahelyett hogy új választást írt volna ki, megbízást adott a teljesen alkalmatlan Conte-nek hogy alakítson kormányt. Az M5S lepaktált a szocialistákkal, akik sehol nem voltak, és megalakították azt a kormányt, amire a nép semmilyen felhatalmazást nem adott, választás nélkül. Ez az impotens kormány ebben a nehéz helyzetben hibát-hibára halmoz. Ez a helyzet! Abszolút nem tudták kezelni a koronavírust. Ilyen még nem volt, hogy olasz kormány ekkora buktánál nem mond le.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-15 19:52:36 // 73
Csak komolyan ne vegyétek légyszi XD Már félek... :-)
GT Ɨ|ѯ2020-10-15 19:46:04 // 72
mert nem bízott a dépédében...:-)
VKG231!!! (156+75)2020-10-15 19:26:01 // 71
Mi több, direkt figyelnek rá, hogy a nyári szabadságolások előtt közvetlenül mondjanak le, mert akkor úgyis mindegy, úgysincs akit zavarna...
Asszem az utolsó Berlusconi-kormány volt az első, ami kitöltötte a mandátumot.
Asszem az utolsó Berlusconi-kormány volt az első, ami kitöltötte a mandátumot.
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-15 19:04:24 // 70
A teteje az, csak az aljának tűnik :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-15 18:31:54 // 69
Minek a pénz XD
RomeoOne2020-10-15 18:24:13 // 68
Addig nem lehet redukálni :D Maslow piramisom alján van :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-15 17:54:32 // 67
az ember éljen a vágyainak persze bizonyos keretek között, mert ha tovább megyünk minek akkora lakás, minek az autó, minek a nyaralás stb... és a végén ott ülsz egy halom pénzen és annak mi értelme? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-15 17:51:55 // 66
ez csak egy példa volt, de ha már évente sokszor kell valamit vinnem akkor én meg nem veszek sedant, mert se időm, se energiám mindig mindent leszervezni ...
Kócosw2020-10-15 17:49:16 // 65
az igazan vicces volt. mikor Audi cabrioban a germán zuhogó esőben vitte a nagy tvt haza... Mondanom se kell ugye nyitott tetővel, másképp ugye nem fér be...
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-15 17:41:47 // 64
Na és ezt kis túlzással egész addig lehet redukálni, hogy ne is legyen szükség autóra :-)
Nyilván a napi ingázást leszámítva, azt valahogy mindenkinek meg kell oldani. Legutóbb amikor nagy autóra volt szükségünk (7-en mentünk a Medvebarlanghoz), béreltünk egy kisbuszt nevetséges pénzért.
Kíváncsi lennék, hogy egy átlag lakos valójában mire és hogyan használja az autót, a vagyonának hány százaléka áll benne, és a megtett kilométerek hány százaléka teljesen fölösleges :-)
Nyilván a napi ingázást leszámítva, azt valahogy mindenkinek meg kell oldani. Legutóbb amikor nagy autóra volt szükségünk (7-en mentünk a Medvebarlanghoz), béreltünk egy kisbuszt nevetséges pénzért.
Kíváncsi lennék, hogy egy átlag lakos valójában mire és hogyan használja az autót, a vagyonának hány százaléka áll benne, és a megtett kilométerek hány százaléka teljesen fölösleges :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.