Fórum >> Egyebek >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

kesa2021-05-16 09:44:24 // 313
https://speedzone.hu/tiz-eve-van-bizonyitani-a-stellantis-markainak/
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-14 20:55:52 // 312
Jól is teszed :-) Én egyelőre leadtam négy hengerig, de az legalább igazi :-)
Kócosw2021-05-14 18:05:12 // 311
sajnos egyet kll ertsek veled, ezt en is igy latom. majd mikor arrol beszelgetnek a népek hogy melyik hanggeneratorbol jött a szebb V6 hang, akkor en majd hallgatom a bussot élőben.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-14 15:44:30 // 310
Nagy szavakat és útkeresést érzek :-) Útkeresést, hogy megmagyarázzák a kicsi suvokat és a sedanokat amik mind elektromosak lesznek..
RomeoOne2021-05-14 12:44:28 // 309
Stellantis promises ten-year investment plan for Alfa Romeo

Tavares said: “In the past, many other automakers were willing to buy Alfa Romeo. In the eyes of those buyers, it has great value. They are right. It has great value."

Milyen okos ez a Tavares:
On what Alfa Romeo needs to improve, Tavares said: “We need to improve the way we talk to potential customers. There is a disconnect with the products, the story and who we are talking to. We need to adjust the distribution and figure out who we are talking to and what aspect of the brand we are talking to them about. It will take some time to get it right."
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:35:43 // 308
Engem meg már ezek a cikkek nem érdekelnek, úgyhogy nem veszem le a tiltást. Akit szívesen nézek, hallgatok, olvasok, nem ott vannak :-)
Liquid2021-03-26 11:30:41 // 307
Van egy spec host file-om amiben tiltva vannak aa különböző gyanús, spam, reklám stb. szerverek. A totalcar kb. havonta vált valami új ad-szolgáltatóra, ami eddig tiltva volt nálam.
Az összes többi weboldal működik.
RomeoOne2021-03-26 11:27:22 // 306
Én meg kikapcsolatam rajta az AdBlockert. Úgyis cask a youtube miatt van fent, mert annál rohadt idegesítő, hogy folyton reklámmal indítja, meg beszúrja a videókba. Máshol meg pont nem érdekel, hogy van-e a cikk mellett egy reklám...
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:21:14 // 305
Hmmm, megint nem nyílik.
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:20:39 // 304
Nálam újra megnyílnak, leszedték a tiltást :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:02:57 // 303
Mióta adblokkerrel nem nyílnak meg a cikkek, azóta nem olvastam egyetlen tc írást sem. A színvonal elsülyedt.
Giuntini2021-03-26 10:47:33 // 302
Totalcar cikkeket helyén kell kezelni..... Kezd már bulvársajtóvá válni.
RomeoOne2021-03-26 08:16:59 // 301
Liquid2021-03-13 17:27:54 // 300
Nekem egy V6 is megfelelne, akár egy szívó Busso is :) Persze a V8 sose rossz...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 10:26:16 // 299
Ott a Quattroporte V készen. A faceliftes jól is néz ki kívül, belül. Hátul hajt, megvan minden. Prémium is XD
RomeoOne2021-03-13 10:15:01 // 298
Azért is mondtam, hogy ne egy turbós V6-ot akarjon már belepakolni már akkor, hanem egy jó szívó V8-at
Dévid2021-03-12 23:40:50 // 297
Üdv a csapatban! :)
Liquid2021-03-12 22:40:24 // 296
nemhiszem hogy a nyers gyorsaság az ami a CarTársat mozgatja :)
RomeoOne2021-03-12 19:32:54 // 295
Ilyen gondolattal már én is eljátszottam már, de ha feelinget akarsz, akkor már inkább valami olasz szívó V8-at az orrába hosszában és mehet hátra a kardántengely. De a 159 soha nem lenne olyan gyors autó, bármennyi lóerővel is, mint a Giulia Q, amit erre teremtettek meg.
Jani552021-03-12 10:43:35 // 294
Rendkívül gazdaságos a Panda: második, futkározós-cuccolós kocsikának vettem, aztán szép lassan elsőszámú lett. Mindjárt 11 éves, a hátsó ülések és mindenek kidobva, készítettem egy könnyű, de erős padozatot, evvel kb 80kg-al csökkentettem az önsúlyt. 1m3 és kb 3q amit bátran lehet szállítani...3-3,5l-es fogyasztással!
Kócosw2021-03-11 18:15:10 // 293
reméljük majd hagyjak is...
Giuntini2021-03-11 12:48:54 // 292
Úgy legyen! Csináljanak eladható autókat, és mikor befut a pénz, valósi Alfa élményautókat! Valahogy mint a bajoroknál, csak nem elnagyolt es agyonmodernizált formákkal!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 11:21:49 // 291
A gyártói oldalról még csak nem is a praktikum. Úgy kompletten az eladhatóság. Jót játszottak a mérnökök, merészet álmodtak a gyártás szervezők, és most ott egy ultramodern, nagy kapacitású Cassino plant, ahol eladhatatlan autókat csavarozgatnak össze kb hobbiból. Aztán most szembe találták magukat a rideg valósággal és a PSA rutinos rókáival. Vége a jó világnak, de lehet még haszon is lesz ebből egyszer XD
samu1262021-03-11 11:07:28 // 290
Ezt a hiba volt a 159 szöveget nem értem, lehet az időzítés a válság miatt hiba volt, de ha lehetne választani hogy átüljek egy QV-ba vagy valamilyen varázslás hatására a 159 platformja elbírna az 510 lóval és hátsó kerekessé is lehetne konfigurálni, akkor a 159-ben maradnék.

A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
RomeoOne2021-03-11 10:53:53 // 289
Nem is az panaszkodik, akinek Alfa élményt adó autó kell, hanem akinek praktikus :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 10:35:37 // 288
"Hiba volt a 159" emlékeztek? :-)) A vezetés bénázása tette lehetővé, hogy a tervezőasztalnál elszabaduljanak a dolgok. Egy normális gazdasági vezetés mellett a Giulia nem is létezhetne. Már a Giulietta sem abban a formájában ahogy. Azon is érződik a megkötések nélküli műszaki gondolkodás, lelkesedésből tervezés. Ilyen nincs az autóiparban :-)
Kócosw2021-03-11 05:54:35 // 287
ugy bizony, sororzatos rossz döntések vezettek ide ahol vagyunk.
Giuntini2021-03-10 20:44:45 // 286
Inkább 2008 után. Az Alfát a válság nagyon gyomronvágta! 2008-ig a 159 eladásai jók voltak, a fejlesztéseket a válság hatásai vitték el. Emlékezzetek csak! Ott fütötte a Nurburgringen a köröket a 159 GTA V8 Ferrari motorral. Aztán milyen megkésve érkezett a TBI???
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Kócosw2021-03-10 20:24:53 // 285
siman... katasztrófa az egész...
VKG231!!! (156+75)2021-03-10 19:49:59 // 284
Ezt úgy 2007 óta el lehet mondani......
Kócosw2021-03-10 17:28:56 // 283
normalis gondolkodassal felfoghatatlan ami az elmult időszakban az FCA nal folyt...
Kazes☻2021-03-10 16:20:34 // 282
Az öreg alkesz dumája! 😂
Liquid2021-03-10 16:19:29 // 281
"A dugóba dugóhúzó kell :-)"
ez mekkora :D
Kazes☻2021-03-10 16:06:50 // 280
Bizony, bizony... szvsz egyre többen nem értjük... de hamarosan meglátjuk mit tervez és mit hogyan fog megvalósítani a Stellantis.
Giuntini2021-03-10 15:59:42 // 279
Mindkettőt, a MiTo-t is meg a Giuliettát is tovább lehetett volna vinni! Most látszik, hogy a MiTo formaterve sem öregszik, egy kis korszerűsítés, bele az 500 mild hibrid 3 hengeresével + turbo oszt csókolom! Egyszerűen fel nem foghatom, hogy miért kellett ezt a kettőt leállítani! 10 éves típusok? De a választék jobb a nincsnél!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Kazes☻2021-03-10 15:23:00 // 278
És ezért is fura, hogy ez már leállt... 😕
Kazes☻2021-03-10 15:20:55 // 277
Sajnos így van... egyetértünk.
Kazes☻2021-03-10 15:19:57 // 276
Igen, nagyon baba... meg ateljesenletolható tetős is... az ára az sajna nem baba... de majd jól megtámogatják... esetleg Lölő szeretne nagyon tenni az országért, a családokért és osztogat jó párat... elsőként pl. a huszonéves verdákért cserébe, hogy jobb legyen székesfővárosunk levegője... tehát akkor én is kapok! 😄
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 14:49:38 // 275
Lassan két kategória lesz. A biztos meg nem venném és a megvehetetlen. És egyre több autó kerül mindekettőbe egyszerre :XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 14:46:52 // 274
A dugóba dugóhúzó kell :-)
Nyilván a kis város más, itt azért nagyrészt gurul az autó. Ha pedig gurul, akkor nem mindegy, hogy hogy. :-) Nyilván feleslegesen sok lóval és talán feleslegesen bonyolult technikával városozunk a Giuliettával. De mindenféle erőfitogtatás nélkül, az egész autó akaratossága, hangulata, reakciói mosolyt csalnak az arcomra. Ez minden pillanatban Alfa. Nem is a lóerő ennek a lényege, hanem ahogy beszélget a technika velem miközben csak elugrok valahova, mert dolgom van. Egy sima elindulás közben is ficereg-mocorog, érezni, hogy menne. A lábam a gázon, és érzem, hogy érzi :-) Gázfröccs, visszakapcs, és versenyzés, vagy száguldás nélkül is él az egész autó. Szórakoztató, nagyon. :-)
Kócosw2021-03-10 14:38:53 // 273
meg majd ecce csak kitiltjak az elektromosokat a mélygarázsokbol mertha kigyullad leég fél mélygarázs...
Giuntini2021-03-10 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid2021-03-10 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Kazes☻2021-03-10 13:12:56 // 270
És hol van azon négy ajtó? A plusz kis ajtó csak a jobboson van és hello... az azért nem egy rendes ajtó... ám felőlem legyen. 😄 De, hogy jó kis verda, az biztos... Vályiék is dicsérték rendesen! 😀
Liquid2021-03-10 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
Kazes☻2021-03-10 13:01:29 // 268
Erre írtam korábban, hogy az ilyen utakra nekünk tökéletes lenne egy villany Alfa... vagy most ami van, a kis 500e. 😀
Kazes☻2021-03-10 12:57:44 // 267
Én is látom! 😀
Kazes☻2021-03-10 12:56:55 // 266
Igen, a 164 egy remek autó... a '66 szvsz már nem sikerült olyanra. ☺️
Kazes☻2021-03-10 12:54:26 // 265
Emillel szvsz inkább Bp- re gondolunk, ahol végigaraszolod a kis körutat, vagy a nagyot, vagy a Hungáriát, vagy az Üllőit, vagy a rakpartokat, vagy kb. mindenhol... kraft kb. fölös is, ha meg kicsit megindul a sor, azt ez a kicsike is bírja! 😄
Kazes☻2021-03-10 12:50:40 // 264
Az egykettes féligoffos pandából indult... 😜
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.