Fórum >> Egyebek >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

WarbiRunner (Gyuri)2021-03-09 11:06:47 // 213
Na igen. Azért a BMW. Érdemes a konfigurátorát meglesni. Eszemben nincs bmw-t venni, na de ne járjunk már csukott szemmel. Minden IS van. És simán össze lehet rakni olyat amire azt mondom, hogy tök jó, pont el tudnám képzelni. Nem kell a kompromisszumokat kötni minden klikkelésnél. Sportos szövetülés? Van. Fabetét kell? 115e, válassz hatféle közül. Bőr kell? Nem kell megvenni a felesleges HK hifit hozzá, csak simán 300-ér' kiválasztani egy rakat szín közül ami tetszik. Touring? Hát hogyne lenne. Értem én, hogyne érteném, az Alfa jelenlegi palettája az utolsókat rúgja. Egyszerűsítik a gyártást, már semmi más nem megy, csak minimalizálják a bukót. Az évtizedekre visszanyúló bénázás most beérett. Jól értem, hogy kb két napi termelést fed le a havi eladás Cassino-ban? És jól értem, hogy el is engedték a történetet? Majd a válság után, a suvokkal valami lesz. Valahogy. Az új vezetés majd összerakja a dolgot vélhetően normálisan, modellpalettával, választékkal, marketinggel, mindennel. Abban a Stelvio, de főleg a Giulia már marginális szerepet fog játszani, ha egyáltalán megéri gyártásban tartani.
Piritu - 1.000.0002021-03-09 11:05:01 // 212
..és Spider? :-(
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-09 10:52:08 // 211
És mikorra készül el? Jó esetben 2025. De kérdem én.. milyen motorral? 2l benzin, és akkor kettő év lesz a modellciklus? Vagy 1.3 hibrid egy nagy limóba? Már most látszik, hogy a jövő prémium autója a félmásodperc alatt 100-ra gyorsuló nagy villanyszedán/kupé. Ha Giorgio is lesz, valószínűleg villanyos lesz. A Maseratit... fáj kimondani, de el kéne engedni. Szerintem erre jutnak majd a franciák is. Az Alfa marad, Giorgio villanyosra átalakítva marad, és nyilván ugynez a platform megy a nagy pözsók alá is.
A Maserati sajnos értelmetlen választás már most is, de lehet sosem volt értelmes választás. Pedig tudjátok, hogy szívem csücske :-) De amíg a szervíze ilyen árkategória, amíg nem adják ki a műszaki dokumentumait hogy u.gy. alkatrész ellátása lehessen, a Fiat csoportostól eltérő spéci diagnosztika kell hozzá. Ugyanakkor nem hozza azt az exkluzivitást sem már. Műszakilag pedig jó alap volt, de a Giuorgio annyira jó lett, hogy az Alfa házon belül, műszakilag lelépte.
VKG231!!! (156+75)2021-03-09 08:43:32 // 210
Ó a régi szép idők, mikor a 2007-es Mito és a 2010-es Giulietta volt a modellpaletta! :D
Igazságtalan vagyok, lett 4C is :))))

De most tökmás ám a helyzet! Hiszen a Giulia meg a Stelvio a modellpaletta...
:DDDDDDD

A tizenhetedik suvkupékabriókombit kéne kihozniuk, ehelyett a Tonale majd talán ősszel, vagy nem, vagy ki tudja :)))) Egy változatban, két hajtáslánccal. Aztán örüljél, válasszál :)
Nem ujjal mutogatva, de 316-318-320-323-325-328-330-335-M3, plusz a dejzelek a választék máshol, itt meg rejtély, hogy van-e a 250 lovas 2.0, vagy még mindig csak a 200-280 a választás.

Persze, a 330 is 2literes négyhengeres, de kit érdekel, ha egyszer így az olcsó gyártani? És a népek megveszik, mint a huzat.

Szóval garbósember ide, psa oda, vicc az egész.
Liquid2021-03-09 08:10:34 // 209
Like! :)
Halesz2021-03-09 01:38:07 // 208
Az átlag alfás erre pedig csak annyit kérdezne: jó jó, de lesz belőle Sportwagon? :)))
Giuntini2021-03-08 23:53:58 // 207
Viszont az új delegált főnök (legalább vezetékneve olasz) megszellőztette, hogy lesz ismét nagy Alfa a Giorgio nyújtott padlólemezén. Egyébként egyszerű lenne a dolog, ha a Maserati kilép a Ghibli szegmenséből. Átadja az egészet az Alfának!
Kazes☻2021-03-08 21:54:45 // 206
Ejjjjj... hát pedig ennek a pulóveresnek a csúcskreténségei (ahogy fogalmaztad) kellettek ahhoz, hogy most is legyen még élő márka a szeretett Alfa Romeonk... legalábbis korábban erről (is) volt szó.
Zselé2021-03-08 21:21:44 // 205
Az idő dönti el, felőlem aztán egy kínai is lehetne - ha villant egy olyat, mint a Volvo-val (ezt már többször hangoztattam). Az elmúlt évek töketlenkedését végig nézve ( a csúcskreténségek az én szememben szegény megboldogult pulóveres húzásai) nem magas a léc. Ha még rosszabb lesz, akkor egy nyílt összeesküvésnek vagyunk áldozatai :)
Kócosw2021-03-08 21:16:51 // 204
Én nemtudom ebből mi lesz... de az a baj az egesz autoipar elferdult es elmegy egy olyan iranyba ami nelem mint megrögzött autob.zinak nagyon nem tetszik.Ehhez csatlakozott most az Alfa Romeo is attól félek...
Giuntini2021-03-08 20:59:33 // 203
Azt nem értem, hogy az Alfa és a Lancia vezetését miért bízták egy PSA delegált franciára, egy mondvacsinált prémium DS miatt??
Ha jó munkát végez, akkor ok! De ha csak lenyúlásról szól az egész, akkor jobb ha nem lenne ott....
Zselé2021-03-08 20:05:00 // 202
Tudtommal ez nem egészen így van, a többségi befolyás a közgyűlésbe a PSA-jé. Mert a barátaink megint akkora üzletet kötöttek, mint Róka az Üvegtigrisbe... :D Erről szólt minden cikk az egyesülésnél, hogy a világ nem b@szott ilyet: az FCA méretével és árbevételével jelentősebb volt, de az lett a vége, hogy a PSA-nak van nagyobb befolyása a fúzió végett...

Nem értem én eztet a gazdaságtant...
Giuntini2021-03-08 17:39:17 // 201
Az a baj ezekkel.a cikkekkel, hogy talán akaratlanul, de azt sugallják, hogy PSA tulajdonba kderült a Fiat, és mindenről Tavares dönt. Facen is a kommenteket olvasva ez jön le. Fuzionáltak. Az Opelt megvette a PSA, de az FCA-val egyesültek. Ez olyan, mint mikor az 1,9 jtdm-re vagy a 2,0-ra azt mondták hogy Opel motor.
Nem a PSA dönt, hanem a két cégnek a delegáltjai.
RomeoOne2021-03-08 16:05:45 // 200
A Peugeot biztosan nem megy Amerikába

A Peugeot amerikai visszatérését még 2016-ban határozták el [...]. Alakult ugyan egy amerikai iroda, [...], de látványos lépéseket egyáltalán nem tettek.

Az átalakuló vezetési struktúrában ennek a részlegnek a vezetője, Larry Dominique új feladatot kapott: ő irányítja a továbbiakban az Alfa Romeo amerikai részlegét. Ez sem kisebb feladat, mivel az olasz márka 2015 óta van ismét jelen az Egyesült Államokban, és azóta a legjobb évükben, 2018-ban is csupán 23 ezer autót tudott eladni az egész márka, annak ellenére, hogy Amerikában csak az újabb, hátsókerék-hajtású modelleket forgalmazták.

Az Alfa Romeo egyébként is eléggé nagy figyelmet kap a Stellantison belül: eredményes PSA-veteránokra bízták a haldokló márka újraélesztését, az élükön azzal a Jean-Philippe Imparatóval, aki az utóbbi években a Peugeot márka vezetője volt.
Kócosw2021-03-04 17:35:28 // 199
igen erdekes modon a hülye porsche a taycan bol is epitett pupos hátut... bolondok ezek. Bezzeg az FCA tudja hogy nem. ke puposhátu. Az hogy mas gyartok ak megy az FCa meg csak nyűglődik abszolút nem zavarja meg őket... Itt mindsnki hülye csak az FCA helikopter...
Kócosw2021-03-03 05:32:17 // 198
még rendesen el se kezdte..
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 21:45:59 // 197
Jaja. A suv leért a dácsiáig, most kell új szimbólum a sokpénzért vett 'gazdag vagyok lenyomlak' kategóriában. Porcse, Teszla, aztán majd jön a Merci, Ódi, Bimmer, Opel, Pözsó, Renyó, Dákó. Amíg megint le nem ér a tápláléklánc aljáig. XD
Kazes☻2021-03-02 20:30:27 // 196
Porschenek már van, nem?! 😃
Kazes☻2021-03-02 20:29:00 // 195
Akkor már lehet jobb lett volna kétféle suv, egy Gtv és abból egy Spider. Persze simán lehet, hogy akkor meg sokaknak az nem tetszett volna... 🤔
Kazes☻2021-03-02 20:24:51 // 194
Már túl vagyunk rajta asszem... beszívatta...
Kazes☻2021-03-02 20:23:49 // 193
De látod?! Ott a magyarázat, hogy akinek olyasféle kell, annak ott a Stelvio. Ennyi.
Kócosw2021-03-02 19:20:57 // 192
majd a lobby eldönti mit akar a nep. Meg majd kina... amig be nem szivatja a kapzsi Nyugatot...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 19:13:36 // 191
A következő divat a villanykupé lesz 4-5 ajtóval XD Suvja már mindenkinek van, hamarosan jön az új divat.
Kócosw2021-03-02 19:11:36 // 190
"Mert néhány álmodozó lelkű rajongó miatt nem fognak pénzt tenni egy halott projektbe :)"
Hat ha valami haldoklo projekt az eppen a sedan.... 😬
Zselé2021-03-02 19:07:01 // 189
Gondoltam, hogy nem adják oda háromezerkettőér’ az Ecserin, de nem is akkora tétel, mint amennyit hozni tud...

Szerintem az volt a baj eddig a vezetéssel, hogy “óvatos”. Csinálunk egy félét, megnézzük, megy-e. Ha igen, akkor megyünk tovább. Ez egy degenerált elképzelés, működésképtelen üzleti megközelítés.
Kócosw2021-03-02 19:05:36 // 188
nekem van némi ralátásom es koztudott hogy nem egy plusz karosszériavarians a fő költséghordozo. Egy kombi es egy sedan siman elmegy egy gyartosoron, aminek a kiepeitesenek a kolsegei egy plusz melyhuzoszerszamhoz meg par fröccsöntő szerszamhoz kepest ami egy oldalfal huzasahoz kepest nem ugyanaz a kategoria. Jah meg ugye ha azt mondom hogy a masik titkos kulscsszo a "Darabszám" 😉.... Jo alkutargy a beszallitoknal... tobb modell nagyobb darabszam jobb matek...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 19:03:29 // 187
Nem én vagyok az autógyárért, de az autóért sem :-)
Ugyanakkor nagyon örülök a Giuliának, és minden Alfásnak aki veszi és boldog vele, egész biztosan az utolsó hagyományos élményautók egyike.
Kócosw2021-03-02 18:59:57 // 186
megmondom sztem mi. hibas vezetői döntések sorozata. Lemaradt valóságot véletlen se látó vagy felismerni nem akaro döntéshozoi körök balfaxkodasa. Az folyik itt a hatterben..
RomeoOne2021-03-02 18:41:30 // 185
Dehogynem. Ránk :D

Ha meg sikeres autókat próbálnának gyártani, amiket vesz a tömeg, akkor meg az lenne a baj, hogy nem igazi Alfák, hanem tömegízlésnek megfelelők. Örüljünk, hogy nekünk gyártanak autót és akkor vegyük is meg, ha már ezt az irracionalitást megtették, hoyg boldogok legyünk :D
Kazes☻2021-03-02 18:36:13 // 184
Sajnos akkor is csak itt fűrészelgethetünk... és továbbra sem tudjuk mi, miért, hogyan dolgozott a háttérben... kb. mint az F1-ben, hogy mire, miért és hogyan zajlott az a titkos megbeszélés és szerződés, ami után a tavalyi év ment a kukába a motorvásárlóknak, így az Alfának is.
Tetszeni nekem is tetszenek az sw-k, de sok értelmét nem látom... még a mélynyomó is akkora helyet foglal, mint a berlinában... persze ettől még lehetne! 😉😃
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 18:16:37 // 183
Jaja, VW-nél a Passat mellé megérte az Arteon? Az Alfának meg nem éri meg az SW, nehogy valamit pl. a Touring ellen oda tudjon tenni.
Inkább tűnik úgy, hogy tervezték, húzódott, aztán elengedték. A Giuliára nem költenek többet, csak amit muszáj ahhoz, hogy nagyjából végigküzdje a modellciklusát. De sebaj, jön majd a frankó egyhármas hibrid Tonále, hathengeres műhanggal XD
Kócosw2021-03-02 18:03:57 // 182
egy oldalfalpres amiről te beszelsz. de te is tudod a szerszam. megvan a pres adott. es lehet lökni a lemezeket. Az osszes többi belso eleme losebb presszerszamok vagy fröccsöntöttek. Az osszkoltsegveteshez merten peanuts... Az összes gyarto okadja a modelleket a plattformra nekik is kell szerszam csak az fca nak nem eri meg az "almodozoknak" mas modelleket pl kombi ratenni? ugyanmár. 3 as sedan kombi, 5 osz szedan kombi, ódi 3 as sedan, csapotthatu, 4 es detto etc... es ha valahol a vw nel megy a fillerezes erősen megis belefernek a variaciok. Ne magyarazzuk meg ezzel a missplanning et..
Kazes☻2021-03-02 17:52:32 // 181
Én sem vagyok ellenes... de egyszer, még'94-ben volt egy rövid ideig kombi Trabim és annyi... kombim, sw-m azóta sem. Öt ajtós is egyelőre csak a jelenlegi'46, de ez is mondhatni véletlenül, mert épp '55-re vadásztam, aztán ez a típus szólt közbe, elérhetőségben, árban, akármi - bármi stb. 😁
Kazes☻2021-03-02 17:47:01 // 180
Egy darab nagyobb prés szerszám milliós tétel (is lehet) és akkor az még csak egy. Egy alkatrészre egy szerszám természetesen nem elég.
Nem tudom ez valamelyest kielégítő válasz-e számodra, amiből már tudsz további következtetéseket levonni. 🙂
Kazes☻2021-03-02 17:41:31 // 179
Nem rövid, viszont jó hosszú.. de sajna jól foglaltad össze azt hiszem... és nem is nagyon lehet rajta fogást találni, de persze a kákán is szoktak csomót keresni. 😏
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 17:27:00 // 178
Amúgy az egész projekt pont arról szól, hogy elképesztő pénzt öltek bele, hogy álmodozó lelkű rajogóknak autót gyártsanak. A vezetési élményért autót az USA-ban is kevesen vesznek, Kínában pedig nullához közelít. Mindkét helyen elsősorban használati tárgy az autó, és a praktikum és a kényelem számít, nem az élmény. Ezért van sok puha futóművű autó, SUV, automata váltó. Nincs is hol kihasználni egy sportos autót.
Én is hiányolom az sw-t, igencsak lett volna értelme.
Zselé2021-03-02 16:56:56 // 177
Ezt én értem, de egyet fejts ki kérlek:

Mi az a hatalmas lóvé, ami egy kombi kifejlesztése? Arányaiban kérdezem, egy új modellhez képest.

Azt gondolom - bár nincs nagy gazdasági rálátásom az autógyártásra -, hogy egy plattformra, azonos motorokkal, futóművel, majdnem azonos beltérrel kezelhető kategória egy sedan/kombi/kupé hármas a kínálatba. Kell még pár beállítás a préseken, meg érint vagy 10 beszállítót (kárpit, lámpa, üveg, stb.).

Lehet, hogy nem háromszorozza, de kétszerezni tudja a vásárlóerőt...

A tradíciókat meg ott felejtsük el, hogy megalkották ezt a remek autót, meg Alfát csak olaszországba gyártunk -> nem jött be -> jött a PSA meg a lengyel gyártás...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 15:56:12 // 176
A lényeg, hogy a Giulia sehova nincs célozva sajnos..
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 15:53:58 // 175
Húú jó vacak minőségben tette be.
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-02 15:53:06 // 174
Tipikus autók, Kína :


Kis sedan nem sok van. A presztízs autók nagyok, nem Giulia méret.
Tommi2021-03-02 15:32:45 // 173
"Tovabbra is vesszőparipam a giulia Sw. Miert nem csinaltak?"

Mert néhány álmodozó lelkű rajongó miatt nem fognak pénzt tenni egy halott projektbe :)

Valamelyik régebbi Backstage adásban Vályi Pista szépen levezette ezt... 3 nagy piac van manapság, az európai, az amerikai és az ázsiai (értsd: főleg Kína), amire figyelnek az autógyártók. Az európai piac nagyjából halott, senkit nem érdekel, mindenki a másik kettőre koncentrál. A kombi pedig Európán kívül kb sehol nem megy, egyszerűen a történelmi előzmények miatt. Az amerikaiaknál sosem volt igazán elterjedt és mára gyakorlatilag teljesen kihalt, mert a SUV/pick up vonal régóta sokkal erősebb. Ázsiában pedig elsősorban presztízs/sznob/villantós kategória az európai autó, ebbe pedig a kombi forma nem nagyon fér bele :)

Azt pedig már nem Vályi mondta, hanem valami külföldi autós blogon olvastam egyszer valahol, hogy az európai vásárló már rég nincs annyira elkényeztetve, mint régen, mára nem ő az elsődleges célpont és alapminta egy autógyár szemében. Erre kiváló példa az új BMW-k óriásira nőtt veséje, ami egyértelműen a kínai piac igénye miatt került rá az autókra és nem nagyon foglalkoztak vele, hogy az európaiak mit szólnak hozzá, majd megszokjátok...

Azt pedig csak halkan jegyzem meg, hogy az Alfánál sosem volt igazán hagyománya a kombinak. Javítsatok ki, ha tévedek, de a 33-156-159 trión túl nem nagyon jut eszembe más.

Az tény, hogy Európában van valamennyi piaca és a német gyártóknál pl szép arányt képvisel a kombik eladása, de ha nem arányt, hanem darabszámot nézünk, akkor az Alfa (illetve a Stellantis, meg nagyjából az összes többi gyártó) inkább egy kínai vagy amcsi piacon eladott nagyobb darabszámra szavazna, mint egy európai piacon a kombik nagyobb részesedésére.

Megjegyzem, hogy nem vagyok kombi ellenes (bár Alfából sosem volt), egyszerűen csak arra próbáltam rávilágítani, hogy a világ nem erre megy mostanában, nem mi európaiak vagyunk a fő célkeresztben. Egyébként pedig nem gondolom, hogy egy esetlegesen utcára dobott SW rántaná ki a bajból az Alfát. Crossover kéne, hibrid/elektromos autó kéne, bármi, ami ma eladható és pénzt termel.

A Porschénál pl a teljes eladásnak valami 70-80%-a SUV. köztük rengeteg hibrid és a maradék az összes többi, beleértve a mezítlábas 911-től kezdve a méregdrága, limitált, rendszámot sosem kapó RS/GT/akármilyen pályaautókig minden mást. Őket pedig nehezen lehetne azzal vádolni, hogy nem egy játszós, élményautókat gyártó cég, mert az Alfa kapcsán gyakori érv, hogy egy sportos márka ne akarjon másfelé kacsingatni és azt vigye tovább, amiben évtizedek óta erős. Persze, csak erre az egykori erősségre ma már jóval kevesebben vevők :)

Ha a hardcore alfásokon múlna, akkor még mindig V6-os, kéziváltós, hátsókerekes kupék/kabriók készülnének és kb semmi más :))) Csak sajnos a mai piacon ezzel éhen halnának. Az Alfa hátránya a mai világban pontosan az, amire a történelme épül és amiben hagyományosan jó: sportos élményautók, kifinomult technika és konstans vigyorgást okozó vezetési élmény, én is ezért szeretem és vagyok hozzá hűséges a negyedik Alfával immár 21 éve. De mi vagyunk az elenyésző kisebbség, a potenciális autóvásárlóknak a multilink lengőkarnál meg a kevlár kardánnál fontosabb, hogy van-e masszírozós ülés, HUD meg hárombetűs kütyük...
Giuntini2021-02-23 17:14:27 // 172
Stellantistól az olasz Guardia Finanza (pénzügyörség) megkapta az első elektromos Peugeot-okat, most láttam a Rai Uno híradójában!
Eddig a Guardia Finanza Alfákat használt, meg Fiatokat is, Bravokat, Puntokat. Kérdezem, 300 km-es hatótávval érdemes felszerelni egy fegyveres testületet??
Majd utána jönnek a csendőrök is, akik kapnak ilyen járműveket!
Kérdem én, 300 km-es hatótávval mire mennek? Mindenféle plusz elektromos berendezés, plusz télen a fűtés! Nagyon átgondolatlan dolgok ezek..... Üldözés, kevés a delej, ja akkor töltsük az akksit, a delikvens meglép. Meghülyült a világ!!
RomeoOne2021-02-05 19:18:04 // 171
Összefog az Alfa Romeo, a DS és a Lancia

A részletek értelemszerűen még nem nyilvánosak, de a Stellantis részeként valószínűleg a DS-nek is nagyobb mozgástere lehet műszaki szempontból. Eddig csak a két, alapvetően tömegmodellek számára fejlesztett PSA platformot, a CMP-t és az EMP2-t alkalmazhatták. A Fiat-Chryslernél viszont ott a hátsókerék-hajtású Giorgio platform, amely nagyobb motorok fogadására is alkalmas, és mivel 2015-ben mutatták be, még viszonylag frissnek számít. Ez utóbbit az Alfa Romeón kívül már a Jeep is elkezdte használni – erre építik a nemrég bemutatott Grand Cherokee L típust is – így valószínű, hogy az alkatrészei sem lesznek túl drágák, és az EMP2-nél sokkal alkalmasabbnak tűnik luxusautó-alapnak, mivel eleve erre tervezték.

Hát igen...
Kócosw2021-01-23 21:55:10 // 170
ugy bizony.En egyszerűen nem birom felfogni hogy azFCA vezetése melyik álomvilagban él ahol elhiszi hogy 2 modellel meg lehet élni ma. Amiből legyünk őszinték az egyik egy kihalófélben lévő faj azaz sedan. Lehet ilyen modelleket is csinalni, meg kell is, DE ilyen csak akkor fer bele ha vannak modellek ami a dellavárit biztositja a nemannyira nyereséges modellek mellett. Tovabbra is vesszőparipam a giulia Sw. Miert nem csinaltak? C oszlop, d oszlop, meg a seggeben a belter mas, felküldik a sedan mellé a sorra aztan béke vann. Nekem nem kell megmagyarazni hogy ott a Stelvio suv. Akkor kerdezem en minden mas gyarto hülye VW től PSA n at aki a kombikat is gyartja a Suvok mellett? 🥴 De most komolyan. Remelem tenyleg a Sellantis alatt valagba rugnak 2 labbal par embert aki ezert felelős...
Smith2021-01-23 20:40:55 // 169
Az itt a baj, hogy ha nem lesz Giulietta, akkor 11 M alatt nem lehet majd új Alfát venni, Azért régen volt 145, 147 vonal, ami még megfizethető volt karcsúbb pénztárcával is, és olcsóbban is lehetett valaki Alfás. Jelenleg meg csak a használtpiac marad annak akinek nincs min. 11 milliója, de a használtautó nem hoz pénzt a gyárnak. Ezen a stratégián kellene változtatni, sürgősen.
Halesz2021-01-21 14:04:58 // 167
Ha már ennyi infó kiderült a Stellantisról, kicsit előrébb hoztuk a Backstage legújabb adását, amelyben átbeszéltük a változásokat:



https://youtu.be/yPHbillMwIc

Ha tudtok, kommenteljetek, mondjátok el a véleményeteket a YouTube-on is, és iratkozzatok fel a csatornára! :) Köszi!
TtK2021-01-21 13:38:21 // 166
Majdnem mind francia :/
VKG231!!! (156+75)2021-01-20 17:20:21 // 165
Nagyon jó hír, ha már Karl-Heinz Kalbfellt már nem tudják ugye...
liusz2021-01-20 12:28:11 // 164
Az jó hír, hogy a főmérnök H. Wester az AR ex-CEO?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.