Fórum >> Egyebek >> A Stellantis menedzsmentje és a konszern iránya

RomeoOne2021-01-13 14:47:40 // 156
Nembaj, inkább ne tegyék. Majd megoldják saját erőből. Jobb ötletnek tartom a Stellantist, mint a sárgákat.
Tommi2021-01-13 14:31:56 // 155
Szerintem az Alfát is rég el kellett volna... Nézzétek meg a Volvot, amióta a Geely áll mögöttük, köszönik nagyon szépen megvannak és olyan modellpalettával olyan eladásokat produkálnak, amiről mi hosszú évek óta csak álmodozunk :)
Giuntini2021-01-07 18:57:37 // 154
Elkann meg gyorsan eladja az Iveco-t a kínaiaknak!
Attis2020-12-22 10:11:27 // 151
Olvass utána kérlek mi a DS. Honnan jön és mi az. :)
GT Ɨ|ѯ2020-12-22 09:26:34 // 150
Reméljük így lesz és akkor......:-)
Kócosw2020-12-21 22:30:45 // 149
a próféta szóljon belőled
Liquid2020-12-21 22:10:36 // 148
A prémium mellé kell sok eladás, és annak a a bevétele. A PSA hoz egy rakat típust külön-külön is több eladással mint sajnos az Alfa együtt. De nem baj az, adjanak el sok pezsót és lesz lóvé Alfát fejleszteni.
Giuntini2020-12-21 18:30:47 // 147
Az FCA a Fiat kivételével csak prémiumokat hoz, a PS!A meg mit? Mert a DS nevű kitalált márka nem az!
GT Ɨ|ѯ2020-12-21 16:32:19 // 146
Kócosw2020-12-18 15:18:48 // 145
ilyen balfax is csak a "modern nyugat" lehet hogy evtizedek előnyét minden téren ezüsttálcán viszi el a tavolkeletre, ami adottsagainak kösz{nhetően lassan be is inthet a kedves gesztus utan hogy köszi, hála nektek már behoztam a lemaradást, sőt le is toltalak benneteket mint a koszos gatyát, most lessetek hogy behozzatok a lemaradast...
WarbiRunner (Gyuri)2020-12-18 13:08:55 // 144
Ez még nagyon messze van a Kínától való függetlenedéstől. Érdekes ez, a bő száz év autóipari tudásból és fölényből az lett, hogy kullogunk Kína után. Feleszmélnek, hogy jéé, kéne akkumulátort gyártani, ha nem a BYD-től akarunk venni? Ettől a nyersanyag egy része Kínából fog jönni, a futómű alkatrészek, a vezetékek és még kitudja mi Kínából fog jönni, és pár év múlva lehet majd eszmélni, hogy basszus, harmadik generációs félvezető eszközökért is ott kell kopogtatni, mert az EU-ban egyetemeken eljátszanak ezekkel, cikket is írnak róla, de ipari fejlesztés és a tömeggyártásra alkalmazás az Kínában történik. Nagyon más volumen ott a K+F-be történő befektetés.
RomeoOne2020-12-18 11:59:48 // 143
Na, a Stellantis függetlenedik Kínától? Jó az irány.

A Peugeot következő villanyautóiba már saját akkumulátorok kerülnek
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-25 17:33:17 // 142
Én pont ezt kérdezem, hogy nekünk rajongóknak jut e még bármi? A többit a sokat emlegetett Tavares majd megoldja, őszintén nem is érdekel hogy hogy.
Nálam már a suv irány is kapufa, és ha hűek önmagukhoz (hátha ezúttal nem) akkor pont sikerül az összes modellt suvra cserélni mire kimegy a divatból.
A belsőégésű motorok fejlesztésével leállnak (nagyon nem is tehetnek mást), tehát az utolsó Alfa Romeo benzin és dízelmotorok a Giulia motorjai. Nagyjából ez így kijelenthető.

Nyilván megszokjuk majd villannyal is, és megszokjuk majd a PSA-t is, ahogy a dízeleket és a Fiatot is megszoktuk.
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-25 17:19:18 // 141
Most kezdtem elölről XD
Tommi2020-11-25 14:52:55 // 140
Számodra mi lenne az "igazi autó, rendes Alfa", amit évek múlva új modellként el lehet majd adni a piacon látható darabszámban?

És itt ne az ilyen hülye rajongókra gondolj, mint mi, mert a teljes Alfa vásárlói populáció kb gyökkető százalékát adjuk, ha rajtunk múlna, csak szívómotoros, sokhengeres kupé és kabrió lenne a teljes kínálat még 50 évig :)
Kócosw2020-11-25 06:17:04 // 139
húzz bele akkor 😝
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 22:14:24 // 138
Az szép, én 9 éven túl nem jutottam egyikkel sem még. De majd igyekszem :-)
Kócosw2020-11-24 19:07:33 // 137
ezzel a kettővel el leszek en is asszem. 156 már 12 éve van nalam..
Kócosw2020-11-24 19:05:34 // 136
helyes. Igy kell ezt. 😎
VKG231!!! (156+75)2020-11-24 18:37:21 // 135
Az én ismerősöm 1.4-ért vett 2005-öset tavaly. Ok, 50 ezret futott. De akkor is az egy Jazz.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-24 18:23:49 // 134
Jah én is készülődök a másodikkal biztos ami biztos :)))
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 18:19:50 // 133
A jelen állás szerint kb mindegy. A Giulia után lesz szerintetek bármi ami nekünk igazi Autó, rendes Alfa?
Fogjuk még emlegetni a régi szép idők jtd-it, attól tartok..
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-24 18:10:38 // 132
Történjen csak :-) Az Alfáimmal felkészülten várom :-)
Zsolt1552020-11-24 18:05:09 // 131
Ilyenkor a PSA-hoz számolják majd a károsanyag kibocsátási értéketeket? :-))
GT Ɨ|ѯ2020-11-24 17:53:18 // 130
1906-1910 jut eszembe most.-)

Darracq
Kócosw2020-11-24 17:46:09 // 129
tudod mit szoktam mondani 😁 Én betáraztam alfából ami még alfa volt...
RomeoOne2020-11-24 17:07:56 // 128
Ajjajajaj!

Nem mintha meglepetés lenne, de a dolgok úgy néznek ki, hogy a PSA megveszi az FCA-t, és nem "egyenlők közötti egyesülés" lesz ez.
link
RomeoOne2020-11-18 08:25:29 // 127
Mondjuk ez nem az a jelenség, szerintem. A 200 ezer forint kocsiért már az a szint, ahonnan már nem nagyon lehet csökkenni. Megtankolod, már többet ér, mint vételkor, üres tankkal. Figyelembe véve még az inflációt is tíz év alatt, reál áron még így is csökkent.
A jelenség, amit Warbi mondott inkább ott érhető tetten, hogy vannak autók, amiket megbízhatónak mondanak és ahhoz képest, hogy amúgy kis fos autók, brutál áruk van. Pl. a Hondák. Megbízható, mert japán, hú, a szívóbenzin sosem romlik el... Kb. 10 éves Jazz-t 2,25 millióért vett most ismerősöm. Vicc...
Zolibácsi2020-11-17 19:33:49 // 126
kb 10 éve vettünk egy 1995 ben gyártott de 98-ban forgalomba helyezett Punto 1.1-et, 190.000 Forintért. Sosemvolt nagyon szeretgetve, munkás autó volt. Csak az volt a cél, hogy menjen. Most Édesapám kilakatolta és lefestette, alvázvédőzte. 200.000 Forintért adtuk el. Alku nélkül ujjongva, mert a másik amit nézek 280 ezerért, szét volt rohadva.
Biztos vagyok benne, hogy a használtatók, főleg a jobbak drágulni fognak.
Nemhiába 156-147 1,9 JTD-k ára sem kopik, amelyik jó állapotú. A kortársak szinte már kikoptak a forgalomból
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-17 19:20:05 // 125
Már elkezdődött a felértékelődés...az árcsökkenés meg lelassult... nekem mind1 legyen zene, meg tánc :)))
Kazes☻2020-11-17 19:11:47 // 124
Nem aggódom... különben is, majd Ferike feltalál valamit, vagy ha más nem, betesszük őt a csomiba, hogy arra használjuk a benne rejlő energiát, ne csak világítson lassan, hanem padlóig nyomjuk a "gázt" a villanyautónkban! 😜
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-17 18:31:05 // 123
Egy darabig megoldja nép a mobilitást a használt piacról. Felértékelődik a jó használt autó. Így aztán van még 10 év olcsón villanyautót gyártani,vagy rájönni, hogy mégsem megy ez. Benzinkút lesz, gázolaj lesz, amíg kamionok járják Európát addig a dízelbe lesz mit tölteni.
Kazes☻2020-11-17 17:29:36 // 122
Mi meg csak lesünk, mint hal a szatyorban. 😜
RomeoOne2020-11-17 17:04:01 // 121
Jimmi T.2020-11-10 18:47:28 // 120
véletlenül rákattintottam a linkre , de mivel hirdetésblokkolóm van fenn , ezért szembesülnöm kellett azzal hogy miattam fognak éhen halni ezek a prostik a totálkárnál
Kócosw2020-11-05 17:32:35 // 117
hat rajta probaljuk ki. Veszteni ezen biztos hogy nem besztenen, csak es kizarolag nyerhetsz...
Kazes☻2020-11-05 16:51:48 // 116
Ez jó... de lehet, hogy tényleg így lenne! :D
Zsolt1552020-11-05 15:49:58 // 115
Életképtelenek. Vagy fogalmatlanok. Finoman. Vagy legalább is könnyen elvakíthatóak.
Ha kitennéd őket valahol a mobiljuk nélkül délelőtt, estére éhen halnának. :-))
Kócosw2020-11-05 15:30:15 // 114
ha most leirnam az amit gondolok, Halesz törölné azonnal a kommentemet, meg lehet a profilomat is... uh mindenki kitalaja mi a véleményem az euban ücsörgő nagyobbnal nagyobb állatságokat kitalalo abszolut fogalmatlan ba.......
Zsolt1552020-11-05 13:22:50 // 113
Az EU parlamentje erre is figyelhetne. Igaz sok mindent kiszerveztek oda, most aztán ők diktálhatnak majd nekünk.
RomeoOne2020-11-05 12:42:38 // 112
Nem szigorúan FCA-Stellantis releváns, hanem úgy en bloc az európai autóspiac jövője...

Kína letarolja Európát
GT Ɨ|ѯ2020-11-04 20:52:11 // 111
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-27 08:32:25 // 110
ott a kínálatban a csodás 1.6THP...
Zsolt1552020-10-26 23:08:06 // 109
Az még nem biztos. A Peugeot mostanában csak 1,2 Turbót tud gyártani. Meg Macron a vírus után csak villanyos autókat szeretne gyártatni Franciaországban.
Giuntini2020-10-26 22:55:57 // 108
Ezt már nyilatkozták is, hogy szükségük van a Giorgio-ra. Mindenesetre a Tempra / Dedra / 155 sinergia-nál is az Alfa sajat motort használt, csomó mindenben nem közösködött a másik kettővel!
Aztán majd a csúcs Peugeot-ban még feltűnhet a V6 QV motor! Egyszer már megtörtént, mikor a Citrom megcsinálta az SM-et Maserati motorral, amikor a szigony a kacsások tulajdonába került. Majd a 155 DTM-ről azt terjesztették hogy Peugeot V6-osa van, meg a Thema V6-osa is francia, mikor az a annak az őskövület Masernak a leszármazottja volt. A Biturbóban is az volt.
Kócosw2020-10-26 22:18:54 // 107
jah, ezek kepesek ra, csak a sügér olasz nem tudja milye van...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.