Mutasd

>> Szerviz2020-04-24

A kijárási korlátozásnak és az 1 hónapos kényszerszabadságnak köszönhetően jut idő a fenti műveletre, amihez már 2 éve megvettem a tömítést. A szívósort egész jól sikerült kipucolni, fogkefével, hideg zsíroldóval és benzinnel, na meg jó sok súrolással. Kellemes meglepetés hogy a szelepeken és a hengerfejek csatornáin alig volt lerakódás.
A swirl flap-eket már az előző gazdája kiiktatta és ledugóztatta, de nem túl igényesen sikerült megcsinálni (a csavar végek belógtak a szívócsatornába illetve 1-nek a feje le volt szakadva + mind a 4 szivárgott). Ezért a beleszakadt csavart kifúrtam, menetfúrtam, majd méretre esztergáltam új M6-os csavarokat hogy a vége pont síkba legyen a szívócsatornával, majd loctite 5910-el becsavartam. Természetesen mindent tisztítottam amit le kellett szerelni, (MAP szenzor, szívócsövek, karter gázcsövek stb.)
Ezen felül észrevettem hogy as vízhőfok jeladó vezetékein megsemmisült a szigetelés, valószínűleg az EGR hűtő hője miatt, ezért zsugorcsővel szigeteltem.