Mutasd

>> Tuning és extra2020-05-27

Turpiék utolsó látogatása óta motoszkál a fejemben a gondolat, hogy kellene valamit kezdenem a nem működő irányjelző diódákkal. Régebben a műszerfal már átesett egy teljes égő cserén és az irányjelző kar is ki lett mérve, nem e szalad valahová másfele el az áram, illetve a biztosítékok is le lettek ellenőrizve, de sajnos azóta sem találtam meg a hiba forrását.
Szerencsémre ez a nagy tudású úriember egy olyan opciót hozott fel, amit még senkitől nem hallottam (ICS mögötti zöld relé cseréje) viszont figyelmeztetett, hogy akár egy kezdődő katasztrófa jele is lehet az adott hiba. Sajnos típushibaként emlegetik az ICS beázását, aminek az előzménye pont az irányjelzők nem/rosszul működése. Tanácsa az azonnali átnézése és ha gond van, kiiktatása, mivel náluk a családban nem is olyan rég pont ezzel a hibával kapott lángra egy nagyvad.
Másnap azonnal neki is álltam megbontani a belteret és a körmére nézni a hibának. Megnyugvásomra azzal szembesültem, hogy valaki már ezzel megelőzött és egy szétterített rongy látványa fogadott a radiator alatt. Nem volt hát más hátra, minthogy beszerezzem a kis zöld dobozkát, melyet egy közeli haverom bontott bussojából szedtünk ki. Mivel rengeteg alkatrésze van bontásból, ezért körülnéztünk nem e akad valami használható hangszórója - mivel sajnos a két hátsó mély/közép membránja teljesen átszakadt és az egyik magas sem megy. (Egy kisebb hangrendszer kiépítése folyamatban van). Hangszóró nem, de pár krómdísz, irányjelző relé, illetve klímavezérlő akadt, melyet jó lelkűen kispénzééé´ oda is adott.
Beszerelésük nem volt bonyolult, mivel mindegyiket már párszor szétkaptam.
Ahogy mondani szokás "Minden jó ha vége jó" a zöld kis dobozka és Turpi bá´ tudása megmentette a seggem és lassan már csak az optikára kell költeni...