A sima elektromos tükröket lecseréltem gombról behajtósakra. Cseréltem a 2 tükröt, a két első ajtóban lévő vezérlőt és a sofőr ajtóban lévő gombsort.
olaj ++ szűrők + ékszíj, feszítő, görgők
Mivel nem sokat használom a szivargyújtómat ezért úgy gondoltam átszerelem usb aljzatra. Elsőnek ez pikk-pakk mutatványnak hangzik, de nem az :D Ki kell szedni az egész könyöklőt, hogy hozzáférj. Nem egy nehéz dolog, csak időigényes. De az eredmény csodás, végre lehet telefont tölteni anélkül, hogy állandóan kicsúszna a szivargyújtóból az átalakító.
Szivárgó szervócső + olaj + szűrő csere
A rádió vétel elég gyenge volt, ezért kis olvasgatás után egy Cartárs bejegyzésében megtaláltam, hogy az antenna talp okozza a hibát. Mint a képeken is látszik, nagyon durván eloxidálódott nekem is. Rendeltem is egy újat. A szerelés kicsit mókás volt mivel hely nem igazán van semmire :D A csomagtérből a tetőkárpitot megbontva, valamennyire hozzá lehet férni egy 22es kulccsal. Ha már elkezdtem megbontani a hátulját, akkor már kiszedtem az oldalsó tárolókat, hogy megkeressem mégis miért nem világít a csomagtartó lámpám. Erre sokan írták, hogy a zárban lévő mikro kapcsoló megy tönkre. Itt most szerencsémre csak egy kókány valaki műve lehet, aki szimplán nem dugta vissza a csatlakozót a lámpatestbe. Szóval mostmár az is világít :D Visszatérve az antennára, a sikeres csere után, kapott egy cápauszonyt is, csak, hogy kicsit jobban mutasson :) Szerintem nagyon jól áll neki.
Megjött a matrica és fel is ragasztottam egyből. Már nagyon várom, hiszen ez lesz az első AlfaCity-m :D Biztos vagyok benne, hogy egy felejthetetlen élmény lesz.
Egy hónapot sikerült élveznem az autót és a szervószivattyú meg is adta magát :(
Két hét után el is jutottunk a szerelőhöz. Ha már ott jártunk akkor egyből egy vezérlés és összes olaj + szűrő cserét is beiktattam. A szétszedés után kiderült, hogy a főtengely szíjtárcsa is elég ramaty állapotban van, úgyhogy azt is cseréltük. A szűrőkön kívül mindenből gyárit kapott, szivattyúból pedig egy bontott gyári darab került bele. Öt napott töltött a szerelőnél, de nekem már minden bajom volt, hogy nem ülhetek bele és vezethetem :D
Cserélt dolgok:
-vezérlés vízpumpával
-főtengely szíjtárcsa
-motorolaj
-váltó olaj
-difi olaj
-gázolajszűrő
-légszűrő
-pollenszűrő
-szervószivattyú
-szervó olaj tartály
-szervó olaj
Ha esetleg kimaradt valami a listából, azt majd pótolom :)
Eljött a jobb idő, így itt volt az ideje az elkopott emblémák lecserélésének. Ezúton is szeretném megköszönni Bálint András Cartársnak. Nagyon feldobja az autót ez az apró "felújítás" :D