Erhard 242 (Pure Energy) - Alfa Amore: Az internetes Alfa Romeo közösség

Mutasd

>> Szerviz2010-09-11

Mivel az új LMM sem oldotta meg a rángatózást ezért már csak egy lehetőség maradt a szívósor megnézése. Sajnos ez egy egy napos meló de muszáj megcsinálni vagy új szívósort kell venni. Meg kell bontani az egész tetejét hogy hozzá lehessen férni a vezérlést is le kell szedni meg a magasnyomásút is :( A pillangó szelep után tiszta retek volt minden az 4-5cm lyuk helyett egy 1cm-es volt a szívósorban is káosz uralkodott...a műanyag lapátok nem zárhattak rendesen ezért történt a rángatózás alatt hogy az átlag fogyi felugrott 3L-rel tehát több anyagot kapott miközben a LMM a névleges érték felét tudta csak mérni...akinek euro 4-es dejzele van az 80-100e-ként pucoltassa ki mert jobb esetben szívosort kell venni, rosszabb esetben a lapátkák letörnek és bedarálja a motor... ha hidegen kis rángatások vannak vagy próbálja a fordulathoz igazítani a levegőt (ez is rángatás), ha a LMM rosszul mér, ha nagyobb fokozatba nyomatéknál berángat pár percig ne hogy vegyetek LMM-őt, porlasztót, motortartó bakot !!! szívósort kell pucolni vagy cserélni ha már szar! A költsége az egésznek a munkadíj + új vezérműszíj + szívósortömítés + 2 paszta meg rengeteg féktisztító :)