Az 5 éves Sicar akkumulátor pár hete már erőtlenkedett. Egyszer teljesen le is merült, miután 2 hetet állt az autó. ráadásul a negatív póluson lévő saru kettétört. Újítani kellett hát, már csak azért is, mert legutóbb még a garázsból kiálltam vele, de utána újra már nem indult be...
Egy barren akkumulátort vettem, és egy pár új sarut. Sikerült minden thamar kicserélnem, és a kocsi most egészen elfeledett módon indul, simán, minden erőlködés és szenvedés nélkül.
Az akksi 21800 Ft volt (65Ah, 600A), a saruk 1500 Ft.
Érdekesség még, hogy hétfőn bementem az akku boltba, és mondtam, mi kéne. Eladó fazon közli, hogy 29 ezer lesz. De hát a neten 21,8 az ára. Igen, de ahhoz ott előbb meg kell rendelnem. Kérdezem, hogy akkro most it tmegrendelhetem-e? Azt nem lehet. No, mivel nincsne okos telefonom, nem tudtam mégis azonnal rendelni, majd már a kedvezménnyel elvinni (az lett volna csak igazán vicces), hanem csak másnap, miután otthonról megrendeltem a neten. Ugyanaz a fazon, ugyanazt az akksit levette a polcról, rajta a 29 ezer forintos árcédulával, és akkro már 21800 volt. :) Érthetetlen, miér tkell ez a felesleges kanyar; na mindegy.
155 21év ablak ablakemelő ablaktörlő abs ajtókárpit akkumulátor alfa autókázás autómosás autórádió átírás átvizsgálás benzin bontott bontó bőr brembo búgás csap csapágy csatlakozó csepel csere cső csomagtartó csukló defekt dob drága ékszíj eladás elektromos eltört eső fék fékbetét fékcső fékolaj féktárcsa felni féltengely felújítás fényereg fényezés fertőtlenít fertőtlenítés festék festés fogyasztás fólia fűtés fűtéscsap futómű garázs gáz gázbovden gomb good görgő gumi gumiharang gyertya haj hátsó hiányzik hibakeresés hidegindítás hővédő hűtés hűtő hűtővíz indítás indító jeladó karcolások karosszéria kavics kábel kerék kézifék kipufogó klíma kmóra kőfelverődés kopás kopog kormány kormánymű korszerű középső központi króm kuplung küszöb lambda lámpa legionella lengőkar
>> AutóápolásAlfa 155 2.0 TS 8v // 2010-06-16