A motor elkezdett nagyon melegedőssé válni, és egyszercsak a ventillátor sem kapcsolt be. Ugyanakkor az utasteret meg nem fűtötte. Összetett volt tehát a probléma, így szervízbe vittem.
Kiderült, hogy a múltkori fűtéscsap szerelés után valami titokzatos okból szétmállott a tömítés, elfolyt némi víz is, közben pedig kontakthibás lett egy relé-csatlakozó. Mindent orvosoltak.
ezen kívül megtörtént a rendes olajcsere, olajszűrő és légszűrő cserével.
Pár hete vettem észre, hogy nedvesedik a kárpit a pedálok alatt. Egyből a fűtés csapjára gondoltam, de reménykedtem benne, hogy csak én hordtam be a sarat. Mostanában erősödött a nedvesedés, de közben hetek óta nem mentem esőben. :)
Egy hétvégi BP-Kőszeg-Bp úton nagyon beleerősített a folyás, szabályos folyás alakult ki, ezért azonnali szerviz beavatkozás következett.
A szerelés után - nem valószínű, hogy a csap csere miatt - az autó megtáltosodott, a nyomatéka nagyobb lett minden tartományban, a fogyasztása pedig egy 1200 km-es átlagban 7,9-re csökkent.