Vizsgázni mentünk, előtte kis kivizsgálás. Szerencsére, mert kiderült, az egyik porvédő harang kiszakadt a féltengelyen. Csere megvolt. Más javítás nem votl szükséges, vizsga simán lement. (A vizsga költsége külön szerepel a költségek között.)
Mióta nálam a kocsi, lassan 100 ezer km óta, még nem cseréltük a féltengelyeket. Eléggé kopogtak már, úgyhogy kértem egy időpontot a műhelyben. Ahogy szétszedték, kiderült, csuklókat is cserélni kell. És ha már ott volt, még kértem nézzék át a kéziféket is; kicserélték az egész kötelet, fék rendben.
Sajnálatos mellékterméke a napnak, hogy az ABS kijelző elkezdett felvillanni. Valami vagy kilazult ott szerelés közben, netán meg is sérült az egyik jeladó, bár ez nem valószínű, mert akkor sosem működne, meg azt elvileg nem is bántották. Majd egyszer visszakanyarodom vele, megnézik. Amúgy sem vagyok ABS függő, csak zavar a piros fény a műszerfalon...
Megvolt a rendes olajcsere, 10 ezer km után. Olajszűrő, légszűrő csere is.
Féltengelyeket megnézték, mindkettőt cserélni kell. Hamarosan...