Sajna eltört a rugó. Ránézésre még a gyári lehetett... eddig bírta. Marklartól jött egy pár jó állapotú bontott. Plusz kapott új porvédőt és felütésgátlót.
266.045 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093634t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093635t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093636t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093637t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093638t.jpg)
Úgy tűnik, hogy a múltkori balos csukló cseréjét megirigyelte a jobbos... cseréltem egy már meglévőre. Ha már ott voltam és szét is kaptam a féltengely miatt a jobb elejét, kiszereltem a komplett gólyalábat, mert a baloldalon eltört a rugó, cserélnem kell, így ezt a jobbosat is cserélem. Marklartól jött a pár bontott rugó. Plusz kapott új porvédőt és felütésgátlót. Itt jött is egy érdekesség, amitől yoyozott a szemem... a jobbos rugó már cserélve lehetett, de nem 146 TD-be valóra... kicsit vékonyabb és kicsit magasabb volt. :-o Bütykölés közben megtekertem a kerékagyat és arra lettem figyelmes, hogy bizony csapágy hangja van... amit nem szeret hallani az ember. Szerencsémre pont volt egy a polcon... nem volt egyszerű, de cserélve! :)
266.045 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093626t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093627t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093628t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093629t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093630t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093631t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093632t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093633t.jpg)
Ma Marklarnál jártam... A hátsó tengelyen lévő fékerő elosztó rugója eltört és ahelyett próbáltunk halászni egy kevésbé rosszat. Találtunk... majd eldől meddig bírja. :)