A régi hátsódobnak a vége túl széles volt a zenderen kialakított résznek és formailag sem volt tökéletes. Most felkerült egy másik hátsódob (Proex) egy ovál véggel. Az eredmény nagyon tetszik föleg ,hogy halkabb lett vele az autó. Kellemesen morog, duruzsol és lehet beszélgetni is az utastérben. A másik változás az elsö lökhárítón a B tipusú rendszám. Szívesebben választottam volna azt a tipust amit a csomagtartóba kell tenni, de azért büntetnek :S
Műszaki elött állunk. Átnézettem az autót és úgy tünik 20 K birt a jobb oldali utángyártott lengőkar. Most egy kicsit jobbat választottam. Már egy ideje felhívták a figyelmemet egy kis koródálásra az autó alján bal oldalon...konkrétan kilukadt. Ezt is megcsináltattam korrektül. Érdeklödtem, hogy szükség lenne e egy teljes alváz védelemre, amiröl lebeszéltek mert jo állapotban van az autó alulról . Valoszínü , hogy egy köfelverödés után kezdhetett el rohadni azon az egy helyen. Inkább egy üregvédelmet javasoltak. Sikerült szereznem connectet a "B" tipusú rendszám intézésére is még nyáron,de egyszerübb volt a műszakival egybekötni az engedélyeztetést igy kivártam amig esedékes lett. Szóval ez is el lett intézve és folyamatban van a rendszám legyártása. Sikeresen le is vizsgázott az autó.
Király napsütéses őszi idő volt ma. Lőtem pár képet. ;)
Sikerült szereznem egy bontott facelift elötti hűtőmaszkot. Fényezés után ma fel is tettem. Eddig ugy gondoltam jobban passzol a zenderhez mint a faceliftes. Még lehet vissza kerül a másik.
Szokásos olajcsere. +olajszűrő km állás : 150830
Levegőszűrő csere
Faterom sikeresen áttolatott egy fekvőrendőrön úgy, hogy az elsö lökös fentakadhatott rajta és kicsit átrendezte azt. Mikor megláttam a fejem akkora lett mint egy strandlabda. De az első ijedtség után láttam nem akkora a baj. Szerencsére a Zendernek semmi baja ,csak leugrott a helyéröl. Viszont a kerékjáratri ívben a müa doblemez megrepedt a hűtőmaszkkal együtt. Mindkettöt megcsináltattam müanyagossal, de a maszk ki lesz cserélve facelift elöttire.
A 2008-as esztergomi találkozó után , ami számomra az etalon volt a helyszin hangulata miatt ,most voltam elöször alfacityben. Ez a komáromi engem nem ragadott magával, lehet a rossz idö miatt. Remélem jövöre megint lesz találkozó a bazilákánál.
Eljött ez a nap is :) Végre fent van a Zender! Jó munkához idö kell tartja a mondás...hát ebben az esetben ez igy is volt. Nem keveset vártam rá de a látvány kárpotol...
Elkészült....! Cserélve lett a vezérlés....vizpumpa , görgök , szíjak , módosító....hosszbordás szíj és a görgöi is és a szelepfedél tömités. Következő vezérlés csere: 208.500 Orvosolva lett a sérülés amit az ittas okozott...egy sérülésmentes bontott sárvédöt raktunk fel ujrafényezve. Fent vannak a Zender spoilerek amit nagyon vártam, de ennek egy külön postot szánok:)