Egy kicsi 45A-es aksi volt a gépben ami gyengének bizonyult a hideg beálltával ezért vettem bele egy 55A-est.
Régen tervezgetett dolog lett megvalósitva az autón:) Kipufogósnál jártam és elkészült a hátó sportdob. Duplakivezetéses dtm véggel állmodtam meg az autót, de mivel nem jutottam dülőre a szakikkal a helyen, maradt a sima egykivezetéses. Nem voltam megelégedve azzal hogy nem olyan lett az autó ahogyan elképzeltem ,ezért felkerestem Janóék mühelyét. Simán megvalósitották elképzelésemet ,olyan lett az a gép amilyennek akartam:) Igaz kicsit hangosabb mert kikellett venni a középdobot(ez a müvelet nélkül megint túl diszkrét lett volna a hang) de megszoktam hamar:))
Kicseréltem a légszüröbetétet. (tecnocar)
És ha már szervizbe van az auto és az idö is elérkezett,kapott friss olajat és szűrőt a moci. Selenia 20K for AlfaRomeo. A kilométer állás szintén 94.800
A hideg idö beálltával feltünt hogy nem megy fel a vizhöfokom vagy csak nagyon lassan az üzemi hömérsékletre. Aminek az eredménye termosztát csere. Ki let tisztitva a rendszer és kapott aluhütöhöz való fagyállót is.
Mivel már elviselhetetlenül kerregett a módosítóm és miota nállam van az auto nem volt a vezérléshez nyulva ezért teljes vezérlés csere lett végrehajtva: módosítóstól, vizpumpástól, görgöstöl, szíjastól. A kilométeróra állás: 94.800
Eljött az ideje az elsö fékek felujításának. Érezhetöen kezdett csökkenni a fékhatás aminek a jelei a müszerfalon is mutatkoztak. Megvettem hozzá az elsöbetéteket (Textar) majd kiderült hogy tárcsát is kell cserélni ami Brembo lett.
84000 km-rel vettem. Vásárlás után egy kis szervizelésre szorult mert zárlatos volt a venti és ezért dugoban felforrt a vizem. Ezzel egy idöben gyertyákat is cseréltem (NGK Platinum)