Ferko - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2013-05-25

Olaj és szűrők cseréje.

Km: 195094

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-12-29

Felső lengőkar csere.
Csakis gyári!!!!!!!!!!!!!!!!!
A fasza után gyártott lengőkar 40.000 km-t bírt ki.

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-12-12

Olajcsere elvégezve.

Km: 182670

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-09-01

Olajcsere elvégezve.

Km: 172846

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-06-25

2012.06.20-án az autó egy nagyobb szervizen esett át. Ami cserélve lett:

Komplett vezérlés (szíjak, görgők, vízpumpa)
Generátor szabadonfutó
Jobb első csapágy
Első fékek (tárcsák, fékbetétek)
Kutyacsont
Fékolaj

Nagy köszönet két nagyon jó barátomnak: Falconak és Georgenak.

Köszi srácok!:-)

Km: 160.000

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2012-05-10

Olaj, levegőszűrő, olajszűrő, üzemanyagszűrő és pollenszűrő csere elvégezve.

km: 155.354

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-10-14

2011.10.14-én bekerült az autóba egy komplett bőr szett. Fasza gyári sárga ülések, melyekben benne van az ülésfűtés és elektromos deréktámasz is.
Az első ülésen volt egy kis javítani való, de a srác nagyon szépen rendbe hozta.

Szeretném megköszönni Georgenak az rohangálást, az utánajárást az ülésekért, valamint a beszerelésért és a tisztítás, Föckösnek az ajánlást a szakemberhez, aki kijavította a hibát és Haronak a tippet a bőrápolóért.:-))

 
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-27

2011.09.27-én új akksi került az autóba.
Váratlanul ért, de nem volt mit tenni, cserélni kellett. Varta került bele.

 
>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-01

2011.09.01-én az autó kapott egy full polírozást, plusz a motorteret is kipucolták.
Csillogunk, villogunk.:-)

>> AutóápolásAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2011-09-01

2011.08.20-án új jel került az autóra. A régi már igen megkopott volt, így rendeltem az e-bay-ről egy jelet, melynek értéke szállítással együtt 4.500 Ft. volt.
Hajszárítóval melegítettem a régi jelet úgy 1 óra hosszáig, aminek eredményeképpen megolvadt a ragasztó és szépen ki lehetett venni a régi jelet. :-)