2011.06.22-én cserélni kellett a hátsó lengéscsillapítókat, mert egy év alatt kimentek. A bal oldalon 6%-ot mértek, míg a jobb oldalon 13%-ot. Garanciában a Monroe kicserélte. remélem azért most több, mint egy évet ki fog bírni.
Egyúttal az autó átesett az olajcserén is, meg ami még ezzel jár.
km: 138.437
2010.06.03-án az autó egy "kisebb" szervizen esett át. Ami cserélve lett:
- első féktárcsák (Brembo, de nem a hűtött)
- első fékbetétek
- két darab első szilent (bal oldalon)
- hátsó lengéscsillapítók (legújabb Monroe)
- olaj (Selenia)
- levegőszűrő
- olajszűrő
- pollenszűrő
Plusz beiktattunk egy klíma töltést is
km: 105168
2007.10.13-án véget ért a nagygenerál 95430 km-t követően. Megtörtént a vezérműszíj csere. Időszerű volt már. Azt tudom ajánlani mindenkinek, hogy ne húzza 95.000 km-ig, mint én, mert elég rizikós már ilyenkor. A fogak szép ívet írtak le már, és a tövüknél repedezettek voltak. Az tutkó, hogy újabb 60.000-70.000 km után újabb csere lesz. A haver cserélt még vezető és feszítőgörgőt, gyertyákat (NGK 100.000-eseket), LMM-et (Bosch), vízpumpát (Marelli), lambdaszondát (Bosch), hátsó lengéscsillapítókat (Copaf). Megcsinálta még a kéziféket is, valamint az olajdekni is meg lett heggesztve.
Ami számomra nagyon meglepő volt az az, hogy nem tapasztaltam a dízeles hangot. Helyette inkább kellemesen duruzsoló zörej jött - zene füleimnek! :-)))) Azért volt meglepi, mert nem gondoltam, hogy ilyen hamar megszűnik; azt hittem, hogy kell pár km, amíg megszokja az LMM-et. Most beindítom, és semmi kerregés! :-))))
Tolok fel néhány képet a régi alkatrészekről, melyek 95430 km-t kibírtak.
1
697