Mutasd

>> Szerviz2009-11-13

Pár héttel ezelőtt másodszor is zárlatos lett 1 cella az akksimban és megmértük a töltést az akkumulátorosnál...hát alapjárat semmi, 4000fordulat/percnél produkált valami kis 13.6Vot.
A felújítás annyiból állt hogy kiszedtem,lemostam,kitisztítottam,csapágycsere, a szénkefék még bőven jók voltak nem úgy mint a csuszógyűrűk.Finom kis barázdát csinált magának.4000 lett volna a cseréje ugyhogy inkább elvittem 1 esztergályos ismerősömhöz aki tökéletesen leszabályozta nekem és fel is csiszoltuk.Fesszabályzót bemértem 14,3V.Összepakoltam és mehetett a kocsiba.Továbbá lecseréltem a szíjat és a kábeleket is mind kivettem kimértem és felcsiszoltam a test és pozitívokat 1aránt.Lecseréltem a sarukat is ilyen aranyozott tunyingossasra+kap még testmegerősítést.Na mind1 a lényeg hogy a töltés 1. indításra(emelkedett alapjárat) 14,3V lett.Aztán ez kicsit visszaesett de most alapjáraton 13,9 és ha felpörgetem eléri a 14,3-at.Elégedett vagyok:)
Képek:

 
>> Tuning és extra2009-10-15

Elég igényes vagyok a zenei minőség terén, ezért teljes Hi-Fi tuningra adtam a fejem.Kezdődött egy Alpine IDA-X300-as fejegységgel.Követte előre és hátulra koaxiális szettek macAudio Mobil 915 a gyári helyre+elől még 2 "csipogó" macAudio Mobil T19(ők most a leggyengébb láncszemek).
A SUBbasszust is természetesen kellet javítani.Abból dolgoztam amim volt!Még 5 évvel ezelőtt vettem 2db macAudio Absolute 380-as mélyhangszórót mert pincepartikat tartottam.Ezekhez készült egy dupla zárt láda mely a 33ashoz lett tervezve.A kellő meghajtásról egy macAudio ZX1000-es monoblock erősítő gondoskodik.Elvileg ez az erősítő passzol a hangszórókhoz mivel rmsben mind2ő 500Wot míg max teljesítményben 1600Wot tudnak.Ehhez viszont megfelelő kábelezés is dukál.Így bekerült egy Audison Connection FPK 600-as kábelkészlet, a minőségi hangátvítelről pedig szintén Audison Connection RCA kábel gondoskodik.És a hangszórókábel is Connection.
Behangolás útánn meglepően jól szolt a rendszer még a diszkós gyorsabb mélyeket is gond nélkül visszaadta, a SUBokról pedig ne is beszéljünk..:)
Kapott még egy neonszalagot a kalaptartó aljára megvilágításnak, ám az sokat nem ér tervben van helyette zöld neon.
Röviden ennyi a történet, 2 hetembe került a művelet mivel csak hébe-hóba volt időm dolgozni rajta.Íme a képek:

>> Tuning és extra2009-08-11

Mivel a "gyári" rendszer teljesen szétrohadt és az előző tulajok össze-vissza hegesztettél vastag-vékony-vastag csövekkel, arra jutottam hogy megcsinálom.Sokat nem akartam áldozni rá ezért én magam csináltam 4 nap alatt az egészet.Most csináltam ilyet először, szóval azért van még mit finomítani főleg a hegesztéseken és TUDOM hogy van 1 nagy lyuk a 3. képen már be van foltozva:) Naszóval 2 átmenő középdob van a rendszerben tömés nélkül tehát elég hangos lett és azért kissé repedtfazék is.A dobokat ismerőstől szereztem 1.6os SX4eseké szinte újak.Amit vennem kellet 2 csődarab a bontóból meg volt régről 2 50es patentívem. Lambda-szonda persze kimaradt a dologból mivel már amúgy sem volt funkcionális.A végére 1 korábban középdob került amit szétvágtam és 1 jó ronda hegesztéssel rögzítettem, és a nagy átmérő miatt a hang mélyült és kevésbé lett repedtfazék a hangja most már nagyon szép legalább is nekem tetszik és ez a lényeg.Rendőrökkel azért vigyázok.Nagyon többet nem is tudok írni róla íme a képek: