Mutasd

>> Egyéb2009-08-05

Tegnap Gödön, 15 perces cseresznye nagyságú jégeső verte az autómat!
Kárfelmérés:kb 30 db 5 ft-os méretű horpadás az autó tetején,
1-2 a sárvédőn
2-3 a motorház tetején!
BASSZUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ma felvettem a kapcsolatot horpadás technikai szakemberekkel. Valahol azt mondták, hogy előre láthatóan év végén van rá idejük nekilátni.
Valahol meg, hogy kb. 100-150 ezer ft,és nem kell fényezni, de elötte látni kell, akkor tudnak pontos értékbecslést mondani.
Munkaidő kb 2-3 nap.
Eredmény: abszolúlt tökéletes, nincs értékvesztés!!!!!
Uccu neki!!!

 
>> Szerviz2009-07-27

96000 km.
Erős gázadásnál erősen füstölt a gép,és nem ment annyira mint kéne,fogyasztás 7 l helyett 9 l lett. Szervíz, adagolós, computer ráköt. Adatok: turbo tökéletes, porlasztó csúcsok tökéletes, de a légtömegmérőm 800-as adat helyett csak 600-at mutat, tehát csere! DE ! A motortér felnyitása után észrevették, hogy a turbócsőn 4 cm-es szakadás! Probléma megtalálva, kicserélve, kipufogó kiégetve. Megy mint állat, nem füstöl, a fogyasztást még nem tudom!
Alkatrész:14000,munkagíj:4000.

 
>> Szerviz2009-05-29

93000 Km.
Bal oldalról kopogás, nyöszörgés hallható már vagy 1 éve. Azt mondták hogy kormánymű, mert a lengőkarok jók voltak.Tehát elvittem a kormányművet felújítatni. Megnézték, azt mondták, nem láttak ilyen jó állapotút ennyi idősen. Ennyire kopog bármilyen autónál. Így hát a mai napon a két bal oldali alsó-felső lengőkat kicseréltete, +első fékbetét csre, meg a jobb ködlámpa csere. Alkatrész:70000 Ft,Munkadij 18000 Ft.

 
>> Egyéb2009-05-26

93000 Km-nél felkerültek a gépre vadi új Yokohama RF S 306 gumik, 205/55R16. Sokkal komfortosabbak mint az előző Michelin volt, ráadásul csendesebb is.

 
>> Szerviz2009-05-25

93500Km-nél teljes job oldali féltengely jobb-bal oldala felujjítva.Felújítás:94000 Ft csere:16000 Ft.Gyorsításkor azaz nyomaténál,picit berezonált a kormány.

 
>> Szerviz2009-03-04

Szerencsémre nem hibásodott meg az EGR szelep, csak kikellett tisztítani. A téli lustított üzemmódban, eltömődött korommal az EGR, attól nem ment a gép. Két munkaóra volt a javítása.Tanulság :Nem szabad nagyon vánszorogni még télen sem, mert az el nem égetett üzemanyag, és az égéstermék gondot okozhat. Egyébként az új termosztát cseréje óta 7.0 L/100 km az átlagom. Persze a computernek nem szabad hinni. Az csal, méghozzá sokat. Szerinte 5.1 L/100km. Mindenestre, 0.5 literrel kevesebbet eszik a termosztát csere óta. Nagyon-Nagyon szeretem vezetni!!!

 
>> Esemény2009-03-01

Ma egy kövér gázfröccs 80km/óra, 4.sebesség, vissza 2. Megindult, de utána már nem ment, és füstölt is. Tavaly ugyan ezt csinálta, de akkor hibát jelzett a fedélzeti computer, most pedig NEM. Nem értem. Na majd meglátjuk mit mond holnap a Doktor. Remélem tud szakítani rám időt. Kicsit aggódom. Örüljek, hogy nem jelez a számítógép,vagy inkább aggódjak. Na mindegy. Akkor holnap.

 
>> Esemény2009-03-01

Tegnap elött egy haverom meghúzta egy picit a bal hátsó ajtóm alját. Nem jött ki polirral sem, ráadásul némileg meg is nyomódott, olyan fénytörésféle lett a heg. Nem tudom még mit csinálok vele.

 
>> Szerviz2009-02-21

A jobb oldali volt rossz. Szerencsére nem kellett cserélni rajta semmit, csak javítani.18000 Ft volt.De megérte.

 
>> Szerviz2009-01-13

Olaj,összes szűrő, termosztát csere. Az új termosztátban lévő hőgomba nem volt jó, így a régi vissza került. EGR szelep kipucolva. Kipufogógáz szag volt az autoban. Az EGR szelep és a turbo közötti tömitést kellett licserélni. A vízhőfok mérő nagyon lassan mozdul meg valamiért. Nem tudni..,hogy miért. Bemérték, de a termosztát jól végzi a dolgát. Most már minden OK. Anyag:40000 ft. Munkadij: 30000 ft.