Mutasd

>> Szerviz2008-07-21

74000 KM.2008 Junius.Hármasom karcos,kicsit recseg,tehát szinkrongyűrű csere.Váltó ki, alkatrészt kéne, de nincs sehol, de megrendelhető, a váltó persze szétszedve.Türelem.Olaszok szabadságolásukat kezdik meg. Kb 2 hét, de lehet hogy több. Pánik! Szerencsére bontóba van 1 db. Ára 150000 Ft. De lyukas a ház,egyébként keveset futott, jó állapotú. Rizikófaktor óriási,de kell! Hát megvettem.Szerelő összerakta, elkészült. Jobb lett, de nem tökéletes. A 3.jobb lett ugyan,de nem tökéletes,a 4.viszont kicsit karcos, és az 5. is.Úgyhogy nem vagyok elégedett!!Viszont a régi váltómat felújjítom(a 3. -at)és kész. Majd máskor. Mikor hazahoztam a Gépet,indítani akartam, NEM indul . Mivel az aksi már elég gyenge volt, másnap csere. 20000 FT. Betetem, de megint nem indul!!! Anyád!! Megint szerelő! Pfuuu!! Félnapos keresés után derült ki, hogy 1 vezeték el volt korrodálva.Ennyi,és már indul is!!5000 FT

 
>> Szerviz2008-06-16

73000 Km. Jaaa! Szereztem EGR-t 5000-ért. Joo mi?! Már bent is van. :-)

 
>> Szerviz2008-04-06

71000 km-nél jobb és bal lengőkar cseréje gyári minőségű utángyártottra.26000/ db+5-5 ezer munkadij.Kézifék bovden csere,mert az eggyik elszakadt.15000 ft.

 
>> Szerviz2008-04-06

71000 km-nél az auto hirtelen elkezdett füstölni,szinte totál nyomatékvesztés,és nagymértékű LE hiány lépett fel!Alapjárat normál,furcsa hang nincs.Leállítás után egyböl beindul,csak éppen ugy húz mintha,kisPolszki motor lenne benne.Javítani nem lehet,cserélni kéne,de az alkatrész ára 80000 FT lenne.Ám de a computer becsapható, az EGR kiiktatásával.Az EGR a turbo után van.Tulajdonképpen a turbobol visszavezetik a kipufogogázt környezetvédelmi okokbol.Egy kerek lemezzel elzárható a kipufogógáz útja,és máris tökéletesen müködik az autó.Igaz,picit jobban füstöl,de jobban is megy,és nem került 80-100 e FT-be.Az EGR kiiktatása nem károsítja az autót,csak nem annyira környezetbarát-sajnos-A turbomat is átnézték,de jól müködik,semmi baja,légszűrő csere is volt.Érdekes,hogy az EGR hibáját nem jelezte a computer,de amióta semmi baja,hibát jelez a müszerfalon és az óra mellett is.

 
>> Egyéb2008-01-24

Csak megjegyezném:Winkler Robi (Totálkár)tesztautojához (156 2.0 JTS)képest az én gépemen semmi nem zörög,kopog,vagy csörög,és ráadásul minden elektromos kütyü precizen működik!!!!!Még a Digitklima is.:-))))De mégis.A mélynyomoláda egy picit berezonál.A beltérben 1! illesztési hiba van a kesztyűtartónál.Szerintem ennyit bármely hasonló kategoriás autónál találok,legyen az Japán vagy Német gép is.