Mutasd

>> Szerviz2008-12-22

Hát elektronyosság rendben, új akksi, törött csatik mindenhol cserélve, kábelköteg átmérve, szikra van, benzin van minden jelen azonban Miss America szarik beindulni...:( Most jönnek a jeladók,merthogy okosak mondták,hogy ha szar vmelyk van hogy nem indul.Kezdésnek a vizesblokk 2 jeladójával kezdek....Aztán meglátjuk.

 
>> Tuning és extra2008-12-14

Hát miután a gyújtás a helyén szikra van, elvileg benzin is és mégse indult az autó, ideje volt az elektromos hálózatát is megvizsgálni a kocsimnak.Itt Csíkos mester kezébe adtam a kocsit és a kábelköteget hogy ismét hozza formába.Szerdán adtam le a kocsit, és péntekre megvolt a kábelköteg a kiegészítő műszerek bekötése, szóval amint beszerzem Marek mestertől a gyújtáselosztót indítható a kocsi.Kíváncsi vagyok, merthát nagyon háccsókerekes az idő mostanában...:)

 
>> Egyéb2008-11-21

Járt, a kocsi gondoltam elviszem egy körre...Terhelés nélkül gyönyörűen vette a fordulatot, elindultuk., rázkódott, vissza a garázsba , gyújtáson állítás új próba, nem ráz és nem is megy .Olyan mintha csak négy henger járna....Rotor, elosztófedélk csere , még mindig ugyanaz.Azóta már lassan alapjárat sincs....Sót már kijelenthetem az sincs, a gyertyák kormosak feketék....Kezdek fáradni.....:(

 
>> Egyéb2008-11-11

Hát hétvégén végre beindult a motor.Kicsit ügyetlenkedtünk, de a végén beindult.Történt ugyanis,hogy a termosztátházon lévő két jeladó csatiját felcseréltem.És hát így nem indult a gép, forgatta, gyújtott, de az első röffenés után elvette a benzint.3 nap gondolkodás után ismét Hadada oldotta meg, amikor lerángatta a csatikat, én meg úgy döntöttem ráíndítok...:)És sikerült.Gyönyörűen jár.hihetetlen volt, végre hallani a két apró dobon keresztül már alapjáraton is robajlani a motort.Persze nem tökéletes minden, mert sajnos a termosztátot a hengerfejjel összekötő egyik gumicső elrepedt és ott folyik most .Megvan már a másik, úgyhogy nincs para.
Sajnos az elektromos hálózat szakemberért kiállt, mert hááát ahogy a riasztó is be van kötve....hát a kezét törném annak a fakezűnek aki így kötötte be..
Mindegy.A lényeg hogy jár!!!!!

 
>> Tuning és extra2008-10-11

Szóval nagy nehezen és csak féladagban de elkészült a krómozás.

 
>> Tuning és extra2008-10-11

Szóval, időközben bekerült a szépséges homológ OMP ülésecske+ 4 pontos övecske.
További alkatrészek, úgymint termosztát ház, injektor lefogó, stb krómozva ill. polírozva lettek, de még mindig kerülnek elő alkatrészecskék ilyen célra...Az hiszem holnap tényleg az utolsó adagot viszem már.
Apropó HF-ek...Nem tudom tudtátok-e hogy a kipufogó szelepeket tartó tengelynek nem mindegy a poziciója....Egy hete próbálgatom a bal oldali HF-et a helyére rakni, de félúton mindig megakadt a tőcsavarokon.Na görbék a csavarok...gondoltam én, de nem....Ha a HF furatába belenézek látom ahogy a fent említett tengelynek a rossz oldala van a furatban, nem a simára csiszolt.....szopás.Itt most helyre igazítás.Hadada átjött lecsavarta a hátsó imbuszt ami a tengelyhez hagy hozzáférni, egy kis kocogtatás ééééés ollé helyén is volt.:)
Máás. Dilemma a gépműhelyben mondták,hogy pasztázni kéne a hüvelyeket,hogy ne csináljon kapuccsínót olajból és vízből.Namostan amikor szétszedtem nem volt ott paszta (a víztérben annál több de annak semmi köze nem volt a hüvely rögzítéséhez és tömítéséhet.) viszont a Handbuch nem ír semmi mást csak a gumigyűrűt ahogy azt én találta is ...De a bogárka el lett ültetve a fülcimben ....Mindegy,majd megoldódik :)

 
>> Szerviz2008-10-09

Hát unalmas perceimben (na ilyen nem sok van) tovább rakosgatom a motort.Hála a krómozónak aki eddig villámgyors volt ugyan de mostanában belassult.Nem kicsi, nagyon.3. hete ül a szervópumpa szíjkerekén valamint a vezkerék lefogatóin......:(
mindegy, addig beraktam a szívócsöveket az új szilikoncsövekkel, az injektorsort, a szervópumpát.

Jaaa meg legyártattam újra a szervócsöveket, hát 21 pénz volt az összes.:))) Vizsga közben a zöldkarival együtt lejárt.Mondjuk nem veszélyeztett az az eset hogy hétvégén beindul a szörny és marhára csapatnékom támad...:)

 
>> Szerviz2008-09-22

Szóóóval pasztát kihagytuk a hüvelyektől, moci össze új gumigyűrűkkel.(Mert Wickey is megaszondta,hogy faszság lenne pasztázni, Ő meg asszem több V6ot látott már mint én).Szóval hengerfejek karter a helyén, Következik a vezérlés.:)Na az egy klassz ki kaland lesz :)

Szervó.Folyott, nem a kormánymű, hanem a környező csövek, így most szervó pumpa le csövek le, és viszem a Hidraulika Bt-hez Soroksárra és legyártatomÚjban 52ezer körül van darabja a kettő együtt 100ezer :)Na neeeeeee:)

 
>> Tuning és extra2008-07-02

Nos egy hét alatt a Bejó Gépműhely telejesen újjá varázsolta a két hengerfejemet.És ha már úgyis ottt voltak Bejó Laci egy kicsit alakított is rajta hogy a "nyomatékszegénynyamvadtvéhat" (by Ollah) kicsit erősebbnek tűnjön:)A hardyk biztos örülnek most:)

 
>> Egyéb2008-06-12

Nya a héten lekerültek a hengerfejek....Nos bárki is javította előzőleg a kocsimat, ha jót akar magának, nem dicsekszik vele főleg nem előttem.Szóval a tömítő paszta NEM a tömítések helyett vannak, és ha van tömítés NEM kell 3 tubus pasztát alákenni....Mert ugye a víztérben helyes kis paszta kupacokat találtam.....:( Még jó,hogy szétszedtem...Faszom az ilyen kontárokba...Én se értek hozzá, de bakker nem kennem teli a motor pasztával....Na mindegy.Mostantól legalább ez jó lesz:)