Mutasd

>> Egyéb2008-06-05

Nya, a mai napon unalmas 20 percemben kikaptam a főtengelyt,hogy holnap gépműhelybe kerülhessena a lendkerékkel együtt. (Lendkerékért köszi Marek).Hogy miért kellett másik lendkerék?:) Hát mert túl eresek voltunk, és az ékszíjtárcsa anya meglazításánál a lenkerékcsavar kiflibe hajlott,és kitört egy darabot a lendkerékből,amit bár könnyíteni szeretnék, de nem így:) Szóval most egy 2.5 Lendkerék kerül majd könnyítésre, hogy okosat is írjak, a 3.0V6 és a 2.5V6 lendkerék súlya közt 1 kg difi van (11.5kgVs.10.5Kg).Mostmár ezt is tudjuk:)

 
>> Egyéb2008-06-02

Nos ha már ott jártunk Hadada barátom meggyőzött,hogy a motornak jobb kint mint bent:) Szóval kivettünk és ha már kivettük ne legyen kint hiába, összes tömítés, szimmering cserel és ha már kint van akkor egy kis huncutság is legyen.Erről majd később bővebben.

 
>> Szerviz2008-05-26

Nya, a mai napon elindult a rég halogatott renovésön prodzsekt.:) A hajtás egy régebbi rajt miatt fura hangokat adott ki, így azzal kezdtük...Hát jó hír,hogy az alapos olajozás (az autó egész alja úszik az olajban) miatt minden csavar könnyen jött...A rossz hír,hogy az első hardy, 6 külön darabban van.:( Mindegy ezt sejtettük, a héten kikerül a moci is, valamint egy kísérleti céllal legyártásra kerül hamarosan egy titkosfegyver a szakadékony hardyk ellen.Na kb ennyi.

 
>> Szerviz2008-03-23

A vásárlás óta felmértük a helyzetet, ami korántsem olyan elkeserítő mint gondoltam.Noha az olaj csak 2 helyen folyik (Orrán és száján) :) nagy gond nincs, szimmeringek gyűlnek, és készülünk a nagy felújításra.Miután a cél a pálya-szlalom versenyre alkalmas autó létrehozása, a moci után egyből a futómű kerül górcső alá.Egyenlőre csak a gátlólk és a szilentek cseréje biztos, a rugók és a torziósrúd cseréje egyenlőre nyílt kérdés.