Mutasd

>> Szerviz2014-01-10

Dec. 19-én friss műszakit kapott az autó. Elöl cserélve lettek a féktárcsák és a betétek, kapott egy új váltókulisszát, valamint friss olajat. Szereztem hozzá itt kint No.-ban egy szép állapotú kormányt is, mert az enyémen már kopik a bőr, de ez végül nem lett jó hozzá, mert kiderült, hogy ráncfelvarrott 56-hoz való. A szervízelést most is Csöri végezte, amit ezúton is köszönök.

Kaptam új forgalmit, mert volt valami kavarás a környezetvédelmi osztályokkal. Örömhír, hogy most beleírta a hölgy az első matricarendszámot is.

Az ünnepek miatti hazautazás és az otthoni országjárás miatt belekerült megint vagy 3500km, de bírta a strapát becsülettel. Elképzelhető, hogy a márciusi hazautazáskor vezérlést is kéne megint cserélni, mert 167e-nél lett utoljára cserélve és már 214ekm-nél járok.

A bal elejéből jövő koppanó hangot egyelőre nem sikerült megtalálni. Csöri szerint a futómű rendben van. Jómagam toronyszilentre gyanakszom, mégha nem is jellemző hiba ez az alfáknál. Picit olvasgattam külföldi oldalakon és egyelőre erre utalnak a jelek.

Zárásképpen leírom még, hogy vettem egy usb-s rádiót a gépbe (KDC-U40R). A gyári belső híve voltam, de untam már az állandó cd írogatást. A beépítőkeret nem igazán stimmel a neki szánt helyre és a színe is eltér a gyári festéstől, de egyelőre ez van. Rendelek majd máshonnan is egyet, hátha az jobb lesz...

Elkezdtem nézegetni az utódot is. Szeretnénk egy 159-est, de még magam sem tudom, hogy milyet. A 2.0-ás dízellel szemezgetek, de azok még picit drágák. Főleg a kevesebb kilométeresek. :)