Mutasd

>> Autóápolás2008-07-13

Július 11.-e nagy nap lett az életünkben mert Luigi megkapta a fóliát és a szép belső szőnyeg garnitúrát...
Fólia: Count M cartárs ajánlására Balázshoz vittem a Határ útra reggel ott hagytam délután mentem érte. Körbefóliáztattam, mert nagyon nem szeretem a csak B oszlop mögötti fóliát... Tudom egy így gáz mert baszogathatnak a rendőrők és majd a műszakit is meg kell fizetnem:)de gondoltam megkockáztatom...Ráment a "20%"-os fólia a (műbizonylat szerint ennyi) és egy álom lett csodás remek munka 34k volt szal azért nem volt olcsó, de legalább jó 6 év garival.
Szőnyeg:
Az itt ajánlott forrásból két nap alatt gyártottak nekem egy garnitúrát piros szegéllyel és a bal egyre ráírattam, az Alfa Romeot... mást nem akartam rászövegezniígy volt 6,4 k
Mióta megvettem, a kötelező 70-es szervíz és a rendberakó első szabad szervíz mellett, kicsit kipofoztam a cimbit lett xenon valamint külső tükör fújás, szőnyeg és fólia...
A küszöbről letettem mert nehéz és drága jó alapanyagot kapni és macerásnak tűnt az egész...
Most csudálatosan szép:):)
Mást egyelőre nem tervezek pár fotót csatoltam a fóliáról, telefonosak szal bocs a minőségért

>> Egyéb2008-07-13

Pécsi túra

Lementem Pécsre keresztgyerek köszöntésre:)
Velem jött a 90 éves nagyim is, hogy lássa a dédunokákat és hát Luigi szerzett magának egy újabb hívet. A naygim extra pokróccal és kendővel szállt be, mert biztos volt benne a klimamajd kicsinálja. Ehhez képest úgy szállt ki, hogy ilyen finom hűvős "szobában" idén ny
ron még nem ült:)
Azóta ezt meséli az egész családban...

Ui:feltöltök egy képet a kersztgyerekemmel rólunk:) azóta már egy évvel idősebbek Lettünk:)

>> Egyéb2008-06-24

Hétvégén voltunk Bánkon lefelé Count M cartárs barátom próbálgatta a vasat, visszafelé az enyém maradt az élmény... Ez Mo egyik legjobb ha nem a legjobb turismo útvonala főleg ott a Katalinpuszta körüli kanyargós...
Arra jutottunk, h az autó nagyszerűsége a karosszéria mérete/súlya a fútomű és a 2,4 es motor pazar összhangja miatt olyannyira eltalált:)

 
>> Szerviz2008-06-24

Hát szóval úgy adódott, h múlt hét közepén jelezte a komputer a szervíz intervallum beálltát, ráadásul várt egy xenon szett beépítésre, szóval vettem magam és elmentem Szamosiékhoz.
Számítógéppel megvizsgálták Luigit, annyit látnak, hogy piszkálva (ahogy ők mondták kiütve) volt a számítógép egyszer, így megbízhatatlannak ítélték a megtett kilométerek számát, bár az állapot alapján megsozlottalk a vélemények, mert olyan jó a futómű és annyira nem kopottas...
Mindenesetre javasolták a vezérlés cseréjét, amit tekintettel az eddigi havi 60ezres szervízelésre:) inkábbb későbbre halasztottam... Viszont volt olaj csere, olajszűrő légszűrő csere, beszerelték a xenonomat. Ja és megigazították a jobb első fékemet, mert szorult (pár héttel előbb cserélték Zolikáék) és ezért 0-20 között irtózatosan nyikorgott.
Szóval kapott egy jó kis szervízt. Pozitívum, h egy délelőtt elég volt mindenre 55k-m bánta.
Már most látom, hogy amint egy kicsit megerősödöm anyagilag kicseréltetem a vezérlést és a kis y csövet is a kormány szervóban.
Most minden szuper, bár eddig sem lehetett rá panaszom, igazándiból csak állagmegóvásból féltésből és gondoskodásból hurcibálom szegényt havonta szervízbe:) de hálás érte ahogy látom...
Elkaptam egy z4-et a körúton :)

>> Egyéb2008-06-24

A tihanyi reklámkonferencia jó apropó volt a kicsi kocsi kimozgatására... kompoztunk és nagyon kultúráltan sztrádáztunk. Előző autóm egy B Vectra volt, mindig tapostam, nyomtam és nagy nehezen elmentünk 180-ig, de most Luigival megváltoztam... tempomat most már nem is 160-ra hanem 150-re, lábak a nyakba és utazás...Nagyon jó érzés :) néha-néha odalépek neki de alapjáraton cruising

>> Szerviz2008-06-24

Egy hete jártam a kocsival, mikor gondoltam elviszem átnézetni Zolikához, amit egy barátom (cartárs) ajánlott. A jobb oldali tompított fényszórom ment ki, illetve a visszapillantó tükreim fekete műanyag alja szorult egy kis szinterezésre, mert csúnya fehér elöregedés volt az anyagon.
Mindemellett észrevettem, hogy a szervó egyre hangosabb és nehezebb.
A helyszínen az átvizsgáláskor kijött, hogy az első féktárcsa, mint egy bakelit annyira kopott a betétek pedig szinte nincsenek is. -1 pont Bagicsnak, bocs Sanyi de legalább mondhattad volna.
Fékbetét és tárcsa csere megvolt, izzó szintén, szervó kapott tutolát, de Zolika szólt, hogy valami y cső ereszt és ez is a baja a szervónak és majd cserélni kell, de ideiglenesen megcsinálták. Darabokban nem tudom mi mennyi volt a vége 70 k volt és 5 nap.
A tükrök további 7 napig vártak a szinterezésre, aztán megelégeltem a tökölődést és meggyorsítottam a folyamatot így egy nap alatt végeztünk. 5k volt úgy hogy érte mentem a felszerelést ingyen kaptam:)

>> Egyéb2008-06-24

2008.04.26.-án lementem két barátommal és az egyikük apjával átvenni az autóm. Délután értünk le Pápa mellé Nórápra Bagicsékhoz. Autó megnéz, átvesz. Szerencsére a papír munkát már előbb elintéztük az autót pedig még korábban felhozta Sanyi Pestre szóval akkor megnéztem, amennyire tudtam...
Az első utam egy álom volt! Végig mosolyogtam. Fantasztikusan ment az autó, az első tankolásunk is megvolt aznap (a számlája még megvan) és mi is tankoltunk egy helyi csárdában egy jó csülköt :)
Haza úton traffik között 230 km/óra óra szerint ekkor 4200-as fordulat mesebeli hang, bár az igazat megvallva kraft már nem volt bennetöbb.
210-ről már elég időigényesen gyorsul... aztán a próbálgatás után nyugi... Ok erősek vagyunk ettől megnyugodva tempomattal kényelmes 160-an 6 literes fogyasztással.
Csak néha hozott ki a sodromból egy-egy bömös (nagyon nem bírom a gazdáikat úgy általában) akkor leckéztetés, persze okosan választva ellenfelet:)