Mutasd

>> Szerviz2018-01-16

Már régóta sípolt néha a hátsó fékem ,kerékcserekor láttam ,hogy a karmantyú is ki van szakadva. Ráadásul a jobb első keréknél a külső dékbetét ,extrém mértékben el volt kopva (4. kép)
Az alkatrészeket a pkwteile.de oldalról rendeltem,érdemes itt körülnézni ,brutál különbségek vannak árban a magyar árakhoz képest..
Trw fékbetétek mellett döntöttem,plusz,rendeltem üzemanyagszűrőt,és aktívszenes pollenszűrőt is. Hátsó fékhez vettem felújító készletet is. Sajnos az elsőhőz elfelejtettem ,sőt pasztákat se,vettem. Ezeket idehaza szereztem be ,arany áron.Plusz vettem Textar dot4 fékfolyadékot is.
Elsö fék szétszedésekor vettem észre ,hogy várhattam volna ,hogy az autó jelezze a kopott fékbetétet,legutóbb olyat raktak bele ,amin még kábel sem volt..(2. kép)
Az autót alá bakoltam ,jó kis tűzifával ,hogy légtelenítéskor ne legyen hátráltató tényező.
A hátsó fék dugattyu visszarakásnál kicsit elakadtam ,sehogy nem akart bemenni helyére ,de pár kábel darabbal megoldottam😃 (8.kép)
A fékdugattyú visszanyomó készletemnek is jó hasznát vettem (9.kép)
A féknyereg csúszkát spéci Xadó zsírral kentem be , a fékpofák dugattyúval érintkező részét pedig Textar pasztával ,a dugattyúkhoz Ate dugattyúzsírt használtam (10.kép)
Végül kicseréltem a pollenszűrőt (11.kép) ,és az üzemanyagszűrőt . Utóbbiról sajnos már nem fért fel kép.
Km állás:269250