Mutasd

>> Szerviz2018-09-08

Szabadságom alkalmából volt kicsit időm foglalkozni a verdával . Le akartam cserélni az olajat ,de ez esetben nem volt olyan egyszerü ,mint máskor.
Egyszerüen nem tudtam meglazítani a leeresztő csavart.Szét nyalódott a feje teljesen,felbosszantott,ott is hagytam.De este neten rendeltem új csavart.Másnap friss erővel + kalapács-véső kombóval felvértezve indultam az aknába,pár jól irányzott ütéssel sikerült lelazítani a csavart.Az új csavarhoz nem réz alátét van ,hanem olyan ,amiben van egy kis gumi gyűrű,gyanus ,hogy ez egyszer használatos,majd rendelek még párat.Légszürőt és pollenszűrőt is kicseréltem,gázolajszűrőt most nem.
Ismét alacsony hamutartalmú 40es olajat raktam bele,ami állitólag jobb a blokknak ,meg a turbónak ,mint a 30-as.
Kis érdekesség,hogy nagy kiszerelésben rendeltem az olajat egy német webshopból,igy 20 liter került annyiba kb,mint odahaza 10 liter.. És ráadásul nem egy nagy kannában adták .hanem 4 db öt literesben.A szűrőket is úgy rendeltem legutóbb Autodoctól,hogy 3 olajcseréhez meg van a cucc.Igy legközelebb is csak ki kell venni a szekrényből a cuccokat.
Km állás:283660
Előző olajcsere óta megtett kilometerek száma:11220