Mutasd

>> Esemény2022-01-08

Egy eredeti Weber manualból megértettem, hogy hogyan is kell tolómérővel benzinszintet mérni a DCOE-n. Amikor a tolómérő mélységmérője éppen megmozgatja a benzin szintjét, ami persze csak igen szűk tartományban megfelelő helyről megvilágítva éppencsak látható, és igen picit változik a tükröződés, az ahhoz tartozó mélységmérő állás adja a kérdéses értéket. Ezzel a módszerrel is leellenőriztem mi a helyzet. Na azért ezzel igen jól el lehet szórakozni míg az ember azt mondja most ez így rendben van, jól mértem. Kb. egy-másfél óra volt nekem. Az első két henger karburátora 28.5-en van, a hármas és négyesé pedig 29.5-ön. A speckó szerint 29 +/-0.5. A gyertyák színe most szép barna, teljesen egyforma mindenhol, csak a szintek nem egészen. Egy lamba-szondás vizsgálatot még tervezek, de ezt most nem feszegetem tovább. Elég jónak tűnik.
Ha már kivettem a gyertyákat megöntöztem olajjal a hengereket, ne rozsdáljanak a téli pihenő során. Kamerával is körülnéztem, rend és szárazság volt ott. Hengerfej tömítés eddig jó (4000km). Egyúttal beszereltem a Bosch négypólusú gyertyákat, amiket az OKP ajánl. Az a helyzet, hogy a sima egypólusú NGK-val van hogy háromhengerezik alapjáraton és nem igazán tudom hozzáhangolni a sima járást. Van még egy szett őrizgetett, eredetileg a Nordokhoz javasolt, négypólusú Lodge gyújtógyertyám, azt beszerelve jó lesz.
Ha eltűnik a só az utakról kipróbálom hogyan muzsikál ez a Bosch cucc..