Tagok >> liusz >> 1750 GT Veloce Mk1 >> Blog
- Típus:1750 GT Veloce Mk1
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1968
- Színe:fenyőzöld AR216
https://www.bridgestonetire.com/learn/maintenance/tire-rotation/
Ezzel még soha nem foglalkoztam, de a minap rácsodálkoztam valamire.
Az előző felületes szemle után örömködtem, hogy az öreg Alfa milyen egyformán eszi a gumit elől is. Ami a 156-hoz képest igaz is, de a balos első külső blokkjainak forgásiránnyal ellentétes oldala szinte már teljesen legömbölyödtek. Nem sok a különbség talán 1mm a túloldalihoz képest.
Két dologra tudok gondolni.
-Az aszimmetrikus gumi a bal oldalon kevésbé viseli a szívatást, mert másképpen ívelnek a blokk belépő és kilépő élei mint a túloldalon.
-És/vagy átlagban a jobbos kanyarok élesebbek a jobboldali közlekedés miatt, hiába csinálja tempós autózáskor a late apex technikát éles kanyarban az ember - ha teheti. Valószínűleg ez lehet igazából a fontosabb érv.
Úgyhogy ez a gumi itt befejezte a feladatát.
Kérdés, hogy az X pattern vagy a rearward crossing módszer adja ki a legjobban a megoldást. Arra jutottam, hogy ebben az esetben az X csere szükséges. A jobb hátsó a legjobb állapotú, az meg jön ide a kellemetlen bal első helyre. (jobb első ment bal hátra és fordítva)
El is készült, egyúttal a kerékjáratokat átkentem Hammerite Waxoillal. Próbáltam a felni belsejét is lemosni, nem lett szebb.
Lassan a piszkos túraautóból kiállítási darab lesz.