Mutasd

>> Szerviz2012-07-13

Még mielőtt elvittem fényeztetni (Krisz33) lett egy szett sport rugóm.
-Persze, hogy bekerült. Ha már bent van, lett új torony csapágy és első gátló felújítás.
-Persze, hogy levertem az olajteknőt is rá 4-5 napra.
-Így annak hegesztése és friss olaj. :)
-Maradt pár100ftom, s lett új pollenszűrőm is.
A fényezést életem első ALFA talija utánra terveztem. Így ott még "szakadt" verdával jelentem meg. (V. Esztergomi Találkozó)
-Belépőm nem volt a leg fényesebb, mert a bejutásra várva felforrt a hűtővizem.
Jahh.!? Mert zárlatos lett a hűtő ventim. A sok fagyálló mellé még drága (50A) bizti is kellett. Ha meg már venti csere, akkor egy féltengely gumiharang csere is befigyelt.
Az UNOnál sem volt tartós a gumi harang ültetés után Itt is így állt...

 
>> Szerviz2012-07-13

Ismerkedtem az autóval. Nagyon tetszett, de már akkor éreztem, hogy nem megy úgy, mint egy UNO Turbo ie. Nem is számítottam arra, de olyan átlagosnak is éreztem.
Így ismét megejtettem Janit:
-gyertya kábelek csere
-gyújtás modul csere (6db működött a 8db-ból)
-kipuff sem bírta sokáig
-másik hátsó kerékagy csapágy sem bírta(persze,hogy ABSes)
-hátsó motortartó bak is úgy látta, hogy legyen új
-vezérlés módosítónál O gyűrű
-ékszíjjak
-s még 2db hátsó gátló

 
>> Esemény2012-07-13

Szóval megvettem. S, akkor még nem tudtam, hogy megváltoztatja az életem is.
Idáig is autó "buzi" voltam. De most már (azóta tudom) Alfa/ Olasz autó "buzi" lettem. :)
A megvételkor tudtam, hogy 2005-ben 350000ftért kompromisszumot kell kössek, ha 155-t akarok.
Ami hibát elsőre felfedeztünk, azt úgy számoltam, hogy fedezi az UNO különbözete, s még némi extra forint. Nem teljesen így lett. :)
-B eleje sérült volt. (sárvédő csere, lámpa, index, lökös javítás)
-hátsó kerékagy csapágy búgás (csere)
-motor olaj+ szűrők / váltó olaj csere.
-első fékbetétek csere
-lengőkarok/ "kutya csontok" csere
-gyertyák csere
-lmm, alapjárati motor takarítás
-jobb tükör javítás
-ablaktörlő motor javítás (tekercselés)
-belső ventilátor csere
-futómű állítás.
Szóval simán elfogyott a + ami az UNOból maradt. (450000ftért adtam el)
S volt még mit csinálni. Még az átíratás is tolódott néhány napot.

 
>> Esemény2012-07-13

Alfa megnéz, kipróbál. UNO elad. Alfa meg vesz.
2005.01.15. megvettem életem első 155-sét.
Akkor még nem tudtam, hogy nem is az utolsó... :)

 
>> Esemény2012-04-04

Szóval látom én nap, mint nap ezt a szép autót. Egyszer csak meg van törve az oldala. Megcsinálták. Utána az eleje... Nincs megcsinálva...? S közben csak nézegettem a HAHUt. S mit látok!? Fent van a szomszéd ALFAja! Hmm. 350000ft. A következő 600000ft környékén...!? Elkezdett rugózni az agyam. Kell nekem. Kérdeztem a szerelőmet (Jani, Neki már ilyenje volt). Mondta, hogy nézzük meg és nem lehet az olyan vészes. Alkatrészt meg Ő is tud hozzá... Felgyorsultak az események. hívtam a potenciális UNO vásárlót. Kell még? Kell! Super.

 
>> Esemény2012-04-04

Eljártam UNO talikra, Olaszautós talikra, illegális gyorsulási versenyekre :). Meg még Alfa talin is voltam az UNOval. De csak-csak nézegettem én ezeket a 155öket. Egyszer csak felbukkant nálunk a lakótelepen egy. (épp ez...:) ) Ott állt a házunk előtt nap, mint nap. S csorgott a nyálam... S azon vettem észre magam, hogy a 155ösöket bogarászom a HAHUn. Nem felejtettem el azt sem,hogy a 90's években micsoda "pusztítást" végzett a DTM ben a típus... :)

 
>> Esemény2012-04-04

Az úgy kezdődött, hogy eleve "olaszatóbuzinak" :) tartom magam. Épp volt egy FIAT UNO Turbo iem. Imádtam (sőt most is kéne még) ezt az autót. De kicsit kicsi volt már, öregecske is, meg volt egy srác aki hónapok óta nyaggatott, hogy adjam el neki. Ráadásul a piaci ár felett akarta megvenni. Én persze tartottam még magam, de csak vágytam már másra is. Már az UNOs éra alatt is nézegettem a HAHUN a 155öket. De nem az én pénzemhez árazták ezeket akkor még.