Tagok >> Tnorbi >> 166 2.5 V6 >> Blog
- Típus:166 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Sötétkék metál
Kicserélődtek a hátsó lengéscsillapítók is Koni-ra illetve a hátsó betétek is cserére érettek, így most már ezek is újak. Km.: kb. 250300
Az első gátlók már igencsak viseltesek, szerencsémre szembe jött velem egy szett igen jó árú Koni Sport gátló, így most az elsőket, egy pár héten belül pedig a hátsókat is lecserélem és végre összeáll a vas. Persze néhány dolog még előkerült időközben (felütközés gátló és társai), volt egy kis karosszéria munka is és már csak tényleg a hátulja várat magára.
Végre valahára belekerült az ugrálós gyári fejegység helyére egy loudlink egység és egy új Dunlop gumiszőnyeg szett. Remélem ez végre nem eszi meg az összes bőr cipőm sarkát...
Az összes gumi tömítés cseréje, klíma hütő csere (a csatlakozásnál elfáradt az előző), tisztítás, töltés. Tanulság: ebbe se kezdjünk bele úgy, hogy ááá tuti, hogy csak egy 20-as lesz, mert csak tölti kell. Cserébe viszont jéghideg a klíma.
236 ezer körül úgy néz ki az autó megérett a futómű rendbetételre. Keszthelyen kikapták alóla a komplett cuccot és mindenből felújítottat, szilentekből pedig teljesen újat kapott. Az első féktárcsa és megköszönte a közreműködést illetve mielőtt még bemondta volna az unalmast úgy döntöttem, hogy lecseréltetem új Brembókra és Ferodo betétekre. A különbség zongorázható minden tekintetben, kanyarstabilitás eszméletlen, nem bólogat az autó és nem mászik el sehol a hátulja sem.
Hétvége, Eger rally, szép az élet...de rájöttem, hogy Mo.-ra tényleg csak terepjáró vagy birodalmi lépegető való. Belementem Kál környékén egy kátyúnak nevezett, az út kellős közepén található szerelőaknába (azt hittem kiszakad a jobb első kerék). Hétfő szerelő, kárfelmérés. Jobb első futómű úgy kuka ahogy van, de bal első lengőkarok közül az egyik szintén lóg, jobb hátsó csapágy is illetve fék tárcsa+betét csere érett meg elől. Szép móka lesz, de végre rendben lesz minden a verdán.
234 ezer kilóméternél megadta magát a felső motortartó bak, így a Lenkey szerviz (a szilentek által) és egy lelkes 13. kerületi vállalkozó szellemű szerviz (a beszerelés által) volt segítségemre a felújításban. Illetve Arno166-ot is köszönet illeti az alkatrészek miatt. ;))
15 ezres olajcsere (+pollen-, olaj. és levegőszűrő 227 300-nál.)
Hamarosan bekerül az autóba a Hunflex E85 doboz. Szerény számításaim szerint a +10%-os fogyasztás növekedéssel együtt (ami egyébként 5%-os teljesítmény növekedést is eredményez) maximum a 10. tele tank után már megtérül a kütyü..az kábé 5000 km...tehát 1-2 hónap. Az akárhogy is nézzük nagyon rendben van...